1.000 pk upgrade voor Saleen S7 Twinturbo

Auteur: , 46 Reacties

Bugatti heeft met de 1.001 pk van de Veyron een nieuwe norm gezet. De norm van 1.000 pk! De Saleen S7 Twinturbo was al goed voor 750 pk, maar wil natuurlijk niet achterblijven. De Amerikaanse autobouwer komt nu met een performance upgrade, waarmee het vermogen met maar liefst een derde toeneemt naar de magische 1.000 pk...

Saleen beweert dat opgedikte S7 sneller is dan de Veyron. Tijdens testen zou een topsnelheid zijn gehaald van 418 km/u; dat is 12 km/h sneller dan de Veyron. Exacte prestaties worden nog niet vrijgegeven, maar de ‘normale’ Saleen gaat al in minder dan dan 3 seconden naar de 100 km/h, dus we wachten met spanning op de officiële cijfers. Daarbij is de 1.000 pk Saleen in vergelijking tot de Veyron een winstpakkertje. Inclusief de upgrade kost de Saleen 869.000 euro en dat is bijna een miljoen euro minder dan de Veyron (bron: autoweek.nl).



46 reacties

autoliefhebber
Wie schiet als eerste een sportwagen naar Mars???
Zet ze beiden op je oprit en maak dan een keuze…
Lijkt me duidelijk!

De saleen ziet eruit als een knutselpakket, de Bugatti straalt een en al klasse uit!!!!!
Jan-Jaap-Karel-Kees
De Saleeen is Amerikaans, dus ik zou niet eens 400 met dat ding durven rijden… Volgens mij valt dat ding dan gewoon uit elkaar… En wat voor banden heeft dat ding?? Er is maar een type straatband voor over de 400 km/h en die is van de Bugatti dus waar rijd je dan op??
Doe mij dan maar de Bugatti, je weet zeker dat het goed gaat dan…
autoliefhebber
Bugatti Veyron = 4 x Volkswagen viercilinder aan elkaar gelast. Wie trapt daarin?
IK!
Altijd beter 2 maal een VW 8 cilinder aan elkaar gelast, dan een motor welke in de jaren 50 ontstaan is…

Maar inderdaad denk dat de Veyron een stuk veiliger is dan de Saleen.
autoliefhebber
Met dit soort topsnelheden kun je niet meer van enige veiligheid spreken. Het zou niet geven als alleen die gek die zo’n auto koopt omkomt maar hij kan ook onschuldigen derden die toevallig het pad kruisen van zo’n snelheidsmonster verwonden of doden. Dus waar hebben we het over? Gauw naar het museum met die Bugatti!
De saleen is ook lichter dan de bugatti dus ook nog een voordeel voor de snelheid van de saleen maar een nadeel bij de veiligheid.
@ autoliefhebber:

Hmmm en jij noemt jezelf autoliefhebber? Wacht, je bent natuurlijk een oldtimer liefhebber :)

