<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
		>
<channel>
	<title>Comments on: Albers heeft in Engeland z&#8217;n laatste Grand Prix gereden?</title>
	<atom:link href="http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden/feed" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden</link>
	<description>Autonieuws van de straat</description>
	<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 21:44:11 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
	<generator>http://wordpress.org/?v=3.3.1</generator>
	<item>
		<title>By: koen!</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-483121</link>
		<dc:creator>koen!</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 10 Jul 2007 07:28:32 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-483121</guid>
		<description>al gehoort dat albers nu (voorlopig)op nonactief gesteld is?
stond vandaag op gpupdate.net

op formule1.nl staat het volgende over de nieuwe coureur: &quot;
In FORMULE 1 RaceReport editie 11, die aanstaande woensdag verschijnt, wordt de meest waarschijnlijke opvolger van Albers onthuld. Die kan op Spa-Francorchamps, waar deze week getest wordt, al in actie komen.&quot;

en zoals al bekend is gaat van der garde vandaag de hele dag testen, en als hij zijn superlicentie haalt, zal hij waarschijnlijk albers opvolgen?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>al gehoort dat albers nu (voorlopig)op nonactief gesteld is?<br />
stond vandaag op gpupdate.net</p>
<p>op formule1.nl staat het volgende over de nieuwe coureur: &#8221;<br />
In FORMULE 1 RaceReport editie 11, die aanstaande woensdag verschijnt, wordt de meest waarschijnlijke opvolger van Albers onthuld. Die kan op Spa-Francorchamps, waar deze week getest wordt, al in actie komen.&#8221;</p>
<p>en zoals al bekend is gaat van der garde vandaag de hele dag testen, en als hij zijn superlicentie haalt, zal hij waarschijnlijk albers opvolgen?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: alfaman</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481938</link>
		<dc:creator>alfaman</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 21:06:13 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481938</guid>
		<description>Waneer een Albers 10 Mill nog moet ophoesten voor deze F1 stoeltje, hoeveel moet dan een 
F1 nieuweling als Sutil meebrengen? En is niet Albers ook via de vader van zijn vriendin aan Spyker financieel verbonden? Terug naar Sutil: ik ben stellig overtuigd dat deze rijder meer door zijn talent het stoeltje gekregen heeft als voor de centen. Van de velen Sponsors op de Spyker zijn drie aan Sutil lieert. De rest zijn veel oude Albers sponsoren. En waneer deze niet betalen is het niet alleen exit AC ook Spyker.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Waneer een Albers 10 Mill nog moet ophoesten voor deze F1 stoeltje, hoeveel moet dan een<br />
F1 nieuweling als Sutil meebrengen? En is niet Albers ook via de vader van zijn vriendin aan Spyker financieel verbonden? Terug naar Sutil: ik ben stellig overtuigd dat deze rijder meer door zijn talent het stoeltje gekregen heeft als voor de centen. Van de velen Sponsors op de Spyker zijn drie aan Sutil lieert. De rest zijn veel oude Albers sponsoren. En waneer deze niet betalen is het niet alleen exit AC ook Spyker.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: JH</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481777</link>
		<dc:creator>JH</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 19:29:14 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481777</guid>
		<description>Klien wordt al als opvolger van Albers genoemd:
http://www.crash.net/news_view~cid~1~id~150941.htm</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Klien wordt al als opvolger van Albers genoemd:<br />
<a target="_blank" href="http://www.crash.net/news_view~cid~1~id~150941.htm"  rel="nofollow">http://www.crash.net/news_view~cid~1~id~150941.htm</a></p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Rick dos</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481645</link>
		<dc:creator>Rick dos</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 18:35:05 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481645</guid>
		<description>Ik denk toch dat je het even moet omdraaien. Het belangrijkste argument is dat hij miljoenen met zich meebrengt en daarnaast is het van belang dat hij een goede coureur is.

