UPDATE: De Vandenbrink 599 GTO

Auteur: , 97 Reacties

Op de Vandenbrink website is een nieuwe afbeelding van de 599 GTO te vinden. Tijd voor een korte update...

Naast het schrijven van columns is ons aller Michiel natuurlijk druk bezig met zijn eigen bedrijf: Vandenbrink Design. Het finetunen van de styling kost veel tijd en samen met Hietbrink zijn ze de basis aan het leggen voor vijf GTO’s. Mocht je nog een exclusieve auto zoeken dan zou ik me haasten; drie exemplaren zijn inmiddels verkocht en er schijnt erg veel interesse te zijn in die laatste twee units.

De reactie van Michiel: Mooi hè!



97 reacties

Ziet er wel erg netjes uit!
Ziet er goed uit. Lekker kleinschalig beginnen.

Dacht trouwens op het eerste gezicht wel een Opel GT (de oude) te herkennen.
@Armada: Ik heb hier eentje staan en: NEE!

Michiel: mooie auto, ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt met de kleinschaligheid.
Is dat nu echt nodig… ze hadden beter iets nieuws, origineels ontworpen.
Ziet er zeker heel netjes uit. En toegegeven, die drie originele GTO-luchtopeningen zijn prachtig verwerkt in het moderne jasje. Doe je goed Michiel, heel goed zelfs. Maar de originele 250GTO van 1964 haal je toch nog nét niet… :P ;)
En ja, the original is van ’62, I know. Maar die is niet zo mooi als die van 1964.
@ Casa D y D: dank je, maar ik heb uiteraard ook niet de ambitie om de echte 250 GTO in schoonheid en aanzien te overtreffen.
Dat is simpelweg onmogelijk.
@Michiel, ik hoop wel dat je ambitie hebt om het wellicht op een andere manier te overtreffen… Ik bedoel ambitie is niet verkeerd :-)
Vind de nieuwswaarde van dit artikel vrij laag. Kort samengevat komt het op; Kijk ik heb een plaatje gevonden op de website.
Een nieuwe afbeelding van een al bekend ontwerp… Boeiend genoeg voor een update? Of iig zijn de verschillen anders wel heel klein. (O ja, de ‘bobbel’ op de motorkap en spiegels zijn iets anders)
@ casanova; Je was me voor.
@casanova: dat is wel heel kort samengevat ;)
volgens mij hadden we we sinds de start van Michiel zijn bedrijf er weinig meer over geschreven (behalve de zaken die Michiel misschien zelf in de comments schrijft, maar die leest niet iedereen) dus leek het mij tijd voor een update.
Ziet er zeker goed uit, ook een goede basis gekozen qua prestaties en motorgeluid:P

P.S. Ik ben binnenkort jarig, dus Michiel als je er eentje over hebt……
Ook al ben ik zelf geen Nederlander : een beetje chauvinisme is een zegen dames en heren. Een extra beetje steun, die paar extra leuke comments; misschien net wat Michiel nodig heeft bij wijze van zelfbevestiging om er niet de brui aan te geven (theorie eh ;)).Dit is een mooi project, een heel mooi project, Gedurfd. Het komt van ‘eigen’ bodem. Steun zo’n dingen toch gewoon verdorie, iedereen wint erbij…
En dat autoblog het af en toe ff (opnieuw) onder de aandacht brengt is enkel maar positief.

Ipv te zeggen ‘hey! daar is die NLe Ferrari weer, en blijkbaar gaat het goed met het project, mooi zo!!’, nee, lopen ze te zeiken ‘is dit wel nieuws????’.

Zucht. Waar heb ik die Benelli ook alweer gelaten?
@ Poekie Lauda: ik zal je een contract sturen.
Als we je aanbetaling binnen hebben, gaan we praten. ;)
Trouwens Michiel, zelfs Ferrari zelve kan de 250GTO nooit evenaren, dus trek het je niet al te hard aan… ;)
What?! That´s it? Ik verwachtte eigenlijk een testverslag van Sacha hiero… :) ;)

Heb je dit trouwens nog mee gekregen Michiel? Je begint al een mondiale celebrity te worden. :D

http://www.autoblog.com/2007/05/24/vandenbrink-599-gto-will-be-built-but-not-by-ferrari/

