Gespot: Hee die heb ik ook

Auteur: , 66 Reacties

Combo’s lijken bijzonderder dan ze zijn. In een omgeving met veel geld ligt de gemiddelde waarde van een auto natuurlijk ook een stuk hoger, is de kans groter iets bijzonders te zien, en is het ook relatief makkelijk om meerdere bijzondere auto’s op één foto te zetten. Op sommige plaatsen krijg je er nog van alles gratis bij als achtergronddecoratie, zoals bij Harrods. Wanneer is een combo dan nog bijzonder? Precies, als de modellen iets van elkaar weg hebben, en het liefste helemaal hetzelfde zijn!

Bentley Continental GT Speed

Zoek de verschillen. Inmiddels alweer een aantal maanden geleden stond er een Continental GT Speed voor het Amstel Hotel. Of nee, er kwam er nog eentje aan rijden! Twee Speeds waar het op dat moment zeker nog vrij bijzondere auto’s waren. Met deze speciale uitvoering wordt het verkooppotentieel van de Continental reeks op typische VAG-wijze zo efficiënt mogelijk uitgemolken, tot er niets meer over is van het bijzondere imago van dit model. Productiecijfers zitten tegen de veertigduizend aan. Maar de GT Speed vind ik zelf altijd nog wel een beetje leuk. Er zijn er niet erg veel van. De auto onderscheidt zich van de gewone Conti GT, er ligt fatsoenlijk lichtmetaal onder, en hij overschrijdt de 600 pk grens. Het valt wel op dat de meest recente Continental GT’s in Nederland allemaal Speeds zijn. De afgebeeld exemplaren verschillen nog wel van elkaar, want de Belgische heeft geen geperforeerde remschijven. ‘niet nodig, je hebt er pas wat aan als je ze langdurig hebt warmgereden’. Inderdaad, wat moet je eigenlijk met maatje Margerita Extra Large?

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk

Bentley Continental GT Speed - Foto Jim Appelmelk


Bugatti Veyron

Wat is nou de meest bizarre combo die je je kan voorstellen? Bestaat die wel? Het antwoord is een eenduidige ‘Nee’, want met name Arabieren komen steeds met gekkere auto’s op de proppen. Maar om een goede benadering te maken stonden er enkele weken geleden twee witte Veyrons kont-aan-kont bij Harrods. Volgens de eigenaar waren er maar drie witte, waarvan een exemplaar op Britse platen, het exemplaar dat er tegenaan staat (tijdelijke Franse platen, wordt nog Brits), en een exemplaar uit een erg ver ‘land’. Over dat laatste exemplaar later meer. Het deed zich voor dat mijn spotcollega ergens op internet een foto had gevonden van een witte Veyron in een Londens straatje. Na een tijdje zoeken concludeerden we dat het voor een restaurant in Curzon Street moest zijn geweest. Meteen al konden medewerkers bevestigen dat er tijdens Wimbledon een witte Veyron had gestaan. Één van de vele Veyrons die Londen rijk is dus, de kans is niet zo groot om hem tegen te komen. Zeker niet nadat twee van de drie volledig witte Veyrons die de wereld tot nu toe rijk is op donderdag Harrods passeerden binnen een kwartiertje. Maar toen kwam het geniale idee om op vrijdagochtend uit de bus te stappen en Harrods weer een te doen. Daar stond een Brits exemplaar, het exemplaar van de foto! Even later kwam er een vriend langs met een Frans exemplaar, dat we al kenden van de dag ervoor.

