Lexus IS-F: 101.600,- euro…

Auteur: , 118 Reacties

Lexus heeft in Nederland eindelijk een prijskaartje aan de IS-F gehangen. Het gaat om 101.600 euro, inclusief alle belastingaanpassingen die op 1 februari ingaan. Zowel de C63 als de M3 hebben een lagere prijs, dat is dus best heftig...

De importeur denkt er dit jaar slechts 15 tot 20 stuks te kunnen verkopen, ondanks de hoge prijs lijkt mij dat enigszins terughoudend. Er zijn reeds een aantal units vergeven aan trouwe Lexus-klanten, maar er moet ondertussen toch wel meer interesse zijn?

In Nederland wordt maar één uitvoering aangeboden, deze is afgeladen met comfortverhogende zaken en veiligheidssystemen. De lijst met accessoires is zeer kort, alleen adaptive cruise control, metallic lak en een open dak zijn apart te bestellen. Voor een kleurtje kun je kiezen uit grijs, zilver, wit, rood en zwart. Later volgt blauw, dat is de kleur waarin de auto werd geïntroduceerd (bron: autotelegraaf.nl).

UPDATE: het persbericht van Lexus is inmiddels binnen…

De Lexus IS F is de ultrasportieve variant van de IS-serie en gebouwd rondom de kernbegrippen: acceleratie, remmen en communicatie met het wegdek. Het uiterst sportieve onderstel is ontwikkeld met het circuit als referentiekader. De IS F is een brok dynamiek en uitgerust met een 5,0 liter V8 VVT-iE benzinemotor met een vermogen van 423 pk/311 kW. Het koppel bedraagt 505 Nm bij 5.200 tpm. Toch heeft deze supersportsedan de laagste CO2-uitstoot in z’n klasse (270 g/km). Het krachtige vermogen wordt door middel van Sport Direct Shift (SPDS) via de achterwielen naar het wegdek geleid. Deze SPDS-transmissie is

’s werelds snelste 8-trapsautomaat met een extreem snelle schakeltijd van 0,1 seconde en is handmatig met shift paddles te bedienen. De Lexus sprint van 0-100 km/h in 4,8 seconden. De bijna oneindige acceleratie stopt pas bij een begrensde snelheid van 270 km/h. Gesmede 19 inch BBS velgen met 225/40 banden vóór en

255/35 banden achter geven de IS F een indrukwekkende tractie. Samen met Brembo ontwikkelde Lexus het high performance remsysteem. Het state-of-the-art Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM)-sportsysteem zorgt voor een perfecte mix van handling en controle. En, voor de absolute purist, het VDIM-systeem kan ook volledig worden uitgeschakeld!

De Lexus IS F is vanaf 1 februari te bestellen bij de Lexus dealer en heeft een consumentenprijs van 101.600,- euro. Overigens is de IS F niet uitsluitend sportiviteit wat de klok slaat, hij beschikt namelijk ook over een uiterst complete uitrusting.



118 reacties

Lijkt mij niet dat de M3 en de C63 AMG goedkoper dan 101.6k worden incl. alle toeslagen.
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik niet verwacht had dat hij boven de 100k zou gaan kosten!
Heftige prijs wel.., toch zou ik deze verkiezen boven de M3.
(Die zie je ‘veel vaker’ en is imo een beetje standaard vergeleken met de standaard 3-serie (qua uiterlijk)
Ik vind persoonlijk die spiegels oerlelijk, van die vet grote dingen….
mja verder is het wel een mooie auto , vooral de uitlaten zijn erg fraai ;)
Deze zou ik sowieso boven de M3 verkiezen, gewoon een kwestie van smaak, maar of ik hem zou kiezen boven de C63? Ik weet het niet… dan zou ik ze allebei uitvoerig moeten testen ;)
kvind het een knappe lexus maar kvind de bmw toch iets meer hebben
Hogere prijs dus (maar is dat inclusief slurptaksen voor de Duitsers?), maar je verklaart het zelf al (deels) door te noemen dat hij is afgeladen met accessoires. Hebben de Duitsers, die toch bekend staan om hun zuinigheid m.b.t. opties, dat ook?
Wat zijn dan de prijskaartjes van een M3 en een C63 AMG ?
Lexus had een beetje grootheidswaanzin bij het ontwerpen van de vrachtwagenspiegels geloof ik…
Ik vind het een kutbak, en dan basseer ik hem op de mod in rFactor !

