Voor wie zich zorgen maakt over zijn kapsel: de K.0 8

Auteur: , 25 Reacties

De K.O 8 is de coupé versie van de K.O 7. Ook dit model is ontworpen door de ex-hoofddesigner van Pininfarina Ken Okuyama.

Dit model beschikt over glazen ruiten, koolstofvezel spatborden en natuurlijk een dak zodat je dure kapsel in model blijft. De K.O 8 wordt aangedreven door een elektromotor die gevoed worden door Litium Ion-batterijen. De actieradius van de K.0 8 is nog vrij beperkt want die is maar 160 kilometer.

Het dak en de brede spatborden kunnen overigens ook als optie voor de K.O 7 besteld worden zodat je eigenlijk twee auto’s in één hebt. Dat is lekker handig in een land met zulk wisselvallig weer als Nederland. In de toekomst kan je ook overigens ook de elektromotor uit de K.0 8 voor de K.0 7 bestellen.

Okuyama KO 8
Okuyama KO 8
Okuyama KO 8



25 reacties

Heel erg mooi! Zo van de zijkant ziet ie er super-pittig uit!!nog mooier dan de K.O 7
ohhh wat gaaf die achterlampen *kwijl kwijl*
Zoooo!! Die voorkant+achterkant doen het ‘em wel he! :O
Pracht ding! hoeveel kost zoiets nou?
Aparte vorgeving. Zo van voren zou je zeggen dat er ooit eens een Ferrari Enzo en een Gillet Vertigo ooit eens heel erg dronken in een obscuur motelkamertje zijn terechtgekomen waaruit deze junior geboren was.

Maar aan die achter- en voorlichten te zien moet er toch op één of andere manier een kermisbotsautootje mee betrokken zijn geraakt.
? zet daar een deftige motor in en je hebt jezelf een supercar.
mooi design zeer zeker. strakke lijnen, en zeer originele voorlichten
lelijke koplampen,, die helemaal omhoog lopen
Dus in de toekomst krijgt de K.07 alle opties van de K.08, waardoor die dus TOTAAL overbodig wordt… meh
een beetje sagaris aan de voorkant. of gumpert. die hele auto is nu een beetje verkloot door de spatborden… en de KITT achterlichten (of civic jaren ’90) is ook niet mooi…
Die haken op de bovenkant doen vermoeden dat dit een verdwaalde deelnemer is voor Ter Land, Zee en in de Lucht.
vette auto man zet daar 300 pk in en je kan lekker op het circuit racen
volgens mij heeft ie er 240 pk is ook voldoende voor 700 kg
Dat ding zal ongetwijfeld hartstikke hard gaan maar ik vind hem niet bepaald mooi
Niet verwonderlijk dat hij EX-designer is bij Pininfarina!!
Hij lijkt wel op een duiveltje door die hoortjes. Jammer dat de naam Diablo al vergeven is….
Stukken mooier dan z’n dakloze (en meer missende) broertje als je het mij vraagt, dit ziet er behoorlijk uniek uit eigenlijk. Misschien een tikje te futuristisch, maar deze mogen ze van mij in volle productie nemen.
Ik vin het er geweldig uit zien, ik ben best in de markt voor zulksoort apparatuur, ik gok alleen dat met die gelimiteerde uitgaves de prijs wat tegen zal vallen. overigens moet er een motor in zo’n ding liggen en geen oversizede accuboor.
Qua styling zou ik zeggen: doe mij maar de cycle wings van de K.O 7 op deze K.O 8 en laat het dakje er maar vanaf. Qua motor natuurlijk de 240pk maar als ze de electromotor er gratis bij in proppen voor wat koppel bij lage toeren dan is het ook goed ;)
smaakversterker
Lijkt op een reincarnatie van de Fiat x 1/9
Deze wagen doet me terugdenken aan Carmageddon…
Ken is goed bezig . . .
doe mij die KO7 maar…
pk’s? 0 – 100? top? gewicht? :) ik wil die prestaties weten! ziet er wel vet uit.. als de prestaties ook zo zijn..
Nope, ik ben er niet uit. Hoe meer ik er naar kijk, hoe lelijker ik de auto vind, terwijl ik hem vanmiddag nog wel wat vond hebben. Die koplampen en de spatborden zien er niet uit. :evil:
zo zeg, die ziet er goed uit!

off topic: Is dat watermerk echt noodzakelijk? :S

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).