Steden in heel Europa worden uitgenodigd om de campagne ‘The Big Turn On’ van Nissan te steunen. Maar hoe?
De basis van ‘The Big Turn On’-campagne is om ons, autoliefhebbers, te betrekken bij een nieuwe infrastructuur van Nissan. Het gaat daarbij om 1 miljoen potentiële pleitbezorgers in Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en Nederland, in een combinatie van myth-busting en interactie via een massale digitale en sociale beweging. ‘De knop omzetten’ is zo makkelijk als een klik, doe maar eens! Of check de onderstaande video:
astonfreak zegt
Ik heb niet op de knop gedrukt om dat ik niet wil om naar Elektrisch over te stappen!
Maurice16 zegt
Nooit van m’n leven dat ik zo’n Nissan Leaf wil winnen. Nee ik pas ook.
RubenPriest zegt
Het leek me wel aardig totdat ik dit las:
“Schrijf u in via Facebook, Twitter of vul het onderstaande formulier in. Er wordt dan een profielpagina aangemaakt waar uw vrienden u kunnen helpen om een Nissan LEAF te winnen.”
En ik heb eerlijk gezegd geen zin om mijn vrienden te belasten met dit. Dus ik skip!
Megakix zegt
@rubenpriest: die 3 overgeleven vrienden…moet je koesteren ! :lol:
lemster zegt
@Megakix: Klopt. Al is m’n mama ook een hele goeie vriend van me dus ik denk niet dat ik helemaal geen vrienden overhoud :) Ik ben een gezegend man.
Nathan zegt
Lisserbroek 14636 clicks!? Lisserbroek is een klein dorp in de gemeente Haarlemmermeer , provincie Noord-Holland. Op 1 januari 2008 telde het 3579 inwoners…..Welk ludiek autobedrijf ziet hier achter?
RubenPriest zegt
@nathan: Of een of andere F5 eindbaas
syliaca zegt
@nathan: Al de gemeentes krijgen veel meer stemmen dan inwoners, what kinda bullshit is this?
sdk16420 zegt
Haha, zou Nissan enig idee hebben wat de gemiddelde Autoblog bezoeker interesseert, of denken ze dat we allemaal toch stiekem een elektrische auto willen? Lijkt me gewoon een marketing faal.
ferrarikiller09 zegt
hahaha “TABLET”
syliaca zegt
@ferrarikiller09: Op de manier van win een virtuele Nissan leaf op je medicijn.
Esprit_de_Flandre zegt
Advertorials… bah.
Niets zo irritant als die verkapte stukjes. Zet het dan tenminste duidelijk, zoals “ADVERTORIAL: Nissan wil…”
sdk16420 zegt
@Esprit_de_Flandre: Dit leek me anders eerst ook een advertorial: http://www.autoblog.nl/hoeveel-geduld-heb-jij-bij-een-spoorwegovergang
Esprit_de_Flandre zegt
@sdk16420: Dat is het ook. Een advertentie voor veiligheid, met dank aan Pro-Rail…
lincoln zegt
twitter en facebook zijn voor gayfaghomolesbieretardo,s ..
en nissan helemaal ..
Vanquish zegt
@lincoln: hoeveel accounts heb je dan als ik vragen mag? Dat moeten er minstens 30 zijn dan!
OT: ik denk niet dat deze campagne nog gaat werken. De Nissan Leaf z’n dagen zijn al geteld ben ik bang.
jordy14 zegt
@Vanquish: +1
Esprit_de_Flandre zegt
@lincoln: Hela hela, ik ken genoeg gayfaghomolesbieretardo,s die geen Smoelboek of Kwekkel hebben. Een beetje nuance graag…
jordy14 zegt
Ik win liever een racefiets dan een Nissan Leaf!
rijbewijzer zegt
Geef mij gewoon een 2012 GT-R dan kan ik iedereen overtuigen vooral niet elektrisch te gaan rijden
Megakix zegt
net als de knop van een kernbom…daar gaat dit jochie niet op drukken…
(en al helemaal geen marketinggezeik volgen)
syliaca zegt
@Megakix: 100% met je eens!
syliaca zegt
Ja, mooi niet dus..
Northwestern zegt
We hadden toch groen7 voor deze bullshit?