Bovendien vind ik dat hij lang niet zo stoer oogt als de m3 of de c63!
Ik snap nog steeds niet dat Metallic Lak als optie wordt aangeboden. Op een auto van dit kaliber moet dit er toch zeker wel standaard opzitten? Zelfs bij auto’s in de lease-klasse (Mondeo, Passat etc…) vind ik dat metallic lak toch wel bij de standaarduitrusting hoort.
Hoezo kost een M3 minder? Die gaat na 1 feb namelijk vanaf 113.235 euro kosten….. (volgens http://www.groenopweg.nl) en de C63 begint dan bij 110.006…..

Ik neem ten minste aan dat de prijs van de Lexus al Incl de nieuwe Co2 heffing is.
Buiten dit is het een zeer geslaagde auto:).
@ Tom#

Deze IS-F is toch ook niet zo heel veel anders qua uiterlijk? Begrijp me niet verkeerd: ik zou denk ik ook voor de Lexus gaan vanwege de exclusiviteit, maar ik vind hem weinig verrassend gestyled ten opzichte van de IS.

Die kont is wel dik trouwens, die uitlaatpijpen zijn echt fraai gepositioneerd. Wat betreft de prijs: de 3 coupé kost 106. Dus heel veel zal hij met de sedan ook weer niet schelen denk ik?
Hele knappe auto, bij een M3 kom ik met een beetje opties aangevinkt al snel op €110.000,- en ik heb het gevoel dat dat nog de prijs is voor de verhoging. Ik vind de prijs van de lexus best netjes gezien dat alle opties zo’n beetje all inclusive zijn.
Ik zou de IS-F over de M3 verkiezen, de C63 is de enige echte alternatief.
@ w0o0dy; In het artikel staat van wel, dus HA! @ AB. ;)
Of HA! @ groenopweg ;)
ik heb liever een mooie Bmw m3 inplaats van deze Lexus van onze oosterse buren, ik heb naar mijn gevoel ook meer met een Duitse auto.

ook vind ik 110.000 euro voor een gemodificeerde Toyota te veel.
@autoblogger: heb jij prijzen die anders zijn (van BMW bijvoorbeeld)? Kan me niet voorstellen dat BMW de sedan veel goedkoper aan gaat bieden dan de coupé….. maar misschien gaan ze die dingen goedkoop van de hand doen nu er eindelijk wat concurrentie komt ;)
ik bedoel 101600 euro ;)
@ autoblogger; Jaja, ik weet het. Groenopweg is een dochtersite van Autoweek, dus het kan niet goed zijn… Dat is zo’n beetje jouw onderbouwing, niet? :P
BMW zelf heeft onderstaande info staan voor de M3 coupé……
BMW M3 prijs=106.305,- netto=61.510,- bpm=33.107,- btw=11.687,- co2=295
@ Walvius..

Een Lexus IS-F een “gemodificeerde Toyota”?

Ten eerste mag je me dan vertellen welk model van Toyota gemodificeerd is tot een Lexus ISF?

Wat een onzinnige uitspraak…

Ik kan in ieder geval niet wachten tot hij er is..Mijns inziens een betere wagen dan een C63 en een M3
Maar mercedes zegt per 1-2-2008 101.518 en per 15-2-08 (prijsverlaging?) 100.436 euro
@w0o0dy: ok thanks! Op zich moet je de IS-F natuurlijk vergelijken met de M3 sedan, en die hoeft niet duurder te zijn dan de coupe (bij de normale versies van de coupe is deze ook duurder dan de sedan… )
@Citrofiel: yep, maar we zullen zien… ;)
De prijsverlaging van de Merc is wel opzienbarend…. zouden ze willen zorgen dat de toekomstige eigenaren nog wat geld overhouden voor banden/brandstof en misschien een active differential op hun c63 om die m3 een beetje bij te kunnen houden in de bochten?
In Belgie de ISF vanaf net geen 75.000 …
Compléét offtopic, maar autoblogger, is er wat mis met de banner? Bij mij is er namelijk geen… En dan is hij er weer even wel, en dan is ‘ie er weer niet. :?
@ Zoef; Jaja, schep maar weer op… :(
@Citrofiel: heb heer autoblogger ook net gemailt……
@ Citrofiel.