Tuurlijk ben met je eens dat het tegenwoordig van de zotte is en waar stopt het…. Echter als autoliefhebber heb je vaak / veelal een kick voor de exotische onbereikbare en veel te snelle auto’s…. dus ik snap je niet helemaal. Ps: kan ook genieten van een klassieker dan “just cruisin”.
Ps: met elke auto kan onveilig zijn; een beetje auto rijdt ook al 220+ en kan je genoeg schade mee aanrichten!!!!
autoliefhebber
Ik hou van design en traditie. Aston Martin bijvoorbeeld. Ging vele malen bijna ten onder maar blijft bij zijn leest. Oogstrelende sportwagens met motor voorin en aandrijving achter. Dus geen Aston Martin SUV-svp!!
ik zou de bugatti kiezen veel mooiere auto
de bugatti is de mooiste en voor mij de snleste auto dus kies voor de bugatti en trouwens die amerikanen zijn zo zwaar dat de auto vanzelf zwaarder
@poep: volgens mij kies jij ook voor fossiele brandstof in je tank? ;-)
ejj ff voor de duidelijkheid dit is echt een veel dikkere bak dan de veyron. duidelijk
Mustang Boss 429
Saleen maakt al 20 jaar auto’s, waaronder al meer dan 10 jaar de S7, bugatti heeft een kollosaal 1900 kg 4 wd auto gemaakt, heeft er 6 jaar over gedaan en had toen nog koelingsproblemen, die een VR6 uit een golf III ook al had (de W16 is in feite een stel VR4’s aan elkaar geknutseld) ruim 100 kg koelers verder blijft ie redelijk op temperatuur. en als Saleen dan niet goed genoeg is dan is de Koenigsegg er ook altijd nog, overigens zijn zowel de Koenigsegg als de Saleen uitgerust met een Ford V8. de Saleen met een ouderwetse maar na 50 jaar nog steeds betrouwbare 7.0 liter OHV V8 met 2 kleppen per cilinder, enkele nokkenas en tuimelaars, de Koenigsegg heeft een 4.7 liter V8, DOHC 32 kleppen motor met supercharger, vergelijkbaar met de 5.4 liter Ford GT motor.
en, al in de jaren 60 was er al de Ford 494 Shotgun motor met Hemi koppen, de opgevoerde versie van de 429 Boss Blue Crescent, en die koppen hebben met zuigvulling nog steeds een betere luchtstroming als de nieuwste Ferrari koppen met 5 kleppen per cilinder, namelijk bijna 2000 liter per minuut (500 CFM) en die koppen worden nu nog gebruikt om met zuigvulling 1700 pk dragsters aan te drijven, voor 50 jaar oude moderne techniek moet je toch eens op http://www.jonkaaseracingengines.com die maakt nog steeds 50 jaar oude blokken, maar de afgelopen 11 jaar hebben wel zijn 50 jaar oude Ford Blokken de dragster kampioenschappen gewonnen (Pro Stock Series NHRA/IHRA)

voor de rest, mooi/lelijk, smaak verschilt
persoonlijk vind ik ze allebei lelijk, geef mij maar een Front Engine Rearwheel Drive, en t word een amerikaan..
Mustang Boss 429
Oow en een Aston Martin is natuurlijk een stijl icoon 1e klas, Topklasse eigenlijk.
sinds de jaren 50 een eigen gezicht door compromissloos zijn eigen gang te gaan, lijkt op porsche wat dat betreft, die doen ook al 50 jaar lang anders dan anderen.
veel beter als Ferrari en die andere prestige projecten zoals die bugatti (als je de airco aanzet haalt ie de 400 trouwens niet)
Wat een rommel, die Amerikaanse prullebakjes, hij mag dan misschien wel sneller gaan dan een Veyron, maar bij de Bugatti kan je vertrouwen op zeer degelijke kwaliteit wat je over zo’n opgefokte zeepkist niet kunt zeggen!
weet jij iets van Saleen dan Glen? Een oordeel vellen over een automerk dat je niet kent lijkt me niet zo zinvol.
Ok hier voel ik mij nogal thuis. Heb veel kennis en ervaring met Amerikaanse autos. Ok, gegeven de handling in een USA car valt best wel tegen. Maar heb je ooit eens meer power onder je reet gevoeld als in een wegtrekkende Charger ? Nou ja ik denk dat je er gewoon van moet houden. (Trouwens niet alles wat nieuw is, is beter. Messchien is een motor wat 50 jaar in ontwikkeling is toch iets “beter” dan iets dat we gisteren in elkaar hebben gerameld) Over uiterlijk ga ik het verder niet hebben, de Saleen en Bugatti zijn beiden mooi; maar op verschillende manieren. Alleen wil ik wel even voor de duidelijkheid stellen dat als er iets gebeurt op een snelheid van 400km/uur, maakt het niet meer uit wat je in zit. Airbags, kreukelzones al dat spul helpt gewoon niet meer. Dus we kunnen wel erg lang praten over veiligheid, maar al die saftey features tellen op die snelheid toch niet meer mee. Denk je echt dat een airbag je leven red als je met 400 km een muur tegemoet komt ? De luchtdruk van de airbag zelf slaat je hele borstkast in…(je lichaam beweegt ten slotte met 400km tegen een onder druk staande luchtkussen aan).. Dus, over safety kunnen wij het bij deze soort autos beter niet hebben…
gehaktemolen
A) Ik vind de Saleen 10 keer mooier dan die bugatti vooral omdat iedereen dat roept, de meeste weten niet eens hoe hij eruit ziet,maar omdat ie zogenaamd de duurste auto is die er te koop is, wat niet juist is dat is de Mercedes clk-gtr (2.000.000 Euro), vinden ze hem zo geweldig.

