
De nieuwe Vijf is gearriveerd. Dit betekent dat de ‘oude’ 5-Series steeds aantrekkelijker worden voor het tuningspubliek. Hier alvast een overzicht van wat tuningsgeweld op Vijfseries. Kunnen we alvast wennen aan het toekomstige straatbeeld.
Nr 10: BMW 5-serie Touring volgens tuner Hamann
Huisvaders opgelet. Deze 5-Serie Touring werd in 2005 grondig aangepakt door Hamann. Zo’n beetje elke motorisering denkbaar werd door hun opgevoerd. Ook het uiterlijk werd flink beplakt met plastic. Helaas werd ‘ie er niet mooier op. Trekt op campings nog steeds veel bekijk.
Nr. 2
Nr. 6
en de vet kewle racer wil ik wel hebben
De BMW 5 serie IS gewoon niet mooi,
je kan eraan veranderen wat je wilt maar hij blijft LELIJK!
Nummer 4 en 6!!! Vooral vanwege de velgen! Nummer 9 kan denk ook wel
Focking niceee nr. 1-6 sowieso, nr. 9 ook en de anderen zou ik mij niet in schamen..
Het enige mooie aan de M5 is het motorblok.
Maar om de Nederlandse eer te verdedigen. Dood aan bovenstaande Tuners.
@RenesisHP:
Dankje ook dood aan jou.
Nu zeg ik het nog een keer er zijn twee verschillende tuner’s. Strak netjes net iets anders dan stock. En je heb die straatrace styl mongoolen (extreem)
@michel 350z:
He mede Japanner fan en rivaal.
Herken jij geen sarcasme?
nr 2 staat in kop dat het 750 heeft, daarna 730*
OT: nr 10 en nr 7. Toch vind ik station mooier staan dan sedan.. Het heeft wat robuusters.
Zet die Hurricane maar voor de deur, als dat niet mogelijk is neem ik ook prima genoegen met die door Hartge of evosport:D!
“verbumpert, verzijskirt,”… huh? gewoon standaard M5 bumpers en sideskirts hoor. Alleen verlagen en andere velgen is toch geen bijzondere tuning?
die nummer 7 vind ik het mooist!
ls het moest dan maar nr 5. :P
die hurricane is een echt monster hebbe… hebbe…
Die nr1, 4 en 5 zijn gewoonweg de gaafste van dit lijstje, take it or leave it. De rest is niet mijn smaak zal ik maar voor het gemak zeggen.
nr8 (l)
Hoe fout hij ook mag zijn :D
Alpina? Of beschouwen jullie dat echt als een appart automerk (wat het officieel ook is).
Stuk voor stuk geslaagde pogingen…om een standaard 5er lelijker te maken.
brrr….stuk voor stuk afzichtelijk. Geef maar hier, vind ik vast wel een koper voor.
Is nummer 7 niet wat overkill voor een sneeuwruimer ?
@ ahura
Motortuning is ook tuning
Geen mij maar die hartge of de g-power
@Keaven: ja maar hier is geen motortuning van toepassing. Alleen verlaging en andere velgen. Dat kan iedereen wel doen
Die M5-Racer vind ik echt supervet!
En volgens mij ben ik de enige tot nu toe die dat vindt..
Hurricane kan ook nog.
@jzaero: Helemaal mee eens, eindelijk iemand die het begrijpt.
@ Flamingo: Dit is een grapje? Of heb je dan echt nul komma nul smaak??
Duidelijk de Hartge versie. De geplaatste foto is overigens niet het complete pakket, heeft namelijk bijvoorbeeld ook nog een spoilerlip.
Hartge & G-power al de rest =sjonnie tjoening
ik zou voor de hartge versie gaan…
omdat ze de meest ervaring hebben(de rest zijn waarschijnlijk puberende prutsers) en omdat je met Hartge, Schnitzer of bijvoorbeeld Alpina nog wat restwaarde hebt aan je getjoende bmw…
Terechte nummer één!
De ervaring leert me dat 5 series niet zo snel worden getuned. Het zijn meer de 3’tjes die eraan moeten geloven…
Zo te zien heb ik wat gemist afgelopen weekend.
Ziet er goed uit. (Behalve die wannabee M5)
Ik wacht met mijn oordeel tot de eerste tunings van de nieuwe 5.
Gewoon de nr. 1…de rest is voor klootjesvolk met kermisgeld.
persoonlijk ga ik voor nr.5 en nr.6, die zijn niet te erg vern**kt. Maar als je kijkt naar de specs en het echte tuning-gevoel, dan steekt natuurlijk de nummer 1 er met kop en schouders boven uit!
“Dit betekent dat de ‘oude’ 5-Series steeds aantrekkelijker worden voor het tuningspubliek.” Dat is kant en klare onzin. Ik zou net het omgekeerde verwachten: dat de tuners zich op de nieuweling richten!
@Timmie: Het ligt eraan hoe je ’tuningspubliek’ interpreteert. Oude 5-series tonen aan dat dit publiek een goedkope wansmaak heeft en mss wel zelf een bodykit gieten in het schuurtje achterin de tuin.
Gister bij Top Gear zag je de M5 CSL.
Die was ook niet verkeerd.
wut.. geen alpina? anyone?
Sjonnie, go your gang
NR 1 heeft wel vette velgen
@creative: Alpina is nog altijd GEEN tuner..
Liever één en twee draaien. Beide zelfde techniek, maar nummer twee heeft de orginelere jas aan.
NR.1 blijft gewoon het mooist :D
Die oranje Lumma is gewoon supergaaf.
Of iemand met smaak uit Amerika.
Wit, zwarte velgen, smoked taillights..
NR.1 en niet alleen dat ie de snelste is maar die is gewoon af!! kleur=goed velgen=goed styling=goed en geluid=goed :D duss….
btw: en anders shadow-line helemaal zwart uitgevoerd :D incl gefacelifte smoke achterlichten..
Doe die van nummer 1 maar;)
nr. 6 is mijn nummer 1 :)