<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
		>
<channel>
	<title>Comments on: Rijtest: Seat Leon FR DSG &#8211; VDV tuned</title>
	<atom:link href="http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned/feed" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned</link>
	<description>Autonieuws van de straat</description>
	<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 18:38:05 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
	<generator>http://wordpress.org/?v=3.3.1</generator>
	<item>
		<title>By: FabianVTR16V</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-528012</link>
		<dc:creator>FabianVTR16V</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 26 Jul 2007 16:05:51 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-528012</guid>
		<description>Mooie test over een mooie wagen.
Nu nog een keer de door JD getunede Leon II Cupra testen.
Deze heeft meer dan 300pk ;)</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Mooie test over een mooie wagen.<br />
Nu nog een keer de door JD getunede Leon II Cupra testen.<br />
Deze heeft meer dan 300pk <img src='http://www.autoblog.nl/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';)' class='wp-smiley' /> </p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: FreudeAmFahren</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-527101</link>
		<dc:creator>FreudeAmFahren</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 26 Jul 2007 05:39:24 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-527101</guid>
		<description>Extra gekieteld of niet: het blijft een vrouwen auto met FWD. DSG en dat soort rommel ?  Zelf schakelen, zelf rijden, zelf corigeren. 
Natuurlijk gaat zo&#039;n opgevoerd beestje als dit hard, maar de fun factor op de lange duur: nul.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Extra gekieteld of niet: het blijft een vrouwen auto met FWD. DSG en dat soort rommel ?  Zelf schakelen, zelf rijden, zelf corigeren.<br />
Natuurlijk gaat zo&#8217;n opgevoerd beestje als dit hard, maar de fun factor op de lange duur: nul.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Tombnolz</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-525849</link>
		<dc:creator>Tombnolz</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 25 Jul 2007 14:49:47 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-525849</guid>
		<description>I like its&#039;s sound. En die BBS&#039;ers staan hem beeldig. Ik ben niet wild van het uiterlijk van een standaard Leon, maar het rijdt echt wel ok.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>I like its&#8217;s sound. En die BBS&#8217;ers staan hem beeldig. Ik ben niet wild van het uiterlijk van een standaard Leon, maar het rijdt echt wel ok.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: chris</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-523755</link>
		<dc:creator>chris</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 24 Jul 2007 11:26:04 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-523755</guid>
		<description>Geweldige Fr, die van VDV. Ik heb er ook in gereden en dat ding wil wel. Zelf heb ik bij VDV een FR handschakelbak aangeschaft met VDV pakket. Doe het ook prima. 271 pk en 420 nm bij 1309 kg.
Wat zijn die krengen snel (ook in de bochten)
CHris</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Geweldige Fr, die van VDV. Ik heb er ook in gereden en dat ding wil wel. Zelf heb ik bij VDV een FR handschakelbak aangeschaft met VDV pakket. Doe het ook prima. 271 pk en 420 nm bij 1309 kg.<br />
Wat zijn die krengen snel (ook in de bochten)<br />
CHris</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: RA999</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-517071</link>
		<dc:creator>RA999</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 20 Jul 2007 20:20:50 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-517071</guid>
		<description>@Rick dos 
inderdaad, grappig, ze is nu 5.000 euro rijker...
-&lt;strong&gt;edit: http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/21/aimee-gespot-op-tv&lt;/strong&gt; -</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@Rick dos<br />
inderdaad, grappig, ze is nu 5.000 euro rijker&#8230;<br />
-<strong>edit: <a target="_blank" href="http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/21/aimee-gespot-op-tv" >http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/21/aimee-gespot-op-tv</a></strong> -</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Rick dos</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-517062</link>
		<dc:creator>Rick dos</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 20 Jul 2007 20:07:33 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-517062</guid>
		<description>@autoblog

