Hummer H2 superdiesel met 700 pk

Auteur: , 46 Reacties

Nijmegen, here we come!

Kijk dit zijn de betere boodschappenwagentjes. Het is een diesel, dus lekker zuinig in gebruik en toch 700 pk. Daarmee is het volgens de verkoper sneller dan elke benzine auto: “faster then any other Gasloline Car”. De Duramax diesel levert 700 pk en een heftige 1306 nm aan koppel. Al die kracht wordt via een automatische zesbak op het asfalt overgebracht via alle vier de wielen. Andere interessante opties: 4 inch roestvrij stalen sportuitlaat met “Enginebrake” (WTF bedoelen ze daarmee?), 22″verchroomde lichtmetalo’s met 325/50 banden, een spoilerpakketje, verlaagde wielophanging en Brembo remsysteem. Voor de broodnodige entertainment onboard is er en Kenwood touchscreen navigatiesysteem gemonteerd inclusief extra schermpjes in de hoofdsteunen. Kopen? Of misschien heb je liever een zwarte?

Met dank aan msic30amg voor de tip!
Hummer H2 WHITE-SUPER-DEVIL

Hummer H2 WHITE-SUPER-DEVIL

Hummer H2 WHITE-SUPER-DEVIL

Hummer H2 WHITE-SUPER-DEVIL



46 reacties

Enginebrake remt de motor, voor als je bijvoorbeeld berg af moet rijden.
enginebrake aka motorrem is eigenlijk iets wat ze bij vrachtwagens gebruiken: Met de motorrem kan de snelheid geleidelijk worden teruggebracht. Met luchtdruk wordt een klep in de uitlaat gesloten en wordt de brandstoftoevoer van de inspuitpomp stop gezet. Er wordt schone lucht aangezogen, maar kan via de uitlaat niet weg. Hierdoor worden de zuigers tegen gewerkt en de motor krijgt dus een remmende werking.
ZwerverRoodbaard
Schwarz bitte, dass ist ja viel schoner und beeindruckender ;)
En hij is nog altijd lelijk
Wit is het nieuwe zwart….

@ JW volgens mij noemen ze dat bij een vrachtwagen een retarder ?

vind hem eigenlijk niet echt / echt niet lelijk ;-)
Vraag me of of de versnellingsbak wel met al die torques om kan gaan. Brabus schroeft ook het aantal Nm omlaag van hun auto’s voor die reden.
voorkant mooi achterkant NOt

liever in het zwart eigenlijk
Retarder is wat anders, dat is een enorme waterrem. Die laat 2 schoepen tegen elkaar indraaien met olie er tussen oid.
het blijft me verbazen dat mensen zo graag een dikke ton neer tellen voor een hummer terwijl het interieur van een passaat er beter uitziet. het blijft amerikaanse rommel ongeacht hoe hard ie kan.
dit is voor rappers die hun geld aan niets nuttigs weten te besteden dus kopen ze zo’n overstylede hummer:P
“faster then any other Gasloline Car”

Sure, dan mag hij eens bewijzen of deze sneller is dan een Bugatti Veyron.
dit lijkt wel zo’n speelgoedautootje die je voor 2 euri bij de wibra koopt.
kortom, leuk voor je neefje van 2 (bij wie autootjes van 2 euri maar een week meegaan :-)
Wat een bruut ding, qua vermogen.. uiterlijk is dan wel weer jammer :P

@ coen, ja heb je gelijk in.
Ik zeg: Bos ontvoeren.. zn mond vasttapen aan de uitlaat en volgas in zn vrij.

Wat nou slurptax!
En wat verbruikt hij? 20 op 1?
…overgebracht via _lle vier de wielen….

Maar net zoals Babbaloeri zegt, “faster then any other Gasloline Car”
nogal een domme uitspraak zeg! :?

Tevens stom dat ze over al dat chroom wit gespoten hebben!
de h2 is een mooie wagen maar dit puur witte monster staat me niet echt aan
Wat is dat toch een mooi interieur….. :?
Amerikaanse REUT!!! maak je mij niet blij mee!!!!

