Route Mobiel kan afspraken niet nakomen

Auteur: , 3 Reacties

Route Mobiel, de snel groeiende concurrent van de ANWB, zegt ongeveer tweehonderd bedrijven de wacht aan (toch niet zo zakelijk?). Zij hebben een brief ontvangen waarin hen wordt meegedeeld dat zij niet langer op de hulpdienst kunnen rekenen en dat de bestaande contracten komen te vervallen. "In ons enthousiasme hebben wij bij onze start in september 2004 iedereen als nieuw lid verwelkomd", zegt Route Mobiel-oprichter Michiel Muller...

“Wij zijn een hulpdienst voor particulieren, en bedrijven hadden eigenlijk niet als lid mogen worden aangemeld.” Ondernemingen die toch lid werden van Route Mobiel hebben vervolgens problemen ondervonden toen zij een beroep deden op de hulpdienst. Zo moest een vertegenwoordiger van Vitrina BV in Purmerend verklaren persoonlijk garant te staan voor de leenauto die hij meekreeg. “Daarna hebben wij zeer veel moeite moeten doen om ons abonnementsgeld terug te krijgen”, zegt directeur Jos Bookelman van Vitrina.

Dit lijkt dus weer een minpuntje voor Route Mobiel te worden, naast het weigeren van grijze kentekens hebben bedrijven nu dus ook niets te zoeken bij RM (bron: zibb.nl).



3 reacties

en de anwb maar de grond instampen, da ze eerst idereen maar eens aanemenen
Straks kom je alleen nog bij ze binnen als je een lease auto hebt tot 4 jaar oud
ik kom net terug van vakantie…geen lid worden van route mobiel..zeker als je naar het buitenland gaat..Ik was in frankrijk en had pech..4 keer gebeld..4 x zouden ze mij terug bellen..moets zelf de sleepkosten betalen om de sleepdienst een akkoord moest krijgen van europ assistant ( heeft een contract met route mobiel) ..ik kreeg geen akkoord
dus zelf betalen..volkswagendealer ter plekke wist ook van niets…medewerkster route mobiel kon geen frans verstaan…kortom een grote klote zooi

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).