Vertrouw me, goede coureurs zijn er genoeg. Het is het geld dat ze mee kunnen brengen dat de doorslaggevende factor is. Tiago Monteiro bijv. zelfde klasse als Albers, maar kon niet de benodigde miljoenen op tafel krijgen. Sutil echter wel en daarnaast was hij een (super) talent.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ik denk toch dat je het even moet omdraaien. Het belangrijkste argument is dat hij miljoenen met zich meebrengt en daarnaast is het van belang dat hij een goede coureur is.</p>
<p>Vertrouw me, goede coureurs zijn er genoeg. Het is het geld dat ze mee kunnen brengen dat de doorslaggevende factor is. Tiago Monteiro bijv. zelfde klasse als Albers, maar kon niet de benodigde miljoenen op tafel krijgen. Sutil echter wel en daarnaast was hij een (super) talent.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Frank</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481624</link>
		<dc:creator>Frank</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 18:25:41 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481624</guid>
		<description>@ Rick dos
Nee, zonder geld had hij zeker geen plekje gehad. Dat is ook niet in tegenspraak met wat ik zeg. Echter, het belangrijkste argument is dat hij een goede coureur is en daarnaast dat hij het gevraagde bedrag op tafel kan leggen. Maar een goede coureur zijn staat voorop, en daarnaast moet je bij deze teams ook geld hebben. En zowel Jos Verstappen als Robert Doornbos hebben geld (in de vorm van sponsors) en de Nederlandse nationaliteit. En Guido van de Garde dus ook (schoonvader). In de F1 (net als in het echte leven) zijn politiek en de willekeur van de enorme ego&#039;s waarschijnlijk nog het meest bepalend. En nu krijgt CA de zwarte piet toegespeeld bij een team waar van boven tot beneden gefaald wordt. Dat falen moet je overigens niet te letterlijk nemen, de gewekte verwachtingen zijn uiteraard veel te hoog, en het budget te laag en de continuiteit van het team onvoldoende (hoeveel sponsors en eigenaren inmiddels?). Team presteert navenant. En dan het verwijt dat de rijders de finish niet halen en teveel fouten maken na de race in America (of Canada) is natuurlijk bezopen, alsof ze op zeker voor de punten gingen.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ Rick dos<br />
Nee, zonder geld had hij zeker geen plekje gehad. Dat is ook niet in tegenspraak met wat ik zeg. Echter, het belangrijkste argument is dat hij een goede coureur is en daarnaast dat hij het gevraagde bedrag op tafel kan leggen. Maar een goede coureur zijn staat voorop, en daarnaast moet je bij deze teams ook geld hebben. En zowel Jos Verstappen als Robert Doornbos hebben geld (in de vorm van sponsors) en de Nederlandse nationaliteit. En Guido van de Garde dus ook (schoonvader). In de F1 (net als in het echte leven) zijn politiek en de willekeur van de enorme ego&#8217;s waarschijnlijk nog het meest bepalend. En nu krijgt CA de zwarte piet toegespeeld bij een team waar van boven tot beneden gefaald wordt. Dat falen moet je overigens niet te letterlijk nemen, de gewekte verwachtingen zijn uiteraard veel te hoog, en het budget te laag en de continuiteit van het team onvoldoende (hoeveel sponsors en eigenaren inmiddels?). Team presteert navenant. En dan het verwijt dat de rijders de finish niet halen en teveel fouten maken na de race in America (of Canada) is natuurlijk bezopen, alsof ze op zeker voor de punten gingen.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: w0o0dy</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481611</link>
		<dc:creator>w0o0dy</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 18:16:36 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481611</guid>
		<description>ik bedoel maar.....
Kart Carriëre van Guido van der Garde:
  
2002
Formula Super A
World Champion

2001
Formula Super A
5th World Championship
Best Rookie

2000
Formula A
6th World Championship
8th European Championship 

1998
Mini juniors
Dutch Champion 

En F3: 
2005
Formula 3 Euro Series
2nd Zandvoort
2nd Lausitz

2004
Renault Driver Development
Formula 3 Euro Series
(Renault Driver Development)
9th overall Euro Series Championship
2nd place Rookie Championship
3rd Brno
3rd Adria
3rd Zandvoort

