ATT-TEC M3 cabrio: 520 pk en een somber wrapje

Auteur: , 24 Reacties

Een E93 M3, die zie je niet vaak. Desalniettemin kan je ook deze relatief zeldzame verschijning naar eigen smaak aanpassen. ATT-TEC doet het even voor.

Allereerst het gedeelte onder de motorkap. Standaard heeft de M3 420 pk, maar tegenwoordig hebben zelfs 1M’metjes al 521 pk. Tijd om het gat te dichten dus. De oranje gloed die onder de motorkap vandaan komt kan maar één ding betekenen: G-Power. Voor een kleine 13k (incl inbouw) schroeft het bedrijf een compressor op je V8, waardoor het vermogen naar 520 pk stijgt.

Neem je het setje ADV.1-velgen (8.5×20″ en 11×20″) met Vredestein Ultrac Sessanta 245/30R20 en 295/20R20 bandjes, dan ben je 7.150 euro armer, en de wrap-job in two-tone (inclusief carbon-motief op de motorkap) kost je nog eens 2.600 ekkies. Customization ain’t cheap..



24 reacties

die roze letters op de voorruit geven de kleur?
G-powerrrr! Altijd mooi een M met oranje onder de kap
Zeer netjes, maar die stickers mogen ze houden van mij…
De meeste M3’s die ik zie/gezien heb zijn E93 (Cabrio). Maar doe mij deze technische modificaties en velgen maar, de kleur van de auto hoeft van mij niet, te donker allemaal.
Kan er, naast groen7 (groenig nieuws), geen aparte BMW blog komen? Maakt het autonieuws op AB wat neutraler, wat merken betreft.
@integraturbo: Er staan 2 stukjes over BMW op de frontpage, de rest is allemaal van een ander merk………………
@integraturbo: Hahaha, wat ben jij een emo zeg, zo iemand die gelijk denkt dat de hele wereld tegen hem is als iemand hem 1x niet aankijkt..
@kaasboerin: Ja zoiets idd. Had ook geen andere reactie verwacht hoor, van BMW fanboys. ;)

Het was maar een idee. Autoblog wordt gewoon overspoeld door BMW nieuws waar je geen reet aan hebt met de standaard reactie als “vet” “cool” “doe mij er 1” en ander 17 jarige reacties.
@integraturbo: Ach jongen toch.. Leg je hoofdje maar op m’n rechterschouder, gooi je armpjes om me heen en laat de traantjes maar vloeien. Ik ben er voor je.
@kaasboerin: Och och och, ik mag niks over het heilige BMW zeggen, dat is het dus. :cry:
@integraturbo: start je eigen website dan? Ga je daar lekker de hele dag niks over bmw schrijven
@akrapovic: Of meer nieuws van andere merken? Pipo!
@integraturbo: Ik denk dat mijn “Vermeldingen @integraturbo” lijstje vandaag wel aardig lang zal worden. Hihihiiii, kan niet wachten. Kom maar jongens, lekker happen!
@integraturbo:

Happen idd ja…zulke reacties zijn alleen van puberale fanboys te verwachten ;)
@speedlimit: Wat rij jij eigenlijk?
@kaasboerin: Wat heeft dat ermee te maken? Ook al zou die op een skelter rijden..
@integraturbo: Als ‘ie op een skelter rijdt moet ‘ie eens een keer z’n waffel houden over vrijwel elke auto(fabrikant). Niet praten over shit die je niet weet.
@kaasboerin:

Dus bmw = shit…dank voor je mening erover ;)
zapp via Android app
Doe mij alleen maar het G-Power gedeelte, wat mij betreft wordt de M niet bepaald beter van de uiterlijke veranderingen.
Adv.1 velgen onder een M3, hoe origineel **NOT**
Zet er voor de verandering eens een setje Rotiforms onder of zo.
In AutoVisie stond een rendering van de nieuwe BMW F82 Coupe M3. Dat wordt ook weer een dikke zeg. Prachtig.

OT: Prachtig. Alleen met een normale lak, geen schoolbord en zonder de stickers.
Zo die supercharger zit een flink eind van het blok, dat hebben ze voor het gasrespons gedaan ???

Zie het liever zo.

http://www.seefinchfirst.com/Portals/510/G-Class/g-class-engine.jpg

http://www.globalmotors.net/wp-content/uploads/2008/10/zr1engine.jpg

http://www.zercustoms.com/news/images/Audi/th1/MTM-Audi-S5-GT-Supercharged-1.jpg

Voor G power alleen piek vermogen van belang ???
“laten we een cabrio nemen, dan komen we tenminste nog op autoblog ermee” ….
is dit de nieuwste rage, een tuner die met en andere tunersbak aan de slag gaat?

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).