Over rotanzitjes, dwangbuisjes en schokdempers

Auteur: , 71 Reacties

Met een roodaangelopen gezicht probeert de werkplaatsreceptioniste mij uit te leggen wat er allemaal mankeert aan mijn auto. 'Echt mevrouw, nieuwe voorbanden zijn noodzakelijk. Vooral als u deze zomer nog op vakantie gaat...' Met een blik op de koter die probeert rozijnen in mijn oor te stoppen zet hij zijn verkooppraatje kracht bij. 'Goh, ben je toevallig Frans?' zeg ik nuffig en laat hem terstond weten dat die banden nog prima zijn en voeg in mijn gedachten een pit-stop bij de Kwik-Fit aan het things-to-do-lijstje toe.

Alsof er bij binnentreding van die vraag in zijn hersenpan kortsluiting is opgetreden, staart hij naar mijn schouder waarop inmiddels een bergje uitgekauwde rozijntjes liggen. ‘Sorry?’ ‘Laat maar!’ zeg ik, terwijl ik probeer m’n evenwicht te bewaren en de rozijnen met één beweging in de afvalmand mik. Verder nog iets?’ ‘Ja, de ruitenwissers zijn echt aan vervanging toe, maar dat valt nog binnen de garantie’. ‘Oh’ zeg ik met een air dat ik in wezen geen vrekkige Nederlander ben en er best een setje ruitenwissers af kan. ‘Klaar terwijl uw wacht! roept hij vrolijk en ik neem ondertussen plaats aan de o-zo-gezellig ingerichte koffiehoek. Gelukkig een overvloed aan Duplo en ik installeer me met een bekertje oude koffie in een krakend rotanzitje. De abrupt verstoorde droom van vanmorgen heeft een zeurende hoofdpijn achtergelaten en ik masseer mijn slapen. Ondanks het rookverbod stinkt de zithoek naar zware shag waar merkwaardigerwijs zelfs de plastic rode geranium op tafel last van ondervindt, aangezien het immitatie floraal richting tafelblad wijst.

Inmiddels heeft de vrucht van mijn lendenen zich getransformeerd in een nagel aan mijn doodskist. Hij heeft de vitrine met miniaturen gevonden en slaat met vettige handjes op het glas. ‘Mama, oto?’ Voor de duidelijkheid, het lijkt een vraag, het is een bevel. Met een smekende blik richting de receptie probeer ik of iemand de schattige aanblik van moeder en zoon niet kan weerstaan en ons een kleine Golf cadeau wil doen. Niks. Polo dan? De voorheen klantvriendelijke receptioniste probeert angstvallig mijn radeloze blik te ontwijken en kruipt onder het bureau voor een denkbeeldig gevallen pen. Een pruillipje laat de eerste tekenen van onrust zien en al gauw wil ik de receptioniste vergezellen onder haar bureau. Mijn kleintje zet een keel op waardoor de achtergelegen werkplaats leegloopt om te zien wiens varken geslacht wordt. Strijdlustig denk ik: ‘de klant is koning’ en laat de in de woede-aanval gesneuvelde kartonnen monteur met duim omhoog voor wat het is en richt mijn aandacht op de Story van maart 2003. Ogenschijnlijk geïnteresseerd verdiep ik me in het wel-en-wee van de Borsatootjes, Breukhoventjes, Oranjetelgen en niet onbelangrijk: de trouwkapel van Imca Marina. Inmiddels heeft mijn zoon zich in de showroom verschanst. Vermoeid sta ik op en een deel van het aftandse rotanzitje blijft aan mijn broek hangen. In de verte hoor ik het ijzingwekkende geluid van een klingelende sleutelbos en instinctief weet ik dat het de mijne is. Het volgende zou op TV in slowmotion te zien zijn: vrouw spert mond open, uit een vreselijke vloek, trekt sprint naar showroom, struikelt over de aan achterwerk geplakte rotanzitting en weet op tijd een peuter te weerhouden een autosleutel in een prijzige occasion te steken.

Bij terugkomst wenkt de receptionist mij dichterbij. Terwijl ze een pepermuntje in haar mond stopt, vertelt ze dat de schokdempers aan vervanging toe zijn en dat ik een rekening van rond de 300,- euro kan verwachten. Allereerst weet ik nu wie de boosdoener is van die verschraalde apenhaarlucht uit de koffiehoek, ten tweede ben ik blij dat ze de gesloopte kartonnen monteur niet opgemerkt heeft, ten derde ga ik bij thuiskomst direct op zoek naar een kinderdagverblijf waar het gebruik van dwangbuisjes niet geschuwd wordt en ten vierde ben ik vastbesloten om weer zo snel mogelijk een betrekking te zoeken waar een leasewagen noodzakelijk is.