Ah.Ik ben dus niet de enigste die er last van heeft. Dacht even dat het weer een bug in Vista zou zij. ;)
@ Zoef.

En de M3 vanaf een Euro of 64.000,- toch?
De m3 sedan is goedkoper dan de Lexus in Amerika en in Duitsland. Ik heb het vermoeden dat de M3 sedan ook hier zeer concurrerend geprijs gaat worden.

Het lijkt (ik herhaal LIJKT) alsof BMW expres afwacht op de prijs van de IS-F om vervolgens hun eigen prijd bekend te maken. Tenminste dat is/was het geval in Duitsland en Amerika.

Wat betreft de opties. Vergis je niet, een M3 is standaard ook al zéér uitgebreid behangen.
@Rick dos: maar 5 mille minder dan de coupé? Dat lijkt me niet, dus de m3 zal vrijwel zeker duurder zijn dan de IS-f en dus ook dan de Merc c63
ff gecheckt en de 335xiA High exec kost 69.735 als coupé en 65.435 als sedan…. dus dat zou ongeveer dezelfde prijs kunnen worden als de IS-F en de C63 amg (voor prijsverlaging).
Oke de Mercedes mag wel zo duur zijn omdat het een Mercedes is, ondanks zijn slechte handeling. Maar Om nou zoveel geld neer te leggen voor een Toyota vind ik echt aan de overdreven kant. Dan toch maar liever wat erbij leggen en een Skyline GT-R kopen als het echt een japanner moet zijn, wat overigens nooit het geval zal worden.
Nog even wachten op de CSL uitvoering dan maar :)
Ik sluit het in ieder geval niet uit.

Vooral als ik de prijzen van Amerika en Duitsland zie;

Duitsland
sedan €64.750 coupé €66.650
IS-F €66.000

Amerika
sedan $54,575 coupé $57,275.
IS-F $56.000,-

Ik heb ‘m (M3 sedan) trouwens afgelopen vrijdag al zien rijden. Kon ‘m goed bekijken, want het reed voor me. Het ziet er wel goed uit.
dikke richard
Poeh poeh,Rick Dos,in de verdediging? ;)
De smilies heb ik nog steedst onder de knie. :D
@dikke Richard

Haha! :D Mooi zo. ;)

Maar volgens mij is die ff bij mij voorbij gevlogen, maar hoe bedoel je in de verdediging?
@ Rick dos.

Maar vind jij niet elke BMW mooi? ;)

Ok. Even zonder dollen, hij is echt mooi.
@Armada

:D :lol:

Neem die informatie van mij vooral op face value aan. ;)
lelijkste uitlaten ooit!!!!!
@pelezinho: change is good…
Gelet de meerwaarde van de IS-F was een hogere prijs tov de ‘concurrenten’ redelijkerwijs een zeer verantwoord en logische gevolg enerzijds, anderzijds zal de Lexus IS-F blijkbaar als referentiekader fungeren vandaar dat men ook hiermee rekening dient te houden.
De prijs van de ‘huidige’ GT-R zal Niet onder de 130K liggen bij z’n introductie in 2009, wel komt er gelijktijdig een geknepen versie voor rond de 110K.