Trouwens kun je ons een progress report geven? Van bijv. waar het project nu staat etc.
@Michiel, hoeveel was het ook alweer?
@Casa: Bedoel je die scooter of… ? (flauwe grap, ik geef t toe)
Mag ik misschien zo brutaal zijn om te vragen wat deze facelift moet kosten. Ik vind hem wel erg mooi maar heb nog niet kunnen vinden hoeveel eurootjes je daarvoor moet meebrengen. Misschien komt die aanbetaling alsnog Michiel ;)
Ben ik de enige die vindt dat deze auto nogal lijkt op een TVR Tuscan, zo met die bobbels voor de motor en over de wielkasten?

http://www.ph-digitalphotography-motorsports.com/images/sports/tvr-tuscan.jpg

Verder wel een erg mooie auto, die GTO, weet ik als chauvinist wel te waarderen :-P
@ Rick dos: er zijn tot nu toe ruim 850 websites wereldwijd die verslag hebben gedaan van ons project. :)
Ook zijn we in de gedrukte pers als de hele wereld over geweest.
Daar ben ik best wel trots op… maarrrrrr… mooie praatjes en plaatjes zijn niet genoeg…
Eerst maar eens dit schatje uitontwikkelen en bouwen. ;)

Progress report komt vanzelf… , maar niet nu… geduld…
@ michiel van den Brink

over contracten gesproken, heb je ook plaats voor een stagiair industrieel ontwerpen vanaf september ’07 of januari ’08??
@ Casa D y D; Ik vind het ook een mooi project, chauvinist als ik ben! :P Maar nutteloze berichten plaatsen, waar ik, behalve het plaatje dat niets toevoegt, geen nieuwe dingen in zie staan, daar ben ik niet zo voor… Maar oke, ik zal ophouden met moeilijk doen. ;)

@ Rick dos; Dat lijkt me interessanter dan dit idd.
Fraai! Strak en smooth! Erg mooi!

Ik weet dat ik Michiel eigenlijk niet mag herinneren aan zijn medewerking aan de Spyker D12 SSUV, maar ik lijk toch wel te zien dat hij heeft meegewerkt aan die auto. Designers-DNA in de achterkant: Leuk!

http://www.vandenbrinkdesign.com/images/zoom/Vandenbrink_GTO/vandenbrink_gto_red_rear.jpg

http://www.madle.org/ms06spyker.jpg
@ Mr. R; Nu je het zegt! Goed gezien! Duidelijke overeenkomsten. Ik vind het btw een mooie achterkant…
@Citrofiel: doe dat maar want je begint ook al nutteloze comments te plaatsen! :-p

@Michiel: zoals voorheen gezegd; wow!
@ Lotte; Jaja, ik begin te beteren met mijn niet-off-topic-kunnen-zijn! :D
@Citrofiel: hihi! ;-)
Hey Michiel,

Zoek je nog investeerders?
Heb namelijk wel oog voor zo een mooi project.

Mvg,

Moskovitch
@Michiel van den Brink

Zozo! Dat vind ik dus echt gaaf om te horen. Ik had geen idee dat de buzz al zo wijd en verspreid was.

Maar als je dan daadwerkelijk in de schijnwerpers van het wereldroem zal staan. Dan zal je ons toch niet vergeten? Wij, het gewone bloggersvolk die jou je kans hebben gegeven hier op Autoblog. ;) :P :D

Ik zal geduldig afwachten meneer…… ;)
@rick dos: ik denk dat Michiel nog wel een keer raar op gaat kijken als er 500 volwassen kerels met http://www.autoblog.nl op hun shirtje als kleine jochies van 9, tegen de omheining van de beursstand of met de neus tegen de ramen van het pand staan te loeren en vragen of ze de auto van dichtbij mogen bekijken….
@ wOoOdy: doe mij ook zo’n Autoblog-shirt!
@w0o0dy

ROFLOL! :lol: Ik zie het al helemaal voor me!
Michiel, het wordt steeds fraaier, maar ik had niet anders verwacht.
Als een ruwe diamant die je slijpt…
… en we weten allemaal dat daar tijd voor nodig is.
Is de Carver ook van jou?:P
@ Fova: nope…
Autblogger: Je hoort het, je kan nog geld verdienen aan het drukken van shirts. Niet omdat men de site wil bezoeken, maar Michiel, maar dat doet er niet toe… :-P
Valt er een Ferrari 250GTO ‘mooier te maken’ ?
Waarom deze verkr8ting van een 50 jaar oud ontwerp, wat ook nog eens een van de mooiste auto’s aller tijden is ?! Heeft Vandenbring zelf geen inspiratie ?
Ziet er mooi uit, je lijkt veel elementen overgenomen te hebben van de 599gtb.
Wel spijtig dat je die spiegels vanop de oorsprongkelijke presentatieprent hebt weggelaten.
@Michiel

Ziet er inderdaad mooi uit. Maar je hebt dan ook wel een goede ontwerper aan boord he. Hij heeft ook mijn bedrijfslogo ontworpen.