71 reacties

Wat is het toch met jongetjes van 2 en hun fixatie op auto’s, tractoren, sleutels?
Het heeft beijvoorbeeld geen zin bij het binnenlopen van de parkeergarage al te betalen, want de weg naar de auto duurt minstens 10 minuten. Hij kent inmiddels bijna alle merken (“Babbo (papa in italiaans)”=Toyota, “Mamma”=Audi, Subaru (vraag me niet waarom), “Nonno (opa)”=Skoda, BMW, Alfa, Saab, etc.) en stopt bij iedere auto. We wonen naast een boer, en ik heb weel eens 20 (TWINTIG!) minuten voor de tractor gestaan met m’n zoontje op de schouder. Hij wilde niet weg (schreeuwen, trappen, krabben). En alleen maar kijken.
Daarentegen was een bezoek aan de Galleria Ferrari een paar weken geleden weer geweldig: hij rende van de ene naar de andere Ferrari, daarbij continu het hinniken van een paard nabootsend met af en toe een “bello” ertussen door. We hadden urenlang geen (of juist wel?) kind aan hem!
En tja, vervangen van banden, ruitenwissers (vallen die onder garantie overigens??), schokdempers (en die weer niet??) tijdens een beurtje, dat overkomt mij als man eigenlijk nooit! Zoiets wil ook helemaal niet met de receptioniste bepraten, maar direkt met de (chef)monteur.
Mmmmmhhhhh weer zo’n herkenbaar verhaal. Ook al ben ik de gelukkige ‘eigenaar’ van een leasebak. Kindvriendelijkheid is een woord dat de dealers/garages etc. met héél kleine lettertjes schrijven.

Duplo? ’t zou wat, heeft die kleine thuis ook (dus oninterressant). Van die mooie glimmende auto’s in de vitrine heeft-ie ook gauw genoeg, op naar ’t echte werk: onderzoeken of de occassions ‘speelbestendig’ zijn.

Mijn persoonlijke tip voor de garagehouders: ballenbak.

“De vrucht van je lendenen die zich transformeert in een nagel aan je doodskist”. Hoe verzin je ‘t.

En de vakantie moet nog beginnen…..
@JLJ: Zooooooo ontzettend herkenbaar! Is nooit tevreden met eigen speelgoed, maar als hij mijn sleutels te pakken krjgt of in auto kan zitten is hij zo een uur zoet!
Een leuke kolumn schrijven ok maar waarom weer zo overdreven populair proberen te doen, jammer…

“Inmiddels heeft de vrucht van mijn lendenen zich getransformeerd in een nagel aan mijn doodskist.”… zeker heel lang over nagedacht
@mcx: proberen te doen? Ha! Zijn is het juiste werkwoord!

Nope, niet lang want dat zei mijn vrager vroeger tegen mij als ik vervelend was!
uhm…vrager is natuurlijk vader!
Ik heb laatst een traktor van Lego Dublo voor hem gekocht. Sinds drie weken is dat het eerste waar hij naar vraag als ie wakker wordt (“trakkor?”) en het laatste speelgoed dat hij weg legt voor hij gaat slapen. Hopelijk duurt dat nog lang!

En inderdaad spelen in de auto! Ik heb wel de fout gemaakt om een keer met hem op schoot een (heel langzaam) rondje om ons huis te rijden (privéweg)…

Waar gaat deze column eigenlijk over, kinderen of bezoek aan de dealer?
Ok… nu weet ik het zeker… Voor mij nog even geen kinderen!
En ook geen VW… ;)
Wat is eigenlijk het punt van het verhaal (want ik hem niet…)
@JLJ: beide
@Dekster: de moraal van dit verhaal? Is weer eens ver te zoeken denk ik ;)
Gek op Wielen
Geheel eens met Michiel van den Brink:

Géén kinderen en géén VW voor mij!
@lotte

het moraal is: frustratie, net zoals je vorige column
@Michiel van den brink

geen vw voor jou? maar een audi is ja toch gewoon ook een vw? en die wil je wel hebben tsss…
@ Julian: dat was toch een Lambo? ;)
Bovendien zou ik hem ombouwen tot een Vandenbrink.
De moraal is dat VW dealers sucken… en daar ben ik het toch wel mee eens. Laatste keer dat ik er was om nota bene niet meer dan een mening te vragen over een geluid wat volgens mij de remmen waren. Ik werd drie keer in twee dagen bij de zogenaamde (volledig misplaatst, die naam) Snel-service afgewimpeld, terwijl er zonder overdrijven zeker 6 man liep te niksen achter die balie, inclusief enkele monteurs. “Kom morgen maar, dan gaat het vast lukken.” Daar ben ik twee keer ingetrapt toen dacht ik “schijt maar op jullie, ik ga wel naar de Bosch garage aan de overkant.” Alwaar er meteen naar mijn auto werd gekeken, even naar de remmen luisteren duurt dan ook niet meer dan 2 minuten, en de volgende dag kon ik terecht voor vervanging van een paar blokjes.

VW dealers sucken… Lotte, het ging toch om een VW dealer…? Mwoh, ook al ging het er niet over, VW DEALERS SUCKEN!
@Markus: yep!
@ Michiel van den Brink

allemaal in pot VAG nat…
zit me net te bedenken dat een spyker ongeveer net zoveel VAG is als een Lamborghini, ze gebruiken straks allebij audi blokken… tsss
Ikzelf heb 2 kinderen (4 en 6) en een Alfa GTV (9), past best. Ze zijn klein en flexibel. Ze zitten liever bij mij krap in de “raceauto” dan bij opa in de “grote auto”.
@ Lotte
“Inmiddels heeft de vrucht van mijn lendenen zich getransformeerd in een nagel aan mijn doodskist”

Ik lees dat ik niet de enige ben, maar: briljant! :)

Net als voorgaande columns: erg leuk weer, alleen een klein beetje langdradig; net als elke slok van een goede wijn moet je elk woord door je hoofd laten kunnen dwalen om er van te genieten. Op een gegeven moment (3e alinea) begon ik de woorden wat sneller door te slikken. Goed, misschien moet m’n hoofd ook eerst leeg zijn alvorens aan een dergelijk verhaal te beginnen. Nu gauw weer verder :)
DeAutogids.nl
Herkenbaar wel. Altijd iets aan vervanging toe. Altijd buiten de garantie. Heb je nog geluk dat je daar bent, hier zijn autodealers en garagisten nog veel erger. Slechts de lokale bandenboer (Hier fastfit genaamd) ben ik over te spreken, want die doen wat je ze vraagt.

Over het weggeven van autootjes: Ik heb gehoord dat dat nog wel eens wil lukken, maar dan moeten het de “weggevertjes” zijn, niet de 1:43 schaalmodellen…

Maar goed. Je was zo handig om van de banden te denken dat komt wel bij de fitter. Ruitenwisser in de garantie? En de schokbreker niet? Ik geef JLJ gelijk in zijn verbazing.
”Met een blik op de koter die probeert rozijnen in mijn oor te stoppen”

”staart hij naar mijn schouder waarop inmiddels een bergje uitgekauwde rozijntjes liggen.”


Jajaja, nu denkt iedreen dat kinderen harstikke vies zijn.. En wil niemand meer kinderen..

Vindt je het gek dat hier in Nederland vergrijzing is.. !!
@lotte

pannenkoek heeft wel een punt, kinderen zijn altijd vette lol maar zoals jij ze afschilderd gaat het natuurlijk helemaal fout met het beeld dat autobloggers hebben over kinderen. misschien een idee voor de volgende column?
@DeAutogids.nl: De lokale bandenboer is echt stukken goedkoper!!

Op een schokdemper zit meer marge? Die schokdempers vertegenwoordigen dus een rib uit m’n lijf, dat begrijp je wel… ;)

Eerlijkgezegd is dit artikel een samenvoegsel van meerder ervaringen.
Hahaha, kids are fun! Wooohooo! Mijn kind is absoluut een hartediefje, maar ook een ontdekkingsreiziger en dat veroorzaakt weleens wat gedoe.
@ Pannekoek

Je voelt de geneugten van het vaderschap pas echt, als je kleine over je (nieuwe) kleren kotst. Als je ze laat lopen op je schoot en je hard tegen de ‘kroonjuwelen’ wordt geschopt, heb je ook dat gevoel.

Niet alle kinderen zijn vies, zo tegen de tijd dat ze 15 zijn, knappen ze aardig op….uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Wat heeft dit met auto’s te maken? Helemaal niks!