Beiden dus voor de koopjesjagers!
vind dit echt geen mooie auto… en veels te duur!!! En hij ziet er nogal gewoontjes uit op die vreemde uitlaatjes na.
Zelfs ik zou nog 100x liever de M3 nemen….
Maar uiteraard tippen deze allemaal niet aan de RS4 :)
de prijs is concurrerend. en typisch japans is hij afgeladen met goodies die bij zijn duitse tegenhangers duur betaald moeten worden. dat maakt deze veredelde toyota eigenlijk weer goedkoop als je hem vergelijkt met bmw, audi, mercedes. en je geeft ze het nakijken op de snelweg (v/max 270), daar waar de duitsers bij 250 de kraan dichtdraaien. alleen met wat extra geld mogen ze harder (tot 280) wat ze in verhouding tot de lexus dus nog duurder maakt.
qua design durven ze wel. beetje te grote spiegels (maar wel zo veilig!) en die schuin gestapelde uitlaten. ja ze springen lekker uit de rij van de recht toe recht aan duitsers. dat verdiend ook weer wat aandacht.
een standaard 335 coupe is al veel beter dan deze en dan heb ik het nog niet eens over de m3
De genoemde ”accessoires” zijn geen accessoires maar opties. Ze worden namelijk af-fabriek gemonteerd en er moet derhalve ook BPM over betaald worden. Accessoires zijn enkel spullen die acheraf op- of ingebouwt worden. Denk aan een trekhaak, velgen of carkit. Het schuifdak zou een accessoire kunnen zijn, maar dat lijkt me hier niet het geval.
Valt me alleszins mee, veelal positieve reacties. Ik zou, indien ik in de markt zou zijn voor zoiets, zeker deze verkiezen boven de Duitse varianten. Die blijven een beetje ordinair, zeker na een jaar of twee. Nee, leg er dan een paar mille bij en schaf een Carrera aan. No question.
Het meest opvallende (of ligt het aan mij?) vind ik dat de achterwielen kleiner lijken dan de voorwielen, komt volgens mij door de vorm van de wielkasten. Ik ben benieuwd hoe dat er in het echt uitziet.
Dotternetta: dat ligt niet aan jou, het lijkt idd zo.
Het komt door de wielkasten en vooral het relatief grote plaatwerkgedeelte erboven, in autodesignerstaal heet dat ‘drooping’. De enige misser van de IS-F.
Eehhhmmm, en m3 kost 106000, deze is dus een stuk goedkoper…
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=46282&cache=no
@Ca.dil: we hebben het hier over een sedan…
lees de andere comments ook even.
De IS-F heeft een hoog ‘genieten’ gehalte, vandaar tevens uitgerust met large mirrors voor een uitstekend beeld voor alles wat er achter gebeurd… ;-)
Om bv. een RS4 te zien struikelen, he ricavant? :-)
Echt wel een brute bak, doe mij er maar een of twee.

PS. er zijn al verschillende filmpjes op internet verschenen waarin de IS-F gehakt maakt van zowel de m3 als de RS4.
even anders wat, stel dat de lexus iets duurder wordt dan zn duitse concurrentenen, wat dan nog?

als ik me goed heb laten informeren krijg je voor die prijs van de lexus een complete accesoire lijst die bij de duitse broeders nog eens appart moet worden afgerekend,
met andere woorden, de lexus is dan misschien duurder, dr zit ook veel meer in aan opties waar je bij de andere 2 nog eens dik voor mag bijlappen,

iemand een optie/spec lijst van alle 3 de auto’s??
@ISF Insider: mooi blog heb je! Ga ik zeker vaker bezoeken.
@Dotternetta: thanks!
Ik heb er al in gereden.
Is echt een plezier om in te rijden,
alleen de spiegels zouden iets kleiner mogen.
Ik vond de afwerking van de binnenzijde (testmule)
niet zo aantrekkelijk als deze van pakweg een M3 of C63 AMG.

Ben benieuwd hoeveel hij in België gaat kosten
Het lijkt (ik herhaal LIJKT) alsof BMW expres afwacht op de prijs van de IS-F om vervolgens hun eigen prijd bekend te maken. Tenminste dat is/was het geval in Duitsland en Amerika.

En dan zitten de meeste hier te ouwehoeren dat de jappaners de duitsters na-apen, haha.