Veel succes met de voortzetting van het project!
In 1 woord: WAUW! Good job v/d Brink!
Michiel, fantastisch project, wens je erg veel succes met de realisatie ervan enne… zo mogelijk nog meer succes met het kweken van een olifantenhuid voor de Nederlandse pers etc… ;-)

PS: Net je column gelezen “mooi he alles”; erg sterk :-D
Wat een vette bak man!!!!!!!!!!!!
Iets wat vroeger heel normaal was, je eigen koets laten bouwen. Wel erg gaaf.

@ Michiel
Vraag: Heb jij toestemming van Ferrari nodig om deze te kunnen bouwen?
Of kan je ook een 599 onderstellletje bij hun bestellen?

Erg mooi, zeer uitgebalanceerd design. Het is niet echt retro, meer een tribute.
Als ik pegels had zou ik een order bij je plaatsen.

Als je het origineel er naast zet zie je nog beter hoe smaakvol je het gedaan hebt.
http://www.diseno-art.com/images/ferrari_250_GTO.jpg
@ Winky: over wie heb je het?
Richard!
Een mooie auto enzo maar moest hier een log aan gewijd worden. Een mooi plaatje, maar het geeft me totaal geen idee hoe de hele auto eruit gaat zien. En bovendien, het is maar 1 plaatje.

Een erg schaamteloze plug als je het mij vraagt
(Het werd je niet gevraagd)

Beetje eens ben ik het wel met velen hier: 1 plaatje maakt geen zomer… euh auto.
niek schrijft: “Een erg schaamteloze plug als je het mij vraagt”

Ik ben van plan om jullie stap voor stap en op gezette, tactische momenten te betrekken in het ontwikkelproces van deze ALL DUTCH Special Coachbuilt Ferrari 599 GTB.
Geen enkel designbureau laat gaandeweg het project de tussenstappen in een designproces zien, maar het leek mij juist wel leuk “ter leering ende vermaeck”, o.a. in aanvulling op mijn columns over design.
Je begrijpt hopenlijk wel dat ik omwille van de voortgang van het project niet zomaar alles in 1 keer open en bloot kan tonen en daarom nu nog ‘slechts’ zo’n geheimzinnige teaser vrijgeef.

1 plaatje maakt inderdaad nog geen zomer, maar als jullie dat niet leuk vinden…
Vijf woorden voor Niek:

Ga dan maar naar autokampioen.nl
Ik vind het zeker wel een mooi plaatje, maar als ik teasers wil dan ga ik wel naar michiel’s website. Om voor elke nieuwe teaser een andere log te maken hoeft voor mij niet zo.
ik vind de ferrari’s vanaf 1970 of so (ja die vierkante en die van nu) ronduit leluk.
maar dit vinnd ik echt prachtig!!!
http://www.supercars.de/data/ferrari/1962250%20gto/480/001.jpg
@ Ruben Baeten: Amen!
@ Michiel van den Brink: Wat een geweldig ontwerp!! Doet mijn Hollandse autohart weer wat sneller kloppen :) Laat even weten wanneer we hem hier (in Dubai) kunnen bestellen… Heb nog wel een paar rijke Arabische vrienden met een goede smaak voor auto’s ;) Succes met de voortgang van je project.

Is mijn eerste keer op autoblog dus meteen even hulde aan de sitebouwers! Dit word mijn nieuwe homepage :p
Aanpassingen op originele concept:

heeft een langere neus gekregen
heeft andere spiegels gekregen
de powerdome is verder naar achteren gezet
de frontgrille is smaller geworden
de uitlijning van de vooronderkant is mooier geworden (meer richting het origineel! erg mooi!)
het vooruit is significant kleiner geworden (zal wel met de verrekte aerodynamica te maken hebben), ook staan de raamspeilen veel meer naar binnen gericht.

