2009 Cadillac CTS-V: kan het zieker?

Auteur: , 103 Reacties

Nee, zeg ik. Met geen mogelijkheid. Want hier, lieve mensen, hebben we een volwaardige vijfzitter met meer power en vooral meer koppel dan een BMW M5. Een auto die niet wordt uitgerust met achtentwintig computers en zelfdenkende deurhendels, maar gewoon met een extra voetpedaal, een pook die je in meerdere richtingen kunt duwen en een grote knop OFF voor de elektronica. Het is een emmertje KFC met anderhalve gallon hotsauce, een familiemobiel voor als je papa Rambo heet. U dacht dat de horsepower race was voorbehouden aan de Duitsers? Wel, dames en heren... It just got interesting.

2009 Cadillac CTS-V

De vorige CTS-V dateert van 2004 en had de welbekende LS6-smallblock met 400 pk onder de kap. Met een handbak als enige beschikbare transmissie paste die auto in het straatje van de geroemde E39 M5, maar dan wel voor 89.000 euro fully loaded. Dat is niet veel meer dan je tegenwoordig kwijt bent voor een broodje gezond.

Omdat onze oosterburen natuurlijk ook niet stil zitten is de nieuwe CTS-V lekker doorontwikkeld. Naast een dosis ultiem dikke looks leek het Cadillac wel leuk om een lichtelijk teruggetunede versie van de supercharged 6.2 LSA uit de gloedjenieuwe Corvette ZR1 in deze sedan te lepelen. In de V mag dit blok 550 pk en 745 Nm op de achterwielen loslaten. Yeah! Gezien het gewicht van 1905 kg gok ik op een 0-100-tijd van net boven de 4 seconden, dus dat wordt weer dikke paarty.

2009 Cadillac CTS-V

Als je net niet stoer genoeg bent kun je op de optielijst nu ook een automaat met flippertjes aanvinken. Bovendien kan Cadillac dan speciaal voor jou het nieuwe Performance Traction Management monteren, een optioneel systeem dat het koppel van de motor in toom houdt wanneer de achterwielen grip dreigen te verliezen. Zie het als een verbeterde traction control. *gaap*

De nieuwe CTS-V zal op de autosalon van Genève staan en dat betekent dat we hem in de loop van het jaar in de showroom kunnen bewonderen. Bij Kroymans verwachten ze mij inmiddels al in m’n slaapzakje voor de deur. Liever thee dan koffie jongens, bedankt he.

2009 Cadillac CTS-V



103 reacties

Ondernemers hebben nooit autopech toch. of wel!?.
Ruben, vergeet je niet je piemelotje in je broek te houden als je naar deze plaatjes kijkt? :D
@wapz: Welke broek?
Het kan zieker, gewoon het ZR1 blok er inlepelen zonder terug te tunen.
Wel stoer dat hij geen computers heeft, tot je met 140km/h tegen een boom aan vliegt.
Wow :o die auto is om op klaar te komen
ook al heb ik het niet echt voor die grill vind ik het een pracht auto
Eat this BMW Cadillac’s done it again
Vette bak, lekker manuele bak. Zo moet het! Alleen heb ik mijn twijfels bij het interieur, het ziet er wel heel erg star trek uit moet ik zeggen.
geweldig! de CTS was voor mij gemaakt na BadBoys2 :P stiekem wel leuk design gevonden altijd… en het design wordt een stúk minder snel oud dan bijvoorbeeld dat van de 300c.

en wanneer zeggen jullie nu dat die getest wordt? :)
(/ernie modus) Hoeiiiiii dat ziet er gaaf uit! (/ernie modus)

