Gespot: Wat een hippe kleur deel 7.124.293.654

Auteur: , 87 Reacties

Precies een half jaar geleden wierp ik de handdoek in de ring. Genoeg geweest. Geen nieuwswaarde meer. Been-there-done that. Wat de WoDaSpoDa ooit was geweest, was het niet meer. Echter, het zit me in hart en nieren om over mijn geliefde onderwerp te typen. Het werd tijd om de handdoek weer uit de ring te halen. Deze zomer zullen er weer een aantal artikelen verschijnen, zoals jullie die gewend waren.

Aston-Martin AMV8 Vantage N400, Karussel Orange

Om het succes van de Aston-Martin AMV8 Vantage N24 te vieren, lanceerde Aston-Martin drie jaar geleden de AMV8 Vantage N400. Dit is een gelimiteerde oplage op basis van de AMV8 Vantage, met een aantal interessante features. De V8 werd gekieteld door het management aan te passen en inlaten te monteren zoals ze ook in de V12 van de DBS te vinden zijn. Winst: 20 pk. Leuk. Inmiddels is dat overigens geen erg interessant verschil meer, want de 4,3 liter V8 is ruim twee jaar geleden opgeboord tot 4,7 liter, wat resulteerde in een vermogen van 420 pk. Op die manier werd de Gallardo SE ooit ook opeens iets minder bijzonder, de latere Gallardo “massaproduct” kreeg toen een krachtigere motor.
Het blijft natuurlijk wel een sport om deze gelimiteerde editie te vinden, want er zijn maar 240 coupé’s en 240 Roadsters gebouwd. Deze zijn in vier kleuren geleverd. Wie Karussel Orange te kinky vindt kan nog kiezen tussen “de twee andere kleuren”, Bergwerk Black en Lightning Silver, mocht je toch nog willen proberen de uitstraling van een vertegenwoordiger te hebben.
Dan was ik nog niet toegekomen aan de hoofdzaak van deze versie: de daadwerkelijke upgrades. Velgen en grill zijn van een nieuw design, dat we inmiddels wel kennen. Minstens net zo opvallend zijn de heldere achterlichten, iets dat fabrikanten hebben overgenomen van de tuningsindustrie in plaats van andersom. Daarmee ook het nogal goedkoop. Wat er voor de rest allemaal op zit is te veel op om te noemen, maar ik neem nog wel een keer de gelegenheid om deze gelimiteerde oplage hier verder uit te lichten.

Aston-Martin AMV8 Vantage N400 - Foto Jim Appelmelk
Aston-Martin AMV8 Vantage N400 - Foto Jim Appelmelk
Aston-Martin AMV8 Vantage N400 - Foto Jim Appelmelk
Aston-Martin AMV8 Vantage N400 - Foto Jim Appelmelk
Aston-Martin AMV8 Vantage N400 - Foto Jim Appelmelk

Bentley Azure

Deze spot kunnen de meeste mensen zich vast nog wel herinneren. Het was op een novemberavond dat ik een zilveren Azure tegen kwam bij een restaurant. Er zat een bekend gezicht, want reeds eerder had ik foto´s gemaakt van een zwarte Azure en een blauwe Cadillac Series 62 ´59, ook uit zijn collectie. Na een kort babbeltje te hebben gemaakt liet hij de woorden “geel” en “Azure” vallen, allebei kleuren, maar ik begreep dat “geel” voor de kleur van de lak zou gelden. Na een korte Google-sessie kwam ik de auto inderdaad tegen als “For sale”. De mastodonte convertible, uitgerust met glimmende velgen van een indrukwekkende lelijkheid, was ooit van de Iranese Bijan geweest, een modeontwerper met een pandje aan Rodeo Drive. Zoekt en gij zult vinden: een gele Phantom Drophead Coupé als vervanger.
Enfin, vol verwachting klopte mijn hart, want ik was reuze nieuwsgierig naar het resultaat, ookal had ik het online al lang gezien. Begin januari, – trouwe AB’ers kunnen het zich misschien nog wel herinneren want hij staat daar al langer op -, stonden we de auto met zijn drieën, goed ingepakt in handschoenen, jassen en sjaals, te fotograferen. Het is een bizarre verschijning, want een statige kolos als deze ben je gewend in de formele kleuren donkerblauw, zwart, en het eveneens enigszins vermoeiende zilvergrijs.