En dat hij toevallig Amerikaans is zegt ook niets over het feit of hij nou wel of niet goed is. Saleen is een zelfstandig bedrijf, dus niet opgeslokt door ford. Zoals Bugatti wel opgekocht is door Volkswagen-Audi groep.
Saleen is een piepklein bedrijf dat maar een paar auto`s maakt die toevallig in de Vs worden gemaakt mag er dan wel een oude v8 inzitten maar wat oud is hoeft helemaal niet slecht te wezen (gebruiekn ook nog steeds enorm veel gloeilampen ondanks dat er beter lampen te koop zijn. Dat is met deze motor net zo hij mag dan wel oud zijn en er mogen dan wel nieuwere moteren zijn die miscchien ook wel beter zijn maar feit blijft dat de saleen met die “verrotte“ motor wel de snelste auto is die je nu kan kopen (de bugatti is nog niet te koop) en met die opgrade zijn ze waarschijnlijk ook sneller als die bugatti veyron.

En voor de bugatti moet je allerlei dingen ondertekenen, zo mag je de auto bijvoorbeeld niet door verkopen zonder toestemming van de fabriek want als het persoon aan wie jij je bugatti wilt verkopen de fabriek niet aanstaat mag je de auto aleen maar aan de fabriek verkopen. je bent verplicht dit te ondertekenen anders krijg je geen bugatti en overtreders kunnen door dit kontrct goed gepakt worden( zo`n soort regeling is er ook voor een ferrarie Enzo en sommige Maybachs)

En de Saleen S7 twin turbo (want die wordt hier bedoeld) is natuurlijk gewoon mooioer als alle andere auto`s en dan vooral de voorkant. maar dat is mij smaak en smaken verschillen.
moederkoekje
saleen s7 is über!!
bugatti sucks ass=)
De Saleen S7 Twin Turbo mag dan wel redelijk mooi zijn, maar hij heeft de charme van de rollende vuilnisblik.

Het is wel één van mijn favoriete Amerikaanse automerken, alhoewel Deusenberg Saleen vierkant afmaakt.

De Bugatti EB16.4 Veyron daarintegen vind ik juist een stijlvolle auto, die ook nog eens een eeuw meekan gaan, aldus de Volkswagen AG group.
Hij is trouweens opgebouwt uit 2 Audi customized 4L V8 motoren. ;)

Jammer dat de Bugatti Veyron op 100% niet meer straatlegaal is. :(
Het is meer een rijdend stuk kunstwerk dan een heuze racemonster omdat er overal limieten op zitten.

Daarintegen is de Saleen S7 een racende vuilnisblik!
Saleen is een stuk stijlvoller dan de bugatti.

De bugatti is gewoon en bakblik op wielen met het geluid van een stofzuiger.
Ik vind de saleen daarintegen ook niet zo mooi, maar de bugatti is veel erger.

En dan de kosten:
Het kost 5 miljoen om een veron te maken.
Zelfs de pook is al 3000 euro.

De veron weegt 1900 kilo. En heeft de tank in 15 min leeg.
En de tank is 100 liter.

En op iedere bugatti maakt het bedrijf dus een enorm verlies.

En dan nog over veiligheid. Als je 400 km/u gaat en voor je zit een muur weet je dat je dood bent.

En bovendien heb je er toch geen flikker aan want op de snelweg mag je ‘maar’
120. Als je met 300-400 op de bon geslingerd word ben je je auto echt dik kwijt.
@ luuk

Van dit stukje hierboven begrijp ik maar weinig

Ja alles is duur een saleen ook zeker een met zo’n upgrade
“De veron weegt 1900 kilo. En heeft de tank in 15 min leeg.
En de tank is 100 liter.” die 15 min gelden alleen als je 400+ gaat. En als ze de tank groter hadden gemaakt was de veyron nog zwaarder geworden. Toch?

Ja als 400 kmu gaat tegen een muur rijdt ben je dood maar als je met 120 tegen een muur rijdt ben je ook dood.

En degene die met zijn auto 300400 kmu ‘wil’ rijden bestaat niet.

dus luuk foute conclusies
Een Veyron is naar mijn mening meer een stukje kunst dat je in een klimaat geregelelde garage moet zetten en er alleen maar mee opscheppen tegen anderen
neem er een saleen bij voor het serieuze rijden;)
Mensen mensen toch… Ik beklaag de mensen die zeggen dat er niets goeds aan de Veyron is. Wat is er nu in godsnaam aan een Saleen. Al is het een Biturbo, het heeft gewoon geen klasse, het is een opgefokte racewagen die ze op een immense vermageringskuur hebben gezet. Daarentegen is de Bugatti Veyron een knap staaltje van Ingenieurs-werk. ALLES aan de Veyron is speciaal ontwerpt, daarom heeft het VW ook 6 jaar geduurt voor de Veyron weg-klaar was. Na deze 6 jaar hebben ze een supercar ontworpen die er voorop de weg is. Met een Veyron kan je overal rijden, zelfs in de meest kleine straatjes, maar dat is iets wat je met een Saleen in dergelijke niet moet proberen. Probeer maar eens met een Saleen over een verkeersdrempel te rijden… Wedde dat hem van zijn poten staat!

Voorts de prestaties, het is miss wel zo dat een Saleen sneller is en sneller optrekt maar wat doet dat er toe??? Het is een gewoonweg een supercar met Anorexia Nervoza; niet moeilijk dat hij een Bugatti verrbij trekt. Daarentegen is een Bugatti een zware auto (maar liefst bijna 2 ton). Dit maakt het ook zo mooi voor de VW-groep. Dat ze een zo’n zware auto hebben kunnen ontwikkelen die zo’n topprestaties heeft. En dat is nu ook juist da reden waarom ze de Veyron hebben gemaakt; niet om een commercieel succes te worden, want dat is toch niet mogelijk aangezien de productiekost voor 1 Veyron 5miljoen euro is en hij mààr 1 miljoen kost…

Maw ik blijf erbij: de Bugatti is dan miss niet de snelste of de duurste (de duurste is trouwens de Maybach Exelero: 10 miljoen euro (wel prototype)/(Mercedes clk-gtr is geen auto te noemen, het is een racewagen))
het blijft nog altijd de meest opzienbare auto die er heden geproduceert is en dat maakt hem uniek. Een Saleen daarentegen is niet uniek, zo zijn er vele… en daar bedoel ik niet het productieaantal maar het concept. Saleen S7 Twinturbo = Pagani Zonda Roadster F / Koenigsegg CCR (mooie auto) / …

Int kort: Bugatti is vergelijkbaar met een Aston: die heeft klasse
Saleen is zoals een Porsche of een Lambo: daar rijden rijke kappers mee…

Greetzzz,

JMC
@: Maw ik blijf erbij: de Bugatti is dan miss niet de snelste of de duurste (de duurste is trouwens de Maybach Exelero: 10 miljoen euro (wel prototype)/(Mercedes clk-gtr is geen auto te noemen, het is een racewagen))

er zijn als ik mij goed herriner 20 clk-gtr`s verkocht als gewone auto voor op de weg, en een prototype is nog minder een “gewone“ auto als een raceauto dus is de mercedes wel de duurste;)
“Er zijn als ik mij goed herriner 20 clk-gtr`s verkocht als gewone auto voor op de weg, en een prototype is nog minder een “gewone“ auto als een raceauto dus is de mercedes wel de duurste;)”