Waarom vertel ik dit dan? Wise men speak because they have someting to say, fools speak because they have to say something.
Heel herkenbaar allemaal.
Mijn zoontje van twee doet niets liever dan door de Autogids te bladeren en de merken die hij kent op te sommen. Hij kan de emblemen van Ford, Fiat, Renault, Porsche, Mini, Honda, Mercedes, Peugeot en Toyota al herkennen en doet niets liever dan auto’s identificeren. En als we over straat wandelen kan zo’n wandelingetje wel heel lang duren hierdoor.
Nu, mijn dochtertje van 9 maanden speelt ook liever met autootjes dan met poppen, dus ik weet niet of dit een pure jongensaffaire is.
En ook al halen ze het bloed onder je nagels, het blijven schatjes.
@markus. Grow up. De monteurs waren waarschijnlijk aan het pauzeren,of toestemming aan het aanvragen. Maar jou kunne ze natuurlijk dag en nacht uit bed bellen voor werk(onbetaald).
Geloof mij, klanten zoals jij zijn we liever kwijt dan rijk…alles effe snel en gratis.
Enig idee wat een monteur verdiend? (+/- 1900 bruto) Denk daar maar eens aan , de volgende keer dat je loopt te zeuren om service. Bedenk he dan ook even dat de prijzen door de importeur worden bepaald.
Ben je het er niet mee eens,ga dan naar de importeur. Niet de dealer….
Sorry vin het een goed colum maar je mag wel een beetje objectief blijven!
Want de golf of polo kan je even goed vervangen door berlingo, astra, bmw 3, a4 enz.
Het maakt tegenwoordig niet uit welke garage het is, als het een merk garage is heb je altijd dat probleem!
“die verschraalde apenhaarlucht ”
Is dat niet om moeders met koters op afstand te houden? ;)
@ shockey; Van columns is het toch juist de bedoeling dat ze subjectief zijn? En: het zijn persoonlijke ervaringen, voor Lotte toevallig met VW, dus dan gaat het daar ook over. Tsja, ik kan er ook niets aan doen dat zij VW heeft gekozen, helaas :|
O ja, en eind 2e alinea: “immitatie” moet “imitatie” zijn. :P
(sorry voor de derde reactie op rij)

Maar doet er eigenlijk niet toe. Het is een leuk geschreven column!
DeAutogids.nl
@Lotte: Schokbrekers zijn ook te verkijgen bij Kwik F*censuur, reclame*t
@ Citrofiel

Ja je hebt wel gelijk dat ’t toevallig bij VW was. Zou ook zomaar Citroën kunnen zijn. :)
lol @ Citrofiel! Kerel! Verder geen comentaar? Uhh… ik bedoel commentaar? ;-) :-p
@shokey: het is ook geen aanval op VW, maar op dealers cq. garages met armetierige rotanzitjes en vieze koffie! Haha! ;-)
@ Murrrphy; Zou idd ook kunnen… (ik kan hier moeilijk tegenin gaan, want er is idd vast wel een dealer te vinden die ook zo onbeleefd is.)
@ Kevin
Toch ben ik bang dat de meeste bedrijven tegenwoordig niet meer weten wat service is.

Ik hoef ook niet direct binnen 1 minuut geholpen te worden, maar als je bij een dealer binnenkomt, bijna een kwartier voor een balie loopt als een tijger in een kooi (zo van links naar recht en v.v. etc. etc.) en er lopen continue mensen achter de balie die moeite doen je blikken te ontwijken, dan denk je bij jezelf…

je verdient die 1900,- (ja, bruto) bij lange na niet!

Service betekent in zo’n geval dat je zegt: ‘dag meneer, ik ben even druk bezig, maar ik zal zorgen dat er iemand komt om u te helpen’. Dit alles mét oogcontact met de klant. Kijk, je hoeft het niet te menen als medewerker, als je maar doet alsof. Service zit in veel meer dan de prijs!

Zo had ik deze week een bruiloft en na het eten kwam spontaan de hele meute in beweging om het personeel eens te bedanken voor de geweldige service. Aandacht, correctheid, netheid en een beetje tempo.