Normaal ben ik niet zon fan van het cadillac design, maar deze vind ik er toch wel gaaf uit zien moet ik zeggen! Ben benieuwd hoe hij presteerd!
Nu zou ik i.v.m. het tijdstip óók *gaap* willen zeggen, maarrreee… IK BEN WEER KLAAR WAKKER!!! :shock: Dat is niet ziek, maar… uhm, ja… een woord waarmee ik een overtreffende trap van ziek zou willen zeggen dat toch cool klinkt. Owja, AIDS!!! ;) :D
en hoezeau de amerikaanse V8 gaat d00d? :P
Machtig.
Ik vind het wel leuk, een auto met zo min mogelijk hulpjes. Alleen moet de besturing dan wel goed zijn en daar heb ik mijn vraagtekens bij.
…en ik blijf maar kijken…
Ze hebben de styling echt lekker gedaan. Op het eerste oog nieteens heel anders dan de standaard CTS maar als je dan gaat kijken! die motorkap! die bumperts! die banden! whoad :D
en dan klapt er ook nog een 22″ CRT scherm uit het dashboard! ;)
Mmmm…Op het randje van tupperware-tuning, maar nog mooi.
Ook krijg ik zo’n nissan gt-r gevoel als ik naar de voorkant kijk, weet niet waarom.
oja… en dan nog de toevoeging. Automaat is érg lekker (gewoon max. 5 trappen, 3 of 4 is soms zelfs leuker) en je hebt er een goeie kickdown bij nodig. Flippers hebben bij een echte automaat geen nut.
Mooie auto, lekker strak en ongelooflijke motor! Maar doe mij maar een M5…alleen dit interieur al…smaak is anders! En op ’t circuit wil ik ook nog wel eens zien hoe snel dit monster is vergeleken met een M5. Hard rechtuit is zóóó makkelijk. 0-100 tijden doen me echt niks…0-200, 100-200 of 100-300 dan weer wel!
En laten we ’t maar niet over de afwerking hebben tegenover een BMW…
Bring it on baby…!
Een meer dan waardige poging van de Amerikanen! En hun designers. Knap
@skinnybmw: En laten we het wèl over de prijs hebben tegenover een vergelijkbare BMW.
@Ruben

Die leren. Want kan je iets anders dragen als je hierin zou rijden? Dit is toch het gewenste vervoer van de moderne cowboy?
@ Ruben: Logisch, voor kwaliteit betaal je en laat nu net de amerikaanse dollar optimaal zijn t.o.v. de euro. Ik denk dat wanneer je een hardcore auto liefhebber bent je toch sneller voor de M5 zou kiezen. Neem bijv. de Chrysler 300C SRT-8. Mooie looks maar een gedrocht om te rijden. Heb de ervaring met een E60 530D en ook een poosje in een SRT-8 mogen rijden. Veel power, niks mis mee maar een spons wanneer je echt hard gaat rijden. Dikke motoren in auto’s lepelen is wat amerikanen goed kunnen maar nu de rest nog. Ik ben meer van ’t complete plaatje. Ben benieuwd wat dit gaat worden!
Sja kmoet toegeven dat deze amerikaan er erg fraai uitziet :P

Het enige nadeel van deze auto’s is dat je em niet meteen in een bepaalde klasse kan plaatsen… vind ik dan.. (blijkbaar wordt dit dus een s6 en m5 concurrent??)
Niet om t een of ander, maar ik blijf t een blokkendoos vinden. Voor een auto met de performance van een M5 had ik een dikkere achterkant verwacht.
Een sletje is het! Goedkoop, maar wel lekker. Niet écht knap, maar ook zeker niet lelijk.

Wel de moeite waard!
Ik denk dat we veel kunnen verwachten van deze auto. Ze hebben 1 ding al goed gedaan; de motor uit de Corvette halen. Als nu ook nog eens kijken naar het onderstel van de Corvette, kunnen ze hier nog iets heel moois van maken.

Het lijkt me práchtig als dit ding een M5 er vierkant uitrijdt, op een circuit welteverstaan. Want de meeste voorspelbare reacties staan hier boven al weer geschreven.

Ik heb geen hekel aan BMW hoor, ik vind de M5 een prachtding, maar de Amerikanen mogen nou ook wel eens terug slaan. Helemaal met dit ding, afgezien van de “zielige” uitlaatjes van de CTS-V vind ik het een mooie, vette bak!
Zeer netjes van buiten, maar van binnen is het een Nissan/Opel…
Alfa Lima Foxtrot Alfa
@ Ruben…

leuk stukje, mag best gezegd worden vind ik!!

Wel brute bak voor niet zo heel veel dukaten.. toch kan ik het me niet voorstellen dattie sneller en beter is dan God hemzelf, ofwel de M5…

AARGHH!! waar blijft de 169 GTA????????

ps: ik woon vlakbij kroymans… wil je best een smsje sturen als hij er staat… dan hoef je niet in de kou te slapen…
Doe mij dan maar ‘gewoon’ een M5 of RS6. Het zou me niks verbazen als deze auto het onderstel van een bolderkar heeft. De grote vraag is dus: Kan deze auto ook bochten maken??

Over het uiterlijk ben ik op z’n zachtst gezegd niet echt te spreken.. maar ik kan me voorstellen dat als je van hummers houd, dat je hier ook van houd.