Toch blijf ik er bij. De Bugatti Veyron is voor mij de meest indrukwekkendste wagen die er op dit moment is. Ik blijf er bij, een CLK GTR is geen wagen te noemen; het is een sportwagen. Het is net zoals de Saleen een supercar (ik vind er trouwens niets super aan) die lijdt aan een accute vorm van Anorexia Nervoza in de hoogste graag. Daarenboven is die auto 1 spoiler, als je dat mooi vindt… Rare smaak dan…

Waarom ik vind dat de Maybach Exelero dé duurste is, is eenvoudig uit te leggen. Ten eerste is het gewoonweg de duurste wagen die er is, nl. 10 miljoen euro. Ten 2e, het is een prototype omdat de wagen gebouwd is om test uit te voeren op nieuwe banden op extreem hoge snelheden. En tot slot is hij de naam “duurste wagen” waart aangezien hij er niet uitziet als een prototype. Het is een model dat evengoed in productie zou genomen kunnen worden, maar Maybach heeft de fierheid om dat niet te doen aangezien ze al gedurende hun hele carriere luxe-limo’s maken. En in dat opzicht dus vergelijkbaar met de Veyron. Het is gewoonweg een huzarenstuk om te tonen aan het publiek tot wat ze in staat zijn, en dat maakt deze 2 productiehuizen uniek!

JMC
Wat een stelletje aapjes zijn die mensen die de Veyron gaver vinden dan de Saleen. Een geflopt imagoproject van VW lijkt me duidelijk minder vet dan een wagen die fluitend dezelfde snelheid haalt met een motorblok uit de jaren ’50…

Bovendien, een Veyron koop je niet om over drempels te rijden. Mensen die een Veyron kopen hebben geen drempels op hun oprit. En ook niet op hun privecircuit.

Verder hoop ik dat er veel Veyron-eigenaren vernederd worden door een Saleen die wel gewoon 400 rijdt zonder 30 sleutels en knopjes om te zetten.

PS: Porsche kappersbak? Laat je even nakijken hee.
@JMC

Je oordeelt wel erg makkelijk over Porsches/Lambo’s, zeker het feit dat je er nooit zelf 1 zult kunnen rijden… Lutser

Voor de rest wisten jullie al dat als je een Saleen op z’n kop zou kunnen rijden door de downforce die hij produceert..? Zeg dus niet dat het een Typical American Muscle Car is die alleen maar rechtdoor kan.. want hij stuurt zo direct als maar mogelijk is met zo’n auto..
Met het spel: Test Drive Unlimited kan je deze auto ook, en je kna hem ook tunen tot en met 1000PK! maar er is geen enkele weg waar ik rehcht uit kan of er zitten te veel heuvels in!
Probeer de snelweg eens links van begin stad ;) daar haal je met gemak 402 (harder kan hij echt niet!).

Maar ontopic. De auto heeft een middenmotor, achterwielaandrijving en 1000pk. Wat wil je nog meer? Ze noemen het ook wel de first american supercar…

TIP: Kijk eens wat filmpjes op YouTube, staan wel aantal leuke tussen, ook een filmpje waarin ze dus alle info geven wat de auto allemaal kan. Bijv. dat hij zo gedownforced is dat hij op z’n kop zou kunnen rijden.
Geen van beide voor mij.
Beide te duur voor het plezier dat je er uit kan halen.

En trouwens die Maybach Excelero is mss wel de duurste maar heb je er mss ook al eens aangedacht dat hij slechts in 1 oplage is gebouwd.
moest men van de bugatti 1 exemplaar maken zou hij wss ook zo duur zijn.
Dat noemen ze namelijk de daling in prijs bij “massa”-productie en mechanisatie van de productie.

En de CLK-GTR was de duurste omdat hij niet meer verkocht wordt.

Dus momenteel is de Bugatti de duurste “productie” wagen
Beste jt,

als je alles goed zou lezen, zou je zien dat ik indd zeg dat er van de Exelero ook maar 1 gebouwd is en dat de totale kostprijs van 1 Veyron 5 miljoen euro bedraagt maar dat VW hem verkoopt voor 1mil.