Bugatti Veyron - foto Jim Appelmelk

Bugatti Veyron - foto Jim Appelmelk

Bugatti Veyron - foto Jim Appelmelk

Bugatti Veyron - foto Jim Appelmelk

Bugatti Veyron - foto Jim Appelmelk

Bugatti Veyron - foto Jim Appelmelk

Bugatti Veyron - foto Jim Appelmelk


Ferrari 599 GTB Fiorano

Zo indrukwekkend als twee Veyrons in dezelfde tint is natuurlijk moeilijk te overfreffen, maar twee Fiorano’s in vrij zeldzame kleuren naast elkaar voor The Dorchester kom ook maar erg zelden voor. Het was op 10 mei een mooie beginner voor de toenmalige eendaagse spottrip, wat wel erg goedkoop is maar zo slopend dat ik er niet meer aan begin. In de gehaaste paar uurtjes om half Londen door te wandelen zie je trouwens wel genoeg om aan het einde van de dag ‘de kleintjes’ te negeren en de streep te trekken bij auto’s als een 599. Zilver is best bijzonder, wit met een zwart dak is al helemaal opmerkelijk en het staat nog goed ook, zeker omdat het dak en de ‘flapjes’ sowieso al als een aparte unit over komen. Combo’s als deze kunnen we in de toekomst overigens wel meer verwachten, want de 599 wordt inderdaad al beter verkocht dan zijn directe voorgangers, en overtreft misschien wel de productie van de 550 en de 575 samen!

Ferrari 599 GTB Fiorano - foto Jim Appelmelk

Ferrari 599 GTB Fiorano - foto Jim Appelmelk

Ferrari 599 GTB Fiorano - foto Jim Appelmelk

Ferrari 599 GTB Fiorano - foto Jim Appelmelk

Ferrari 599 GTB Fiorano - foto Jim Appelmelk


Lamborghini Gallardo & Gallardo Superleggera

Combo’s zijn onder te verdelen in drie groepen: stilstaand, deels rijdend en volledig rijdend. De middelste categorie bevat eigenlijk de makkelijkste, want je kunt bij een geparkeerde exoot blijven wachten tot er een tweede aan komt rijden. Stilstaande combo’s zijn lastig, maar de bovenstaande voorbeelden bevestigen dat het niet al te moeilijk is. Hier afgebeeld is een rijdende combo, waarbij twee vrijwel identieke sportauto’s achter elkaar langs rijden, en dat is in een spotstad met zo veel variatie als Londen niet geheel vanzelfsprekend. Stel dat er een F430 of Phantom had gereden, in plaats van één van de Gallardo’s! Maar op een gegeven moment kwamen er twee schitterend gekleurde Gallardo’s uit het verre oosten aanrijden vanuit de richting van Brompton Road, beide voorzien van een kenteken uit de GCC (Gulf Coopoeration Council, organisatie van een aantal landen uit het midden oosten). De rode Gallardo komt als één van de weinige uit Saudi Arabie (K.S.A. = Kingdom of Saudi Arabia), de gele Superleggera komt uit Qatar, waarover later meer in een aflevering die geheel aan auto’s uit dit oliestaatje is gewijd. De verschillen tussen de Gallardo en de Gallardo Superleggera zitten in de massa en het vermogen. De Gallardo viel honderd kilo af en kreeg honderd pk meer (1.470 kg, 530 pk). Inmiddels is de Superleggera alweer uit productie, er zijn er 172 van gebouwd. Momenteel rijden er bijna achtduizend Gallardo’s rond, wat veel te wensen over laat wat betreft exclusiviteit.

Lamborghini Gallardo Superleggera - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Gallardo Superleggera - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Gallardo Superleggera - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Gallardo - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Gallardo - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Gallardo - foto Jim Appelmelk


Lamborghini Murciélago LP640

Ook de LP640 lijkt opeens niet zo bijzonder als je een donderdagavondje op wacht gaat staan bij Harrods. Vóórdat je bij Harrods aankomt ben je helemaal blij van een gele LP640, maar op de avond zelf komen er nog eens eventjes vijf andere voorbij tuffen. Precies de exemplaren die ik zocht, waaronder een Roadster met mooie simpele grijze lak en een coupé in matzwart met een redelijk gewaagd interieur. Het is echt waar, voor Arabieren is het heel belangrijk om iets te hebben dat niemand heeft. Maar wat ik me dan af vraag… Waarom neem je dan geen Laraki Fulgura mee? Of een Mega Track? Of een Isdera Imperator 108i? Wat? Precies, dat bedoel ik. Auto’s die eens in de vijf jaar het asfalt zien. Dit is het nieuwe geld. Het wordt uitgegeven aan nieuwe auto’s, maar wel zo dat het net even wat anders is dan de rest. Later meer over vreemde tuning. De matzwarte LP640 werd al eerder gespot in Cannes en is ingevlogen vanuit Qatar, de LP640 Roadster komt uit Dubai, wat zeker niet de meest populaire ‘staat’ is waar de supercars uit het Midden Oosten vandaan komen.