Maareeh, zou d’r natuurlijk wel graag ff in willen rijden.. :D
Alfa Lima Foxtrot Alfa
@ Mr R… lol

maar wel een sletje met een dikke ass…
Alfa Lima Foxtrot Alfa
oftewel… een amerikaanse ghetto-slet!!!

de Cadillac Queen Latifah was wel een goede naam geweest
@ALFA
Missy Elliot past nog beter.
Laten we, naast de uitlaten, dat afzichtelijke 3de remlicht niet vergeten…en hij heeft inderdaad redelijk ’t uiterlijk van een tank! Gewoon een stoere, mannelijke bak maar qua style hoef je niet met deze auto aan te komen. Denk dat veel zakenlui liever niet met deze auto bij hun klanten aankomen.
HELL JA!!! Ik ben verliefd, heerlijk stuk autoporno!
@NuttelozeBPM.
“Zeer netjes van buiten, maar van binnen is het een Nissan/Opel…”
Hoe moeten wij dit nu opvatten. Betreft dit het uiterlijk of de bouwkwaliteit en gebruikte materialen? Kun jij dit allemaal vanaf een foto beoordelen? Ben je vergeten dat er ook aan het interieur een heleboel ergonomisch wordt gebouwd, waardoor veel auto’s een vergelijkbaar interieur hebben? Wil jij graag afwijken, koop een TVR. Waar rij jij eigenlijk in?
Ik vind deze auto eigenlijk veel mooier dan een BMW m5. Sorry Bmw fanatiekelingen. :oops:
Alfa Lima Foxtrot Alfa
@ wapz

idd!! die heeft ook een aardig vol bilpartijtje…
@mx5-owner,
Shame on you…
Ga in je hoekje staan :!:
@mx5 owner

eeehhhjjj, nu gaan we hier toch niet nissan en opel afkraken?
@wapz
ja en ze kan behoorlijk laagtoerig brullen…
Staat in hoekje. :(
Om de BMW fans nog meer te pesten.
http://www.youtube.com/watch?v=iwnWc8asuuQ
Het is off-topic, maar ik ga het er toch lekka inwrijven!
http://www.youtube.com/watch?v=J0FrSdkHOh4&feature=related
Theemuts. :P
@Mr. R: Tja voor 1 keer dan, tliefst half zat zodat je je niet begint af te vragen wie er zo nog al opgezeten heeft…

Hou het vooral veilig!!! Aan sletjes kan je heel nare dingen overhouden.

En dan maar hopen dat niemand het gezien heeft, zeg anders maar bey bey tegen je imago ;)
Okay! Als ik hem in m’n achteruitkijkspiegel zie komen, zal ik zo vlug mogelijk opzij gaan in de hoop, dat ie héél vlug voorbij zal zijn om hem nooit meer terug te hoeven zien.
Friggin’ Gangster!

4 seconden naar de 100 is toch te gek voor woorden. Wie had ooit gedacht dat dit zou gebeuren?!

ot: zag net Wouter in de Witte Aap met een hot chick :p
@ Ruben Baeten: Lekker stukje om te lezen zeg, wat een prachtauto.

@ mx5-owner: Lekker filmpje :)

@ YK: LOL

@ Michael: Witte Aap? Waar/wat is dat nou weer?
Helemaal niet slecht, op het eerste zicht.
Een verfrissende look tov van al het Duitse geweld.
En niet te veel elektronika.

Voor de vermogenden onder ons zeker een mooi alternatief voor de M5, RS6 etc…
Oh yeah. F*ck politieke correctheid. :D
@YK: een mx-5 die rollt niet zo snel als van die lompe hoge SUV’s dus ik denk dat de kans erg klein is dat iemand z’n mx-5 op het “dak” legt.

On-topic: de pk’s zijn niet eens zo extreem, maar dat koppel is wel erg heftig. In de lagere toeren blijft een m5 dan behoorlijk achter. Het is niet voor niets dat BMW een 7 traps smg erin heeft gestopt…

De vorige CTS-v was volgens TopGear echt een serieus goed sturende auto, misschien een beetje te hard qua demping maar een M5 op de meest sportieve stand is ook geen comfortabele cruiser.