Ik zal het beter uitleggen voor je, aangezien je het niet verstaat: VW is 5miljoen euro kwijt om er 1 te maken, of ze er nu 1 of 1000 maken. Dit heeft te maken met de kosten die zijn gemaakt bij het design, ontwikkeling, extra fabriekshallen, … Dus je mechanisme van prijsdaling bij massa-productie heeft er niets mee te maken. Indd, moesten ze er 1.000.000 maken dan zou de prijs indd wel zakken, maar dat is het geval niet he…

Maw wil dit zeggen dat ondanks alles de Exelero dé duurste is. Het doet er dus niet toe hoeveel Veyrons er gemaakt worden…

______________________________________


Beste Olleh,

dat je mijn gedachtengang over een ordinaire Lambo of Porsche niet kan volgen heeft te maken met klasse. Dat is iets wat je hebt of niet.
Ik vind persoonlijk dat een Porsche of een Lambo absoluut geen klasse hebben. De Lambo miss nog iets maar waarom moet die zo’n afschuwelijk geluid maken… Ik vergelijk het geluid van auto’s met het geluid van moto’s. Een Porsche of een Lambo maken het geluid van een spuuglelijke Honda die veel te veel PK’s onder zijn gat heeft. Zo’n motto is miss wel snel, maar er zit haast in alle gevallen een gestampte boer op. Daarentegen is het geluid van een mooie Ducati 999R of een MV Agusta F4 1000R een heus schouwspel. Deze motoren maken als het ware een hemels geluid terwijl een Honda persies wordt verkracht…

Snappy?

Voorst zou ik als ik U was voorzichtig zijn met uitspraken waarin je vermeldt dat bepaalde mensen nooit met een Porsche of Lambo zullen rijden aangezien je me niet kent…


_______________________________________


Beste s7twinturbo,

@:”Een geflopt imagoproject van VW lijkt me duidelijk minder vet dan een wagen die fluitend dezelfde snelheid haalt met een motorblok uit de jaren ‘50…”

bij mijn weten is het imagoproject volledig gelukt aangezien ze in hun opzet zijn geslaagd. Ze wilden namelijk een volwaardige auto bouwen die de 400 haalt en daar zijn ze ook in gelukt. Het is immers een echte auto aangezien het alles heeft wat je in een gewone auto tegenkomt; Airco, electrisch bediende ramen, radio, zetelverwarming, cd-speler, goede geluidsinstalatie,…

Het is maw geen knutselpakket dat rolbaren heeft zoals de Saleen…



@: “Bovendien, een Veyron koop je niet om over drempels te rijden. Mensen die een Veyron kopen hebben geen drempels op hun oprit. En ook niet op hun privecircuit.”

Raar, je zegt dat je een Veyron niet koopt om over drempels te rijden? Een Saleen wel ofwat? :-) Een Veyron kan er ten minste over. Doe je dat met een Saleen hangt je bodemplaat op de drempel en dan pas sla je een belangelijk figuur.

Voorst is de reden van de extra sleutel heel logisch: veiligheid…
Maar we wisten allemaal al dat dit bij Saleen niet is. Waarom anders te rolbaar en de enorme downforce die gewoonweg NODIG is…

