BMW ‘The Switch’: Candid Camera uit Azië

Auteur: , 33 Reacties

Verborgen camera's blijven een onuitputtelijke bron van inspiratie voor grappenmakers, marketeers, en Ralph Inbar (God hebbe zijn ziel)-klonen over de hele wereld. De marketingtak van BMW Azië grijpt ook terug op de succesformule in hun campagne 'the switch'. Mag jij 3x raden wat hier in gebeurt...

Het concept is makkelijk: kies uw slachtoffer, en verwissel zijn BMW als hij even weg is voor een identiek exemplaar dat is volgehangen met BMW Performance-onderdelen. Jolijt, vertier, rolfcopters, steamlollers ende dijenkletsers gegarandeerd!

Uiteraard worden uit de kaartenbak met slachtoffers geen onverzorgde dikke Billies van 60 uitgezocht, maar jonge, succesvolle, aantrekkelijke mensen, met een mooie nieuwe Bimmer (mensen met een ouwe roestbak worden naar Asian Xzibit doorverwezen). Het oog wil ook wat natuurlijk.

1 Serie van zakenchick wordt verwisseld

Dude Honey, where’s my car

Liever geen BMW, maar een rondje achter een Pagani in Singapore? Check dan deze post even.