2003
Formula Renault NL
4th overall Dutch Championship
Best Rookie
KNAF Talent First
Formula Renault EU
5th overall Eurocup
2 pole positions
3 podiums
1 victory</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>ik bedoel maar&#8230;..<br />
Kart Carriëre van Guido van der Garde:</p>
<p>2002<br />
Formula Super A<br />
World Champion</p>
<p>2001<br />
Formula Super A<br />
5th World Championship<br />
Best Rookie</p>
<p>2000<br />
Formula A<br />
6th World Championship<br />
8th European Championship </p>
<p>1998<br />
Mini juniors<br />
Dutch Champion </p>
<p>En F3:<br />
2005<br />
Formula 3 Euro Series<br />
2nd Zandvoort<br />
2nd Lausitz</p>
<p>2004<br />
Renault Driver Development<br />
Formula 3 Euro Series<br />
(Renault Driver Development)<br />
9th overall Euro Series Championship<br />
2nd place Rookie Championship<br />
3rd Brno<br />
3rd Adria<br />
3rd Zandvoort</p>
<p>2003<br />
Formula Renault NL<br />
4th overall Dutch Championship<br />
Best Rookie<br />
KNAF Talent First<br />
Formula Renault EU<br />
5th overall Eurocup<br />
2 pole positions<br />
3 podiums<br />
1 victory</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: w0o0dy</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481603</link>
		<dc:creator>w0o0dy</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 18:12:43 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481603</guid>
		<description>Als ze Albers inderdaad gaan wippen dan zie ik wel kansen voor iemand als van der Garde. Het blijft een Nederlands team en zonder nederlanders is dat toch een beetje een raar verhaal. Daarnaast kunnen ze rustig iemand aan de F1 laten wennen met een auto die toch altijd achteraan staat..... Kan niet slechter lijkt me zo. Guido vdG kan wel meer dan achteraan rijden, en krijgt ook niet zomaar een kans omdat hij zorgt dat de dochter van Marcel Boekhoorn een glimlach op de snoet heeft..... die jongen kan ook echt wel rijden (kijk maar naar de resultaten in het verleden). Doornbos zal dit jaar gewoon gaan voor het kampioenschap in de Champcars en niet voor geld achteraan hobbelen. Daarnaast mag het van RedBull ook vrijwel zeker niet. Mooi verhaal als straks Spyker met behulp van een RedBull rijder punten en dus geld weghoudt bij Toro Rosso en of RedBull..... forget it! Ain&#039;t gonna happen, no way josé.

Overigens heeft Guido van der Garde volgens mij al wel zijn superlicentie binnen......</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Als ze Albers inderdaad gaan wippen dan zie ik wel kansen voor iemand als van der Garde. Het blijft een Nederlands team en zonder nederlanders is dat toch een beetje een raar verhaal. Daarnaast kunnen ze rustig iemand aan de F1 laten wennen met een auto die toch altijd achteraan staat&#8230;.. Kan niet slechter lijkt me zo. Guido vdG kan wel meer dan achteraan rijden, en krijgt ook niet zomaar een kans omdat hij zorgt dat de dochter van Marcel Boekhoorn een glimlach op de snoet heeft&#8230;.. die jongen kan ook echt wel rijden (kijk maar naar de resultaten in het verleden). Doornbos zal dit jaar gewoon gaan voor het kampioenschap in de Champcars en niet voor geld achteraan hobbelen. Daarnaast mag het van RedBull ook vrijwel zeker niet. Mooi verhaal als straks Spyker met behulp van een RedBull rijder punten en dus geld weghoudt bij Toro Rosso en of RedBull&#8230;.. forget it! Ain&#8217;t gonna happen, no way josé.</p>
<p>Overigens heeft Guido van der Garde volgens mij al wel zijn superlicentie binnen&#8230;&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Rick dos</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481597</link>
		<dc:creator>Rick dos</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 18:09:02 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481597</guid>
		<description>@Frank

Oké, stel je zelf eens deze vraag. Als CA niet zoveel miljoenen in het laatje van Spyker bracht. Denk je dan echt dat hij daar zijn stoeltje had gehad? En dus staat dat niet gelijk aan het &quot;kopen&quot; van je stoeltje? 

