Nr 2: HGP Golf R36 BiTurbo met 640 pk.
Over vermogen gesproken, dit ding is echt bizar! De Duitse tuner HGP heeft een Golfje geprepareerd met onder de motorkap een 3,6 liter motor en twee turbo’s. Dat is goed voor een vermogen van 640 pk!
Lees Interacties
Reacties
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Het feit dat een auto zich leent voor tuning is al fout nr. 1.
als ik een opdringerig flapdrol zou zijn met een gel-kop ..
dan wist ik het wel ..
saampies met me gouwe ketting ..
-edit: nutteloze bijdrage-
Nr 2 is de mooiste (misschien ook wel leukste).
@johnny t: inderdaad
´´Een overzicht van de meest foute tuning voor je Golf…´´
Juist die HGP Golf R36 Turbo is optisch het meest standaard, dus zo fout vind ik die niet. Maar de rest, met name de Hofele fotoshop, is aardig fout/smakeloos. Onderscheiden is één ding, maar de boel echt vernachelen en van een redelijke decente GTI een sjonniebak maken, dat is echt foute boel!
normaal vind ik al die ‘gepimpte’ golfjes maar niks, maar ik moet zeggen dat ik nummer 10 wel iets vind hebben;)
Die R36 is echt wel mega gaaf. Ziet er zeker niet slecht uit, redelijk origineel, op
de inhoud van het vooronder na dan.
Hebben we deze niet eerder ooit gezien bij de 10500 pk op Nardo?
@CrazyHenkie: Daarom dat die de mooiste is :) , qua uiterlijk past hij inderdaad niet in dit lijstje, maar de 640pk zorgen daar dan wel voor :P
Ik WIST dat de w12 look-a-like body op 1 ging staan !:D
Het was inderdaad de R36 van de 10500 paardjes op Nardo. 327,6 km/h
Lekkere bak.
Die nr.2 is de leukste maar wel erg duur voor een golfje.
98.000 euro ex belastingen!
Nergens meer te bekennen??
Wat is dit dan ;)
http://www.eiptuning.de/media.html
Wat is er mis met een HGP Golf R36 BiTurbo? Een echte wolf in schaapskleren. Leuk voor stoplichtsprintjes met een 911.
Ik begrijp niet goed waarom nr 4 en 2 onder de rubriek van ‘meest foute Golf-tuning’ staan.
Nr 4. is een exclusive versie van Oettinger die toch wel over een leuke bodykit beschikt. Deze tuning vind ik echt niet te uitbundig.
Nr 2 is dan weer een prachtig staaltje van motorupgrade waarin HGP de standaard R32 V6 onder handen neemt.
Naar mijn mening horen beide wagens NIET thuis in dit blog.
@Vertil: check, je hebt gelijk. Ik heb “foute” aangepast in “opmerkelijke”.
Een lelijke en saai rommelbak kan alleen maar nog lelijker en rommelachtiger worden
@ JovanWittenberg
Inderdaad, het is nu aangepast naar opmerkelijke, daar kan ik me beter in vinden ;)
Niet te vergeten:
R-GTI
http://wallpapers.conceptcar.ee/vw/golfrgti/01-1600.jpg
@Brutus die link wou ik nou ook gaan posten ;-)
veder vind ik het jammer dat er zoveel zooi op de golf word gegooid want denk het allemaal weg en kijk naar de standaard golf waar de normale mensen in rijden, dan is het een vrij mooie wagen!
die nr3 heeft toch een half audi a3 uiterlijk ?? als goed is zit er voorop een audi logo kan hem me herinneren uit een duits tuningmagazine die is best vaag
@mijn reactie oeps had niet gezien dat er ook plaatjes van waren maar die nummer 3 is wel tof
de eerste met bodykit en de power van de HGP :P Dan heb je de kracht en de looks van de W12-650 Concept.
nummer 6 is trouwens de meest lelijk Golf die ik ooit heb gezien (sorry eigenaar). Hoewel het waarschijnlijk met een set dikke velgen en een meegespoten bodykit er al een stuk beter uit zou zien.
Dit is nou de reden waarom ik soms niet van Duitse auto’s houd: geen smaak…
@ VivelaFRANCE; In het buitenland zijn Saxo’s, Xsara’s en C4’s toch aardig geliefd in de tuning/styling-scene. En dat zijn nog alleen de Citroëns… ;)
een hatchback tunen = fout
dit zou een wet moeten worden zo als de wetten van Newton
@ Citrofiel
In het buitenland, het zijn dus niet de Fransen, maar de buitenlanders (Duitsers in dit geval) die ze tunen ;) …
Haha, nee je hebt gelijk: sommige Fransen hebben net als sommige Duitsers ook geen smaak… :lol:
@ VivelaFRANCE; Hm, als je het zo bekijkt… :| Dan heb je best wel gelijk! Zo had ik het nog niet eens bekeken…
Die 9ff Golf lijkt net een oud model Honda Civic. Maar wel apart dat deze tuner juist een zuinigere auto maakt ipv. een benzineslurpende zelfmoordmachine met een miljoen pk.
Als ik een Golf had, had ik de W12 kit genomen. Maar dan wel op de langzaamste Golf die er is natuurlijk :D
Er schiet me hier een spreekwoord te binnen…iets met een aap en een gouden ring…
Maar dat is mijn persoonlijke smaak
http://www.autoblog.nl/archive/2006/10/09/dahlback-golf-twinturbo-vlammenwerper ?
die nr. 2! evenveel pk als een lp640 !!! al zegt dat niet alles ;)
Als het dan toch moet, doe me dan die Oettinger maar.
Gelukkig moet het niet.
Een ORIGINELE Golf uit de 80 er jaren is goud waard (……).
doe mij ze allemaal maar ;)
@Six-trey
”Een hatchback voorzien van nutteloze spoilers” tuning, of ”een hatchback voorzien van nuttige spoilers omdat ie anders niet goed rijd doordat ie zoveel pk heeft” tuning? Vind je dat allebei kansloos of maar 1 daarvan?
Ik vind die laatste wel minder kansloos hoor. Maar nog steeds kansloos, erg kansloos, dat getune van al die auto’s.
alleen nummer 2 en 4 kunnen ermee door de rest is stuk voor stuk lelijk :P
@Jipino
ja een rally hatchback ofzo is wel cool maar dat zie ik niet echt als tuning,
95% van alle tuning op dergelijke auto’s word toch gedaan door pubers met een schuin petje en dat is kansloos :D
doe mij die sportech triple m gti A.U.B. ,die is vetttt
enige mooie tuning voor VW is de shredder.
Nummer 4 of 9, er is twijfel.
nr. 2 is wel vet.
nr. 1 staat in APeldoorn (ook zo’n W12 kit)