Is het niet onze Aimee die nu op ned 3 te zien is in het programma the phone?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@autoblog</p>
<p>Is het niet onze Aimee die nu op ned 3 te zien is in het programma the phone?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: w0o0dy</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-507946</link>
		<dc:creator>w0o0dy</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Jul 2007 21:53:02 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-507946</guid>
		<description>Deze Leon met het verlaagde onderstel en de waanzinnig fraaie lichtmetaal wielen is echt een hele fraaie wagen! Uit mijn eigen ervaring weet ik dat de Leon ook zonder knetterhard gedempt te zijn een enorm goed weggedrag heeft.... alleen niet zo &quot;speels&quot; als zou kunnen. Het weggedrag zou misschien iets minder extreem maar voor meer mensen een supercompromis kunnen zijn met iets minder harde demping en een maatje (of 2) kleinere wielen en iets meer &quot;wang&quot;. Wel één van de leukste opties in de klasse en voor het geld.

Goede review, Wouter en lekker filmpje, Ruben.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Deze Leon met het verlaagde onderstel en de waanzinnig fraaie lichtmetaal wielen is echt een hele fraaie wagen! Uit mijn eigen ervaring weet ik dat de Leon ook zonder knetterhard gedempt te zijn een enorm goed weggedrag heeft&#8230;. alleen niet zo &#8220;speels&#8221; als zou kunnen. Het weggedrag zou misschien iets minder extreem maar voor meer mensen een supercompromis kunnen zijn met iets minder harde demping en een maatje (of 2) kleinere wielen en iets meer &#8220;wang&#8221;. Wel één van de leukste opties in de klasse en voor het geld.</p>
<p>Goede review, Wouter en lekker filmpje, Ruben.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: k33z</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-506957</link>
		<dc:creator>k33z</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Jul 2007 15:10:58 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-506957</guid>
		<description>@ Wouter,

Ik vind het erg jammer dat je in de test niet meer ingegaan bent op de aanpassingen. Dit zijn natuurlijk de verschillen met een standaard Leon FR / Cupra.

Hoe is het vermogen, hoe komt het op de weg, wat is het verschil tussen een snel genomen bocht met en zonder traction control, wat is er voordeel van het onderstel naast het nadeel van de stugheid, wat is het verschil met de remmen, etc etc.

Natuurlijk is de auto heel erg stug met de bilstein dempers, maar daar staat wel een superieure wegligging tegenover. Niet te vergelijken met een standaard FR of Cupra. 

Mijns inziens krijgt iedereen nu geen goed beeld van de aanpassingen.

Daarnaast is het natuurlijk wel weer een gaaf filmpje, complimenten daarvoor! Dit soort artikelen onderscheiden autoblog op een positieve manier.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ Wouter,</p>
<p>Ik vind het erg jammer dat je in de test niet meer ingegaan bent op de aanpassingen. Dit zijn natuurlijk de verschillen met een standaard Leon FR / Cupra.</p>
<p>Hoe is het vermogen, hoe komt het op de weg, wat is het verschil tussen een snel genomen bocht met en zonder traction control, wat is er voordeel van het onderstel naast het nadeel van de stugheid, wat is het verschil met de remmen, etc etc.</p>
<p>Natuurlijk is de auto heel erg stug met de bilstein dempers, maar daar staat wel een superieure wegligging tegenover. Niet te vergelijken met een standaard FR of Cupra. </p>
<p>Mijns inziens krijgt iedereen nu geen goed beeld van de aanpassingen.</p>
<p>Daarnaast is het natuurlijk wel weer een gaaf filmpje, complimenten daarvoor! Dit soort artikelen onderscheiden autoblog op een positieve manier.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: wouter</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-506049</link>
		<dc:creator>wouter</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Jul 2007 09:34:11 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-506049</guid>
		<description>&quot;@CSL: Emotie?&quot;

Werkelijk iedereen die er in heeft gereden, wordt er erg hebberig van. Dus met die emotie zit het wel snor.

En ja: het is wel de weg bij Pernis.