Greetzzz…


JMC
Lekkere bak. Hoop wel dat ze de veren en dempers ook aan het gestegen snelheidspotentieel hebben aangepast. De 750pk versie gaat bij 270 met de neus over de grond. Als ze dat nog even aanpakken dan zal dit zeker een hele snelle bak zijn. Aan downforce zal het niet liggen, want dat heeft Saleen goed onder de knie. Misschien zelfs wel iets te veel.
Met 1000pk zal hij dan zeker wel over de 400km/h heen gaan van de Veyron. Ik kan de eerste vergelijkingstest al niet afwachten. Helaas is er in Nederland geen dealer/importeur van Saleen maar Duitsland biedt uitkomst. Dus jongens van Autoweek/Autovisie of GTO, ga deze 2 eens met elkaar vergelijken.
De saleen s7 is altijd al mijn droomauto geweest maar de lamborginni’s zijn naturlijk ook heel erg mooi ik hou van snelle auto’s zoals een bugatti .
de saleen is natuurlijk sneller dan een bugatti maar een bugatti heeft wel drie km/h tellers.
bij een saleen zijn al die cijfers zuper klein.
de saleen is ook mijn mooiste auto
Je koopt een auto niet om te zien hoe hard hij gaat, je koopt hem omdat hij hard kan ;).
@JMC Het gaat om productie auto’s. de Exelero is gewoon geen productie auto. hij zou dan wel in productie kunnen gaan, maar dat is hij niet DUS is het geen productie auto. en je zegt: de Mercedes CLK GTR is geen auto maar een sportwagen, de Veyron is ook een sportwagen…. dus ik snap niet wat je nou wil zeggen. en trouwens, er zijn ook wel duurdere auto’s dan 10 miljoen als we het ook hebben over niet-productie auto’s.
@ Rick

Dan weet jij ook dat ie rijdt als een dweil XD
Wel een brute dweil :P
Geen Bugatti geen Saleen S 7..

Gewoon de ASTON MARTIN DBS VANTAGE! dat is de shit!

Maar als ik zou moeten kiezen doe dan maar de Saleen S 7 de bugatti heeft een veels te lieve ronde neus en dan dat lelijke two tone met kleuren ziet er niet uit een beetje een opel agila idee haha:

http://blog.vehiclevoice.com/VV%20Bugatti%20Veyron%209-8-07.jpg

http://media.gm.com/intl/opel/en/prevs/prev0084/0001066D.jpg
@ s7twinturbo: Helemaal mee eens. Ik zou zeer benieuwd zijn naar een sprint tussen de Veyron en de S7 TT.

@ JMC: Veiligheid, juist ja :D Als je met 375 ergens op knalt leef je ook niet meer hoor.
ik zou geens van bijde kopen want je kan toch niet zo hard rijden
snel optrekken,kan met een opgefokt peugeot 205 gti-tje ook(of iets anders)

en tegen woordig heb je niks meer aan snel optrekken want als je weg bent bij het stoplicht kom je of een drempel tegen of het volgende stoplicht

en nog even over veiligheid
die zit er in dat soort wagens niet want op die snelheid is er niks goed genoeg om je leven te redden
over die veyron, dat is gewoon een poep auto 16 cilinders 8liter+ 4 turbo’s en dan haal je er 1000 pk uit over waardeloze techniek gesproken, kijk de koenigsegg 4.7 liter v8 met een blazertje dr op en dan goed 850 pk scoren dat is pas techniek
ferrari/spoider
mhh ferrari heefd een nieuwe auto ontworpen de snelste
auto ter wereld en hij kost ongeveer 30 miljoen euro
ja je hoort het goed 30 miljoen waarom zoow duur om er nieuwe techno
in is gestopt die geen andre auto kan hebben wand ferrari heefd iets
nieuws bedacht en gemaakt en getest en hij mogt de weg op de ferrari spider
een verneuwde versie van de vorige spider maar deze keer 4 keer zoow duur
ongeveer hij heefd 600pk pk betekend paardenkracht als je efe wist
en hij heefd v12 ferrari zat alleen in over de vielig hied dus hebben ze er
maar liefst 10 arbachs in gestopt grt ferrari nederland .tm meer info kijk http://www.ferrari.nl of http://www.ferrari.com of mail (ferrari_spider@hotmail.com
rot op met je veilig heid trappe met dat ding denk
sytze.k-buggati
dit is wel een mooie bak
maar de buggati veyron is sneller!
maar ik vind dit ook een pracht auto hoor
alleen als hij wat lichter was gemaakt kwam hij heel dicht bij de buggati veyron snelheid gekomen en ze konden hem zat lichter maken!
maar ach het is nou meenmaal zoo

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).