Blijkbaar wordt het steeds unieker…
(overigens was mijn ervaring bij een VAG-dealer :( )
Geinig verhaaltje. Blij dat ik nog geen kiddo’s heb… :-)

Heb nu eindelijk een garage gevonden waar ze
1) Doen wat je vraagt
2) Je niet te hard proberen allemaal onnodige dingen aan te smeren.
3) Duidelijk uitleggen wat er aan de hand is. (Ik vind het fantastich om te rijden, en ik kan de meeste dingen onder de motorkap wel noemen, en ik hou het allemaal gevuld waar nodig, maar daar blijft het wel bij)

De laatste garage waar ik was heb ik de verkoper uitgelachen omdat hij vond dat mijn 3 weken eerder geinstalleerde oliefilter “toch echt wel aan vervanging toe was”.
westerstraat15
Lotte, het blijft leuk om jouw columns te lezen! Als is het wel vaak wat ingewikkeld en zal een IQ van 100 niet altijd volstaan om je te begrijpen cq te volgen. De hamvraag is natuurlijk wat doet de gemiddelde autoblo-lezer qua IQ ?
Succes en wat mij betreft elke dag een column! (IQ=63)
Uhh ff het volgende:

Woonachtig in Cluj-Napoca (Roemenie)

Had vandaag om 12:00 uur afspraak voor verwisselen van m’n uitlaatpijp van m’n Skodaatje…..was namelijk echt totaal kapoetos.

Zegt me die l*llo :,, Sorry, maar onderdelen zijn nog niet binnen, meneer”

Ik zeg: ,,Sorry, sorry, mijn dikke kont! Heb week geleden afspraak gemaakt bij jullie (kuch) proffesionele Skoda-garage-collega en moet nog een hele week wachten!!!! En nu zeker NOG LANGER wachten?!!! No way, ciao!!!

Maar meneer, u moet wel de onderdelen betalen hoor! Niet dus……..toch maar naar meneer B.Eunhaas hier om de hoek.

Ook hier sucken VW, Skoda en Audi en kent men het woord “customer satisfaction” niet. Echte lutsers zijn het!!

Sorry, raak soms gefrustreerd van die vervelende Roemenen….
@ westerstraat15

Haha, wie heeft dit bericht voor je ingeklopt? :)
Ik, met m’n IQ van boven de 100, snap alleen de volgende zin niet
“wat doet de gemiddelde autoblo-lezer qua IQ?”

Of bedoel je: welk IQ heeft de gem. AB-lezer? ;)
westerstraat15
@SugarFree

Het bericht is geschreven door mijn begeleider, aangezien ik nog te stom ben om te kunnen schrijven.
@joejojo: damn…
volgens mij daalt je IQ per definitie als je columns van lotte gaat lezen ;), word je direct vermoeid met de primaire lasten en moeiten…. van de vakanties nog wel..
@ Westerstraat15
Ik vind je niet stom hoor, als je niet kunt schrijven.
Wie zegt dat je stom bent trouwens?
Aston Martin Rapide
wederom leuk geschreven column. Mijn eerste gedachte was dat je echt een leuk boek moet gaan schrijven, misschien kun je daar een best-seller van maken? Ik kan me in ieder geval goed in jouw verhaal verplaatsen…mijn complimenten dus!

Alleen jammer dat je VW hebt gekozen hahaha….
@ Kevin: sorry, jammer dat je bij een VW garage moet werken…
Wat een zeik verhaal over Volkswagen zeg. Heb zelf jaren lang volkswagen gereden, en de dealer (Volkswagen Dealer Auto Strijder te Zandvoort) is de beste dealer die ik ooit heb gehad.
Me pa heeft een Land-Rover en me moeder een BMW , en kan je vertellen dat de service bij Land-Rover en BMW zeker veel slechter is. Dik betalen voor leen-auto’s. Voor een lampje moet je afrekenen. ETC. Dit in tegenstelling van de volkswagen dealer, waar ze je zo helpen.
Kan liggen aan de verschillende dealers, maar vind dit misplaatste propaganda jegens Volkswagen.
@Rossie: beter lezen. Ik zeik helemaal niet over Volkswagen…
Sorry, ik bedoel natuurlijk Rossi (zonder ‘e’)
@Julian: nou… uhhh… als ik jouw comment lees voel ik me ook mega-dom… ;)
het is algemeen geweten dat de dealers van duitse wagens even koel zijn als hun design , al zijn er altijd wel uitzonderingen !

Bij ons nemen we de tijd voor elke klant , doen we geen enkele herstelling zonder toestemming en geven we enkel raad ivm herstellingen !

Er is een kinderhoek met speelgoed , tv met dvd filmen , koffie en frisdrank !

Elke klant die binnenkomt met een kind krijgt een klein cadeautje !

Het zijn de kleine dingen die het hem doen , want slechte wagens maken ze niet meer dus is service heel belangrijk !!