@Patman: over DSG. Jup het is sneller, maar toch zou ik zelf een auto zonder kiezen. Zelf schakelen blijft toch leuker. Blijkbaar ben ik toch nog niet zo oud. :-)</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>&#8220;@CSL: Emotie?&#8221;</p>
<p>Werkelijk iedereen die er in heeft gereden, wordt er erg hebberig van. Dus met die emotie zit het wel snor.</p>
<p>En ja: het is wel de weg bij Pernis.</p>
<p>@Patman: over DSG. Jup het is sneller, maar toch zou ik zelf een auto zonder kiezen. Zelf schakelen blijft toch leuker. Blijkbaar ben ik toch nog niet zo oud. <img src='http://www.autoblog.nl/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif' alt=':-)' class='wp-smiley' /> </p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Patman</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-505737</link>
		<dc:creator>Patman</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Jul 2007 08:02:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-505737</guid>
		<description>De auto zelf heeft trouwens wel de bekende softheid van alle getunede turbo&#039;s. Heel erg indirect op het gas. Maargoed, dat heeft een EVO of een Sub ook. Ik vind het niets, maar je went eraan. Geef mij maar atmosferisch...</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>De auto zelf heeft trouwens wel de bekende softheid van alle getunede turbo&#8217;s. Heel erg indirect op het gas. Maargoed, dat heeft een EVO of een Sub ook. Ik vind het niets, maar je went eraan. Geef mij maar atmosferisch&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Patman</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-505736</link>
		<dc:creator>Patman</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 17 Jul 2007 08:00:52 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-505736</guid>
		<description>Ik zat als passagier in deze auto op Zandvoort, ons laatste &#039;uitrijrondje&#039; toen er een e46 m3 langs kwam knallen, aan het stuur een ervaren DSC-rijder. Mijn bestuurder keek me even aan en zei: &quot;zullen we dan nog maar een rondje?&quot; Binnen twee of drie bochten zaten we op de kont van de m3, op een het rechte stuk liepen we in z&#039;n kielzog zelfs op de m3 in en na wat angstige momenten in Tarzanbocht waren we er voorbij. Zonder enig probleem loopt deze auto dan behoorlijk uit. De tijden met deze op Zandvoort waren rond de 2.11 (erewoord) en dat is afgrijselijk snel voor een straatauto.
 
Wat betreft die DSC, dat is een absoluut perfect systeem, schakelt razendsnel, voor mijn gevoel sneller dan SMG enzo. Staande start naast exact dezelfde auto met handbak maakt duidelijk dat de DSG ondanks het veel hogere gewicht veel sneller is. Precies op de schakelmomenten loopt de auto veel uit. DSG heeft echt maar één nadeel: dat het ook in manualmodus doorschakelt wanneer je de toerenbegrenzer bereikt, maar dat kan er uit geprogrammeert worden (duur!) en dan is het de perfecte versnellingsbak...</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ik zat als passagier in deze auto op Zandvoort, ons laatste &#8216;uitrijrondje&#8217; toen er een e46 m3 langs kwam knallen, aan het stuur een ervaren DSC-rijder. Mijn bestuurder keek me even aan en zei: &#8220;zullen we dan nog maar een rondje?&#8221; Binnen twee of drie bochten zaten we op de kont van de m3, op een het rechte stuk liepen we in z&#8217;n kielzog zelfs op de m3 in en na wat angstige momenten in Tarzanbocht waren we er voorbij. Zonder enig probleem loopt deze auto dan behoorlijk uit. De tijden met deze op Zandvoort waren rond de 2.11 (erewoord) en dat is afgrijselijk snel voor een straatauto.</p>
<p>Wat betreft die DSC, dat is een absoluut perfect systeem, schakelt razendsnel, voor mijn gevoel sneller dan SMG enzo. Staande start naast exact dezelfde auto met handbak maakt duidelijk dat de DSG ondanks het veel hogere gewicht veel sneller is. Precies op de schakelmomenten loopt de auto veel uit. DSG heeft echt maar één nadeel: dat het ook in manualmodus doorschakelt wanneer je de toerenbegrenzer bereikt, maar dat kan er uit geprogrammeert worden (duur!) en dan is het de perfecte versnellingsbak&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Mpower</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504657</link>
		<dc:creator>Mpower</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Jul 2007 23:40:47 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504657</guid>
		<description>@Geejee