Ik wacht wel ff op de blauwe :)
@toilletj
Jaja, ach manneke dat ken je tog nie betalen?
@Ca.dil
Ik begrijp je verwarring.
Als je 2 deuren afhaalt mag je ‘m coupe noemen…. volstrekt logisch toch!…?,
euh, maar alleen bij Bmw!
Toch wel slim ie duitsers? ;-)
Er klopt toch iets niet? jullie zeggen €101.600 gaat hij kosten + alle belastingaanpassingen, dan is hij toch ruim goedkoper dan zijn concurrenten?? om maar een voorbeeld te noemen is de M3 er dan vanaf €106.300 en de RS4 €107.900 (alluwel, die niet meer te koop geloof ik) Alleen de mercedes is goedkoper met €100.436.
En lexus is vaak veel luxer aangekleed voor dat geld, dus je hebt kans dat de M3 en de C63 met opties veel duurder zijn.
My god die spiegels kunnen dus echt niet! Maar daar kan vast wel wat aan gedaan worden. Die uitlaten vind ik wel leuk gedaan. Overall: Leuke auto :)
Is overigens inderdaad zo. Rick Dos, waar ben je?

Beetje omgekeerde wereld, want ik kan jouw statements in de trend van “De M3 is DE Benchmark!” -met schuim op je mond:P- héél goed herinneren. Bizar dat ‘dé benchmark’ ontzag heeft voor deze nieuwkomer…
Jaja. BMW heeft ‘m officieel bekendgemaakt:

“Sensationeel rijgedrag en praktische bruikbaarheid gecombineerd in een auto: de nieuwe BMW M3 Sedan. Vanaf 8 maart is de tweede generatie BMW M3 Sedan leverbaar voor een prijs vanaf 94.850 euro.”
@ ISF Insider: wow… Als je net een M3 coupé besteld hebt voel je je dan aardig genaaid denk ik…
Deze lexus heeft van die GROTE SPIEGELS om de vele M3’tjes en RS4’tjes nog enigszins te kunnen zien die er in de verte achter rijden
@Incognito

Ontzag? Ze zetten hiermee toch ook een benchmark? Maar dan qua prijs. :)

@ISF Insider

Waar heb je die info vandaan?
@Rick: ik heet niet voor niets Insider! ;-)
@ISF Insider

Ach so! ;) Nog meer inside info toevallig? ;)
Wat wil je weten?
Check m’n blog maar eens door op m’n naam te klikken.
Ik vind het persoonlijk een gave bak, net zoals de bmw en mercedes, denk dat we in geen enkele van deze drie te klagen hebben :) voetje naar beneden en weg ben je :)

eigenlijk grappig de lexus kost een beetje meer en er is al ophef over :) de normale, gemiddelde persoon kan zich zoiets toch niet veroorloven en dan maar reclameren over de prijs.. :)
toch wel schandalig dat jullie in nederland zoveel meer moeten betalen dan wij in belgië, jullie koningin is niet voor niets zo rijk ;)

groetjes
@ISF Insider

Een website over de IS-F? Nou ja, zou ik nooit achter je gezocht hebben. ;) :P

Ik zal je website in ieder geval in de gaten gaan houden. ;)
@all
Wil iemand me uitleggen hoe ik afbeeldingen overzendt?
Eh… als ik op ‘Rick Dos’ klik krijg ik iets heel anders…
Niet zo voor de hand liggend als in mijn geval misschien, maar wel lekker zonnig! ;-)
Nouja, een audi dan, de rs4 kost 107000

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=36798&cache=no

En is er bij die andere prijzen rekening gehouden met de nieuwe taxen?
@ISF Insider

Héél toevallig interesse in een huisje in de zon? ;)
mke……heel moest het dus zijn…..
BMW heeft z’n meerdere -in naam van LeXus- erkend, ze prijzen hun benchmark onder die van de IS-F.

De papieren gevecht heeft z’n aanvang genomen, nu nog de ‘fysieke’ strijd der gladiatoren agenderen, zo mogelijk vandaag dan morgen.