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murcielago LP640 - foto Jim Appelmelk


Lotus Elise S1

In de vroege avond werd ik gebeld voor twee kleine sportief uitziende wagentjes, waarschijnlijk niet erg bijzonder. Dat kwam van een tipgever die verder niet echt veel met auto’s doet, maar me wel steeds trouw belt voor opvallende dingen zoals ‘lage gele auto’s’ en iets als dit. Inderdaad niet superbijzonder, maar wel leuk voor een aflevering als deze. Deze twee Britten waren op weg naar de Nurburgring maar hadden onderweg pech, er was iets kapot in de zwarte Elise. Bij groot toeval stonden ze stil op zo’n anderhalve kilometer afstand van één van de twee lotusdealers van Nederland, Van Der Kooi Amsterdam. Heel veel zal de reparatie niet gekost hebben aangezien het een erg simpele auto is met een redelijk basic Rover blokje voor de achteras. 118 pk uit 1,8 liter op 700 kilo maakt het niet tot een Ferari-killer, maar wel tot een snelle en wendbare auto. Vanaf 1995 betekende dit model een redding van een legendarisch merk. Door de jaren zijn er veel gebouwd in allerlei verschijningsvormen, zoals de Exige en de 340R, later kwamen er Toyota motoren in. Momenteel wordt de auto nog steeds gebouwd, zei het wel in gefacelifte vorm, zoals we die al zeven jaar kennen.

Lotus Elise S1 - foto Jim Appelmelk

Lotus Elise S1 - foto Jim Appelmelk

Lotus Elise S1 - foto Jim Appelmelk

Lotus Elise S1 - foto Jim Appelmelk

Lotus Elise S1 - foto Jim Appelmelk

Lotus Elise S1 - foto Jim Appelmelk

Lotus Elise S1 - foto Jim Appelmelk

Lotus Elise S1 - foto Jim Appelmelk


Maybach 57

Beide muisgrijs. Zoiets verwacht je niet in Londen. Waarom niet? Voorheen was het altijd zo opmerkelijk dat er haast alleen 62’s rondreden, en af en toe een 57 (In Amsterdam worden ze bijna net zo vaak gespot). Een Maybach 57 is in Londen ongeveer net zo makkelijk te vinden als een Bugatti Veyron! Wachtend bij Harrods komen er dan opeens twee 57’s in precies dezelfde kleur langs, hun achterlichten gloeiend in de duisternis van de smalle straatjes langs Harrods.

Maybach 57 - foto Jim Appelmelk

Maybach 57 - foto Jim Appelmelk


Porsche Carrera GT

Een echte all-time-classic is dit duo, precies op dezelfde ‘kruising’ gespot als de Maybach 57’s, vlakbij Harrods. Het is inmiddels alweer een jaar geleden, maar er zijn vast wel mensen die het zich herinneren, en ook een aantal weken geleden waren ze nog te zien temidden van een aantal andere Carrera GT’s, maar voor een gelegenheid als deze is een herhaling wel gewenst. Het is opvallend dat de Carrera GT de laatste tijd niet meer zo in trek lijkt in Londen, net als bijvoorbeeld de Murciélago 6.2. Allebei een beetje verouderd, naar ik aanneem. Iets dat auto’s van Arabieren al erg gauw zijn, want nu rijden ze allemaal rond met LP640’s en de Roadsters beginnen ook duidelijk op gang te komen. De LP640 Roadster lijkt een soort alternatief te zijn geworden van de Carrera GT, misschien ook omdat de helft inmiddels in een berm is beland waar een LP640 wat relaxter te rijden is. Natuurlijk is een LP640 Roadster geen auto die op één lijn zit met de Carrera GT, maar zolang we er niet over muggenziften zijn beide auto’s te beschrijven als 600+ pk supercars met een open dak, toch? Laten we zeggen dat de heren in casu, veelal ietwat dubieus rijk geworden Arabieren, niet echt veel problemen zullen hebben met het feit dat hun 35 procent goedkopere nieuwe speeltje een fijnere koppeling heeft. Wie in Londen toch nog een Carrera GT wil zien kan het beste eens met een statief op pad in een parkeergarage onder Hydepark, waar een Carrera GT schijnt te staan. Oh ja, voor ik het vergeet te zeggen, jullie krijgen er nog een mooie 997 GT3 RS uit Saudie Arabië bij!