Bentley Azure - Foto Jim Appelmelk
Bentley Azure - Foto Jim Appelmelk
Bentley Azure - Foto Jim Appelmelk
Bentley Azure - Foto Jim Appelmelk
Bentley Azure - Foto Jim Appelmelk
Bentley Azure - Foto Jim Appelmelk
Bentley Azure - Foto Jim Appelmelk

Donkervoort D8 270

Waar kikkergroen gemeengoed is op een Porsche 997 GT3 RS, is elke andere auto in deze tint haast voorpaginanieuws. Zoiets als dit had ik nog nooit gezien, een Donkervoort is doorgaans ook niet in de meest fantasierijke kleuren te vinden. Deze D8 is naast opvallend ook nog eens waanzinnig snel, want de 1.8 liter viercilinder turbomotor levert 265 pk. Het is een echt acceleratiebeest, want in nog geen vier seconde tikt hij de honderd kilometer per uur aan. Een heel indrukwekkende topsnelheid heeft de auto niet echt, 250 km/u kom je wel vaker tegen. Vanuit zo’n licht, laag, onbeschermd autootje is het echter wel veel indrukwekkender om elke seconde zeventig meter per seconde voorbij te zien komen, dan zittend op een lederen troon in een Fünfer, E, of A6.

Donkervoort D8 270 - Foto Jim Appelmelk
Donkervoort D8 270 - Foto Jim Appelmelk
Donkervoort D8 270 - Foto Jim Appelmelk
Donkervoort D8 270 - Foto Jim Appelmelk
Donkervoort D8 270 - Foto Jim Appelmelk
Donkervoort D8 270 - Foto Jim Appelmelk
Donkervoort D8 270 - Foto Jim Appelmelk

Ferrari 360 Modena F1

Het eerste dat ik deed toen ik er voor stond: kijken of hij goed gewrapt is. Dan: ontdekken dat hij helemaal niet gewrapt is. De lak is van origine wit! Dit is heel erg zeldzaam voor een Ferrari 360 Modena, wat moet je dan ook met witte lak? Ik zou het zelf wel weten als ik destijds een 360 Modena zou bestellen. Of eigenlijk… Toch helemaal niet. Maar wit zou het in ieder geval niet worden. Geel en rood zijn voor mij, heel afgezaagd, nog steeds perfecte kleuren voor dit model, naast een scala aan andere beeldige kleuren die we helaas veel te weinig zien (zoals donkerroodmetallic, waar ik eeuwig op terug blijf komen). Rood is erg standaard, maar het staat de auto niet verkeerd. Geel is gewaagder, en des te zeldzamer. In Nederland rijdt een handjevol Modena’s in deze kleur, en een enkele Spider. De eerste 360 Spider die ik zelf ooit zag, – hij was toen net uit -, was overigens ook geel. Wit is echter heel beperkt geleverd, tot ik dit net ingevoerde exemplaar zag had ik het ook nog nooit ergens op een 360 gezien. De donkere accenten, zoals de velgen en de roosters achter doen de auto veel goed, waar de combinatie black-on-black weinig over zou laten van het aandachtig vormgegeven lijnenspel. Het zwarte rooster geeft overigens aan dat het om een “F1” gaat, een versie met flippers aan het stuur, zoals voor het eerst leverbaar was in de F355 Spider. De rest van de exemplaren heeft de klassieke “dubbele H”.

Ferrari 360 Modena F1 - Foto Jim Appelmelk
Ferrari 360 Modena F1 - Foto Jim Appelmelk
Ferrari 360 Modena F1 - Foto Jim Appelmelk
Ferrari 360 Modena F1 - Foto Jim Appelmelk
Ferrari 360 Modena F1 - Foto Jim Appelmelk
Ferrari 360 Modena F1 - Foto Jim Appelmelk
Ferrari 360 Modena F1 - Foto Jim Appelmelk

Jaguar XKR Convertible

Salsa Red is een kleur die aanvankelijk nog niet leverbaar was, legde de eigenaar me uit. Wat er wel aan kleuren te kiezen was vond hij drie keer niets. Jaguar is een merk voor formele kleuren, met iets fels lok je veel reacties uit omdat het zo ongebruikelijk is. Rood is zo zeldzaam dat je het niet gauw mooi zal vinden. Zo gaat dat bij kleuren. Zodra de kleur of tint gebruikelijker wordt, gaan mensen het vanzelf mooier vinden. Het is denk ik een stukje “werking van het menselijk brein”. Denk maar aan de start van de wit-rage, een jaar of vier geleden. Daarvòòr gold “met een witte blijf je zitten”. Enfin, we hadden over een Jaguar in de kleur rood. Onwennig dus, maar ik vind het wel een mooie kleur. Het is het andere uiterste voor degenen die grijs, zwart en zilver afgezaagd vinden. Met iets er tussenin, zoals donkerrood(duh…), groenmetallic, of een niet erg donkere blauwe kleur kun je minder opgetrokken wenkbrauwen verwachten, maar toch nog (leuke) opmerkingen over je kleurkeuze.

Jaguar XKR Convertible - Foto Jim Appelmelk
Jaguar XKR Convertible - Foto Jim Appelmelk

Porsche 997 Turbo

Een echt hoogtepunt is voor mij deze 997 Turbo. Weg met de saaie kleuren! Ik vind Porsches altijd al een hoog been-there-done-that gehalte hebben (allemaal hetzelfde! Maar dat is geloof ik vloeken in de kerk, in kringen van genuanceerde autoliefhebbers), daar komt vaak nog eens bij dat “kleuren” (lees: tinten zonder verzadiging) met nog minder fantasie gekozen worden dan de songtekst van een gemiddelde boyband-hit. Thumbs up voor deze eigenaar dus, ondanks het feit dat veel mensen het wellicht niet mannelijk genoeg vinden. De kleur heet Ice Blue. Het is zo zeldzaam dat ik deze niet eerder heb gezien. Het is wel een ingevoerd exemplaar, dus de kleur is alsnog niet uitgezocht door een “inheemse” chauffeur. Ik had het wel een beetje kunnen raden.

Porsche 997 Turbo - Foto Jim Appelmelk
Porsche 997 Turbo - Foto Jim Appelmelk
Porsche 997 Turbo - Foto Jim Appelmelk
Porsche 997 Turbo - Foto Jim Appelmelk
Porsche 997 Turbo - Foto Jim Appelmelk
Porsche 997 Turbo - Foto Jim Appelmelk

Porsche 957 Cayenne Techart Magnum

Als één auto fascisme (excusez-le-mot, maar het is wel een beetje waar toch?) uitstraalt, is het wat mij betreft een dik getunede SUV in het zwart, het liefst zelfs nog met zwart schoeisel. Iets liever is een wit exemplaar, dat kom je ook nog wel eens tegen. Zuurstokrood is echter zo’n contradictio interminis op een auto als deze, dat niemand er waarschijnlijk aan denkt dat het überhaupt zou kunnen. Na enig onderzoek blijkt het om Auburn Red te gaan, een kleur die – alweer – zo zeldzaam is, dat er niet veel over te vinden is. Wil niemand soms een mooie kleur op zijn auto hebben? Wat er onder die rode laklaag zit is trouwens (onder andere) een V8 biturbo motor met een inhoud van 4,8 liter. Standaard staat dat in de 957 garant voor 500 pk, Techart kan je helpen aan 680 pk, mar doet dat niet altijd. Hoe potent een Techart Magnum is, is moeilijk van buiten te zien.

Porsche 957 Cayenne Techart Magnum - Foto Jim Appelmelk
Porsche 957 Cayenne Techart Magnum - Foto Jim Appelmelk
Porsche 957 Cayenne Techart Magnum - Foto Jim Appelmelk
Porsche 957 Cayenne Techart Magnum - Foto Jim Appelmelk
Porsche 957 Cayenne Techart Magnum - Foto Jim Appelmelk

TVR Griffith 500

Voor een auto als deze zou ik stiekem toch wel, hoe infantiel het ook klinkt, een tijdmachine willen hebben. Een aantal jaren geleden was de auto namelijk nog voorzien van een zwarte laklaag. Correctie: koets. Foto’s waren wel erg leuk geweest om hier ter illustratie aan toe te voegen. Wat het verhaal achter de bizarre total-make-over was, weet ik verder niet. Wellicht was het een schadegeval, want een koets van polyester en glasvezel vervang je niet zomaar. Een vooruitgang vind ik de make-over zeker, want een TVR is op zich al zo maf dat geel er nog wel bij kan. Of het ècht een mooie auto is, is aan jullie om te bespreken, zulke discussies lees ik altijd met veel plezier na. Ik zou hem in ieder geval wel willen hebben, tenzij ik ècht van alle kanten hoor dat de auto spontaan op slot zit, het dak er niet op-of-af wil, een cruciale leiding door midden scheurt, of de eerste drie versnellingen opeens niet meer werken, om maar iets te noemen. Of het allemaal ooit is gebeurd zou ik niet weten, maar er over fantaseren is altijd een leuk tijdverdrijf.

TVR Griffith 500 - Foto Jim Appelmelk
TVR Griffith 500 - Foto Jim Appelmelk
TVR Griffith 500 - Foto Jim Appelmelk
TVR Griffith 500 - Foto Jim Appelmelk

Voor deze week heb ik geen uitloop naar donderdag/vrijdag klaar liggen, maar wel een wallpaper. Natuurlijk is het een wallpaper van een exclusieve auto, en niet te vergeten, voorzien van een mooie laklaag. De komende zomerweken zal er elke woensdag weer een wodaspoda worden gelanceerd, maar momenteel heb ik nog geen onderwerpen vast staan. Voor vragen kun je me altijd mailen.



87 reacties

-edit: nutteloze bijdrage-
De porsche is fraai in het blauw! Beter dan het altijd aanwezige zwart, grijs of silver.
die turbo ziet er goed uit.
Kijk, dat is een mooi verhaal. Persoonlijk vind ik die Ice Blue kleur voor de 911 ook briljant, net als het kikkergroen op de Donkervoort. Een beetje kleur op de weg mag wel, zeker bij dit soort auto’s!
Welkom terug! Wat mij betreft lever jij de meeste toegevoegde waarde aan autoblog!
die porsche is toch wel wel het vetste hoewel die aston ook wel erg dik is in het oranje!!
Welkom terug appeltje, mooi spots!
Die Porsche had ik een tintje donkerder genomen in het blauw. Dan was hij perfect geweest. Een beetje zoals op de brochure van de 997 turbo dus. Dit gaat namelijk toch een tikje te ver richting Bugatti-blauw.
Leuk dat je er weer bent, altijd boeiende (en vaak leerzame) artikelen!
Bij winst op het WK krijgt de gehele selectie een oranje Aston.
integralechubasco
de TVR griffith is wreed, jammer van de vauxhall vectra I achterlichten…


persoonlijk vindt ik zwarte velgen lastig op de gevoelige plaat vast te leggen. dat komt vast en zeker doordat er weinig speling van het licht erop te zien is, daardoor ziet het er ‘smerig’ uit…
Die porsche is toch de mooiste.
Ben ik de enige die je heel erg heeft gemist?

Welkom terug, ik ga weer genieten!!!
Ja! Appeltje! Wat fijn! :D Ik sla deze pagina op, dan kan ik hem straks in de trein lekker lezen.
Meteen enkele leuke spots.. Dit zie ik graag ;) Ook dat kleur op de Porsche vind ik wel gaaf..!
Verder denk ik wel dat er een foutje staat bij die Aston: Deze zijn in vier kleuren geleverd. Wie Karussel Orange te kinky vindt kan nog kiezen tussen “de twee andere kleuren”, Bergwerk Black en Lightning Silver…. ;)
*is een appeltje halen*

al die kleuren lijken bout als je het mij vraagt, behalve die porsche doet het goed.
Yes appeltje is gerug :D! Altijd leuke verhalen, leuk geschreven, leuke spots, leuke wallpapers (waarvan ik er nog 1 heb staan zelfs, de cl65 amg 40 year edition van langs voor is zoooo een mooie auto/foto dat ik geen andere nodig heb :D!) , enzo verder!
Cool, appeltje is terug! Vooral de Dondervoort en de TVR vind ik erg mooi zo en zou ik graag willen hebben.. Dat wit op een Ferrari vind ik niks, maarja, je kan ook niet alles hebben. Wel weer allemaal mooie spots iig!
Hoera! Welkom terug Appeltje!
deze items kunnen elke week wel weer op ab, echt leuk
@Stopwearingpants:

Dat was tot niet al te lang geleden ook zo.. Alleen Appeltje, de vast spotter stopte er mee.. Et voila, nu istie ineens weer terug=)
Jihaaaa, goede keuze Appeltje ;)
Die oranje Astin heb ik gisteren nog in eht echt gezien (autosnelweg ter hoogte van Zolder)
APPELTJE IS TERUGGGGG!!!! :)
Welcome back and here to stay?

De AMV8 en 997 zijn tijdloos, machtig mooie machines, al moet je natuurlijk wel voor de AMV12 gaan, eigenljk ;)
@mhijnen:

Dat je een AMV8 met een 997 vergelijkt is al erg genoeg.. Vervolgens nog zeggen dat je eigenlijk voor een AMV12 moet gaan getuigd echt van het missen van alle gevoel voor smaak; duurder en sneller is niet altijd mooier en beter..
@EJS: Waar staat dat ik de porsche met een AM vergelijk? Het ‘stoerdere’ uiterlijk van de v12 is je ook nog niet opgevallen? Maar toch bedankt voor je inhoudelijke reactie.
@mhijnen:

Je zet ze iig op één lijn, als waren ze even mooi.. Om eerlijk te zijn vind ik die tot in de eeuwigheid geevolueerde kever niet zo mooi als die prachtige am..

@mhijnen & alwinh
En om de amv12 nou stoerder te noemen dan de amv8.. Hij heeft vooral meer gaten en onregelmatigheden, wat mij betreft doet dat verschrikkelijk afbreuk aan het oorspronkelijke design.. Ok, miss heb je wel gelijk dattie stoerder is, maar mooier..?
@EJS: De/Een AM is ook zeer zeker mooier dan de/een Porche, maar vind beide zeer mooie auto’s. De stoerdere AMV12 is in mijn ogen dan ook mooier dan de AMV8. Deze afgebeelde AMV8 N400 is natuurlijk ook prachtig en mooier dan de “standaard” AMV8, maar doe mij toch maar de robuustere AMV12, want het geluid van die V12 is werkelijk onovertroffen. Vind ik. :)
Voor mij de 360 Modena alstjblieft! Wat fraai zeg, had nog nooit een witte gezien, maar vooral met die zwarte ‘band’ achterop erg mooi! Die Porsche Cayenne mag wat mij betreft de crusher in…
Appeltje, je bent een held!
Ik klikte het topic gewoon open en was stom verbaasd, heerlijk het voelt als thuis komen. Appeltje welkom terug, en ga aub zo verder.
Appeltje, nu het mooi weer word en de oltimers en dikke
sportwagens komen toch weer buiten spelen.
Begint het toch weer te kriebelen?

Altijd al genoten van jou artikelen!
Met name de oldtimer artikelen MBT “britse” auto`s!

Ik hoop dat je deze zomer er weer het een en ander
kunt posten hier op autoblog.
Dan kunnen we met z`n allen weer genieten!!!
De Porsche ziet er geweldig uit, de rest mag in de hydraulische pers.
Welkom terug! (houd even een feestje)
Is dat niet de Bentley pre-owned by Jamie Foxx?
Die Bentley en die Porsche, die kunnen echt niet, aarghhh!

*schrobt de achterkant van zijn oogballen met brillo’s en Jif*
Hoi hoi hoi appeltje is back!!

mooe plaat van die porsche
met dat extra 50% on all sales
Wow, wat schitterend te lezen hoe blij iedereen hier mee is! Klassiekers, supercars, Brits, etc. etc. hoop ik hier binnenkort allemaal weer te lanceren, het is alleen wel moeilijk om te blijven varieren…

@Dimglor
Ja, 3… Typfoutjes horen er helaas nog steeds bij :-(

@BaySideBlueBoy
Ik las ook al ergens iets over Jamie Foxx, maar verder heb ik er niets over gehoord van de eigenaar. Ik kwam de Bentley tegen op een site van de dealer in Amerika, daar stond alleen bij dat hij van Bijan was geweest. Misschien heeft Bijan hem van Foxx???

Nogmaals: ik vind het erg hartverwarmend te lezen hoe hierop wordt gereageerd! Dank jullie wel, ik hoop elke week iets te maken dat net zo leuk is/blijft.
@Appeltje: We vinden het inderdaad allemaal weer leuk om te lezen! Als je te veel moeite krijgt met wat leuks en amusants neer te zetten is het misschien een idee om er een tweeweekse rubriek van te maken… Om de week dus..
welkom terug Appeltje :D:D:D
Erg leuk om te lezen dit :)
Super Appeltje, dat je terug bent!

Ik heb zelf 1× een witte 360 gezien, inderdaad heel mooi! Ook een (F)430 staat het niet verkeerd. Zo stond er afgelopen keer op Concorso Italiano een witte 16M, ziet er vet uit!
@EJS: Ik vind ook de AMV12 sneller, mooier, stoerder en beter dan de AMV8.
Heb ik nu ook geen smaak?
@AlwinH: Maak je niet druk, ik heb blijkbaar ook geen smaak..
Welkom terug Appeltje! Goed dat je er weer bent, ik heb je bijdragen gemist!
Leuke repo! ;-)
De zwarte grille op de Ferrari 360 is trouwens een Challenge grille en te bestellen op zowel de 6MT als de F1 versie, standaard is het gewoon dicht.
Goed dat je er weer bent, Appeltje. Jouw bijdragen zijn toch altijd weer leuk om te lezen. Keep it up!
mooi artikel, petje af hiervoor kom ik graag naar AB :-)
Aston-Martin AMV8 Vantage N400, Karussel Orange WK-editie…
@JWD: ik dacht dat die gaatjesgrille standaard op de F1 zat maar niet op de handbak?
Aston en turbo zijn knap!
Zonde van die Aston M. Die 911 vind ik super strak, zet maar voor de deur!!!DRive happy
Zo’n Porsche 911 Turbo in het Metalic-Bruin is ook erg mooi! (Kwam ff keer langs in de wasstraat, heb helaas geen foto’s)
@135i: is die kleur zo’n beetje chocoladebruin? Kom ik namelijk ook steeds bij ons in het dorp tegen (die Porsche staat áltijd stil trouwens; binnenkort vast goedkoop over te nemen). ’t Ligt niet in m’n aard om er foto’s van te maken, maar ik kan beamen dat dat zo’n 911 wel leuk staat :D
En je hebt al vast een hele mooie comeback gemaakt
oooh wat ben ik blij!!!,. heel erg leuk dat je er weer bent!
wodaspoda rules autoblog.

persoonlijk vind ik jou stukjes tienduizend keer meer informatiever dan de ABHD filmpjes, maar dat terzijde.

OT: Ik vind het persoonlijk altijd wel bijzonder dat bij een rode lak de achterlichten ander design gedrag gaan vertonen. kijk maar naar de jag vanachter de auto oogt nu een stuk breder omdat de achterlicht deels verdwijnen in het totaal ontwerp.
@tvrspeedsix: Daarom op rode bolides donkere achterlampen (liever niet lexuswit)
Appeltje, ik heb je bijdragen gemist en ben blij dat je terug bent!
doe mij die 997 turbo maar, mooie spot!
die AM …kwijl….zag gisteren eenzelfde Vantage rijden in MATrood, duits kenteken, heeeeel erg apart
Wauw! Wit staat de 360 erg goed!!
by the way, zijn de velgen wel gewrapt?
Die Turbo lijkt een andere voorbumper te hebben, die Bentley, bah…
Minstens net zo opvallend zijn de heldere achterlichten, iets dat fabrikanten hebben overgenomen van de tuningsindustrie in plaats van andersom. Daarmee ook het nogal goedkoop.

Ik dacht dat Lexus hiermee was begonnen op de IS serie, daarna is het overgenomen door de aftermarket en andere autofabrikenten.
Die witte Modena, vooral van de achterkant is die erg mooi. Wel verrot om schoon te houden.
Die witte 360, met donkere velgen, is de mooiste Ferrari die ik ooit gezien heb!
Appeltje is back! Hulde! Heerlijke kleur op de turbo. Bij de dealer hier in de buurt staat er een Turbo Cabrio MkI te koop in Fountain Blue met rood interieur. Eveneens een prachtbak.
Ah, de foto’s, de informatie, de herkenning… welkom terug! Ik kijk alweer uit naar prachtige foto’s met het verhaal bij een volgende AMV8 N400.
Super dat je weer bent begonnen met de WoDaSpoDa Jim! Ik las je teksten en bekeek je foto’s altijd met veel plezier, en ik doe dat nog steeds! Één klein puntje; De zwarte achterkant van de Modena duidt niet altijd op een F1-versnellingsbak, kijk deze maar eens: http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748364827062009214443
appeltje terug , :-D te gek
Zo’n gele Bentley is echt te dik. Zie ook deze speciale Continental T http://www.canadiandriver.com/previews/images/continental_t4.jpg
“Geel is gewaagder, en des te zeldzamer”. Is geel niet de standaardkleur bij Ferrari waar je niet voor hoeft bij te betalen? Oftewel: je gaat toch niet een Ferrari kopen en dan laten zien dat je hem eigenlijk maar nét kan betalen door een gele te kiezen.
Leuk dat je er weer bent, Appeltje. Ik lees je artikelen altijd met veel belangstelling door.
Dit artikel is het levende bewijs dat zwart en zilver toch wle de minst geschikte autokleuren zijn.
appelmelk fan
JA!!! JIM is TERUG! :D
Goed weer van je te horen!
Ik hou van je artikelen.
Die Bentley! ROFLMAO! Echt zo’n foute rappers auto. Verschrikkelijk zonde…
Welkom terug Appeltje!
Ga zeker weer van de artikelen genieten, ga zo door!
JiiiiiiHHHAAAAAAAAA…..HE’S BACK:-)!! A-P-P-E-L-T-J-E…3x en JUICH!!!

De man van de schitterende foto’s, mooie verhalen over gave auto’s en leuke weetjes…!!

En hoe….ik ben al zo gek op de V8 Vantage…..maar in deze kleur en uitvoering, krijg ik er bijna een hartverzakking van zo mooi…!!

Thx APPELTJE….veel plezier met alle complimenten en spot middagen.

Grtz,
ruud

Ps. Who the fuck is -nutteloze bijdrage(…)- bram…..de jaloerse ex van appeltjes vriendin of zo…!?
Het opslaan van de pagina is jammerlijk mislukt, maar nu heb ik het dan alsnog gelezen, genoten natuurlijk. :P De Donkervoort, de Jag, de Porsches en de TVR vind ik erg geslaagd met deze kleuren.
Maar zoals je weet kijk ik weer vooral uit naar de klassiekers-afleveringen! ;)
De bentley is wel een klassieker. Zo fout dat ie weer goed is. En wat een mooie kleur heeft die Porsche. Leuke foto’s!!
Frapzlt, die 911 staat echt goed in dat blauw. Prachtig.

Jammer dat er een 911 onder zit, maar ok ;)

De Griffith is ook altijd 1 van mn favo’s geweest. Ik heb er liever een in zo’n oker-geel, echter.

En wit op een ferrari kan best.
Appeltje, welkom terug op Autoblog, ik las met een glimlach je bijdrage. Die appelgroene Donkervoort is een prachtkar, net als die gele TVR :)
Gaaf! Hij is terug hoor! En met wat voor een spots meteen, zwaar onder de indruk van de Ferrari en Aston! Wat een kleuren, geweldig!
die bentley! MMMMMMMM…….
Nogmaals: hartelijk bedankt met al jullie reacties! Het is heel erg motiverend en leuk om te lezen, ik probeer woensdag weer iets te lanceren, ook omdat ik het erg leuk vind om er zelf weer aan te werken. Als het toch niet lukt deze week is dat om niet meteen al mijn kruit in een keer te verschieten…
@uwemajesteit: Uhm… hij staat volgens mij ergens in een dorp rondom Hoorn (N-H)

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).