Ik twijfel niet aan zijn talenten hoor. Als hij tegen mij zou racen dan zou hij misschien een tiende van een seconde aan het eind op mij overhouden. ;) Maar serieus ik twijfel er echt niet aan. Ik denk alleen dat hij tot een grote subgroep behoort die net als Albers ook die vacature goed in zouden kunnen vullen. Alleen hebben ze de miljoenen en de Nederlandse nationaliteit niet.

Als hij een zeer professionele werkhouding had gehad dan had hij ook zijn hoofd koel gehouden op Magny Cours. Dan kun je wel zeggen &quot;Ja maar op dat ene foutje wordt hij afgerekend&quot;. Nee, want hoeveel &quot;kleine&quot; foutjes heeft hij dit seizoen wel niet gemaakt? En dat alles bij elkaar opgeteld DAAR wordt hij op afgerekend.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@Frank</p>
<p>Oké, stel je zelf eens deze vraag. Als CA niet zoveel miljoenen in het laatje van Spyker bracht. Denk je dan echt dat hij daar zijn stoeltje had gehad? En dus staat dat niet gelijk aan het &#8220;kopen&#8221; van je stoeltje? </p>
<p>Ik twijfel niet aan zijn talenten hoor. Als hij tegen mij zou racen dan zou hij misschien een tiende van een seconde aan het eind op mij overhouden. <img src='http://www.autoblog.nl/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';)' class='wp-smiley' />  Maar serieus ik twijfel er echt niet aan. Ik denk alleen dat hij tot een grote subgroep behoort die net als Albers ook die vacature goed in zouden kunnen vullen. Alleen hebben ze de miljoenen en de Nederlandse nationaliteit niet.</p>
<p>Als hij een zeer professionele werkhouding had gehad dan had hij ook zijn hoofd koel gehouden op Magny Cours. Dan kun je wel zeggen &#8220;Ja maar op dat ene foutje wordt hij afgerekend&#8221;. Nee, want hoeveel &#8220;kleine&#8221; foutjes heeft hij dit seizoen wel niet gemaakt? En dat alles bij elkaar opgeteld DAAR wordt hij op afgerekend.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Frank</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481488</link>
		<dc:creator>Frank</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 17:47:14 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481488</guid>
		<description>@ Rick dos
Nee, spreek mezelf niet tegen. Je kan geen zitje meer kopen, je moet een goede coureur zijn die op het hoogste niveau meekan. Als het alleen maar om geld ging (en dat was het argument dat jij in eerste aanleg inbracht) dan is dat onwaar. Uiteraard spreekt het Nederlanderschap in zijn voordeel, maar ook in Nederland liepen er op dat moment nog een paar rond (met geld). Feit is dus dat je een coureur met kunde en talent moet zijn om in de F1 te komen, en bij de kleinere teams ook nog met een behoorlijke geldbuidel. 

CA is net zo geschikt als veel coureurs op dit niveau, het lijkt me echter voor geen enkele coureur verstandig bij een team als Spyker rond te rijden. Je moet forceren om in het spoor van de middemoot te blijven en ligt daardoor vaker naast de baan e.d. Probeer je de boel heel te houden dan kom je op grote achterstand binnen en heb je geen talent (denkt men toch). Je kunt eigenlijk niets winnen bij zo&#039;n team. Om die reden is het voor elke coureur een slechte keuze.

