Toch jammer van die laatste 6 pk, maar voor 1.579,00 Euro kun je ook weer niet alles verwachten.
De aangepaste software DKR-Leistungsstufe II zorgt ervoor dat het vermogen van 580 naar de genoemde 660 pk stijgt, terwijl het koppel ook stijgt tot 760 nm. Nu is de RS6 niet bepaald een auto die underpowered voelt, maar meer pk’s zijn zoals gewoonlijk altijd welkom. Dat kunnen we niet zeggen van de stickers die DKR Tuning op de RS6 plakt, maar die zijn vast niet verplicht. De 20″ Cargraphic RS velgjes zijn dan wel weer grappig en zijn geschoeid met 255/35-20 banden voor en 285/30-20 grote banden achter. De firma H&R tekende voor het verlagingssetje.
behalve de wieltjes en de stickers is het een ziekelijk aparaat.
Knappe dingen toch hoor, een break met 660pk. Another job well done!
1600 euro is niet veel :D
1600 incl. velgen? dan koop ik wel zon los setje.. geloof er geen snars van
Zal de stenen wel uit de straat trekken met zoveel koppel!
Nou ik kan die tuning wel dokken, nu de RS6 zelf nog hahaha
@ Panamera:
1600 mag dan niet veel zijn, is het ook niet voor zo’n vermogen toenamen! Bedenk echter wel dat de garantie van audi hierbij vervalt en vaak zijn al die tuning kitjes niet echt goed voor de levensduur van de motor.
@ MB
Meestal wordt de verzekering overgenomen door de tuner! De tuning heeft meestal geen enkel effect op de levensduur van de motor mits deze niet overmatig belast wordt.
Dat moet je dan maar hopen. Maar op die manier is 1600 euro een schijntje!
Wanneer stopt het? bij de 1001 pk? Veyron vs RS6? :)
Ik zou alleen de software update willen, de rest mag DKR houden!
Verschillende bandenmaten met vierwielaandrijving? Dan moet de afrolomtrek wel exact gelijk zijn, anders gaat et um niet worden toch??…
ziek :O
@ ScscreamGT: droom lekker verder.. ;-)
Je krijgt voor 1600,- alleen de aanpassing aan je motor. De velgen moet je apart betalen. Niet dat dat nodig is want ze zijn walgelijk.
€1600 voor een upgrade van 80pk boven de aanwezige 580 is zelfs zeer goedkoop. Originele RS6 velgen zijn trouwens idd mooier
Fail!! concurentie tuners hebben allemaal 700 pk, doet deze toch een beetje van onder. Maarja misschien is die 660 pk wel over een lekker breed toerenberijk beschikbaar, ook mooi…
het is zo goedkoop omdat het blok zo makkelijk te tunen is
Audi heeft de turbodruk bewust laag gehouden
Kan niet echt warmlopen voor de RS6, maar het blijft lollig, zoveel power in een stationwagon.
Op die zijfoto zie je trouwens goed wat voor loeier van een kolos die RS6 is. De velgen zijn 20″ maar het lijken wel beschuitjes.
Software kopen, RS6 gratis? Neen? Jammer…