Het gaat natuurlijk allemaal om de details.
Een klein streepje hier, minimalistisch spoilertje daar, van de velgen veranderen we natuurlijk alleen de kleur. Een beetje anders dan uit de fabriek en een beetje meer uniek. Niet te, het moet er allemaal nog wel herkenbaar en origineel uit zien.
Nou, zo doet Lumma het dus niet. Vet, vetter, vetst is het motto. En dan niet in de goede zin van het woord. Om de Cayenne nét dat beetje meer mee te geven hebben ze een setje 23-ers uitgekozen, carbon luchtinlaten gemonteerd en zitten er nieuwe LED’s en uitlaten op. Eenmaal aangepast gaat de Cayenne door het leven als CLR550GT. Waarschijnlijk een verwijzing naar de standaard 550pk V8 onder de motorkap, maar performance-cijfers heeft Lumma nog niet vrijgegeven.
Nu nog even alleen Lumma-design dus. Met de Panamera hebben ze echter al bewezen ook 700pk uit de V8 te kunnen peuteren, dus dat moet met de Cayenne ook wel goed komen.
62 reacties
http://thepartyanimal.files.wordpress.com/2009/07/hot-wheels.jpg
het lijkt nu bijna een opgepompt golf…
(opk daar wil ik ook niet in begraven worden, maar is minder erg dan een originele cayenne)
Aaaahh, so cute!!!
Echt een HotWeel.
En als je hem zo ziet, dan ziet ie er toch redelijk compact uit op die foto…
Terwijl het toch al een grote bak is..
De nieuwe Cayenne kan wel een stuk mooier worden getuned valt me op. In ieder geval niet zo fout als het bij de vorige altijd gebeurde. Deze is echt wel dik namelijk.
Spoorbreedteverbreders en uitbouwde wielkasten doen het altijd goed bij de smakeloze profvoetballers. :twisted:
Ik kan me echt, maar dan ook echt niet voorstellen dat sommige mensen dit schoon kunnen vinden. Hoe erg ben je eraan toe als je zo’n gedrocht koopt?!
(ik weet het, smaken verschillen, maar dit is en blijft afschuwelijk)
…
Nogal belachelijk als je het mij vraagt. Iets voor rijke verwende jongetjes, die niet weten wat ze willen.
Hiervoor koop je toch geen SUV?
Voor en achter ziet goed alleen nog een oplossing verzinnen voor het zijaanzicht want dat klopt nu nog voor geen kant.
Een half metertje eruit zagen en een 3-duers maken? Dat-ie door de korte wielbasis nerveus wordt maakt niet uit want de doelgroep rijdt stapvoets met de boombox op 11.
“kruisen met een varken en nooit meer vervoeren”
of, van dezelfde man, heel kort:
“Blijf dan weg..”
degene die dit gevaarte bedacht heeft en het ‘ontwerp’ vervolgens in productie heeft gebracht mag een enkeltje siberisch strafkamp, wat een aanfluiting voor iedereen die zich ontwerper noemt.
Denken die lui nou echt dat er dan ook maar 1 persoon op deze aardbol zo’n kit zou aanschaffen?
Die lui kunnen zichzelf beter gelijk failliet verklaren.
Maarja, Amerikanen zijn vast dom genoeg om zo’n lompo te kopen.
ik zou hem wel kopen als ik de centen ervoor had ;)
Het ziet er uit als een auto van 3 meter lang, als je dan de foto van de zijkant ziet herken je terug de reus in die Cayenne.
Zal vast wel verkopen bij voetballers die willen opvallen met hun geld.
Het is net iets TE.
Ik kan dit ook nog wel, maar ja: dat plaatsen jullie niet!
Tjee wat slecht.
Maar ’t is zo over the top dat ze ’t maar gewoon moeten gaan maken. En Lumma, bouw dan direct deze:
http://www.carwoman.nl/wp-content/uploads/2009/05/smorsche.jpg
ik vind hem wel mooi.. althans mooier dan standaard CAyenne :P
Op basis van deze “artist impression” is mijn oordeel. Akkoord, mits het in Moskou blijft.