Zeg jongens, kon daar niet wat meer alcantara, rood leer, en carbon in?
‘Geen half werk’, dat is het motto van de interieurtovenaars van Carlex. En als je op de ingewanden van deze WRX STI afgaat, dan is hij zijn aloude bijnaam ‘Pimpreza’ meer dan waard. Hoe hij er van buiten uitziet laten de binnenkantfetisjisten echter geheim. It’s the inside that counts.
Het projectje krijgt de naam Wild Beast mee, wat in het geval van een Impreza Cosworth STi CS400 wel heel toepasselijk zou zijn, maar dit beestje heeft ook nog een WRX-badge… De motorisering laten we dan even in het midden, maar als geld geen issue zou zijn, is dit dan jouw ultieme pooier-Scoobie?
kapiteinaudi zegt
Véél te véél alcantara en carbon, het is een beetje een puinhoop.
Niks tegen de Impreza maar dat interieur ziet er toch wel een beetje outdated uit hé.
ej20g zegt
@kapiteinaudi: dat is het mooie, iemand die zo’n Subaru koopt geeft weinig om het interieur.
kapiteinaudi zegt
@ej20g: Dat is inderdaad waar, voor iemand die een Impreza koopt is het natuurlijk alleen belangrijk of het goed rijdt en dat doet een Impreza zeker en vast!
ej20g zegt
@kapiteinaudi: alleen zo jammer dat er in Nederland zo weinig mensen zijn met het geld voor een WRX STI die niet om het interieur geven. En inderdaad, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat een GT Turbo in elk geval lekker rijdt. Extreem strak op de weg, zeker voor een familiewagen.
griffendahl zegt
@ej20g: Dus ze hebben en gat in de markt gevonden dat er eigenlijk niet is ;)
ej20g zegt
@griffendahl: mwah of het er niet is, de GC8 verkocht erg goed en zijn opvolgers ook. Alleen hier in Nederland viel het tegen vanwege alle eisen. Maar dat is vooral tegenwoordig want de GT Turbo verkocht behoorlijk goed.
agera zegt
@ej20g: Als ik dit zo zie ben ik eigenlijk meer benieuwd naar de nieuwe WRX-STI. Mooi dat Subaru de Impreza en de WRX-STI heeft gescheiden van elkaar.
ej20g zegt
@agera: inderdaad, ik ook. Ik weet niet hoe ik het moet vinden. De snelste Subaru heette immers al sinds 1994 WRX STI (in Japan). Een beetje een dubbel gevoel heb ik erbij.
griffendahl zegt
@ej20g: Ik bedoelde ook niet Subaru maar Carlex… Een interieur ‘verfraaien’ waar toch al niemand om geeft is een beetje onzinnig…
ej20g zegt
@griffendahl: ah zo, mijn fout! Maar daarin moet ik je in ieder geval deels gelijk geven. De kans is klein maar misschien dat dit “betere” interieur wat kopers aantrekt.
ej20g zegt
Hier kan ik kort over zijn: lekker! Maar nee, dit is niet mijn ultieme pooier-Subaru. Misschien de ultieme pooier versie maar de ultieme Subaru blijft voor mij toch de GC8. Verder is de naam Cosworth natuurlijk altijd goed.
camber24 zegt
Lekkere alliteratie Smoke!!
mashell zegt
Het knapt er wel van op. In plaats van goedkoop en gedateerd ziet het er nu duur en gedateerd uit. Ik vind het wel wat hebben.
toroloco zegt
Als toroloco rood ziet, wordt hij wild!
bsxc2 zegt
Veel elementen van dit interieur komen ook in een AMG voor, zo speciaal is het dus ook weer niet.
midasracer zegt
Ach project “wild beest”. Vast tot stand gekomen met EU landbouwsubsidie.
alcantara zegt
Alcantara dash en hemel zijn kek, de rest dig ik niet zo.
michelyman zegt
Lekker al dat carbon en alcantara! Mocht wel iets minder rood.. gewoon zwart leer, alcantara middengedeelte en rood stiksel.
4x4wheels zegt
Mmmmmmme gusta haha. Als ik de jackpot in de staatsloterij win dan koop ik er een, inclusief cosworth pakket uiteraard
littleturbo96 zegt
Moet zeggen dat ik het niet lelijk vind, alleen net iets te veel rood.. Verder wel een goed project , want het interieur van een subaru is niet echt ‘mooi’.
freddydevadder zegt
Het enige interne die je aan een suub mag tunen is de MOTOR! Subaru’s hebben een lelijk interieur maar dat neem je er toch bij?
ej20g zegt
@freddydevadder: verbetering: motor, uitlaat, remmen, wielen, versnellingsbak, cardan, exterieur (subtiel) en interieur (ook subtiel). Met alleen de motor ga je niet ver komen vrees ik.
ronin1130 zegt
Ziet er helemaal niet verkeerd uit vind ik