Porsche Carrera GT - foto Jim Appelmelk

Porsche Carrera GT - foto Jim Appelmelk

Porsche Carrera GT - foto Jim Appelmelk

Porsche Carrera GT - foto Jim Appelmelk

Porsche Carrera GT - foto Jim Appelmelk

Porsche Carrera GT - foto Jim Appelmelk

Porsche Carrera GT - foto Jim Appelmelk

Porsche Carrera GT - foto Jim Appelmelk

Porsche Carrera GT - foto Jim Appelmelk


Rolls Royce Phantom. Twee keer. Of… Drie keer!

Inmiddels is de hype om de Phantom wat tot rust gekomen nu het opeens ‘heel normale’ auto’s blijken te zijn. Overal waar je met je Phantom komt rijdt er nog wel eentje rond. Helaas berusten die generalisaties niet op de werkelijkheid, maar deze beelden wel. Allereerst het Hilton Hotel. Geen slechte keuze voor luxe overnachtingen, maar zeker niet de meest succesvolle parkeerplaats voor een spotronde. Ik denk dat het geen geheim meer is dat er vrijwel permanent een DB9 Volante staat, maar verder zijn grootse dingen er nogal schaars. Zo nu en dan een feestje brengt de sfeer er wel in, maar that’s it. Dit dus, één van de twee bekende Phantom EWB’s op Nederlands bodem, en één van de tot nu toe 24 bekende ‘standaard’ Phantoms met geel kenteken. Hier zijn ze dus nog telbaar, in het verre westen, vlakbij de nulmeridiaan, rijden er nog veel meer. Wie de Phantom iets te standaard vind maar er toch graag eentje wil, vraagt gewoon een interessante kleur aan. Twee groenachtige kleurtjes, knalrood, of het nog best stijlvolle zilver met zwart. Het kan allemaal, het zorgt er voor dat Phantoms spotten in Londen leuk blijft ondanks het gebrek aan zeldzaamheid. Inmiddels hebben mijn AG-vriendjes daar zo’n 155 exemplaren kunnen spotten, en dat zijn alleen nog maar de ‘gewone’. Er zijn nog drie van de 20 ‘Black’s’ gespot, 18 EWB’s, – LWB’s dus – en nog een stuk of 31 Dropheads. Van de Drophead zijn er inmiddels al tegen de vierhonderd verkocht!

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim AppelmelkRolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Rolls Royce Phantom - foto Jim Appelmelk

Wie nog vragen of opmerkingen heeft, dan wel graag een wallpaper wil die breder is dan 450 pixels, kan mij te allen tijde mailen op jim_appelmelk at yahoo.com. Volgende week neem ik een pauze van Amsterdam, Düsseldorf, en Londen, want dan krijgen jullie een kijkje in Praag!



66 reacties

En dan denken die mensen iets exclusiefs te hebben.
Geweldige reeks foto’s!
oef die veyrons, vet!
Schitterende foto’s weer Appeltje!
Vakwerk…

En wat is die tweekleurige Fiorano moooooooooooooooiii!!!!!
dan slaag je toch je kop in?:d
koop je een auto van 250.000+euro denk je bij jezelf, lekker exclusief, kom je dezelfde tegen!
vooral bij die bugatti’s, moet denk ik toch niet zoo fijn zijn voor de eigenaars:d
Fred Flintstone
Ik zeg appeltje for president! Weer een zeer gave post. Keep it up!
whohohooo! die Veyron’s zijn wel ontiegelijk cool gehk! al helemaal omdat ze die kleur zijn enzo! Bentley Continental GT vind ik niet zo bijzonder meer, zie je te vaak tegenwoordig…
Allemaal dikke bakken = heren met kleine…
Prachtige foto’s van -sommige- ongelooflijke combo’s. Knap
Wie in London met een 2CV rondrijd heeft pas iets exclusief! Maar waarschijnlijk mag deze wagen niet in London voor zijn slechte CO2 uitstoot!
Leuke reportage!

PS Ik zie tweemaal dezelfde foto: CGT black & white.
Volvo_440_turbo
Mooie foto’s ;)

Een combootje met mijn auto zal ik in België wellicht nooit tegenkomen, van het bouwjaar ’94 rijden er maar 15 meer rond, dus een exclusief karretje waarmee ik rij :p
Lamborghini Gallardo & Gallardo Superleggera

Geen combo he !!

kijk maar naar de prijsverhouding !!!
:D
Een vraagje, heer Appeltje, uit Marokkaanse nieuwgierigheid: is er wel eens een Laraki Fulgura gespot?
@Zephyr: nee, nog steeds niet.