Het wordt werkelijk een interessant jaar!
Ik heb nog wel wat inside info. De LF-A komt níet naar Nederland.
Prachtige wagen alleen jammer van die spiegels.
@ [email protected] vader van een vriend van me is testpiloot bij Toyota vandaar.
Is al een half jaar geleden dat ik heb gereden.
is dat voor expres nét iets hoger dan bmw?

Ben benieuwd wat de Sedan gaat kosten, of is dat al bekend(m3)

ik denk toch dat ik dan deze zou kiezen:P
@ R.; Kijk eens op de homepage van Autoblog… ;)
De spiegels vind ik veel te groot en die uitlaten zijn al helemaal afschuwelijk.
Ik heb hem zien staan op het Autosalon van Brussel. Wat me opviel was dat de achterspoiler precies op het kofferdeksel gekleefd was door een hobbyist. Door die spoiler moest het 3de remlicht tevens verhoogd worden staat op een lullig houdertje nu iets hoger, weer pover qua afwerking. Voor dat geld verwacht je toch meer…

Heb net een foto van de achterkant met het 3de remlicht gevonden: http://www.tuningblogger.de/uploaded_images/Lexus_2007_IS-F_blau_2.jpg
Japanners blijven trendvolgers en geen trendsetters wat ervoor zorgt dat ze telkens net te kort komen in de volledige setting van de auto zoals je ook kunt zien in de formule 1.. Ook vind je het terug in de Prius die minder zuinig is als ze aangeven en op de lange afstand al helemaal niet zo zuinig is als je zou mogen verwachten. De Japanse autoindustrie mist visie omdat zij een andere beleving over auto’s hebben dan Europeanen en zij zich focussen op massaproductie en dus moeilijk in staat zijn niche modellen op de markt te brengen. Het is het net niet zal ik maar zeggen.
Incognito, hoezo niet en waar heb je die info vandaan gehaald?
lexus is ook pure kwaliteit..
geef mij maar een lexus ipv mercedes,bmw of audi
Ik doe wat marketing dingetjes voor Lexus, info komt direct van Louwman & Parqui. Zij hebben dit intern naar dealers gecommuniceerd.
@pvdl, helemaal mee eens!! Laat auto’s bouwen gewoon aan de duitsers over dat is gewoon simpelweg het beste!
@ Rick Dos en Woody

En wat heb ik jullie eerder gezegd. Deze lexus zal duurder en betere prestaties hebben dan de duisters. Dus Lexus heeft de BMW en AUDI en vooral MB zeker op alle fronten verslagen
@Citrofiel: mag ik even mijn gelijk halen? ;)

@[email protected]: plaatjes kun je uploaden bij autojunk.nl of imageshack.us, waarna je de URL van het plaatje plakt in de code die boven het reactieveld staat…
Ik vind dit echt geen concurrent voor de M3 en de C63. De Lexus oogt totaal niet zoals de concurrenten, hij heeft naar mijn idee veel minder extra dan een ‘gewone’ IS, wat de M3 en de C63 weer wel hebben. De voorkant blijft een beetje goedkoop ogen, maar dat is een kwestie van smaak.
@ autoblogger; Oke dan: Autoblog is het machtigste prachtigste en meest juiste (in dit geval) autogerelateerde medium op deze wereld! Zo goed, ABer? (En wanneer krijg ik mijn steekpenningen voor deze beoordeling? ;) )
@Citrofiel: je hebt al een jaarboek toch? ;) Spread the word!!!
@ Autoblogger; O ja, dat is waar ook. Ik ben al omgekocht. ;)
@autoblogger
Thanxs, for the next time.
Je heb er nu zelf al zoveel geplaatst, dat ik niets meer aan toe te voegen heb.
:-)
Ik kan maar niet wennen aan die enorme ‘Connexxion-spiegels’ van de IS…
Dat ze dat niet ff beetgepakt hebben bij het topmodel!
En ik zie b.n.i. ook nog die spuuglelijke uitlaten, en een 3e remlicht die de halve achterruit inneemt (vandaar e Connexxion spiegels? LOL)…

Blijft een Japanner, met zeker zn sterke punten, maar niet zo ‘doordacht’ als zeg een Zweed of Duitser.
@incognito
ik ontvang regelmatig nieuws van Lexus, dit heb ik nog niet opgemerkt.
begrijp het niet en kan het me niet voorstellen!
Mogelijk willen ze hiermee de wind uit de zeilen halen om te voorkomen dat ze nu al teveel in het vaarwater van de IS-F zouden geraken, hoewel de LF-A een ander doelgroep kent?!