Diameter verschil van de wielen waren gering, 0,3 % om precies te zijn, dus daar lag de 10km/h topsnelheidafname niet ;) Ik denk eerder aan de ET waarde die 30 bedroeg ipv 36 of zoiets en het gewicht van de velgen natuurlijk.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@Geejee</p>
<p>Diameter verschil van de wielen waren gering, 0,3 % om precies te zijn, dus daar lag de 10km/h topsnelheidafname niet <img src='http://www.autoblog.nl/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';)' class='wp-smiley' />  Ik denk eerder aan de ET waarde die 30 bedroeg ipv 36 of zoiets en het gewicht van de velgen natuurlijk.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Nick</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504315</link>
		<dc:creator>Nick</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Jul 2007 20:44:09 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504315</guid>
		<description>Toch wel een wonder, zo&#039;n DSG.
Vijf maal goedkoper dan een conventionele sequentiele bak, zuiniger, betrouwbaarder, gaat theoretische twee maal beter om met de koppeling en het klinkt alsof je een automaat rijd.

Niet dat het laatste per se beter is, maar een automaat klinkt zo lekker.
Behalve bij het neerschakelen uiteraard...</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Toch wel een wonder, zo&#8217;n DSG.<br />
Vijf maal goedkoper dan een conventionele sequentiele bak, zuiniger, betrouwbaarder, gaat theoretische twee maal beter om met de koppeling en het klinkt alsof je een automaat rijd.</p>
<p>Niet dat het laatste per se beter is, maar een automaat klinkt zo lekker.<br />
Behalve bij het neerschakelen uiteraard&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Nick</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504297</link>
		<dc:creator>Nick</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Jul 2007 20:32:15 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504297</guid>
		<description>@CSL:
Emotie heb je inderdaad vooral bij achterwielaangedreven auto&#039;s.
Als je met overstuur van een ravijn afglijd of in de sloot rijd dan kun je inderdaad wel janken.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@CSL:<br />
Emotie heb je inderdaad vooral bij achterwielaangedreven auto&#8217;s.<br />
Als je met overstuur van een ravijn afglijd of in de sloot rijd dan kun je inderdaad wel janken.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Nick</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504294</link>
		<dc:creator>Nick</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Jul 2007 20:30:12 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504294</guid>
		<description>Als het nou écht zo bizar moet...

Dan had ik toch echt die achterbank eruit gesloopt, daar de 2.0 TFSI geplaatst, uiteraard ruim voor de achteras.

Voorwielaandrijving maakt niet zoveel uit, een ouwe Saab Sonett of Citroën SM zijn MF&#039;s (middenmotor met voorwielaandrijving) en die kunnen door krappe chicanes, in die wereld kennen ze de term onderstuur niet eens..
En daar zat je dan... Met je 911 en z&#039;n onderstuur.


Op zich zou het wel interessant (of tenminste origineel) zijn om de aandrijflijn van een FMR om te draaien naar een RMF.
De middenmotor achter en de aandrijving voor.


Maar ja, liever geen RWD of FWD maar gewoon AWD. Zoals het een waardige auto betaamt en geen skelter of speelgoedauto.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Als het nou écht zo bizar moet&#8230;</p>
<p>Dan had ik toch echt die achterbank eruit gesloopt, daar de 2.0 TFSI geplaatst, uiteraard ruim voor de achteras.</p>
<p>Voorwielaandrijving maakt niet zoveel uit, een ouwe Saab Sonett of Citroën SM zijn MF&#8217;s (middenmotor met voorwielaandrijving) en die kunnen door krappe chicanes, in die wereld kennen ze de term onderstuur niet eens..<br />
En daar zat je dan&#8230; Met je 911 en z&#8217;n onderstuur.</p>
<p>Op zich zou het wel interessant (of tenminste origineel) zijn om de aandrijflijn van een FMR om te draaien naar een RMF.<br />
De middenmotor achter en de aandrijving voor.</p>
<p>Maar ja, liever geen RWD of FWD maar gewoon AWD. Zoals het een waardige auto betaamt en geen skelter of speelgoedauto.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Jurgen</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504162</link>
		<dc:creator>Jurgen</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Jul 2007 19:41:01 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504162</guid>
		<description>Lijkt me niet de weg langs Pernis, als de auto uit Zoetermeer komt tim :)

Maargoed dat harde afveren lijkt me helemaal nix. Liever een Audi S3 dan.