Jij hebt echt mazzel met die 2 witjes. Ik had ook wel een combo met o.a. 2 veyrons en een mansory stallone, maar ik werd de parking uitgemieterd. Leuk hoor :P
Die matzwarte LP 640 is die met het roze interieur. Passeerde hier een 2 tal maanden geleden ook al eens :D
Deze keer viel m’n bek echt open!

Zo opvallend dat het daar in Londen echt stikt van de extreem dure auto’s. Ik vraag me af wat die Arabieren daar allemaal komen doen? Kan dat niet allemaal van thuis uit geregeld worden? Blijkbaar niet… Ik kan alleen zeggen: had ik maar zo’n leven. LP’tje laten overvliegen om daar die enkele kilometertjes mee te rijden…
Ruilen?
Schitterd gewoon, dat is die paar ton ineens niet zo leuk meer als iemand anders hem ook al in dezelfde kleur heeft ;)
Mika_Hakkinen
Mooi gedaan!! altijd leuk zn stukjes
Schitterend!!!

Die matzwarte LP 640 schijnt voor een oliecheck naar Londen geweest te zijn, dat zou hem/haar minstens $20.000 gekost te hebben!
Wel erg mooie kleur zeg, matwit is misschien ook wel leuk?!
Mooie spots, Jim! Alleen vind ik het altijd jammer als je van die zeepbelkleuren in de koplampen ziet, en de coatings op de ruiten. Komt door het polarisatiefilter op je camera. Misschien moet je die eens vervangen door een gewoon UV filter?
Verder: Keep up the good work!
Ik heb in Parijs een gele Superleggera gespot, wist niet dat ie zo zeldzaam was! :shock:
@ appeltje

ff een vraagje, wat voor een camera en lenzen heb je gebruikt, daar ben ik gewoon even nieuwgierig naar

alvast bedankt.

mooie plaatjes trouwens
Mooie reeks! Voor mij de GT, hoeft niet eens ’n Speed te zijn
Schadow Spirit
Hee die Golf hebben we ook!:p
Nee ik heb die niet thuis. Maar ik vind het gewoon grappig:p
Zolang er meer dan 1 van gemaakt kan worden ben je niet exclusief hé.
Neem nu de RR 2 zitter waar er maar 1 exemplaar gaan van maken: dat is exclusief.
Die mannen uit Dubai of andere olie baronnen kopen die Bugatti’s en Porschen, Ferrari gelijk wij brood bij den bakker.
Maw voor ons exclusief en veel geld, voor hen pfffffff weer eens iets anders en sneller waar de modale man naar opkijkt.

De dag dat er een Ferrari FXX in de straten van Londen zal rijden, dat is pas exclusief. :-)
Die roode phantom, je verzint het niet, maar wauw!
Hebben die Veyrons beiden geen kentekenplaat aan de voorkant?

Waarschijnlijk denkt men dat dat niet hoeft omdat je met een Veyron toch niet te hard rijdt?
Met zo’n wagenpark in de straat wil ik de winkels niet eens meer binnen :P

* Wel vreemd dat bij die 2 Nederlandse Phantom’s de donkerblauwe een paarsgetint voorraam heeft,en de donkerpaarse een blauwgeting voorraam heeft.
Is vanuit 4 verschillende hoeken duidelijk zichtbaar,dus geen schijn van de zon oid ;)
Correctie…

Met donkerpaarse lak bedoel ik natuurlijk bordeauxrood :)
Op foto 8 staan er zelfs 3 dezelfde!
Bij die lambo’s is op de 13 foto ook nog een Ferrari F430(Spyder of coupe kan ik niet zien) te zien;)
Whoooooo… :shock: Toe maar… Wat een serie zeg. En die Veyrons zijn natuurlijk ook een instant classic!
@ thibaut