Dat er verwacht wordt dat er max slechts 20 verkocht gaan worden is
eveneens onbegrijpelijk aangezien vorig jaar al sprake was een 1e voor- inschrijving van tegen de 50 eenheden.
@tolletj
Alle testpiloten van Toyota zijn toch bekend, volgens mij zijn er nog geen belgen of nederlanders bij!

tja smaken verschillen, echter mijn 1e indruk van de IS 250 was erg positief ook het interieur vind ik zeer fraai en qua rij belevenis zonder meer op LeXuS niveau.

De IS-F heb ik helaas nog niet mogen ervaren, dat zal ongetwijfeld een heftige ervaring rijker veroorzaken.
Ik verheug me al met ongeduld op de 1e kennismaking.
@KAS (Ik vind dit echt geen concurrent voor de M3 en de C63)

Kas laten we er op houden dat jij geen SMAAK heb en geen INZICHT in sporitviteit. Deze lexus oogd goedkoop …………..tsssssssss. Laten we maar afwachten als ze IS-F de duisters voorbij raast op de duiste autobahn
De LeXuS zou duurder zijn?

Om in TopGear informatieve standaard uitleg te verkeren:

‘Laat je niets wijsmaken over de zogenaamde duurdere prijs van de IS-F, dat is die niet!, niet qua prijs, niet qua uitrusting en niet qua technische bagage, integendeel.’
In absoluute zin van ‘compleet en totale auto’ configuratie bemeten, is die dekselse LeXuS toch weer de relatief ‘beste’ aanbieding in deze klasse.
Hadden jullie deze filmpje al gezien?
http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=770&cache=no
doe mij maar een m3 of rs4
echte duitse kwaliteit
Mercedes-B C 63 AMG
De IS-F is op het gebied van betrouwbaarheid, kwaliteit en uitrusting zeker beter geworden en is bijna net zo goed als de Duitse concurrentie. Ook een pluspunt is dat je voor veel opties niet hoeft bij te betalen die zitten er bij. Maar de afwerking en de gebruikte materialen van het dashboard komt niet in de buurt van de Mercedes of de BMW. Hoe ze de uitlaten hebben geplaast is ook minder.
Een van de redenen dat je deze auto zal kopen is dat je onderscheidend wil zijn.
het is een schitterende auto, geef mij maar de ISF.
vind hem veel mooier dan m3 en is nog sneller ook:D
m3 of c63????
doe mij die mooie lexus daar in de hoek maar
Boys… wine all you like… Ik heb er van’t weekend even in mogen piloten en trust me… het is perfectionistisch. Wat nou gelul over M3. Naast de arrogantie die het merk op zich afroept is het gewoonweg net niet zo ver ontwikkeld als deze techniek. Ook de Audi RS4 moet het afleggen al komt deze het meeste dichtbij en heeft ook dit merk een goed imago.
Zo heerlijk om een auto af te zeiken omdat je elke dag in je gepimpte Golf naar de plantsoendienst moet. Maar ze zijn ver met hun techniek.
Trap het gas is, 8 keer schakelen, paar keer knipperen en je lacht je rot..
Heerlijke wagen, heb er vrijdag en zaterdag de hele dag in gezeten en alsof het niets is knalt deze “doodnormale” IS in de middagspits nog snelheden op de teller van boven de 240 km/u. Topsnelheid van 270 omdat hij is begrensd op 7000 toeren, anders is de topsnelheid met alle gemak 310.

Comfort, klasse, maar vooral toch pure power. Lexus heeft wat mij betreft nu op alle fronten de concurrentie weten te overklassen. Neem ook de LS600h, de S-klasse en 7-serie zijn er niets bij.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).