1000 pk BMW M3 op ebay

Auteur: , 53 Reacties

Vermogen heb je nooit genoeg, vandaar dat we niet meer verbaasd op kijken van M3's waar turbo's worden opgeschroefd.

Wil je echter serieus meer vermogen, zorg dan dat je serieus geld meebrengt. De eigenaar van de E46 M3 Turbo claimt niet alleen dat zijn M3 meer dan 1000 pk heeft, maar ook dat hij meer dan 150.000 dollar heeft besteed aan de aanpassingen van zijn auto. Zo kostte de turbo-kit 40.000 dollar en gooide hij er vorig jaar nog 10.000 dollar tegenaan voor een revisie van de motor. De M3 heeft ook diverse carbon onderdelen zoals het dak, bumpers, achterklep etc. Bieden kan op ebay. (via germancarscene)

Alle aanpassingen op rij:

Custom Innovative 74mm Dual Ball Bearing Turbo
built for Active Autowerke (now changed to a Precision 76mm turbo)
Active Autowerke Turbo Spec Intake Manifold
Active Autowerke Turbo Exhaust Manifold
Active Autowerke Custom AEM Plug and Play ECU
Active Autowerke Custom 3.5″ Stainless Steel
Exhaust System w/ Electronic Cutout
Active Autowerke Custom Fuel Rail
Custom 4″ Turbo Intercooler ( Active Autowerke Spec )
Custom 4″ Polished Intercooler Piping by Active Autowerke
Custom Active Autowerke Spec Carbon 6 disc Tilton
Clutch and Flywheel
Active Autowerke 1000 CC Injectors
Active Autowerke Custom 1200HP Fuel Pump System
Active Autowerke Freshly Built Engine
CP Pistons ( Active Autowerke Spec ) (swapped to new custom versions)
Cylinder head sleeved
Pauter Rods ( Active Autowerke Spec )
Larger valves
Blueprinted motor
BMW Motorsport Bearings ( Active Autowerke Spec )
Custom Turbo Headgasket ( Active Autowerke Spec )
ARP Headstuds ( Active Autowerke Spec )
Active Autowerke Custom Studs for Main Caps
Custom Active Autowerke Coil Packs
Custom AEM CDI
Two Tial 50MM BOV’s
Tial 44mm Wastegate
Greddy Profec B Boost Controller]
AEM Uego
Brembo Gran Turismo Mono Block Brakes ( 1st to have them in the Country )
Defi Gauges
JIC CROSS Coilover Suspension
Porsche GT3 Carbon Fiber Seats
Carbon Fiber Door Panels Custom Made
Rear Seat Delete
Fully custom Reinforced rear subframe

BMW M3 Turbo 1000 pk

BMW M3 Turbo 1000 pk

BMW M3 Turbo 1000 pk

BMW M3 Turbo 1000 pk

BMW M3 Turbo 1000 pk

BMW M3 Turbo 1000 pk



53 reacties

2 dingen:
– Wat is dat Hello Kittie knopje op het stuur?
– Wat zit er om de versnellingspook?

Verder wel grappig, maar ik voorzie dat je volgend jaar weer 10.000 in je motor kunt stoppen.
wat een lelijk hok
Filmpje versus bugatti veyron?? :P
een mens zou denken dat er van die 150.000 dan toch een beetje kon gebruikt worder voor een deftig stuur…
tt: stuur was waarschijnlijk deftig, maar zo’n alcantara stuur slijt enorm snel. Mijn broer heeft zo eentje gehad in zijn Mini Cooper S en na 5000km begin je al zo’n pluchen te krijgen.

Best nog leuk, maar ik heb dezelfde vragen als Ejay :D
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de duurzaamheid van zo’n tot race-motor omgebouwde 6-in-rij.
T zal waarschijnlijk rijden als een achterlijke. Prima te doen tot de turbo set-up erin klapt en je gelanceerd wordt.. Doe mij dan maar de originele M3 met 150.000 dollar aan brandstof en banden :D
“zorg dan dat je een serieus geld meebrengt.”