Zeker een mooie auto, zoals gezegd: een ruwe diamant die geslepen word. een stukje bruutvakmanschap waar we trots op kunnen wezen!
Bij Top Gear vinden ze ‘m ook prachtig:

http://www.topgear.com/content/news/stories/1889/

“Beyond the Brink”, nog wel met de oude plaatjes.
Top Gear! Cool!
Michiel – wat een prachtige balans zit er in dat ontwerp, een knipoog naar retro maar absoluut geen schaamteloze kopie – wat zou het mooi zijn als een
Italiaanse carrossier met nog echte ambachtslieden die dingen met de hand zou gaan maken, van 612 of 599 techniek !
@ de sjonnies: dank je!
We gaan het echter nog beter doen… de carrosserie wordt geklopt door een Hollandse Artiest met hoofdletter A: Alwin Hietbrink. ( http://www.hietbrink.com )
Michiel – Ken em niet dat ik een Ferrari heb maar de man staat giga goed bekend en is inderdaad een ambachtelijke vakman die auto’s uit de gehele wereld restaureert, wat heet, overnieuw maakt !
Daar is jouw creatie zeker in goede handen !
Uhm… nee vindt hem niet zo mooi
Ik ben er niet kapot van, maar wil je toch alle succes toewensen met dit project.
Opzich is dit wel mooi ja, ik zou er wel in gezien willen worden.

Vind hem mooier dan de ouwe 250GTO, maar dat komt omdat ik helemaal gek ben van nieuwe auto’s. Oude auto’s vind ik niks (uitzonderingen daar gelaten)
Is er iemand die de oude GTO niet zo mooi vind?
ik zie een hele hoop minpunten aan de GTO
*Het radiator rooster is te klein
*Het dak is te hoog
*Die zijruit is een vloek op de mooie heupen
* de neus is een beetje te druk, niet die inlaat gaten op de capeau, maar al die gaten/lapen naast het radiator rooster.

Maar vanaf dit alles gezien is de GTO best wel mooi
Even de tekst van de site van TopGear:

Beyond the ‘brink
We’re putting our eyes up for auction on eBay. We don’t need them any more: we have reached ocular nirvana.

And it’s all thanks to this: the Vandenbrink 599 GTO.

Arguably the best-looking car in the world, the 599 GTO is closely styled on Maranello’s 1960s icon, the 250 GTO.

Based on the underpinnings of the Ferrari 599, the GTO is part of a limited run of hand-made specials by Dutch coachbuilder Vandenbrink Design.

The GTO came about as a design study, but the incredible reaction of everyone who saw it convinced the company to build the car, and three of the five have already been snapped up for undisclosed sums of money.

The aluminium body has the GTO-trademark triple scoops in the nose, shark fin vents behind the front wheels and the scalloped rear wings flowing into an upswept tail.

The 6.0-litre V12 is untouched and produces 620bhp, but with less weight, the GTO manages 0-62mph in 3.6 seconds and has a top speed of 207mph.

If you fancy one, there are a couple of Vandenbrink GTOs left to order.

You’d need to auction your eyes to afford one, though.
Het lijkt net of de 599 GTO zijn tong uitsteekt, maar wat blijkt? Het puntje van de tong is er af gesneden! :P

Als die luchthappers aan de zijkant van de grille er niet zouden zijn, zo het mij wat beter ogen.
Uiteraard moet de lijn van de lampen wel overvloeien op de ronding van de grille zelf.
Die Michiel gaat het nog ver schoppen, wat ik je brom.

;-)
autoblog word beroemd door michiel, wij krijgen hier natuurlijk alle primeurs..
“Naast het schrijven van columns is ons aller Michiel natuurlijk druk bezig met zijn eigen bedrijf: Vandenbrink Design”

Of is tie, naast zijn eigen bedrijf Vandenbrik Design, ook bezig met het schrijven van columns voor Autoblog? ;)
Hallo MvdB,

Ik heb wat aan je GTO zitten kloten. Bij de nieuw vrijgegeven afbeelding leek het in mijn ogen net alsof de neus iets spitser is. Ook de opvulling van de luchtinlaat vond ik wat mooier waneer de opvulling egaal en donker was, ipv. het hekwerk van de originele afbeelding. Koplamp ietsje spitser gemaakt.

Al met al geen grote veranderingen.

edit: verwijderd op vraag van Vandenbrink

Btw. De vlekkerigheid op de motorkap moet gekomen zijn door de laagkwaliteit JPG
@ Vincent#1: Ik had het gezien, ja.
Je zit niet in de goede richting.