Jammer alleen dat een getalenteerde coureur, die mijns inziens een zeer professionele werkhouding heeft, overal wordt afgebrand op basis van de verkeerde argumenten.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ Rick dos<br />
Nee, spreek mezelf niet tegen. Je kan geen zitje meer kopen, je moet een goede coureur zijn die op het hoogste niveau meekan. Als het alleen maar om geld ging (en dat was het argument dat jij in eerste aanleg inbracht) dan is dat onwaar. Uiteraard spreekt het Nederlanderschap in zijn voordeel, maar ook in Nederland liepen er op dat moment nog een paar rond (met geld). Feit is dus dat je een coureur met kunde en talent moet zijn om in de F1 te komen, en bij de kleinere teams ook nog met een behoorlijke geldbuidel. </p>
<p>CA is net zo geschikt als veel coureurs op dit niveau, het lijkt me echter voor geen enkele coureur verstandig bij een team als Spyker rond te rijden. Je moet forceren om in het spoor van de middemoot te blijven en ligt daardoor vaker naast de baan e.d. Probeer je de boel heel te houden dan kom je op grote achterstand binnen en heb je geen talent (denkt men toch). Je kunt eigenlijk niets winnen bij zo&#8217;n team. Om die reden is het voor elke coureur een slechte keuze.</p>
<p>Jammer alleen dat een getalenteerde coureur, die mijns inziens een zeer professionele werkhouding heeft, overal wordt afgebrand op basis van de verkeerde argumenten.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Erik</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481389</link>
		<dc:creator>Erik</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 16:54:47 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481389</guid>
		<description>Ik denk niet dat het alleen de schuld van Cristian Albers is.
Het Spyker Team heeft zelf aan het begin de grootste praat gehad. volgens hen zouden ze na een half jaar de eerste punten pakken en volgend jaar meestrijden voor het podium en het jaar erop wereldkampioen... dat verhaal komt me bekend voor?? Toyota in 2001?? hadden dezelfde conclusies en het is er tot op heden nog niks geworden. dus Spyker heeft zn conclusies naar mijn mening te vroeg getrokken. en dat word nu op de coureurs afgeschoven.
Jammer..</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ik denk niet dat het alleen de schuld van Cristian Albers is.<br />
Het Spyker Team heeft zelf aan het begin de grootste praat gehad. volgens hen zouden ze na een half jaar de eerste punten pakken en volgend jaar meestrijden voor het podium en het jaar erop wereldkampioen&#8230; dat verhaal komt me bekend voor?? Toyota in 2001?? hadden dezelfde conclusies en het is er tot op heden nog niks geworden. dus Spyker heeft zn conclusies naar mijn mening te vroeg getrokken. en dat word nu op de coureurs afgeschoven.<br />
Jammer..</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: jimsilver</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481374</link>
		<dc:creator>jimsilver</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 16:48:26 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481374</guid>
		<description>Denk je nou werkelijk dat het alleen maar aan Albers ligt??
Coureurs ontlopen elkaar niet zoveel,zet C.A. in een Ferrari en hij rijdt mee in de top. 
Ik hoop een ding, dat Doornbos niet in een &quot;Spyker&quot; trapt,
die zit lekker bij CHamp car.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Denk je nou werkelijk dat het alleen maar aan Albers ligt??<br />
Coureurs ontlopen elkaar niet zoveel,zet C.A. in een Ferrari en hij rijdt mee in de top.<br />
Ik hoop een ding, dat Doornbos niet in een &#8220;Spyker&#8221; trapt,<br />
die zit lekker bij CHamp car.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Arjan</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481359</link>
		<dc:creator>Arjan</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 16:38:17 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481359</guid>
		<description>Ik zeg geen Van der Garde.. weinig ervaring... Albers heeft toch wat ervaring in de F1 opgebouwd en Van der Garde lijkt me dus geen verbetering..

Neem liever een wat oudere rijder met meer ervaring... bv. Ricardo Zonta, Marc Gene, de la Rosa etc.

Mensen met ervaring op het hoogste niveau en die ervaring hebben met een auto goed af te stellen.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ik zeg geen Van der Garde.. weinig ervaring&#8230; Albers heeft toch wat ervaring in de F1 opgebouwd en Van der Garde lijkt me dus geen verbetering..</p>
<p>Neem liever een wat oudere rijder met meer ervaring&#8230; bv. Ricardo Zonta, Marc Gene, de la Rosa etc.</p>
<p>Mensen met ervaring op het hoogste niveau en die ervaring hebben met een auto goed af te stellen.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Rick dos</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481349</link>
		<dc:creator>Rick dos</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 16:34:51 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481349</guid>
		<description>@Frank

Voor de meeste andere teams is die tijd misschien voorbij, maar voor onze eigen Spyker dus blijkbaar niet. Ik weet het net zo niet of er meer coureurs zijn die meer geld mee kunnen nemen. Waar Albers ook een streepje voor op de competitie heeft zijn zijn connecties bij Spyker en men vond het ook bere interessant dat er een Nederlandse coureur in de auto zou zitten. Allemaal redenen waar men van zegt dat het niet alleen om zijn rijkunsten ging.

