Dit is de Bentley Continental Supersports á la Tecnocraft

Auteur: , 23 Reacties

Dit komt ervan als een bedrijf dat zich specialiseert in het gebruik van carbon zich gaat bezighouden met één van de wat zwaardere sportwagens op deze wereld.

Nog in ontwikkeling, maar nu alvast een teaser. Tuner Tecnocraft kijkt goed naar de marketing van autoproducenten, zoveel is duidelijk. Het bedrijf uit Pico Rivera in Californië specialiseert zich in carbon fiber producten. In het geval van de Bentley Continental Supersports leek het ze wel aardig om wat gewichtsbesparingen door te voeren.

De Conti wordt daarom voorzien van een carbon front lip en achterspoiler. Daarnaast werd een lichter uitlaatsysteem bevestigd en werden er carbon keramische remmen gemonteerd. In het interieur is ook veel gebruik gemaakt van carbon. De uiteindelijke gewichtsbesparing, prestaties en prijs zijn nog niet bekend.

Bentley Continental Supersports Tecnocraft rear
Bentley Continental Supersports Tecnocraft interior



23 reacties

Ondernemers hebben nooit autopech toch. of wel!?.
Wat voor verandering zijn er dan toegepast ik zie geen
verschil met de normale supersport !!!
niet slecht!
nou ziet er best wel netjes en subtiel uit zou het nog steeds niet kopen
@sebastian

Misschien is lezen ook handig.
Kost dat?
Remmen alleen al 34.000 dollar, dus tja!
Vergis ik me nu of is de bestuurderskant uitgevoerd in lichtgrijs en de passagierskant in donker- ?! Kvind hem wel prachtig. Een Conti SS is al agressief en sportief genoeg vind ik.
ik vind die velgen zeker niet lelijk!
Carbon front lip, achterspoiler, lichter uitlaatsysteem en carbon keramische remmen. Net alsof dat veel uitmaakt op een auto van bijna 2400 kg. Pak dan de hoofdconstructie aan. Een front lip! Hoeveel weegt dat stukje plastic nou? 4 kg ofzo? In carbon? 1 kilo? Joepie, weer 2 kg eraf! dat is 0,084 %.
Ziet er zo’n beetje hetzelfde uit… Prima dus! Wel een beetje jammer dat zo’n Continental gewoon olifant-zwaar blijft…
Ik had verwacht dat ze de hele body hadden vervangen, wat een nieuws zeg…

En ze zijn nog carbon producent, nou nou, seibon heeft voor sommige merken deur panelen, voorkap, motorkap, achterbak deksel, dak, bumpers etc etc…
Is dit ding niet al genoeg getuned… Ik wordt een beetje Bentley-Tuning moe… Al die rappers hebben hem al getuned bij Mansory.
eenieder die nu klaagt over tuning is een pauper die de meerwaarde van anonieme individualiteit niet kan waarderen!

(geen idee wat ik nu zojuist bedoelde)
Perfecte kleuren combinatie ! :)

Niet teveel , niet te weinig .
Ziet er behoorlijk strak uit..
Benieuwd naar nieuwe prestaties!
Wat een prachtbak blijft het toch eh…
hmmmm, denk 60 kilo minder en 60.000 euro op de prijs, conclusie: nutteloos. als carbon wilt koop je een 430 spyder F1
oef. hebbe hebbe!
ja, als je niet weet hoeveel er af is dan weten we toch nog niks?
Sodemieters. In de titel staat ten onrechte een accent aigu op de ‘a’ in ‘á la’. Juist is ‘à la’ met een accent grave.
die is dikman
Ie ziet er wel mooi uit, maar ik zie niet meteen de verschillen…
Met alle respect, maar Tecnocraft verkracht wel de natuurlijke designélegantie van de Superports.
Om nog maar te zwijgen over’t feit dat’k de Super Sport niet zo élegant vindt als de Continetal zoals hij oorspronkelijk is ontworpen en gebouwd.
Hij zal alvast moeten gemaakt worden zoals ik het wil als ik hem ga bestellen.
geldverspilling
een bent is toch altijd al lelijk warom geef je dan geld aan zon peperduur carbon

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).