Wallpaper G55 AMG

Auteur: , 27 Reacties

"Die zilvergrijze zeecontainer is toch niet echt je nieuwe speeltje he", sms'te ik. Er werd al langer getobd er eentje aan te schaffen, maar in het verleden had het nogal veel weerstand had gekregen. Een ondubbelzinnige "Yep!" volgde, en van het ene op het andere moment manoeuvreerde ik 2.325 kilo wegende mastodont de hoek om, waar ik als 22 jarig studentje stiekem best trots op ben...

Dit is voor de liefhebber: een wallpaper van je favoriete, foute frachtwagen (sorry voor de spelfout, maar ik wilde per se alliteratie). Ik liet me uitleggen dat deze auto in tegenstelling tot de ML concrete overeenkomsten had met vrachtwagens wat betreft wielophanging, namelijk niet onafhankelijk. Hmm, interessant. Weer iets geleerd, zullen we maar zeggen. In techniek verdiep ik me vrij weinig.
Tegelijkertijd concentreerde ik me op het asfalt om uiteindelijk wat foto’s te maken op een wel erg cleane locatie. Maar zoals gezegd, dit is voor de echte liefhebber. Wie nog meer foto’s wil van deze tank – uitkijken in het verkeer doe je eigenlijk alleen om andere weggebruikers een genoegen te doen – kan me daar natuurlijk voor mailen.



27 reacties

“foute frachtwagen”… dan kan je beter “voute vrachtwagen” doen toch? Het geeft toch een mooier effect, door de combinatie van het woord en de betekenis “fout”.

Ach never mind. Mooie foto!
Laat mijn reactie maar zitten, ik zag het woord “favoriete” niet.
Feel te kleine wieltjes voor zo’n bakbeest.
Maar toch een leuke foto.
Dat jij er blij mee bent, dat staat als een paal boven water… maar ik had me geld toch in een andere auto gestoken. Maar wie ben ik, rij een cuore van 1999 al dik 3 jaar lang. Maar een student in zo’n hok, dat moet je zelf maar weten.
’t Is niet zijn auto JCD, maar die van Sascha ;)
Sacha!! Doe wat vette velgen onder dat ding man… die velgen zijn te klein!! :)
Als 22-jarige student heb je daar geld voor? Welke bank heb jij beroofd dan?
Ik vind hem zwart mooier, rijd trouwens erg lekker, voor zo’n grote bak, heb een keer gereden met een G55 AMG maar dan zonder kompressor, dus ben benieuwd naar deze:P
Gewoon een geweldige auto. Zowel in het terrein als op de weg!
@Sorcerer: doe es lezen.
ruilen tegen een wallpaper van een flipperkast ..

die heeft teminste stroomlijn ..
@ Sorcerer,

Valt mee, ik reed op mijn 18e een nissan patrol long body 2.8 Turbo diesel. ding woog ook 2200kg schoon aan de haak en lege tank.

er zijn manieren voor…
lege tank vooral omdat hij 1: 5 reed…voor een diesel..
Wat is dat ding lelijk man…
Ik ken viekante dozen die er nog mooier uit zien dat dit hoekig ding.
@ lincoln
Idd…
als ik morgen de jackpot heb bestel ik er overmorgen zo een!
Stukkie klopt toch van geen meter. Tis Sacha’s zeecontainer maar tis vanuit de eerste persoon geschreven. “waar ik als 22-jarig studentje best trots op ben”.

Dus Sorcerer doet maar niet ff lezen, want Sorcerer heb ’t goed gelezen.

Proeflezen ftw, jongens.
Project America
@ bozewolf

Ik kan toch duidelijk opmaken uit de tekst dat hij er trots op is dat hij er eentje mocht manoeuvreren en niet eentje heeft gekocht en bovendien verklaren “eentje” en “yep” toch heel wat ( als je erop klikt that is )…..of ligt het aan mij?
Overigens Sascha, laat mooi deze velgen er onder zitten. Juist grotere velgen zijn geen gezicht, deze zijn mooi in proportie met de wagen. Het blijft een terreinwagen after all…
haha zo een g55 is geweldig zeg. altijd al leuk gevonden.

grote dikke middelvinger tegen groen nederland. Ik ben succesvol en koop wat ik wil. dat is wat deze auto uitstralen doet. Geweldig.
haha ik zag in R dam vamiddag eentje voor mij rijden met wieloppen, dat kan gewoon niet.. zag er zo goedkoop uit zat ook een jonge gast in en stond op nieuw kenteken, en was volgenmij ook wel nieuw aan de lak e.d te zien.
Het rijdt inderdaad best lekker.
Ik heb in januari enkele weken in een G400 CDI gereden. Je wordt er heel rustig van. Dat moet ook wel, want het ding handled als een boot; je moet ruim vóór de bocht al sturen en wachten tot alle massa op één oor ligt, vervolgens gaat ‘ie de hoek om. Met remmen hetzelfde verhaal.
Het gevoel van ‘wie doet me wat’ is overweldigend. Situaties in het verkeer waar je je normaal over opwindt, laat je nu van je schouders afglijden. Het is net therapie…
En het is zo’n mooi brok Duitse engineering. Alleen al het geluid van de deuren die in het slot vallen; fantastisch…

Mooie bak Appeltje. Veel plezier ermee
…en ik bedoel natuurlijk Sascha. Sorry…
Who Appeldude, ben je pas 22? Hoe komt het dan dat je zo veel van klassiekers weet?! Respect!

En ja, ik weet dat de Gelände van Sacha is. Ik was gewoon verbaasd te zien dat ons aller appeltje nog zo jong is.
@Bramzel

Ach, hou toch op met die ouderwetse, conservatieve gedachtes… Ik bedoel ook geen 26″ monsters of zo… gewoon mooie velgen misschien 1 of 2 tikkies groter… Zal er VEEL mooier uitzien… en dan velgen van AMG uiteraard… Deze velgen zijn GEWOON te klein voor dat ding… ziet eruit als de eerste generatie Escalades en Navigators… HUGE met 15 inch velgen ofzo… zag er ook niet uit…
Je bent gewoon koning als je deze auto in de collectie hebt!!!!!
Zou zeggen ga er een tijdje en rijden het is echt prachtig….
@einser

Dat van dat mooie stukje duitste techniek ben ik met je eens, maar dat je ruim van te voren moet insturen voor een bocht en dat je op tijd moet remmen kan ik niet met je eens zijn.

Als je in een Maybach of een Mercedes S-klasse rijd heb je precies het zelfde. je merkt gewoon dat je harder moet trappen met remmen.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).