Na 2 ritjes ligt de aandrijflijn eronder weg!!
over engine brake:
mss een dom idee van een 15 jarige:
wr zet je niet gewoon een rem op je vliegwiel zodat je toeren sneller terug vallen ??? zou hem denk ik wel wat kunnen schele in de race industrie
dan kan je elke 20.000km je motor uitbouwen omdat je vliegwiel is versleten… deze is ook tevens uitgebalanceerd.. dit icm slijtage werkt niet echt lekker enz enz
Je wilt je remmen ook het liefst zo dicht mogelijk bij je onafgeveerde massa hebben.. daar is het contact met het wegdek het meest direct.. een retarder dient daarom ook slechts als hulpmiddel
Goed gedaan. Gewoon alles wit. En het interieur lekker standaard grijs. Niet verkloot met b.v. smakeloos marmottenleer.
nee danku,
Gadverdamme, wat lelijk… echt zo’n auto die in A.dam Bijlmer thuishoort, bij een of andere dope-pusher voor de deur…

Enginebrakes worden overigens niet alleen toegepast op vrachtwagens. Steeds meer hybrides (ik noem de Prius en de Civic) hebben ook enginebrakes voor bovengenoemde omstandigheden, en de energie die daarbij vrijkomt wordt dan opgeslagen om later op te kunnen rijden.
remmen ?? da,s toch niet nodig voor zo,n ding ..
700pk maar ? dan kan je beter in je 1000pk diesel supercars gaan treiteren
http://www.pinkpower.nl/?p=125
Ja in het zwart , MATzwart.\
Maar dan wel met 2 enorme uitlaatpijpen die langs de cabine recht omhoog lopen. En een 2 bumperstickers met: I EAT HYBRIDES FOR BREAKFAST!!! en FUCK THE ENVIROMENT!!!.

En dan Den Haag binnenrijden met een erg luide Dixie-horn!!! (en dan niet 3 keer toeteren, o nee!)
YIHAAAAAA!!!!.
asfalt overgebracht via lle vier de wielen
moet zijn
asfalt overgebracht via alle vier de wielen
Ze bouwen ze ook om tot diesels, en wil je het 6.6L diesel blok los kopen?
Kost je een halfe HUMMER aan geld”:
http://www.teakatoys.com/Hummer_H2_Performance_s/44.htm
Lelijk kleur, gebruik chrome en zwart ;) maar voor de rest mooie wagen en dikke motor maar nog liever een hummer in een lelijk kleur dan een cayenne
MEt je hummer moet je toch echt minimaal 1000pk hebben.
1306 nm? En die automaat trekt het? A miracle!
De auto is natuurlijk kut, maar dat motorblok…Dat zou ik wel es in een andere auto (supersporter) willen zien. Daar sta je dan met je R8 V12 TDI. :P
Ik dacht dat h2 alleen leverbaar was met benzine.
@ RUS
Die is waarschijnlijk gewoon verwisseld met een dieselmotor…
@ Audiofreak

Inderdaad!!
ÜBER GEIL!
Alleen idd zwart met chroom was vele malen mooier geweest :)
@ K-Kalkan: jij bent afkomstig uit de Balkan ? :)
Skyline met 1000 pk is denk ik toch wel sneller.

Maar dat terzijde, 700 pk uit n diesel is knap werk! En denk dat menig auto er moeite mee heeft, inclusief de betere sportwagens. Maar het gewicht zal dusdanig zijn dat bv een ENzo nog steeds de baas is.
zal een flinke roetpluim uitkomen als dat ding volgas gaat..
Bij een vrachtwagen dient de retarder voornamelijk als remhulp zodat de remmen niet in brand vliegen. Als een vrachtwagen bergafwaarts gaat, zal hij toch moeten remmen, doet hij dit met de normale remmen.. Dan worden die te heet en kunnen in brand vliegen.
Een retarder heeft verder niets met de motor te maken als ik het goed begrepen heb. Het is me een aantal keer uitgelegd een tijd geleden, maar ik begreep het niet echt. Het kwam erop neer dat dat apparaat met dezelfde hoeveelheid een tegengestelde kracht geeft als de vrachtwagen gebruikt. Stel dus dat de vrachtwagen 380 pk benut, geeft de retarder 380 pk in de tegengestelde richting. Maar goed, een poging tot uitleg, zelf weet ik het ook niet precies =P
enginebrake : moterrem
dat is een klep achter de turbo die je met ene knop dicht kunt zetten waardoor je die de uitlaat gassen smoort en waardoor er een vertraging in de moter onstaat
een retarder is weer iets anders dan de moterrem moterrem komt ook uit de transport alleen moter rem zit op alle vrachtwagens en retarder is een optie en de retarder wordt vaak aleen gebruikt op vrachtwagens die door de bergen moeten (bergafwaards)
een retarder zit tussen de versnellings bak en cardan en deze remt de aandrijving af dus hij remt als ware op de aandrijf as
@Rayman: thanks voor de uitleg. Ik wist echt niet hoe dat zou moeten werken. Vandaag weer wat geleerd. :-)
Lelijk en nog eens compleeeeeet nutteloos ook. Hoe kun je nu plezier hebben in zo’n auto?

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).