Ik heb trouwens liever dat wanneer je een plaat van me bewerkt, dat je dan ook de bedrijfsnaam en mijn handtekening weghaalt.
Als deze platen gaan circuleren kan er grote verwarring ontstaan.
Ik wil niet dat men gaat denken dat die ‘updates’ van mij komen, ofzo.

Toch leuk geprobeerd, maar de eerste schets van mij is iets meer correct. ;)
Binnenkort komen er weer updates, dus nog even geduld.
ok, bedankt

Ik zat er nog aan te denken, om mijn eigen handtekening er onder te zetten, meer voor de grap eigenlijk. Maar niet meer gedaan, dat zou weer suggereren dat ik auto’s kan tekenen.

Ik vond de donkere grill wel leuk eigenlijk. Het deed me wat meer aan de de luchthappers van vroeger denken ipv. een GRILL zoals er tegenwoordig zoveel chromen hekwerken tegen neuzen aangegooit worden. Beetje snuit ála MC12.
Sorry Vincent#1, maar ik moet Michiel gelijk geven. Jouw ontwerp lijkt vreemd glad. Net of ’t te veel strak getrokken is.

En vroeger werden er juist erg veel grilles gebruikt hoor, niet alleen ‘open neuzen’.
Hemelsmooie wagen Michiel.

Samen met de Alfa 8C één van de mooiste wagens van de laatste jaren.
Klassieke elementen in een modern jasje verpakt.

Jammer dit speeltje zoveel geld kost…

Misschien kan je in de toekomst voor de minder gefortuneerden onder ons een update ontwerpen van de Opel GT.
Een nieuwe mini-ferrari voor de common people. 1600 cc turbo, 200 – 300 pk en 1000 kg
Succes verzekert lijkt me

En wat mij betreft mag er elke dag wel een topic geschreven worden over dit juweeltje.
Voor de zeikers onder jullie: als je het niet wil lezen sla je het toch even over. Kost minder moeite dan een reactie plaatsen.
Ik vind het een prachtige wagen. Vooral de achterkant. Alleen die dubbele grille vind ik niet mooi maar verder echt een prachtig ontwerp!
Ook de Nederlandse Top Gear website maakt nu melding van het project:

http://www.topgearmagazine.nl/nieuws/artikel/ferrari_599_gto_vandenbrink/

:) :) :)
Ik vind hem echt gewoon níet mooi, ben ik daar de enige in??
@ BM: over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar wacht maar af tot je het eindresultaat in het echt ziet. ;)
Hij wordt mooier dan de eerste photoshopschetsen.
‘Voor de zeikers onder jullie: als je het niet wil lezen sla je het toch even over. Kost minder moeite dan een reactie plaatsen.’

Goed punt, een ieder die van nu af aan een reactie op autoblog wil plaatsen moet eerst kijken of zijn/haar mening wel overeenkomt met die van Gerben. Als er namelijk meerdere meningen op 1 pagina worden omschreven kunnen mensen namelijk in de war raken. “Ja maar dat is censuur” hoor ik jullie nu zeggen. Dat is dan misschien wel zo, maar geloof me, op den duur worden we er allemaal beter van.
LOL @ niek ;)
@Michiel van den Brink .. zoooooooooo .. een samenwerking met mijnheer Hietbrink .. jij bent serieus goed bezig jongen .. al ben ik persoonlijk niet gek op de soort auto,s die je tekent/ontwerpt (een hele hoop andere gelukkig wel) .. ik heb weldegelijk respect voor je volharding .. een goeie samenwerking met Hietbrink is je gewenst.
@Gerben

“Een nieuwe mini-ferrari voor de common people. 1600 cc turbo, 200 – 300 pk en 1000 kg” : dat is absoluut heiligenschennis! En zou jij gezien willen worden in een Wannabe-Ferrari met een 1600 viercilinder?? Dan rijd ik nog liever met de fiets.
@Fej .. dus jij rijdt liever een fiets dan een nobel ????
Nee, maar een Nobel is een echt circuitbeest! Niet iets waar ik elke dag mee wil rondrijden! Maar een Ferrari met zo weinig pk en zo een kleine motor kan gewoonweg niet! Het zou waarschijnlijk zeer goed verkopen, want dan kan iedereen opeens Ferrari rijden, maar het past niet echt binnen de filosofie van het bedrijf volgens mij. Daarbij, als Michiel een auto ontwerpt of aanpast, mag hij het Ferrari-logo niet meer gebruiken. Natuurlijk, zonder Ferrari-logo (of wannabe-looks) kan het wel een heel plezant autootje worden!
@ Gerben: de Opel GT / Saturn Sky / Pontiac Solstice is een hele mooie basis om een nieuw design op toe te passen.
Het is eigenlijk een soort van mini-Corvette.