@ Lotte , goede column
@Lotte

neej je moet het zo bekijken: je hebt gewoon een gave om mensen dom te maken
Je hebt wel een eigen schrijfstijl…gaap. Vind alleen dat gezeur over die vleeshomp vervelend. Maar heb vannavond geen slaappil nodig om de slaap te vinden, sterker ik denk dat ik er eens vroeg in duik.
@Sven: …precies! En ik moet zeggen dat de garage uit het artikel ook wel te maken had met een onmogelijke klant! ;-)

@Julian; ik zie het!

@PeterVanHteV: heeft mijn artikel je van een verslaving afgeholpen. I take that as a compliment…
@Lotte

Krijg je een dagelijkse colum?
@PeterVanHteV: nee, sinds oktober 2006 had ik je een keer in de twee weken een goede nachtrust kunnen bezorgen.
@Lotte

Misschien kun je de collums bundellen en in boekvorm uit brengen lig ik gelijk in coma door de overdosis.
Jeez meid, aangezien je niet bij Kwik-Fit was

“voeg in mijn gedachten een pit-stop bij de Kwik-Fit aan het things-to-do-lijstje toe.”

Waar laat jij je auto dan in hemelsnaam fixen? Bij de eerste de beste beunhaas?

“en ik neem ondertussen plaats aan de o-zo-gezellig ingerichte koffiehoek. Gelukkig een overvloed aan Duplo en ik installeer me met een bekertje oude koffie in een krakend rotanzitje.
Ondanks het rookverbod stinkt de zithoek naar zware shag waar merkwaardigerwijs zelfs de plastic rode geranium op tafel last van ondervindt, aangezien het immitatie floraal richting tafelblad wijst.”

Leuke column hoor! Daar niet van. ;)
Rick, de Kwik-Fit is qua banden nu eenmaal goedkoper…

..pfjoeh… nu weet ik weer waar ik het voor doe! ;-)
“Rick, de Kwik-Fit is qua banden nu eenmaal goedkoper…”

Och meid, je hebt nog zooooveeeeeeel te leren!

*doet z´n jas open* Attobandjus kohpuh? Alluhmaal owchineel! ;) :)
Oeh, ik schrok bij het lezen van *doet z’n jas open* ;-)
LOL! :lol: Dat dacht ik al! :)
Doet me denken aan mij toen ik jong was.. Ik was een paar jaar oud, ouder dan 4 kan niet. Ik mocht mee met mijn ouders om een nieuwe uit te zoeken bij de dealer. Afijn, mijn ouders leuk met een bakkie koffie met die verkoper aan het lullen, en ik liep mn ogen uit te kijken in de showroom. En daar zag ik een mooie auto! Dus ik klim erin, begin aan dat stuur te trekken en vind dat het saai is zonder geluid. En ja, dus ik startte de motor en begon met de pedalen te spelen. En dat was de eerste en laatste keer dat ik meemocht zonder aangelijnd te worden. :(
@ Laurens

Is dat nu ook nog zo? (Dat aangelijnd zijn…)
Tja, deels herkenbaar. Overigens was mijn vrouw laatst bij ‘ik noem geen namen maar het was Van Vliet Automedon in Zoetermeer’. Zij had onze drie kleintjes bij zich (tweeling van 4 jaar en 1 van 6 jaar). Deze lui waren wel heel creatief in het bezighouden van de kids.

Toen de kleinste riep dat ‘die auto’ (Lichtblauwe C70 cabrio) mooi voor papa was’ speelde een verkoper daar op in en zette de kinderen op een stoel aan het bureau. Bekertje limonade erbij en vervolgens heeft hij samen met de kinderen een offerte (lol…) opgesteld voor ‘papa’. Resultaat; 1 krabbeltje en ik ben de trotse bezitter van een felgele C70 cabrio met roze bekleding, geintegreerde kinderzitjes en natuurlijk………dvd schermpjes in de hoofdsteunen….

Zo kan het dus ook!
Wederom een leuke column lot! En heeeeel herkenbaar, stond namelijk zelf deze week ook bij de dealer voor de jaarlijkse apk. Ook bij mij ‘Ja mevrouw uw voorbanden zijn echt aan vervanging toe’. Nadat ik twee wenkbrauwen omhoog trok, heb ik overigens hetzelfde antwoord gegeven! :)
LOL @ Jeroen en Fransesca!
Hahaha, goede column…

Eigenlijk zijn vrouwen die shag roken toch wel het vervelendste uit dit hele verhaal.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).