Officieel: 9ff GTurbo 1200

Auteur: , 32 Reacties

De Duitse tuner 9ff heeft de vermogenslat voor hun GTurbo-reeks nog een stukje hoger gelegd. Waar voorheen 1000 pk het maximum was dat ze uit hun zwaar gemodificeerde GT3's wisten te trekken, mag je daar nu 20% bij optellen. En je krijgt er nog een geile tijgerprint en dichte achterwielen bij ook.

Tja, wat moeten we hier nog over zeggen? Als je met 850 pk al zo’n resultaat neer kunt zetten, hoeveel voegt een sloot extra pk’s dan nog toe? En hoe is het op de weg te houden, als al dat vermogen naar de achterwielen gaat? En hoe blijven de schijven achter koel, met die dichte units er voor?

Feit is wel dat het een zeer markante verschijning is, de mannen van 9ff hebben zich duidelijk niet ingehouden, zowel aan de binnen- als de buitenkant. Mocht de Porker Veyron-records gaan breken, dan ziet u dit hier uiteraard meteen. Qua pk’s kan dit elfje zich in ieder geval reeds meten met de Veyron SS, maar ik vraag me af wat er prettiger rijdt (en langer meegaat).



32 reacties

AI dat moet hard gaan.
Deze kleur is ook super handig op de autobahn gaat iedereen meteen aan de kant. :p
whatch out tiger coming true :D
@nokiaaaaa: bedoel je “watch out tiger coming through?”
@nokiaaaaa: Ja, die tijger komt zeker waar. Haha ongelooflijk
@nokiaaaaa:

School?
oeh vet, ga hem zeker bekijken zondag als ik naar essen ga:)
@speedgeek: Neem je wel een zakdoek mee om je kwijl op te ruimen?
gesponsord door duyvis?
@Vhelden: Meerdere levende figuren uit de ‘Lion King’ zijn hiervoor gebruikt.. ;)
De achterste schijven zijn toch minder belangrijk bij remmen dan de voorste, en zullen waarschijnlijk niet zo heet worden, waardoor ze hier mee wegkomen. Daarnaast kan de lucht ook van een andere plaats aangevoerd worden!
@911GT2: inderdaad achterste remmen verbeteren is voor weggebruik inderdaad niet nodig
@bpc:
Uh, die vlieger gaat niet helemaal op als je op de autobahn ver boven de 300km/u rijdt en regelmatig afremt.
9ff met zekerheid een van de beste ‘tuners’ (als je dat mag zeggen ;))
Die tijgerprint is stiekem best cool :-)
En wat een vermogen…. Ongelooflijk…. Zal wel snel gaan.. maar of het nog prettig rijdt? Heeft trouwens ook een redelijk kaalgeplukt interieur..
Als je met 350km/h door de savanne knalt ziet de politie je niet door die schutkleur.
@mynameisjeroen: ze hebben vast een vermoeden…een luipaard loopt niet zo hard… ;-)
Zie hem liever in Jaguar print
Ik geloof niet dat je hiermee met 20km/u door een woonwijk kan, of lekker boodschappen kan doen… Circuitdagje dan maar?
En dan te bedenken dat de enige mogelijke afnemer net in een tijgerprintje onder de grond gestopt is…..: RIP Nel, jammer dat je dit moest missen!!
Slechte timing 9ff
PS: sorry voor vorig bericht.. weet niet hoe ik een plaatje moet uppen denk :(
de velgen……..ja
de kleur………ja
de auto……….ja
de tijgerprint…GOD NO!!
@koekepan: Exact!
Zijn ermee naar Nardo geweest met Auto, Motor und Sport.
Stond in de vorige editie. Ik herinner me dat ze wat aerodynamische problemen hadden en niet harder dan 387km/h zijn geraakt.
@GeoBem007: klopt ! En steeds opnieuw, ieder jaar, proberen ze het weer met een defecte auto….verwacht er steeds weer ‘veel’ van..maar tot op heden ‘fail !’.
Net alsof de achter remmen gekoeld worden door de wind die tussen de spaken van de velg door gaat:S Gaat via de gaten in de sideskirts en de achterbumber via lucht buizen!
@BMWmannetje:
Beide. Met dichte velgen raak je je warmte altijd minder snel kwijt.
Ik zou alleen het tijger printje willen op mijn gt3 rs (als ik er 1 had) Je gebruikt een gt3 eigelijk toch alleen op een circuit, dus dan kan zo’n opvallend printje best. Ik gok alleen dat de achter remmen toch een beetje heet worden, kunnen ze wel minder belangrijk zijn, ze zitter er niet voor niks!
Ow, en de originele spoiler is stukken beter dan dit rare ding achterop.
de veyron zal wel langer meegaan en beter rijden maar toch neem ik deze. de veyron is zo ongeloofelijk lelijk!
911’s van 9FF zijn doorgaans enkel geschikt voor heel snel rechtdoor te rijden. Als je een 911 wil voor het betere bochtenwerk neem je buiten een fabrieksmodel beter een Sportec-exemplaar. Qua technologie zijn de mensen van 9FF wel heel goed bezig. Alle respect daarvoor!
acceleratie tijden svp.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).