BMW X6 M50d – Colossus Brandstoffus Satanicus

Auteur: , 50 Reacties

Wel 3 turbo's en 740 Nm, maar liever niet zo dicht bij de grond? Geen zorgen, vanuit deze X6-überdiesel kijk je lekker neer over het gros van de arbeiders die 0, 1 of 2 turbo's onder hun motorkap hebben.

Verder is het principe van de X6 M50d uiteraard identiek aan dat van de M550d: dezelfde specs, allebei AWD, alleen is de X6 wat zwaarder. Welke van de twee zou jij het liefst op je oprit hebben staan?

” cols=”4″ paging=”true”]



50 reacties

M550D Touring
@Johan-SV: 1 I agree
@Johan-SV:
Mijn keus, dat is toch zonder twijfel de lekkerste gezinsauto
haha, mooi geformuleerd, dat stukje van die arbeiders.
Blijft even lelijk als normaal.
als ik moest kiezen, dan de M550D, ik ben meer een “sedan-man” maar als je met die x6 aankomt zeg ik ook geen nee.
Liefst de M550D Touring..
Is mooier, sneller en waarschijnlijk praktischer…
En goedkoper waarschijnlijk ook…
Hmm, heb eigenlijk niks van die 3 turbo ‘M’ trend willen lezen maar is het voor het milieu ofso?
@The360box:

Is voor 380 pk en 740 nm uit een 3L diesel. Die ook bij lage toeren genoeg Nm’s levert, iit 1 grote jetser van een turbo.
Alles beter dan dit monster …
The ultimate penis extension.
@bozewolf: Inderdaad, ik kan ‘m dus niet gebruiken.. :(
@kaasboerin: Tuurlijk wel, het voegt namelijk, in tegenstelling tot wat veel (potentiele) eigenaren denken, helemaal niets toe. ;)
@bozewolf: Ik krijg wel degelijk een boner als dit apparaat naast mijn eigen verlaagde 318i’tje staat voor de stoplicht.. Met een witte kenteken met ‘BG’ erop.. Of.. LT.. Of.. PL.. :oops: .. Oh wacht, er rijdt hier ook 1 met “TR” kenteken rond regelmatig.. Lolololol.
@bozewolf: Ik schenk nog een baco in.. Kusje van Kaasboerin.
@kaasboerin: Baco? Ernstig gay.


Bourbon, straight up. Proost!
@bozewolf: LOL! “ernstig gay”, heel toevallig een vaak gebruikt zinnetje op het werk hier haha!
Blijven brute bakken, alleen jammer dat je in NL de snelweg moet delen met paupers in Polo’s die max 120 rijden op de linkerbaan en derhalve je koningsrit steevast verpesten. Angel Eyes imponeren ook niet meer in de binnenspiegel sinds zowat ieder merk led-strips monteert.
@alcantara: angel eyes hebben nimmer geimponeerd… Veel te zwakke uitstraling..
@alcantara: Je kan er ook rechts langs, geen probleem.
@tritone: Rechts inhalen lukt vaak niet door vrachtverkeer.
@alcantara: met 380 pk heb je maar heel weinig ruimte nodig. Mocht je het toch niet helemaal halen, dan maken die bijstandsblikjes echt wel plaats als je terug naar de linkerbaan ramt.
crx via Android app
@desoper: Goh, wat heb ik opeens veel respect voor jou zeg. Jeetje, wat stoer. Nee, echt hoor, diep onder de indruk…
Neem dan een Q7 V12 TDI, even nutteloos maar wel sneller, 4 meer cilinders en 260 NM meer koppel…
@mopar: haha de q7 is langzamer.. Als op het bochtenwerk aankomt al helemaal
dit is eigenlijk net als toen bmw in 84 met de 524td kwam en in 1991 met de 525tds kwam en in 1997 met de 530d kwam en later diezelfde motor met 2 turbo’s als 535d.

Ze zetten elke keer de concurentie weer op een achterstand, door met een diesel te komen die dingen bied die men niet voor mogelijk hield voor een diesel. Nu komt bmw weer met nog grotere freude am diesel fahren.
@undifined1: De grote vraag is wil je als sportief merk geassocieerd worden met de de snelste DIESEL!
Misschien is in Nederland de diesel populair, maar de echte sportieve auto rijder is toch echt van de benzine.
En vergeet Audi niet, die winnen met een diesel de le mans.
Toch is Audi niet zo bezig met sportieve diesels in hun aanbod, hoe zou dat komen?
@undifined1: de e49 530d past niet in het rijtje wat een ellendige knikkerbak was dat zeg totaal niet vooruit te branden en er zaten veel storingen in dat blok
@bmwpowerm5: e49=e39
@bmwpowerm5:
er zijn anders veel mensen zeer tevreden met die motor. het is de eerste moderne diesel van bmw (eerste met 4kleppen per cilinder) En volgens mij is deze motor met 3 turbo’s eigenlijk dezelfd emotor
40 jaar geleden had je Ford/Chrysler/GM ..

die hadden toen een hoop overpowerde meuk in de aanbieding ..
helemaal vol met alle opties denkbaar ..
en uitsluitend leverbaar met automaat ..
@lincoln: Duistere voortekens voor de toekomst?
Eerst las ik BMW X6 M50d – Colossus dacht ik al van duidelijk en toen kwam …. Brandstoffus Satanicus ……..
@khaledos:

leuk .. dingen opschrijven die je dacht ..

plezierig om te lezen ook ..
@khaledos: Wij lazen precies hetzelfde! De gedachte gang was alleen anders denk ik!
Meh, doe toch maar de gewone M-versie…
Allebei!!!
M550D touring. FTW!!
Prijzen wil ik zien.. Een M is voor mensen met flink wat poen.. Maar dit dan?? Diesel = woon-werk.. Dus laat ’t me weten!
Ik zou de X5 doen :P
M550d touring A.u.b. (zoals de meerderheid hier trouwens)
Ik heb het zo niet voor de X6. Dat ding mag nog zo lekker rijden, geef mij maar een 5 serie.
350d. ow ja die bestaat niet. Dan toch maar een X6 50d gechipt en zonder motoraanduiding achteraan :D
Ik vind de X6 minder praktisch dan een X5, maar hij is wel lekkerder. Vooral in het wit met donkergrijze velgen :)
Wat een naam, X6M50D lijkt net een prototypenaam voor een straaljager.. hehehe
En volgas met die drie turbos zal het ook wel als een straaljager klinken.
@tierelier: Zo’n X6m doet een laffe “sssssssssj”


Straaljager gaat meer van “GGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIWWWWWWWWWWWWWWWWOEEEEEEEEEEEEEEEEEIGHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGG”


Topshit, zo’n straaljager.
Doe mij maar een M150d xDrive coupé ;)
Niet 1 van de 2.
dit is 1 vsn de weinige grote bakken die ik mooi vind

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).