Been zeer benieuwd, ziet er heftig uit, maar niet echt lelijk. Dat dashboard is wel teveel een kermisattractie, maar goed.
@ w0o0dy

In de laatste Top Gear (hard-copy editie) hebben ze de nieuwe CTS gereden. Men was onder de indruk van de goede en kwalitatieve afwerking binnenin (by far de beste sinds tijden vanuit de VS). Wat rijgedrag zat deze tussen een 5-serie (deze is scherper) en de E (deze is comfortabeler) in. Wellicht dat de v-versie nu nog scherper zal worden. Ik ben benieuwd wat de diesel gaat doen die ook komt…..
Dit is nu al een auto met meer karakter dan de M5, oldschool V8 met legio mogelijkheden het vermogen ver boven de 1000 pk te krijgen.
Zou ‘ie een beetje klinken…?
weet iemand hoe je die verdomde witte vlekjes uit je kleren krijgt? :D
Ik blijf het een lelijke auto vinden.

Die voorkant kan er nog wel mee door maar bij de achterkant heb ik het gevoel dat ze geen zin meer hadden.
Tsja, veel tupperware, kippengaas in de grille, een dashboard die van equivalente kwaliteit is als het eten van McDonalds… En toch een vet brute, überdikke powersedan! En dat voor een (waarschijnlijk) erg lage prijs in verhouding met vergelijkbare auto’s van de duitse drie. Niet slecht :D
dit is wel een gruwelijk heftige wagen! ziet er erg goed uit en heeft een beul van een motor! ook het dashboard en die stoelen zien er erg goed uit! I love this car. ik hoop dat ze hem wel een goed ontwikkeld onderstel hebben gegeven zodat hij zijn vermogen ook goed kwijt kan.
Tot mijn verbazing vind ik deze Amerikaan nog best te doen, ook het interieur vind ik, hoewel iets te zwart, knap gedaan.
oei, ziet er heel dik uit. En meer power dan de duutsers :) heel mooi! Ben heel erg benieuwd hoe hij gaat klinken!

alleen jammer dat de foto’s beetje slecht zijn gecompressed: http://www.autoblog.nl/gallery/Cadillac/CTS-V/Cadillac%20CTS-V%20%283%29.jpg

het lijkt een mooi interieur maar de details zijn beetje jaggy ;)
Die voorspoilert is zeker van wat ouwe vurehouten plankjes en een rolletje kippengaas in elkaar getimmerd, mijn hemel wat een gedrocht zeg, zo’n kist voorop een verder zo mooi strak gelijnde auto.
Jan-Jaap-Karel-Kees
Ik dacht altijd dat de CTS de grote van een A4/3-serie/C-Klasse had.
Maar serieus sterk dit :D en heel gaaf.
Maar als hij net zo groot is als de A6, hoeveel pk had de RS6 ook al weer ;)…
skinnybmw caddilac kan het in de bochten ook vriend , maar dat is alleen ff wachten , en caddilac zijn afwerking is super vind ik , bmw is namelijk ook niet feilloos
@w0o0dy,
Het was gewoon ff een lolletje met mx5-owner, heur…
No hard feelings at Mazda :roll:
Toch blijf ik het altijd opvallend vinden hoe verschillend de aanpak van verschillende merken is. Caddilac valt misschien te vergelijken met MB, vanwege de grotere inhoud t.o.v. BMW en Audi. En dan weer Audi die gebruik maakt van een turbo t.o.v. atmosferisch/supercharged. De 4 auto’s zitten dan wel in hetzelfde segment maar zijn toch compleet anders van karakter?

Neemt niet weg dat Caddilac hier een goed alternatief neerzet voor een relatief laag bedrag!
Edit: Cadillac natuurlijk.. stupid me!
@skinnybmw

Wel heel kort door de bocht om even crysler en caddilac naast elkaar te zetten.
Heb zelf ook in de srt-8 gereden (wel eens waar als chauffeur) maar dat is inderdaad waardeloos rijden. Nu is het zo dat mijn pa de caddilac cts 3.8 liter heeft en dat is al een heel ander verhaal. Ok het sturen is misschien niet zo strak als een 5 serie maar dat mag je ook niet verwachten als je naar de prijs kijkt en wat je ervoor terug krijgt. De nieuwe V serie moet zeker een kans krijgen lijkt mij mooi om die duitsers eens flink voor lul te zetten en met je
@Alfa Lima Foxtrot Alfa
Waar woon je dan en bij welke krooymans woon zelf in maarssen dus heb de luxe binnen 3 minuten bij Krooymans en bij Hessing te zijn (beide langs de a2) En toch zou het voor mij de moeite waard zijn er te slapen bespaard toch weer 3 minuten!
Ruben, je tekst is top! Het enthousiasme druipt er af :)