&quot;de tijd dat je een zitje kan kopen is echt voorbij in de F1.&quot;
&quot;En zonder sponsorgeld zitten er maar weinig in de F1.&quot;
&quot;Van de meeste coureurs wordt echter verwacht dat ze sponors meenemen.&quot;

Spreek je jezelf hier niet een beetje tegen? De enige teams waar ze verwachten dat je geld meeneemt zijn Spyker en de misschien categorie zijn Super Aguri en Toro Rosso.

&quot;Daar kon je op wachten&quot; daar bedoelde ik mee de resultaten die hij tot dusver heeft laten zien en het akkefietje in Frankrijk. Éen plus één is nog steeds 2 bij mij. ;)

Dat hij niet goed genoeg is voor de F1 dat zeg ik niet. Mijn letterlijke woorden zijn: &quot;Hij zal ze heus wel hebben, maar de tekortkomingen die hij heeft om in aanmerking te komen voor een topteam in de F1 is toch evident?&quot; Dat is toch even wat anders dan niet goed genoeg zijn voor de F1.

En dat hij beter in de DTM kan gaan rijden zeg ik niet omdat hij niet goed genoeg is voor de F1. Maar een echte toekomst in de F1 is nu ook niet weggelegd voor Albers. Dan denk ik, cut your losses and leave.

Ik ben zelf een groot tegenstander van het napraten en kop boven het maaiveld uitsteken principe. Echter dat wil niet zeggen dat je niet realistisch kan en moet zijn. Christian kan geen potten breken in de F1. Oké, wel tankinstallaties maar geen potten in ieder geval! En dan kun je wel met oogkleppen op gaan zitten en hem steunen omdat hij een Nederlander is, maar dat houdt op een gegeven moment ook op natuurlijk. Hij heeft zijn kans gehad en het is hem niet gelukt. Dat is helemaal geen schande. Het is alleen maar tijd om ruimte te maken voor de volgende hoopvol.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@Frank</p>
<p>Voor de meeste andere teams is die tijd misschien voorbij, maar voor onze eigen Spyker dus blijkbaar niet. Ik weet het net zo niet of er meer coureurs zijn die meer geld mee kunnen nemen. Waar Albers ook een streepje voor op de competitie heeft zijn zijn connecties bij Spyker en men vond het ook bere interessant dat er een Nederlandse coureur in de auto zou zitten. Allemaal redenen waar men van zegt dat het niet alleen om zijn rijkunsten ging.</p>
<p>&#8220;de tijd dat je een zitje kan kopen is echt voorbij in de F1.&#8221;<br />
&#8220;En zonder sponsorgeld zitten er maar weinig in de F1.&#8221;<br />
&#8220;Van de meeste coureurs wordt echter verwacht dat ze sponors meenemen.&#8221;</p>
<p>Spreek je jezelf hier niet een beetje tegen? De enige teams waar ze verwachten dat je geld meeneemt zijn Spyker en de misschien categorie zijn Super Aguri en Toro Rosso.</p>
<p>&#8220;Daar kon je op wachten&#8221; daar bedoelde ik mee de resultaten die hij tot dusver heeft laten zien en het akkefietje in Frankrijk. Éen plus één is nog steeds 2 bij mij. <img src='http://www.autoblog.nl/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';)' class='wp-smiley' /> </p>
<p>Dat hij niet goed genoeg is voor de F1 dat zeg ik niet. Mijn letterlijke woorden zijn: &#8220;Hij zal ze heus wel hebben, maar de tekortkomingen die hij heeft om in aanmerking te komen voor een topteam in de F1 is toch evident?&#8221; Dat is toch even wat anders dan niet goed genoeg zijn voor de F1.</p>
<p>En dat hij beter in de DTM kan gaan rijden zeg ik niet omdat hij niet goed genoeg is voor de F1. Maar een echte toekomst in de F1 is nu ook niet weggelegd voor Albers. Dan denk ik, cut your losses and leave.</p>
<p>Ik ben zelf een groot tegenstander van het napraten en kop boven het maaiveld uitsteken principe. Echter dat wil niet zeggen dat je niet realistisch kan en moet zijn. Christian kan geen potten breken in de F1. Oké, wel tankinstallaties maar geen potten in ieder geval! En dan kun je wel met oogkleppen op gaan zitten en hem steunen omdat hij een Nederlander is, maar dat houdt op een gegeven moment ook op natuurlijk. Hij heeft zijn kans gehad en het is hem niet gelukt. Dat is helemaal geen schande. Het is alleen maar tijd om ruimte te maken voor de volgende hoopvol.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Frank</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481107</link>
		<dc:creator>Frank</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 16:01:43 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481107</guid>
		<description>@ Rick dos
Geef dan eens de reden volgens jou dat hij in de F1 zit. Sponsor-geld alleen is echt niet een reden, de tijd dat je een zitje kan kopen is echt voorbij in de F1. Volgens mij zijn er zeker meer die geld hebben en geen plaats in de F1.