Of wachten op de Cupra R, of Koepra ER zoals Wouter zegt met Rotjeknor accent ;)

Ik miss Aimee wel eigenlijk, is ze op vakantie ?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Lijkt me niet de weg langs Pernis, als de auto uit Zoetermeer komt tim <img src='http://www.autoblog.nl/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif' alt=':)' class='wp-smiley' /> </p>
<p>Maargoed dat harde afveren lijkt me helemaal nix. Liever een Audi S3 dan.</p>
<p>Of wachten op de Cupra R, of Koepra ER zoals Wouter zegt met Rotjeknor accent <img src='http://www.autoblog.nl/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif' alt=';)' class='wp-smiley' /> </p>
<p>Ik miss Aimee wel eigenlijk, is ze op vakantie ?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Mark</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504074</link>
		<dc:creator>Mark</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Jul 2007 19:10:01 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-504074</guid>
		<description>Knap staaltje. Vind het echt top dat ze hier 274 verantwoorde pk&#039;s uitkrijgen, en idd die TC die aangepast is. Levert eigenlijk een veel betere auto op (afgezien van meer pk, ook motorloop!) Topwerk.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Knap staaltje. Vind het echt top dat ze hier 274 verantwoorde pk&#8217;s uitkrijgen, en idd die TC die aangepast is. Levert eigenlijk een veel betere auto op (afgezien van meer pk, ook motorloop!) Topwerk.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Kevski Style</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-503852</link>
		<dc:creator>Kevski Style</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Jul 2007 17:44:55 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-503852</guid>
		<description>Wat ik overigens niet snap is dat het een VDV getunede Leon is. JD verdient in dat opzicht veel meer lof, aangezien het complete motorprogramma van hem af komt. De rest is wat nieuwe onderdelen monteren. Wat JD heeft gedaan is maatwerk. Kortom, leuk auto, maar de verkeerde naam staat erop....</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Wat ik overigens niet snap is dat het een VDV getunede Leon is. JD verdient in dat opzicht veel meer lof, aangezien het complete motorprogramma van hem af komt. De rest is wat nieuwe onderdelen monteren. Wat JD heeft gedaan is maatwerk. Kortom, leuk auto, maar de verkeerde naam staat erop&#8230;.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Kevski Style</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-503846</link>
		<dc:creator>Kevski Style</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Jul 2007 17:41:23 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-503846</guid>
		<description>Als je ruben doof wilt hebben moet je hem gewoon een keer aan mij meegeven als ik de auto weer klaar heb. Geen soundproofing, een blok wat tegen het schutbord aan hangt en tot slot natuurlijk een rechte pijp naar achteren midden onder de auto door, met op het einde alleen een absorbtiedemper. Ik lever mensen die meerijden dan ook standaard oorpluggen mee....</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Als je ruben doof wilt hebben moet je hem gewoon een keer aan mij meegeven als ik de auto weer klaar heb. Geen soundproofing, een blok wat tegen het schutbord aan hangt en tot slot natuurlijk een rechte pijp naar achteren midden onder de auto door, met op het einde alleen een absorbtiedemper. Ik lever mensen die meerijden dan ook standaard oorpluggen mee&#8230;.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>By: Rainier</title>
		<link>http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-503698</link>
		<dc:creator>Rainier</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 16 Jul 2007 16:32:50 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://msn.autoblog.nl/archive/2007/07/16/rijtest-seat-leon-fr-dsg-vdv-tuned#comment-503698</guid>
		<description>En twijfelen over een cupra......?
Een cupra met het zelfde pakket gaat naar ongeveer 330 pk...ghehe</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>En twijfelen over een cupra&#8230;&#8230;?<br />
Een cupra met het zelfde pakket gaat naar ongeveer 330 pk&#8230;ghehe</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>

<!-- Performance optimized by W3 Total Cache. Learn more: http://www.w3-edge.com/wordpress-plugins/

Page Caching using disk: enhanced

Served from: www.autoblog.nl @ 2012-02-10 19:38:23 -->
