Stel, je rijdt een Mustang van de laatste generatie maar hebt nog steeds het idee dat je niet voldoende aandacht krijgt in het dagelijkse verkeer. Wat te doen? De Duitsers van Design-World to the rescue!
Deze tuningtoko voorziet je Amerikaanse pk-speeltje maar wat graag van de nodige gekleurde bestickering, in dit geval oranje. Maar het zwarte gedeelte van de auto is nog wel gewoon lak. En omdat een bak als de Ford Mustang GT bijna nooit slechter wordt van een setje grotere wielen vinden we er nu vier 20-inch velgen onder terug, gewikkeld in 255/35ZR20-rubber aan de voorzijde en maatje 285/30ZR20 op de achteras. Om tot een betere stance te komen is ook maar meteen voor een verlaginssetje van H&R gekozen.
Het kietelen van deze Yank gaat verder onder de motorkap, waar een andere chip en een open luchtfilter voor 23 extra peekaa’s zorgen. Daarmee levert de V8 nu 435 pk af. Afgenomen sprinttijden worden overigens niet vermeld.
Het interieur wordt voorzien van oranje details en een Shaker 1000 CD/MP3 sound system. Kostda? Alles bij elkaar zet deze ombouw je 12.150 euro terug, exclusief Mustang GT uiteraard.
Oke, dit is nu nuttige tuning! Je hebt tuners die een Audi A8 met stickers en spoilers bevuilen. Maar A8 kopers willen niet opvallen? Dan is dit beter geslaagd! Opvallen doet het.
Persoonlijk kwam er een beetje onbijt bij mij naar boven bij het zien van de foto… maar goed
-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
Het leukste vanal aan deze Stang zijn de pinkerlichten langs achter, die rollen zo lekker origineel :p!
de kit en letters mogen ze laten voor wat hij is, maar de velgen zouden wel niet misstaan! Hoewel het toch ergens wel iets ‘moois’ heeft :p!
Beauty doe maar
Een metallic zwarte auto met 2 (transparante) lichte goudkleurige race strepen waren voor mij meer dan voldoende…
Nice! Toch heb ik liever een boss 302 :)
@bmwmaaktrijdengeweldig: kijk, jij snapt het, een boss 302 zullen ze bij een tunert niet snel aan kunnen tippen :D
Sprinttijd is nog steeds toegenomen. Ik vermoed dat je afgenoment bedoelde ;)
Verwijder deze twee posts maar in z’n geheel trouwens, staat wel zo opgeruimd
@baasbas: … dat was een reply op mezelf grrr. En ‘afgenomen’ zonder typo. Blegh, wis al deze comments maar
Interieur en exterieur heel vet.
typisch Duits ..
Mustang!! :mrgreen: me like! ben echt fan van de Mustang, zou hem niet zo nemen, stickers zijn beetje jammer, en de kleuren opzich heel mooi maar mag wel wat subtieler :)
interieur is wel super gaaf! :D best wel jammer dat die Mustangs zo verrekte duurt zijn, gister nog gekeken voor een Boss 302, toch wel een favoriet, of een Shelby, maar die verschillen niet zo gek veel van prijs, maar als je er graag 1 wilt moet je sowieso 80-90 duizend aan de kant leggen :P ooit kom er 1.. :D
@dennisr: ik weet wel waar je in friesland die boss 302 kunt kopen :D
@bmwmaaktrijdengeweldig: vertel ? :)
@dennisr: http://www.automobielbedrijfjaarsma.nl/data/asp/pagina.asp?land=nl&info=start&id=0
@bmwmaaktrijdengeweldig: allemachtig! wat een prijs :P volgens mij kan dat ook nog wel goedkoper :lol:
Interieur blijft toch vaak achter in amerikaanse auto’s, best jammer een leuke camaro maar dan doe je deur open en zitten er 2 stoelen in en afgrijsleijk middenconsole
@mightymike:
custom interieur: 1000 euro maximum
een muscle car moet gewoon zo goedkoop mogelijk zijn het is aan de eigenaar om hem dan nog aan te passen,
niet zo als een kant en klare europese wagen
Stop janke over de prijs de auto is gewoon prachtig