En zonder sponsorgeld zitten er maar weinig in de F1. Natuurlijk, de topteams hebben de coureurs niet direct nodig om de sponsor binnen te halen die kunnen het op eigen kracht. Van de meeste coureurs wordt echter verwacht dat ze sponors meenemen.

Je zegt dat hij tekort komt voor een topteam (mee eens) je zegt &quot;daar kon je op wachten&quot; (dat ze hem op straat zetten toch?) en dat hij beter in de DTM kan rijden, dan vindt je hem toch niet goed genoeg voor de F1 of ga je nu een pleidooi houden voor CA in de F1. Ik geef aan dat  het team Spyker zeker niet F1-waardiger is dan CA. Ik denk zelfs dat CA meer in de F1 te zoeken heeft dan Spyker F1.

Natuurlijk valt het tegen dit seizoen, het is echter jammer dat het collectieve geheugen maar een seizoen ver teruggaat. Wat volgt is dat iedereen elkaar napraat en CA even afserveert. Een door en door Nederlandse benadering van topsporters die ik zo waardeloos vind, en die heel veel zegt over de geborneerde houding van de samenleving.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ Rick dos<br />
Geef dan eens de reden volgens jou dat hij in de F1 zit. Sponsor-geld alleen is echt niet een reden, de tijd dat je een zitje kan kopen is echt voorbij in de F1. Volgens mij zijn er zeker meer die geld hebben en geen plaats in de F1.</p>
<p>En zonder sponsorgeld zitten er maar weinig in de F1. Natuurlijk, de topteams hebben de coureurs niet direct nodig om de sponsor binnen te halen die kunnen het op eigen kracht. Van de meeste coureurs wordt echter verwacht dat ze sponors meenemen.</p>
<p>Je zegt dat hij tekort komt voor een topteam (mee eens) je zegt &#8220;daar kon je op wachten&#8221; (dat ze hem op straat zetten toch?) en dat hij beter in de DTM kan rijden, dan vindt je hem toch niet goed genoeg voor de F1 of ga je nu een pleidooi houden voor CA in de F1. Ik geef aan dat  het team Spyker zeker niet F1-waardiger is dan CA. Ik denk zelfs dat CA meer in de F1 te zoeken heeft dan Spyker F1.</p>
<p>Natuurlijk valt het tegen dit seizoen, het is echter jammer dat het collectieve geheugen maar een seizoen ver teruggaat. Wat volgt is dat iedereen elkaar napraat en CA even afserveert. Een door en door Nederlandse benadering van topsporters die ik zo waardeloos vind, en die heel veel zegt over de geborneerde houding van de samenleving.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Rick dos</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481036</link>
		<dc:creator>Rick dos</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 15:31:25 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481036</guid>
		<description>@Frank
Pijpte hij goed ofzo........Nou ja, laat ik dan maar proberen om het niveau weer op een acceptabel niveau te krijgen....

Als meneer niet al die sponsorgelden had gehad. Dacht je dan ècht dat we hem in de F1 hadden gezien?