Ik ben daardoor zelfs geneigd de Caddy NIET lelijk te vinden ;)
Nou nou… 550PK? Dat is veel maar niet zoveel dat er zo’n heisa over gemaakt hoeft te worden…

Turbo erop en op naar de 900pk… Dan heb je het ergens over…
dik, opzichtig, Amerikaans en een V8. Niks mis mee.
amerika is onderweg naar iets waar ik van kan houden, maar 1905 kg is te zwaar! en de achterkant lijkt op een koelkast
De eerste Caddy sinds begin-jaren-70 waar ik naar kan blijven kijken.
Man, man, man, man wat mooi. Echt bruut en very very geil.
Bruikbaarder in het dagelijkse dan een Corvette ook.
Wow wat een ding :D Echt een heerlijke hoekige beukerd van een wagen! De achterkant had misschien wat dikker gemogen (welke tuner waagt zich het eerst aan deze bak?!). Het interieur vind ik trouwens ook wel wat hebben! Lekker modern.

@ Ruben Beaten
Je maakt niet alleen prima beelden, je schrijft ook nog het leukst van allemaal :D We want more!
Wat moet je hier nu mee? De zoveelste M5 challenger en nu dus uit de VS. Wel lekker dik en niet te duur dat wel, maar is hij net zo hardcore als de M5 of is het meer een E63AMG? Voorlopig eerst maar eens de test afwachten :!:
@ rob gym: Ten eerste ben ik je ‘vriend’ niet. En ik vond de Chrysler 300C SRT-8 zwaar, groot en log overkomen in het bochtenwerk op snelheid, ik had dat met de 530D niet. Daarom ben ik ook zo benieuwd wat deze Cadillac gaat doen in dat opzicht. Ik zie ’t somber in…maar we zullen zien! En dat mijn naam met bmw te maken heeft wil niet zeggen dat ik pro-BMW ben, hé! Ik rij alleen BMW maar ben er zeer over te spreken en mijn voorkeur gaat dus nog steeds uit naar BMW. Ben qua rijbeleving overall geen beter merk nog tegengekomen dan BMW (en heb al redelijk wat verschillende merken/types mogen rijden). Óf je zou naar een hoger segment moeten kijken, bijv. Porsche, Aston of Maserati.
jullie vergeten een ding….. en dat is dat de m5 ook een powerupgrade krijgt,
dus geniet er maar van zolang het duurt
Mooier dan de BMW en Mercedes. En als ik Topgear Magazine mag geloven zit het met de afwerking en rijeigenschappen van de normale versie ook wel goed. Zal bij deze dan ook goed zijn als ik het interieur zo zie.

Hij hangt qua afstelling van het onderstel tussen de E en de 5-serie in. Zou mijn voorkeur misschien wel krijgen. :) :)
Wat een vette bak!
Mijn vader had de oude te koop staan. Ik heb 1 keer een ritje mogen meemaken.
Hij was flink snel. Hij is alleen nu verkocht…
TheUltimateDrivingMachine
Best mooi, maarja, heb liever Duitse techniek, naar mijn mening nog altijd beter, op alle gebied!!
“Het is een emmertje KFC met anderhalve gallon hotsauce,”

Nou, kon het niet beter verwoorden. Overdaad, no class equals American culture! :)

“U dacht dat de horsepower race was voorbehouden aan de Duitsers?”

Nee, het jammerlijke alleen is, dat de Duitsers het feestje hebben verlaten en nu met iets anders bezig zijn. Weight loss for instance. ;)

MAAR toegegeven! Het is de eerste Amerikaan met een net interieur.
@ Rick dos:

Overdaad, no class… hmm je hebt het over de nieuwe M3?

Als er een ster op de grille gezeten had dan vond je het waarschijnlijk prachtig!
@C6.R

Kan het verkeerd hebben, maar volgens mij had Ruben het over de Cadillac hier. ;)

En nope. Zo oppervlakkig ben ik niet. ;)
Dat klopt, maar hetzelfde zou je dus ook over die auto kunnen zeggen. Maarja, dat is geen amerikaan… :?:
Nee, want die is meer sophisticated waar deze het boere broertje van is.

Dat is ook wat Ruben zelf schrijft met de volgende woorden.