De eigenaren kenden elkaar en hadden op die plek afgesproken…
Hee die bordeux rooie rolls heb k ook gespot op de jachthaven van Stellendam, aardige eigenaar:P en zijn jacht is ook nice…23 meters
-edit: nutteloze bijdrage-
Yep…zou ik ook doen…bijvoorbeeld in St Tropez…net zo lang zoeken totdat ik een parkeerplaats vond waar exact dezelfde auto staat.
:)
Zo lekkere spots hoor. Ik was in Parijs en daar stonden twee Detomaso’s eentje was een GT5 en die andere weet ik niet. Ben ik misschien niet heel dom geweest om geen foto’s te maken?:p
Die fotograaf kan echt supergoed foto’s maken!
Niet te geloven, vooral die Veyrons niet!
harrods is the place to be:D

ik zal ook eens foto’s van exclusieve auto’s van harrods dr op zetten!
Wat een prachtige foto’s! Mijn complimenten :D
wat is de carrera gt toch een supermooie auto, en die zwartwit rosso is ook superb
wat is de carrera gt toch een supermooie auto, en die zwartwit rosso is ook superb
Weer super foto’s Jim. Autoblog kan trots op je zijn :D
Jaaaa echt wel superfoto’s :D Vooral die van die Phantoms met licht aan,
en alle detailfoto’s van de Veyrons. Het stukje informatie over alle verkochte
Phantoms heb ik even gekopieerd en overgenomen, erg interessant.

@ LC_Ferrari:
In Parijs staat een gele Superleggera in de showroom van Lamborghini Parijs,
bedoel je die? ;)
@ Pol:

‘Zolang er meer dan 1 van gemaakt kan worden ben je niet exclusief hé.’
‘De dag dat er een Ferrari FXX in de straten van Londen zal rijden, dat is pas exclusief.’

Er zijn er nochtans 30 van gebouwd…

@ smokin:

looooooooooooooooooooooool
@ FordGT

Waren dat geen Zweden? Ik heb onlangs in Parijs ook 2 De Tomaso’s gezien. En dat waren Zweden. De een reed een Panthera GT en de ander een Guara.
@Tombnolz:
Waarschijnlijk gewoon olie verversen.
er valt me 1 lamborghini op met een roze interieur en een matzwarte lak, die was een paar weken geleden ook bij gespot. dacht ik.
en bij de Porsche Carrera Gt staan 2 dezelfde foto’s
timmekeautospotterke
De Bugatti veyron blijft nog altijd baas boven baas!!!
Best combo’s ever!!

Well done little apple!
Béé eMm double v Motorsport 3
welke was nu weer van mij?!

deze veyron… of deze veyron?
Richard Brunsveld
Die Veyrons slaan alles :P
Prachtige foto’s
check het kentekenplaat van de zwarte porche…lol
Bentley, meer “Volkswagen” dan je zou willen.
Bugatti, meer “Volkswagen” dan je zou willen.
mooie foto’s zeker de laatste van de lamborghini’s LP640 met die F430 en range rover sport van arden

ben zelf juist terug uit londen heb ook enkele uurtjes aan harrods gestaan met als resultaat:2vipers,2 SLR 722’s waarvan 1 in het matzwart,2 maybach’s 57S,clk 63AMG black series,cls van onbekende tuner met van die slr-style dingen van aan de zijkant en nog veel moois verder in londen heb ik jammer genoeg deze range stormer gemist http://spots.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364811082008210252
Waarschijnlijk zijn dat auto’s van de zaak, zie je toch vaker… haha

GR.
De uitstraling en kracht van een auto zijn over het algemeen omgekeerd proportioneel aan die van de eigenaar.

Daarom rij ik voorlopig nog op een snorbrommer :p
was-ik-appeltje-maar
geweldig mooi!
Floris Freek Willem staat lekker op te scheppen in de PC Hooft ”Zeg lullo, heb ik toch even mooi gedaan hé ? Lekker exlusief hé kerel, een witte Veyron. Ik weet zeker dat niemand het in zn hoofd haalt om een witte…. ” Tooeeett Tooeeett Vroem Vroem.
pfff kom maar naar Moskou ==> zit je zelf in een oude Lada, komen er in een kwartier 6 van deze Bentleys voorbij rijden
De Gallardo viel honderd kilo af en kreeg honderd pk meer (1.470 kg, 530 pk)
10 pk, appelmelk, 10
@wrong, Ja nou zie ik het ook: LO56 YOU
of Lose You, voor de digibeten onder ons :P.
Vetjes i.i.g.!

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).