En zeg ik ergens dat hij niet goed genoeg is voor de F1?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@Frank<br />
Pijpte hij goed ofzo&#8230;&#8230;..Nou ja, laat ik dan maar proberen om het niveau weer op een acceptabel niveau te krijgen&#8230;.</p>
<p>Als meneer niet al die sponsorgelden had gehad. Dacht je dan ècht dat we hem in de F1 hadden gezien?</p>
<p>En zeg ik ergens dat hij niet goed genoeg is voor de F1?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: HolyCow</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481016</link>
		<dc:creator>HolyCow</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 15:21:42 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481016</guid>
		<description>Ze moesten eens een soap maken over Spyker met CA!</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ze moesten eens een soap maken over Spyker met CA!</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: sem</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481003</link>
		<dc:creator>sem</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 15:14:41 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-481003</guid>
		<description>@ Rick

CA en Adrian Sutil rijden op limiet met die auto, hoe verklaar je anders dat ze (vaak) ongelukken hebben? 
het is alleen wel n keihard feit dat Sutil harder rijdt dan CA, en da&#039;s jammer</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ Rick</p>
<p>CA en Adrian Sutil rijden op limiet met die auto, hoe verklaar je anders dat ze (vaak) ongelukken hebben?<br />
het is alleen wel n keihard feit dat Sutil harder rijdt dan CA, en da&#8217;s jammer</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: huub Vanderlubbe</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-480829</link>
		<dc:creator>huub Vanderlubbe</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 13:59:55 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-480829</guid>
		<description>Ik hoop het wel, voor hem dan!!</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ik hoop het wel, voor hem dan!!</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Frank</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-480796</link>
		<dc:creator>Frank</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 13:34:23 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-480796</guid>
		<description>@ DeAutogids.nl ffkes wellicht wel, lang niet. Begrijp dat de sponsors in de rij staan als achteraan in de F1 mee doet. Wat vooral veel vertrouwen geeft aan de sponsors is dat Spyker F1 zoveel progressie boekt. Nee, heel fijn om daar je dure reclame geld aan te besteden. Hele fijne publiciteit. Of wellicht dat ze de redenering volgen &quot;slechte publiciteit is ook publiciteit!&quot;. In dat geval kunnen ze Christijan natuurlijk beter elke race de pompinstallatie kapot laten rijden...</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ DeAutogids.nl ffkes wellicht wel, lang niet. Begrijp dat de sponsors in de rij staan als achteraan in de F1 mee doet. Wat vooral veel vertrouwen geeft aan de sponsors is dat Spyker F1 zoveel progressie boekt. Nee, heel fijn om daar je dure reclame geld aan te besteden. Hele fijne publiciteit. Of wellicht dat ze de redenering volgen &#8220;slechte publiciteit is ook publiciteit!&#8221;. In dat geval kunnen ze Christijan natuurlijk beter elke race de pompinstallatie kapot laten rijden&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Frank</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-480791</link>
		<dc:creator>Frank</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 13:28:53 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/09/albers-heeft-in-engeland-zn-laatste-grand-prix-gereden#comment-480791</guid>
		<description>@ Rick dos  Op basis van welke kwaliteiten is hij dan wel in de F1 terecht gekomen, pijpte hij goed of zo? Wellicht komt hij niet in aanmerking voor een top-team, maar dat hij niet goed genoeg zou zijn voor een team als Spyker is natuurlijk niet waar. In vergelijking met zijn vorige teamgenoten deed hij het altijd erg goed, wellicht is Sutil inderdaad wel van topteam niveau, vermoedelijk zal hij dan ook niet lang bij Spyker blijven.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ Rick dos  Op basis van welke kwaliteiten is hij dan wel in de F1 terecht gekomen, pijpte hij goed of zo? Wellicht komt hij niet in aanmerking voor een top-team, maar dat hij niet goed genoeg zou zijn voor een team als Spyker is natuurlijk niet waar. In vergelijking met zijn vorige teamgenoten deed hij het altijd erg goed, wellicht is Sutil inderdaad wel van topteam niveau, vermoedelijk zal hij dan ook niet lang bij Spyker blijven.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>

<!-- Performance optimized by W3 Total Cache. Learn more: http://www.w3-edge.com/wordpress-plugins/

Page Caching using disk: enhanced

Served from: www.autoblog.nl @ 2012-02-10 22:45:04 -->