een serieus pak geld?
Wat verbruikt zo’n apparaat dan wel niet?
En hoe lang blijft die motor nog draaien tot hij het helemaal opgeeft?
Na approx. 50.000km (waarvan hoeveel met custom zuigers etc?) al een 10.000$ motorrevisie, dan geef ik de auto nog een 10.000km voor je terug een revisie nodig hebt en 5000 alvorens de grills op de motorkap als barbecue kunnen dienen.
wat zijn de specs? 1000pk kan iedereen wel claimen maar wat doet hij op een dyno bank en op een circuit? hoe het gebouwd is lijkt hij wel zo uit de fabriek te zijn gerold. goed gedaan, erg prof. krijgt hij zijn vermogen ook nog een beetje op straat of sta je de banden alleen maar op te roken? en moet je elke 10000km weer 10000 dollar spenderen voor een motorrevisie? dan is het wel een dure hobby!
ziet er erg goed uit. erg prof gedaan. maar is hij ook een beetje handelbaar? krijgt hij het vermogen wel op straat of is het alleen maar banden rook en zwarte strepen trekken? en moet je echt elke 10000km weer 10000,- dollar spenderen voor een motorrevisie? dure grap zo.
Geef mij voor dat geld maar een splinternieuwe RS6 Avant, misschien 50% minder vermogen maar stukken meer klasse. Bedoel ik overigens niet tegen de M3 hoor maar tegen deze custom edition. Betwijfel trouwens of ie in Nederland uberhaupt RDW goed gekeurd wordt.
zinloos……

@ Sjaaky een RS6 heeft dan ook miijn voorkeur
– Wat zit er om de versnellingspook?
Antwoord.

Dat is een kraaltjes die van Turkije afkomstig zijn.
Ze zijn net oogjes van mensen.

En de Bedoeling daarvan is dat zij moetten opvallen.
En de mensen met slechte ogen. of met slechte gedachtes over
mensen spullen enz, moet weghalen.
Dat niemand nog heeft gevraagd hoe hard ie kan :D Dus?? Hoe hard?? :D
0-100km/u?? 100-200km/u?? 0-350km/u?? (dat moet-ie toch makkelijk halen?
Leuke bak… lelijke kleur…. :( en dat stuur… kan niet man al dat geld ertegen aan gooien en niet eens een mooi stuurtje…. Schande.. :)
FTFA: “Vermogen heb je nooit genoeg”

1.000 pk in een M3? Moah, dat lijkt me wel genoeg.
En er gaat dus ook wel is wat fout:

http://www.youtube.com/watch?v=acME2-ElLGM
Net even de ebay pagina gelezen en het barst van de inconsistentie en onwaarschijnheden. Zo heeft deze auto uit 2003 ‘pas’ 54706 km gereden. Best wel weinig 10000 per jaar, was ie zo vaak stuk dat meer niet lukte? Verder heeft ie een automatische transmissie, terwijl BMW volgens mij tot op heden nog nooit een M3 met een volledige automaat heeft geleverd (SMG is geen automaat, maar ja een wat?). En op de foto zie je toch duidelijk een 6-bak.
@ MCParTs, lijkt met sterk dat het een Nazar ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Boze_oog ) is. Aangezien er ook een kruis aan zijn binnenspiegel hangt.
Misschien moet je ook twijfelen aan deze M3. Als hij er zoveel geld tegen aan smijt en dat ding is zo geweldig, dan zou ie m nooit verkopen he?
@Ejay :

zijn wel degelijk boze oogjes. Arabische christenen gebruiken deze ook gewoon hoor.

Verder wel vette bak, maar die motor gaat het niet lang volhouden.. boze ogen of niet :D
@ ejay

ehm de versnellingspook zit er gewoon?

stuur is wel wat versleten…
Had die beste man niet beter een M3 CSL en een M5 kunnen aanschaffen?
Laat dat soort tuning en die vermogens over aan japanse wagens zoals de Supra en de Skyline , die kunnen dat wel hebben zonder dat je de hele aandrijving aan gort rijd.
Ik zou voor de helft van dat geld een C5 Z06 tot de max tunen, als je toch naar 1000pk + op zoek bent.
the bugcollector
Aan het stuur te zien gaat ie hard, zit vol met nagel- en tandafdrukken:)
1000pk? – zeer waarschijnlijk niet, hebben ze wel vaker last van om maar gewoon wat moois te noemen. Zou wel een dyno grafiekje willen zien dan ;)
Mocht die 700+pk hebben dan zit je echt een stuk vaker dan op 10000km op een revisie te wachten… Denk niet dat die het zomaar verkoopt…
Als jullie hadden gekeken naar de Ebay pagina, staat onderin zeker wel een dyno…

http://i12.photobucket.com/albums/a226/aatuning/vikracedynohp.jpg

dit is alleen voor een paar van z’n laatste upgrades zet hij d’r bij..

ziet er toch best vet uit :D
met dat geld koop ik me liver een M3 E92 en een paar tankbeurten + banden :p
Bij dit soort auto’s denk ik altijd bij mezelf: als dit nu zo’n geweldige auto is, waarom verkopen ze hem dan?
Die auto is viesss!!! :D
Zet er dan meteen 1002 pk op heb je ook meteen meer dan de Veyron!

