B&B Audi A4 8H Cabriolet 3.0 TDI

Auteur: , 14 Reacties


Tuner B&B stopte 'm al eerder onder de kap van de Audi A6 Avant, maar nu is het ook de beurt aan de oude A4 Cabrio (niet de vernieuwde A4 Cabriolet). Ik heb het dan natuurlijk over de opgeleukte 3.0 liter TDI motor met een lekkere 300 pk en een koppel van 600 Nm...


Na de modificatie van B&B explodeert de cabriolet in 6.2 seconden naar de 100 km/h (en dat voor een diesel) en stopt pas met accelereren bij een top van 262 km/h. Bij B&B konden ze met hun handjes niet alleen van de motor afblijven, ook voor de buitenkant is een reeks styling componenten beschikbaar.

Meer hierover op fourtitude.com of op germancarfans.com.



14 reacties

!¿!Mats!¿!
prachtig!
Dat is nog ’s lekker dieselen :-) Staat ‘m goed trouwens, die W12 single frame grille
in een cabrio hoort geen diesel , punt uit !
Nou nou, waarom zo stellig? Deze diesel is ├ęcht geen straf om in te rijden hoor. Daarbij hebben diesels altijd een veel groter koppel (deze 600 Nm !!!). Dat red je nooit met je benzinebroertje…
“in een cabrio hoort geen diesel , punt uit”
ach, dat riep men tijdens de opmars van diesels in gewone personenwagens ook.. Denk dat als je eenmaal gereden hebt met zo’n wagen, je wel anders praat ;-)
ik vind ook dat in een carbrio geen diesel hoort maar het zow bes wel aardig reiden met die 300pk
schone cabrio

kvind audi cabrio meest betaalbare mooie cabrio
ik snap het sowieso niet
volgens mij zijn de meeste cabrio rijders niet het hele jaar aan het rijden meestal word het gebruikt als 2e auto , daarom snap ik ook niet de reden van een CC dak.
Kij mooie audi cabrio!
Bij een cabrio hoort bijna altijd benzine te zijn en niet
diesel ( vind ik toch )
mensen wat maakt het toch uit als het maar lekker rijdt en die audi ziet er betoverend uit punt.
Heb er zelf ook zo een alleen dan een type nieuwer met de nieuwe type koplampen. Maar voor de rest is het zelfde.

TOP AUTO, elke dag met plezier plak gas.
Leuk, Leuk (Diesel hoort niet) maar een 3 liter diesel rijd vele malen lekkerder dan een 2.4 Benzine of 4 cilinder met Turbo, Relax 160 rijden met 3500 toeren, Supersnel optrekken. En je hoort het bijna niet! Kortom Diesel Rules, Zo hetzelfde met de 330D van BMW, Die is gewoon sneller dan een 330CI, hahha
alleen niet in een a4c,
daar moet gewoon een benzine in..
maar in een A6 hoort natuurlijk
gewoon een 2.7 of 3.0 =D
diesels zijn reuze fijne stukjes
techniek voor in de hedendaagse
(enigszins luxe) auto =) ..
en oeh dat koppel bij inhaalsprintjes! :D
‘k rij een 6 cylinder benzine
tussen 1200-1400 toeren rond de 100-120…
alle denkbare opties

oppassen dat ik niet in slaap val

‘k will geen andere!

Diesel versus cabrio, ikke niet

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).