De ultieme achterwielaandrijver uit de stal van Lambo is sinds kort de LP550-2 Valentino Balboni. En nou mocht Balboni zelf eens even laten zien wat dit apparaat allemaal in huis heeft qua drift-skills.
Even kort de feiten: een 5.2 liter V10 zorgt voor een vermogen van 550 pk waardoor de Lamborghini in 3,9 seconden naar de honderd kan jagen. En dat met achterwielaandrijving. Zou dat eigenlijk wel een beetje leuk driften? Ja, dat drift leuk.
Kijk hieronder hoe Valentino Balboni himself vakkundig het metaal uit zijn banden oprookt. (via Jalopnik)
32 reacties
Check die vlammen uit die murciélago -)))
Ik durf te stellen dat het nog veiliger is ook. Er crashen belachelijk veel Lambo’s ondanks de vierwielaandrijving. Misschien omdat de bestuurders overmoedig worden? Bij de supercarbeleving hoort mijn inziens ook het ‘rijden op eieren’ in moeilijke weersomstandigheden omdat bij elke beroering van je grote teen de auto dreigt uit te breken.
Met voorwielaandrijving bedoel je zeker vierwielaandrijving!? :D Dit staat wel érg raar zo..
http://www.youtube.com/watch?v=wkfSGvkqBZU
Wanneer is ie er weer trouwens? Hij moet weer in de spotlight staan :P
Of heeft wouter nu ook leren driften als paul?
Voorwielen zijn om te sturen, achterwielen om al het pk-geweld over te brengen. Dat is de enige goede manier.
The ultimate sportscar (for me):)
Niet zo zeuren mannen en neem er gewoon 2:
1 voor dagelijks gebruik, achterwiel
1 voor wintersport, vierwiel
Juist, dat dacht ik dus ook….gat in de markt. Weten zij veel dat dat eigenlijk helemaal niet stoer is! ;)
Meneer Balboni moest wel even inkomen maar vanaf minuut 2 gaat hij lekker.
Ik snap niet waarom deze standaard niet met achterwielaandrijving uitegrust was?
Ondanks deze zalige video blijft de murcielago heersen!
Hier in dit filmpje zag je er eentje, en als je goed oplet zie je dat de murci een VUURSPUWEND monster is! 8)
Is het een Audi?
Neenee, het is een Lamborghini!
Die Murciélago mag er ook zijn, maar de Gallardo vind ik toch nog het mooist. Met achterwielaandrijving nog wel :shock: