Kies maar: BMW Z4 vs Audi TT

Auteur: , 143 Reacties

Vandaag gaan we een vergelijk aan tussen een tweetal open tweezitters. Het einde van de zomer nadert met rasse schreden, maar met een beetje mazzel kunnen we af en toe nog eens een middagje met open dak rondtouren, nog voordat het hele interieur volregent met felgekleurde boomblaadjes.

De twee lijdende voorwerpen van vandaag zijn afkomstig uit de stallen van respectievelijk München (BMW) en Ingolstadt (Audi). Deze twee plaatsen liggen op een half uur afstand van elkaar, maar de rivaliteit tussen de merken is er niet minder om.

Laten we beginnen met de BMW: in 2009 introduceerde het merk de tweede generatie van de Z4. Qua design werd gebroken met de traditie van de eerste generatie. Waar deze gekenmerkt werd door een hoekig lijnenspel, had de tweede generatie veel rondere vormen. Dit deed veel vrouwelijker aan, en wellicht kwam dat ook doordat deze generatie van buiten en binnen door een tweetal vrouwen was uitgetekend.
Het motorenpalet strekte zich uit van de sDrive23i (204 pk) tot en met de sDrive35i (306 pk). De lichtste Z4 sprint hiermee in 6,6 seconden naar de 100, de sDrive35i klaart de klus in 5,2 seconden. Ondertussen is er echter ook een sDrive35is, als soort van pleister op de wond voor het niet verschijnen van een Z4 M. De zwaarste Z4 levert een vermogen van…precies: 340 pk. Zoals het BMW betaamt heeft elke variant achterwielaandrijving, voor de puristen een must bij sportieve tweezitters.

Ook Audi heeft momenteel de tweede generatie van zijn rappe tweezitter op de weg rondrijden. De eerste generatie had juist geen gebrek aan ronde vormen, het was een en al rond. Bij de nieuwe generatie werden deze ronde vormen doorgezet, en medio 2010 kreeg het model nog eens een facelift (inclusief ledjes), waardoor het er weer helemaal up to date bijstond.
De lichtste variant is de 2.0 TFSI met 211 pk, en deze is, evenals de Z4 sDrive23i, voor net iets minder dan 50.000 euro te verkrijgen. De pk’s van de Audi echter gaan via de voorwielen het wegdek op. De dikste Audi, de TT-RS, perst 340 pk uit zijn geblazen vijfpitter. Met een aanschafprijs van 78.500 euro is hij echter wel een flink stuk duurder dan BMW’s sDrive35i (66.150 euro), maar zit hij maar net boven de 76.650 euro die je voor de sDrive35is moet neertellen. Qua topsnelheid is het lood om oud ijzer: alles wat harder kan dan 250, wordt op die snelheid in de kiem gesmoord door de Duitse begrenzers.

Dan nu de hamvraag: welke kies jij? De instappers hebben gelijke prijzen en prestaties, en de topmodellen hebben zo elk hun eigen charmes. Ga je voor achterwielaandrijving of quattro, wordt het een geblazen viercilinder of een atmosferische zescilinder? Is de TT-RS 17.000 euro meer waard dan de sDrive35i, of ga je liever voor de sDrive35is? You decide.




143 reacties

Makkie: Z4
Makkie: Z4
beamer
Hmm kvind ze allebei niet super maar doe dan toch maar de TT RS
Een Nissan 370Z uiteraard!
@MRStephan: Moeilijk hé kiezen/ lezen.

OT: doe mij maar de TT. Minder schreeuwerig en mooier vorm gegeven. Owja en omdat iedereen hier al een Z4 kiest. Vinden mensen hem dan echt zo mooi of zijn mensen hier niet zo zelfdenkend?
@911GT2: Ik ben zelfdenkend, en vind hem mooier dan de TT. Dus ik kies ook de Z4.
@911GT2: nee niet iedereen is blind…
De TT-RS is toch niet te vergelijken met die 35i??
Z4, omdat ie moderner oogt, ik denk spannender rijdt en stiekem omdat ie mooier is.

De TT klinkt weer super met de 5 cilinder en ziet er leuk uit met die spoiler achterop maar is gewoon niet mijn auto.
zijn er uberhaupt wel kappers die autoblog lezen? anders wordt de uitslag wel heel eenzijdig
z4 fraaier, gewoon zoals het hoort achterwiel aandrijving en het is geen audi
maar liever een 370z of een s2000
Doe mij maar een Z4 3.5is, 340 pk’s op de achterwielen met DKG bak! Onlangs op cursus zelf met gereden en is werkelijk fenomenaal. Op papier “slechts” even snel als M3 DKG ( 4,8 tot 100 ) maar voelt veel krachtiger aan als die laatste!
Z4…

Of als het een TT moet zijn, de RS.
Z4 ajb, inpakken hoeft niet, ik neem m zo mee.
Wel de sDrive35is uiteraard!
Z4 en dan maakt de motor niet zoveel uit;)
Z4 in alle gevallen.
Geert Schoots
De nieuwe Z4.
heerlijke neus. Mooie grote motorkap.
je zit lekker dicht op de achterwielen.
Dus je voelt jezelf ook nog een beetje sportief rijden.
In de audi zit je op meest neutrale comfortabele positie, midden tussen de wielen. En dat is jammer voor een zondag’s autotje.
Z4 , omdat het een roadster met hardtop is, de audi TT RS niet :(
waarom niet zoiets?
http://www.snappoll.com/poll/341002.php

Z4 voor mij, achterwielaandrijving, stuk mooier in mijn ogen en die lekkere zescilinders!
Geert Schoots
Audi TT natuurlijk
Uhm, is dit serieus een vraag?Z4 natuurlijk!Tenminste,als je verstand van autorijden hebt;)
allebij duits en saai
Z4 aub, ongelooflijke mooie wagen en heerlijke 6-in-lijn’s
whoa, een vrouwen- of kappersauto, geweldige keuzes! ;) Aan de ene kant wil ik dan toch wel kunnen driften, aan de andere kant is de vijfcilinder een véél leukere motor. TT-RS dan maar, hoewel ik mijn geld er niet aan uit zou geven :)
Z4… TT is erg gaaf en zeker de 2.0 liter TFSI rijdt heerlijk..echt heerlijk.. maar een Z4 rijdt beter..(en is nog mooier ook..)
TT. heb ik laatst in mogen rijden (een simpele TT Cabrio 2.0 TFSI) maar mijn god wat rijdt zo’n ding lekker..
Misschien een wat trage schakelbak maar dan nemen we toch lekker de handbak!
Ben geen BMW fan maar toch zal ik de Z4 kiezen.
Leuk geschreven trouwens.
Was net voor iets te bestellen bij de BMW dealer, twee nieuwe Z4’s in donkere kleuren gezien. Ik ben geen fan van deze categorie auto’s, maar ’t overtrof mijn verwachtingen: niet zo nichterig/vrouwenauto-achtig als je meestal in dit segment ziet. Lange neus, breed, laag, heel acceptabele vormgeving.

TT vind ik niet overtuigen, al is de huidige generatie minder erg dan de eerste versie.
Audi TT.
Is niet eens een keuze, Z4 natuurlijk!
Z4: achterwielaandrijving. Iets anders wil je in zo’n auto niet!
Op een enkele die-hard fan na zegt iedereen hier Z4, maar goed wat de Z4 betreft is het waarschijnlijk ook de beste cabrio die er bestaat. Tegenwoordig ook nog eens een van de mooiste.
er bestaan meer auto’s dan Duitse auto’s of ander VAG producten hoor…

En dan liever de Z4.
Z4, en bij een fatsoenlijke keuze Toyota Supra Targa.
makkelijk: de TT
Zonder twijfel, de Audi TT RS.
meer geluid, meer verschijning, zie je minder en is bruter en niet zo wijverig vormgegeven als de Z4
na de vorige z4 en z3 is de nieuwe z4 het vrouwen auto imago zeker ontgroeit. vandaag de dag mag een man ook gezien worden in een z4 terwijl juist de nieuwe is ontworpen door een vrouw. erg mooie auto.

de TT vind ik eerlijk gezegd naast de S en RS nogsteeds een vrouwen auto.

verder: altijd een BMW boven de VAG Audi alleen al voor die misplaatste arrogantie van de VAG nerds.
@Mark: zwam.. bmw-nerd
Z4…everyday.
De Bimmer.
Definately de Z4, absoluut de mooiere van de 2!
Maar de beste??? Dan toch een 430 Scuderia 16M, of in een lagere prijsklasse: de Honda S2000
Audi heeft duidelijk wel begrepen waar we naar toe moeten door gewicht te besparen bij de huidige TT (t.o.v. de vorige), daar waar BMW in dat opzicht nog steeds de plank finaal mis slaat(flink zwaarder geworden t.o.v. vorige model).
En ondanks dat ik de BMW er gelikter uit vind zien, zou ik toch kiezen voor de Audi, al was het alleen maar omdat het cabrio rijden mij nooit heeft kunnen grijpen.
Dat gezegd hebbende, zelf zou ik geen van beide merken hebben gekozen.
Zonder twijfelen, onmiddelijk doet u mij maar de Z4 aub. Poetsen hoeft niet, doe ik zelf wel.. ;)
de Z4 23i is voor mij fun genoeg, 204 pk is echt genoeg hoor ;)
Duidelijk de TT. Mooi uitgerust met de 2.0 TFSI Quattro DSG, S line 19 inch, PRo line pakket en dan in het zwart.Maar de lichtste uitvoering is niet de 2.0 T. Deze rol is weggelegd voor de 1.8 T met 160 pk. Of is dat voor het vergelijk?
de BMW
TT ofcourse :D
z4 of je moet een kapper zijn dan een audi titi
@ardonjr

Trage schakelbak? Dat moet je even uitleggen. Volgens mij is die DSG (S-Tronic) bak alles behalve traag :o.

Ik zou in elk geval voor de z4 gaan.
doe mij maar de oude Z4M coupe aub…
Z4, natuurlijk. Velen malen mooier en eigenlijk krijg je twee auto’s voor je geld.
pff makkie hoewel ik hem een beetje te vrouwelijk uit vergeleken met de oude neem ik toch de z4
uit vind zien< plz edit.
Z4! Alhoewel ik stiekem de Z3 mooier vind :)
afgelopen zaterdag in de TT-RS gereden, wat een ongelofelijk bruut apparaat!!! mag dan een kappersauto zijn, maar een coupe is beter dan zo’n gaybriolet!
Oja een cabrio cruizer moet gewoon acherwiel aandrijving hebben toch?(sorry voor de vele reacties)
@911GT2
De meeste die reageren hebben nog niet eens de leeftijd bereikt om het roze papiertje, sorry roze kaartje te behalen. Dus lekker mak als een schaap de rest volgen en kiezen voor BMW.

Voor mij graag een TT-S 2.0 TFSI Quattro, okay als het dan helemaal moet neem ik ook wel genoegen met de RS-versie.

Als de keuze nou zo zijn Audi TT of BMW Z1, zou ik toch nog even moeten nadenken welke ik zou kiezen.
SLK 55 AMG, nieuwe model (niet huidige) is ook prima. Maar van deze… tja. TT-RS of Z4M Coupé….

…Z4M Coupé dan maar.
De Z4 natuurlijk. Die TT is echt leijk
De Z4 in het donkerblauw metallic en wit lerenbekleding please!
Lelijk eendje
De vorige Z4 met de TT-RS!!!
Z4!!!
is het geen Z4M, is het geen TT-RS. dan hoef ik geen van beide! en waren ze dat wel, doe dan maar de TT-RS!
De Z4 natuurlijk, achterwielaandrijving zoals het hoort en veel meer auto voor je geld. Die voorwieltrekkende Audi-meuk met de bijpassende ongegronde arrogantie van de berijders komt me sowieso een beetje de neus uit de laatste tijd.
TT RS natuurlijk.. Nooit begrepen wat een man met zo’n wijfig klapdakje moet.. Moet je dan toch BMW rijden spaar dan door voor een echte namelijk, de Z8..
Als ik dan toch moet kiezen… nee, ik kan het niet.
Ben niet zoon roadster fan (de coupé van de Z4 en Z3 kon me wel erg bekoren!!) dus zou ik voor de tt gaan… maar die heeft dan weer FWD, wat ik niet zo leuk vind om te rijden. Geen van beide deze keer :P en anders de Z4 met een vastgelast dakje ;)
Duidelijk: 6 cilinder met achterwielaandrijving graag.
Z4 natuurlijk, veel meer klasse een naar 20 jaar is het nog steeds mooie wagen, Audi’s zijn al naar 2/3 jaar uit de mode
Lache, uiteraard TT. Beamer maar een misbaksel
Wij hebben hem al, maar doe maar de Z4 ;)
integralechubasco
fl*kker toch op met die computergestuurde auto’s… doe mij maar ‘the real thing’.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lgswa143nol1
Jan van Heemsteren
Z4 natuurlijk, ik mot geen VW met een spoiler.
Niet moeilijk, gewoon de Z4 :D
De TT natuurlijk. 5 pitter met turbo en Quattro :D Beste combo die er is.
De BMW, al vind ik hem niet mooi. Maar met achterwielaandrijving en de lange neus is het meer sportwagen dan die Golf Cabrio.

@ integralechubasco
Prima keuze, maar dan moet je wel nog zo’n 10000 per jaar aan onderhoud kunnen spenderen (dit heb ik van een gewaardeerd Ferrari-specialist, dus het is niet overdreven).
de BMW. mooier van binnen en buiten en rijdt volgens mij veel leuker met achterwielaandrijving en sportieve bmwbestuuring + 6 cilinders

maar het liefst nog die van integralechubasco natuurlijk !
maar integrale nu weet ik nog niet welke jij van de 2 zou kiezen. ben zo benieuwd
integralechubasco
@topless
tja, maar als je de waardeverlies van nieuwe auto’s erbij pakt (50% na het eerste jaar) dan ben je met de ferrari nog steeds voordelig uit…

@flamingo
BMW natuurlijk. Audi is voor posers…
Ook al is het wel een dames kappers auto, de TT is een heerlijk rij ijzer!! Helemaal in de RS uitvoering met de magische 5 cilinder!
Audi TT-rs kom er maar achter me u vrouwenbakske de achterkant zal je kunnen zien maar de voorkant niet !
Z4 natuurlijk straalt veel mooier uit !!!
Je kan de TT ook met 1.8 TFSI (160 pk) krijgen hoor dus da’s de lichtste. Niet dat je die moet nemen natuurlijk; gewoon de TT RS! Turbofive baby!!
Nieuwe TT-RS met S-Tronic, 4,2 S naar de 100 (volgens Sport-Auto Magazine). Voor een paar euros te tunen tot 450pk. Topsnelheid dan ruim over de 300 en accelaratie naar de 100 op Ferrari en Lamborghini niveau.
Navigatie systeem van de Audi lijkt me lekker lastig bedienen met alle toetsen rechts van het scherm… zowiezo een onduidelijk navigatiesysteem van Audi (in A5 sportback ervaren) in vergelijk met een Mercedes. (BMW ken ik helaas niet).
De oude TT is 1 van de grootste nichten bakken ooit gemaakt. Als je denkt dat het meeuwenschijt is dat overal op de wagen zit dan heb je het mis.
De nieuwe TT vind ik wel mooi, in RS uitvoering heel erg gaaf maar heb toch liever de oude Z4 M coupe.
Nieuwe Z4 ben ik nog niet helemaal over uit wat ik er van vind. Zekers wel een mooie auto maar van uit sommige hoeken gezien een beetje apart.
De eerste TT vond ik nog een beetje leuk tov de Z3.
Maar nu definitief de Z4.
Maar laten we wachten op de nieuwe SLK, zou ook wel eens een leuke verschijning kunnen zijn en waarschijnlijk zeker zo snel.
integralechubasco
@Erik
Ferrari en Lamborghini niveau? met de motor voor de vooras zeker?
de TT 2.0TDI natuurlijk ;)
heb laatst in een Z4 3.0 gereden, heerlijke auto, schittreend om te zien, maar kan kwa trekkracht en tussensprints niet ruiken aan een turbomotor van bv. een TTrs.
De VORIGE Z4, graag. De huidige is een stuk minder zuiver. Als het niet zo politiek incorrect klonk, zou ik zeggen dat je ’t kan zien dat hij door twee vrouwen ontworpen is. ;)
@BaRa: Ga rustig je gang. Wij ademen hier politieke incorrectheid.
Z4…
Ik kan echt niet kiezen, maar de vorige TT was echt lelijk na de introductie van de nieuwe TT.. Dus op veiligheidsoverwegingen toch de Z4 :D
Moeilijk, moeilijk, moeilijk. De Z4 rijdt best wel saai, driften is zo goed als onmogelijk, eigenlijk is het geen echte BMW. De TT-RS dan maar, omdat het een 5-cilinder is en vanwege het geluid.
altijd bmw boven audi he

en zeker de z4
Natuurlijk voor we een echte sportauto!! Z4 dus.

De RS heeft wel een erg hoog tjoener gehalte zeg! De voorkant is zo’n beetje één groot stuk kippengaas en
WTF doet dat jaren 80 spoilertje daar achter???
@Jorden: Jaloers?
geen idee
TT-RS graag!!
100% TT
Absoluut de TT-RS.Meer sportauto dan BMW, die toch een fout imago heeft.Met droog weer op de openbare weg denk ik vergelijkbaar maar als het regent……..dag BMW.
Trouwens al dat gewauwel over dameskappersimago; denk hier iemand in Nederland nog zelfstandig na of gillen we elkaar alleen maar na?! Bekijk de roadtest van 5thgear maar eens met Jason Plato.Niks dameskapper ( wat is daar trouwens mis mee) deze auto.
@i-love-suv: Waarin is de TT-RS meer sportauto dan BMW? Jammer dat je dat er niet bij zegt, want ik ben wel benieuwd. En wat bedoel je als het regent, hoezo “dag BMW”? Ben jij 1 van die chauffeurs die Quattro nodig heeft om fatsoenlijk te kunnen sturen? Met de standaard voorwielaandrijving die je op 90% van de Audi’s tegenkomt, mag je met regen over je voorwieltjes glijden, het is maar wat je voorkeur is…

Leuk dat je eerst zelf begint dat BMW een fout imago zou hebben (Audi is daarmee hard aan een inhaalslag bezig denk ik zo), en vervolgens iedereen die de TT een dameskapper auto vindt een naprater noemen. Pot/ketel anyone?

Vrijblijvende suggestie: Wellicht komen reacties van jouw niveau beter tot hun recht op de Telegraaf.nl website.
Ik kies voor een Poll!
Lastige keuze.. maar als je kijkt naar het interieur van de TT, tja dan wordt het toch de Audi!
Vele ‘autokenners’ hier roepen TT-RS! Want magische 5 cilinder met turbo! Wat een rare keuze wanneer je weet dat de Z4 Roadster Sdrive35i dezelfde prestaties laat zien met een heerlijke 6 cilinder turbo….. ook nog eens voor 5000 euro minder.
Ik zou voor dat geld de Lotus Elise SC kopen (als tweede auto), maar aangezien er tussen de TT en Z4 gekozen moet worden dan kies ik voor de Z4. De TT Coupe is meer geschikt voor dagelijks gebruik dan de Z4 (achterbank en grotere bagageruimte) maar dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit. De achterkant van de Z4 vind ik niet zo mooi, maar de voorkant en de mooie lijnen maken dat meer dan goed.
Woedt het een geblazen viercilinder of een atmosferische zescilinder?

Zo makkelijk is het!

en anders moet je je schamen
@Tinus: geblazen !5! pitter OF atmosferische 6 pitter,.. duidelijk he!
the-budel-guy
toch maar een diathsu copen.
Bmw.Eindelijk een mooi model met een goud dak!
wordt een beetje vervelend hier op autoblog, dat ‘vergelijken’ van modellen van 2 merken die allebei hun eigen schare ‘fans’ hebben hier. herhaling van zetten, verzin eens wat nieuws…

ps. je kunt het wel: topic over autofotografie is een verademing, meer van dit werk!
Eitje: de Z4

En dan de 35i met chippie voor 700 euro = 360Pk en 520Nm…lekker dan !
Ik ben dol op vrouwen. Dus doe mij de Z maar :)
Z4! & doe eens een Pol !
Gemengde gevoelens: TT-RS is wel heel erg snel, bijna R8-snel… Maar de Z4 heeft veel meer karakter. 35is zou ik graag rijden.

Kortom: tijd voor een Z4M :)
Ik heb meer met Audi dan met BMW maar kies toch de Z4: tweede generatie is een prachtige auto, al blijft het metalen klapdak natuurlijk minder leuk dan een softtop. Top uiterlijk van binnen en van buiten, prima rijdend (al is de stuurschakeling onlogisch). Maar als Alfist koos ik uiteindelijk misschien toch voor de Alfa Spider. Net gereden met 1750 Tbi motor, technisch de mindere van de TT en de Z4 maar prachtig om te zien en heerlijk om te rijden.
Nee, voor mij geen TeleTubbie.
Laat de keuze trouwens maar aan de jongens van Top Gear over;
http://www.youtube.com/watch?v=gTPe1WhUR3o
BMW Z4.

Vind de nieuwe TT een grootte vooruitgang maar de Z4 is fraaier en oogt echt upper-class…
Hahaha, al die jongens die hier kiezen voor de z4 omdat ze ermee kunnen driften, kunnen niet eens echt driften;)
BMW, en driften is niet zo moeilijk als men denkt. Audi is leuk, maar te clean, qua rij eigenschappen doet die nauwelijks onder denk ik. Maar ze vergeten daar wel eens het ruige kantje aan auto’s daar waar BMW die er nog steeds in zet.
RCZ
Zozo, in de sport noemen ze dit ook wel een “walk-over” voor de BMW.

Maar goed, een mooie auto (BMW) tegen een truttenschudder (Audi TruTtenschudder). Easy.
geen van de twee want ik krijg er mijn visgerief niet in en je mag er niet eens een trekhaak opzetten.
Z4: 1000 stemmen TT: 4 stemmen. Ow Z4 trouwens 1001 nu:D uitslag zegt genoeg
BMW Z1
Zonder twijfel BMW Z4…
geen vergelijking dit.. TT RS voor mij
@ TDI-Goeroe
Jij zegt: ”de TT 2.0TDI natuurlijk ;)
heb laatst in een Z4 3.0 gereden, heerlijke auto, schittreend om te zien, maar kan kwa trekkracht en tussensprints niet ruiken aan een turbomotor van bv. een TTrs.”

Even serieus dit meen je niet? Begrijp je verder wel wat je zegt =P Ik vind dit wel een goeie voor in de boeken.

@ Erik
TTRS -> Tunen naar meer dan 400pk. Ja natuurlijk, verder begrijp je ook dat de Z4 ook een turbo heeft?

Verder.. Allebei echt vette auto’s. Echter mooier is de Z4. Leuker denk ik de TTRS. Beter is de Z4, met name de versnellingsbak (stronic is mhwaaa). Kortom-> Z4…
F om t duidelijk te maken:

zzzzzzzzz 4
z 44
z 4 4
z 4 4
z 4 4
z 4 4
z 4 4
z 44444444
z 4
zzzzzzzzz 4



(zo shitt he, zo’n ding maken kost tijd.. nooit meer)
de Z4 ! lekkere 6 cilinder, achterwiel aandrijving en (in mijn opzicht) mooier!
TT-RS uiteraard!
zijn jullie in godsnaam blind? De TT is zoveel mooier dan dan achterwiel aangedreven sardienenblikje waarmee je in de winter geen meter mee vooruit gaat …
Svenska Aeroplan AB
@ knokkespotter: nee hoor. de BMW is gewoon 10x stijlvoller…

Maarja over (geen) smaak valt niet te twisten he!
BMW Z4 natuurlijk!
klasse, stijl maar toch een sportieve roadster mét achterwielaandrijving en een heerlijke 6-in-lijn motor :)
TT RS, Ziet er sexy uit. Binnen en buiten !
Best wel moeilijke keus… ik vind de TT best mooi, maar ik heb gisteren een TT-s gezien en ik vind het toch wat te bol….
Dusja voor mij de z4 graag :)
Beide niet.

Ik ben geen kapper.
Z4, no question about it. Heb beide auto’s in hun oude en nieuwe gedaante mogen rijden maar ik vind RWD een pre bij dit soort auto’s. De 5 pitter klinkt heerlijk bruut maar past, qua karakter, beter bij een auto als een Focus RS. De 6 cilinder is minder fel maar bouwt veel mooier op. Qua looks is de TT een stuk minder (ik ben ook geen audi fan) dan de veel spannender uitziende BMW. Qua lijnen, agressieviteit en klasse heeft BMW een mooie compromis gevonden met de Z4!
De TT-RS natuurlijk
Alleen voor ’t geluid al
De Beamer vind ik namelijk gewoon lelijk en gay
Zo’n TT is ook best gay, maar die RS . . . :shock:
@Megakix
welnee joh, voor 499 heb je 381pk + 525nm + top van 280+.
Nou zo hard gaan is net even wat comfortabeler met een stalendak dan eentje met stof.

http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Bmw-Z4-3.5i-306-pk.html#header.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).