Ook zo lullig 1 pk minder dan de veyron!
de oude kon ook al 1000 pk met de 6 cylinder inlijn.

toch lol dit soort karren.

en elke 10000km een 10k revisie is geen probleem als je serieus geld hebt.
wss gebruik je dit niet voor dagelijks vervoer dan ook anyway, dus dat kan ff duren voor die weer mag
Dikke shit gek. Alleen wel lelijk kleurtje.
Denk niet dat ie lang heel zal blijven of je moet elke 1000km ’n revisie willen doen :)
Ik ”ken” die kerel. Auto is sick. Knopje op het stuur is een boostcontroller.
@El-Loco

Ja klopt ong. Het is hoogstwaarschijnlijk een zogenoemde ‘scramble’-knop. Voor beperkte tijd een hogere vuldruk. (Meer pk’s ;))
Turkse auto, check om de versnellingspook…
De M3 E46. De Supra c.q. GT-R van de 21e eeuw?

Hé! Doe es ff niet! 1000pk in je M3. What da hell, man.
Auto? Prijs? Kwaliteit? Verhaal? Gewoon te belachelijk voor woorden!
Ik zou eerlijk waar nog geen 10.000 bieden,….
daarom rijd je ook in een 93:)

Mooie auto, En hij heeft echt 1000pk. Kheb een keer een artikel over een model m3 voor deze met 1025rwhp. Auto hete geloof ik bumble bee, en gaf wanneer je 90mph @ autoweg reed en gas vol intrapte nog steeds een rolling burnout
ziek, deze M3 by Active Autowerke is altijd al mijn favo auto geweest. Heeft ook nog in 2006 AutoCotoure ofzo gestaan met een groot artiekel
Junior (BMW Liefhebber)
Ja ja als ik het geld had …….. Heel erg mooi apparaat netjes gemodificeerd maar wel onderhoudsgevoelig maar ach, dat weet je van te voren als je zo’n ding aanschaft. Ik ken deze auto ook van diverse youtube filmpjes.

@ Martijn: Precies daarom rijd die ook in een 9-3, die bumble bee ken ik ook van ICS performance is optisch helemaal standaard M3 e36 ”op de intercooler na die aan de voorkant zit met dikke letters ICS” in het dakar geel, heel stoer ding ook.
Junior (BMW Liefhebber)
Mijn god,

heb ik het goed begrepen en kost de modificatie aan die auto $150.000!?
koop voor dat geld een nieuwe M6 met alle opties.
Genoeg vermogen en nog betrouwbaar ook!!
Denk ook dat je met een mooie M6 meer bekijks trekt dan met die rode dragster.
Leuk dat mensen dan kiezen voor een RS6 ook een machtige wagen, maar kan wat mij betreft niet in de schaduw staan van een M6.
ik vind de m3 taz vet zeker de kleur net dezelfde kleur als de mijne maar dit is niet iets voor sukkels die gewoon zijn van een vervoer en in de plaats van een sport wagen mijne gaat binnen om 5000 a 7000km v max is der uit en een computer van de moter is vervangen met een uitlaat van snitcher top snelheid 308km per uur de carbon bsm filter volgt bij het volgende onderhoudje en het oderstel is een v3 van kw met de 20 inch banden 245 voor 285 achter echt de max voor te driftenen sprinten 19 april 2009 race wars ben ik zeker op zolder om te genieten rij bijna elke dag met mijn auto en al veel stukken gehad maar nooit tevoet moeten gaan starten doen hij altijd
@ Yves; Zou je alsjeblieft spelling, grammatica en interpunctie willen toepassen op je reactie? Volgens mij begrijpt niemand je nu namelijk, en dat is zonde van de tijd die je in je reactie hebt gestoken.
@ Citrofiel

Snap er inderdaad helemaal niets van. Hij accelereert wel erg lekker in dat filmpje wat Yannick plaatste.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).