In deze column staat een plaatje van het chassis van de Corvette C6:
http://www.vandenbrinkdesign.com/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=54

Het kleinere GM-trio heeft ook zo’n rolling chassis en daar kan je veel leuks van maken!
Alleen moet dat wel kosteneffectief gebeuren en dus op veel grotere schaal.

http://www.modernracer.com/member/memberfeatures/carcutaways/pontiacsolsticeinsides1.jpg
http://www.modernracer.com/member/memberfeatures/carcutaways/pontiacsolsticeinsides2.jpg
http://a904.g.akamai.net/7/904/506/v0011/www.autobytel.com/images/carpics/testDrv/solstice/650/chassis.jpg
De mensen achter Autoblog.com zijn ook erg aardig:

http://www.autoblog.com/2007/06/04/new-pic-of-vandenbrink-599-gto-released/

(Via Autoblog.nl) ;)
‘Enzo-derived powerplant’? Klopt dat wel?
maar hoe gaat hij straks gebouwd worden dan?
Wanneer komt er eens een update over bijvoorbeeld een 1. rijdende proto…………….. ?
Dat duurt nog wel een tijdje.
Volgende week tonen we hoe het model van eerste schets tot definitief design geëvolueerd is.
Er komt geen prototype in de vorm van een testmodel, maar GTO #1 is direct een klantenauto.
Alle mogelijke simulaties gebeuren digitaal alvorens we gaan bouwen.
@Michiel
Echt diep respect voor de onderneming waar jij je hebt ingestort. Maar stel me zo voor, als ik koper zou zijn, dat ik liever een volledig unieke auto wens. Is dat nu, na alle reeds geleverde inzet, eenvoudiger te bewerkstelligen of moet je dan weer helemaal vanaf nul beginnen? M.a.w. heb je hiermee een universele basis gelegd om ook andere creaties op te produceren??
@ knaller: Het ontwerp is nu eindelijk helemaal toegepast en verfijnd op het chassis van de 599.
De GTO die we volgende week gaan tonen is hoe we hem gaan bouwen in een oplage van vijf stuks, maar iedere auto zal uniek zijn.
De klanten kunnen hun eigen GTO personaliseren met een compleet nieuw interieurdesign, speciale one-off velgen, kleurstelling en meerdere kleine details.

Voor mensen die iets nog uniekers (one-off) willen hebben zijn we ook bezig, maar dat zijn compleet nieuwe projecten en daarmee begint het inderdaad helemaal van voor af aan, maar dan in volledige samenspraak met de klant.
OK Michiel,
Begrijp me niet verkeerd, ik mag slechts dromen dat ik een auto bij jou kan aanschaffen. Maar juist omdat ik graag mag dromen, en ik ben zeker niet de enige, zou ik denken dat een echte klant ook precies zijn droom wil waarmaken. En dan bedoel ik wel meer dan alleen velgen, kleur etc.
Snap ook best dat er een aantal vaste punten zijn in een ontwerp die gewoon vast staan, maar is het dan zelfs in jouw custom design zo moeilijk om daarnaast totaal andere oplossingen te ontwerpen en te produceren waardoor je weer vanf nul moet beginnen?
1. rijdende proto = #1 GTO. Lijkt me logisch. Duurt nog wel een tijdje ?

Dat die klant niet wil dat het design voortijdig gepubliceerd wordt lijkt me ook logisch. Hoeveel geduld heeft die 1. klant echter dan …….. ?
@ Turbopaultje: Ja, dat duurt nog wel een tijdje. We zetten namelijk niet zomaar de slijptol in een gloednieuwe Ferrari van ongeveer 3 ton.
En voor het uitwerken, fijnslijpen en optimaliseren van het design geldt: You can’t hurry love.

Volgens mij is de vraag niet hoeveel geduld de klant heeft, maar hoeveel geduld jullie hebben. ;)
Geduldige klanten…………contradictio in terminis. Glickenhaus heeft bijv. 1 jaar geduld moeten hebben.
john the ultime car fan
hm mooi

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).