“Een auto die niet wordt uitgerust met achtentwintig computers en zelfdenkende deurhendels, maar gewoon met een extra voetpedaal, een pook die je in meerdere richtingen kunt duwen en een grote knop OFF voor de elektronica.”

Het komt neer op smaak natuurlijk, alleen is het de mijne niet. :)
hmm op die fiets… ik verkeerde in de veronderstelling dat overdaad en no class waardeoordelen omtrent de styling waren.
De CTS vind ik al een geslaagde auto, maar de V is echt “überwreed”! :D
@Rick dos: Weight loss in plaats van pk’s? Ehm… Heb je de memo’s niet gekregen?

Wat sophistication betreft, ik doelde meer op de M5. In de klasse middenformaat sedan is er, behalve de CTS-V, momenteel geen ‘pure’ sportsedan meer te vinden. De M5 is een Pentium met flippers en de E63 en RS6 hebben een automaat (en quattro). Allemaal niet waar het oorspronkelijk om ging (zie M535i).

De M3 is een andere klasse, maar wat mij betreft absoluut een schot in de roos. Geweldige auto.
@Ruben Baeten

Je weet toch dat Audi altijd degene is die het licht uitdoet aan het einde van een feestje? En een M5 met dubbele turbo? Geloof je het zelf?

Voor de rest, my point exactly. ;)
Heb jij zelf niet een BMW met dubbele turbo?

En jij gelooft echt dat de volgende M5 niet richting de 600 pk gaat?
Ja, maar ik denk niet dat een M-badge ooit een turbo zal zien. Ze hadden dat immers al veel eerder kunnen doen met de M3 6 in lijn. ALS ze het zouden doen dan denk ik dat het niet goed voor business is. Over de jaren heen heeft BMW een redelijk rotsvaste filosofie op dat gebied gehad.

Daarbij als je naar dat plaatje kijkt dan zie je dat het allemaal niet goed sluit. Ik persoonlijk denk dat ze met de nieuwe V8 turbo (die in de X6) aan het testen waren.

Als ik het nieuws zo een beetje volg dan begin je steeds meer te horen dat men bezeg is met gewichtsreductie. De M3 bijv. gaat nu ook “standaard” als CSL uitgevoerd worden. Het standaard model heeft al een carbon roof daar waar dat bij de vorige editie voor de CSL was weggelegd. Kijk, bijv naar Merc met hun Black series projecten. Wellicht dat er meer pk’s bijkomen, maar ik denk dat emphasis niet zo zeer meer bij de pk race komt te liggen maar meer bij gewichtsreductie.

Maar dat is wat ik ervan denk.
Ik hoop ergens wel dat je gelijk hebt, het zou een logische ontwikkeling zijn. Dat bericht over die turbo’s hoeft zeker niet waar te zijn, maar ik denk wel dat ze de power nog verder gaan opkrikken. In combinatie met wat gewichtsreductie kan het voor ons dus alleen maar leuker worden. :-)

Overigens moet ik mezelf even corrigeren: de CTS-V staat niet alleen, want in Amerika is de M5 wel met handbak te krijgen. Dus eentje daar vandaan halen kan altijd nog, scheelt nog een hoop geld ook. ;-)
In een woord GEWELDIG!! Wat een super dikke vette bak!
Ben wel benieuwd naar de prijs.
hehehe, kijk zo kan het ook

http://www.youtube.com/watch?v=-mVpZA2SU0E
Wat een toeters en bellen in die wagen, je ziet gelijk wat voor volk daar op afkomt zeg..
Italian-car-lover
eindelijk een amerikaanse auto met een goed interieur, power, een (waarschijnlijk) goede wegligging, en een vette buitenkant, al houd ik niet zo van die hoeken
MasterMartel NL
lijkt wel een ruimteschip van binnen :P
Eindelijk eens een Amerikaanse auto zonder de standaard Amerikaanse tekortkomingen. Go Cadillac.

En BMW M335DTouring…toeters en bellen? Zoveel zitten er dus niet op deze Amerikaan…en met zo’n naam ben je nu niet bepaald in een positie om te klagen over een overdaad een gimmicks, want BMW biedt al 6834 opties over hoe je snel je je ramen neer wilt laten…
Deze auto heeft geen eens een carwash nodig om er schitterend uit te zien…
Het spreekt voor zich dat deze auto lang niet zo innovatief is, lang niet zo de bocht om gaat, lang niet zo zuiver over een circuit te sturen is, als zelfs de al 4 jaar geleden opgevolgde E39 BMW M5.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).