BRABUS Bullit Coupé 800 [mega gallery]

Auteur: , 43 Reacties

Een C-Klasse Coupé met onder de motorkap een 6.2 liter V12 met twee turbo's en maar lieft 800 pk en 1.420 Nm. Wat wil een mens nog meer?

Er waren al een aantal plaatjes en specs uitgelekt van het nieuwste speeltje van BRABUS, maar nu hebben we een volledige gallery voor jullie met maar liefst 53 foto’s! De BRABUS Bullit Coupé 800 kost ‘slechts’ 378.000 euro. En voor dat geld krijg je dus een coupe met een hele dikke V12 onder de motorkap.

En dankzij al dat vermogen spring je in 3,7 seconden van 0 naar 100 km/u en in slechts 23,8 seconden sprint je van 0 naar 300 km/u. De topsnelheid ligt volgens BRABUS op 370+ km/u.



43 reacties

De laatste brandstofpas van 3.500 euro wordt nu geveild Bepaal zelf wat je betaalt!.
zo .. die is zwaar vergayeriseerd ..
@lincoln: Gay? Mwah, hij moet nog ff langs de spuiter, want dit lijkt me die roestwerende laag die kenmerkend is voor imitatie plaatwerk. Maar op het log na is het aardig binnen de perken gebleven, zou ik denken.
(herinner je wat een plakplastic dit bedrijf in de ’80 verkocht)
beest
Je moet wel heel veel van die Mercedes houden wil je dat bedrag gaan uitgeven aan deze auto.
@agera:

of een pleurishekel aan geld ..
Hoe zit het nu met de ademhaling? Ik zie 2 luchtfilters, en ik zie dat de motorkap daarop aansluit, en zo een soort airobx is. Maar zijn alleen de twee smalle sleuven vooraan onder de motorkap de luchtinlaat??? Dat is toch ademen door een rietje?
@mout: Zou met niet zo druk maken, denk dat de techneuten bij Brabus daar wel over hebben nagedacht ;).
En wanneer gaat sacha hier een filmpje van maken?
Super stoer! Gewoon belachelijk briljant dit.. volgens mij hoef je maar te denken aan gas geven en je ligt ondersteboven in een sloot maar alsnog tof
In maar 24 seconden naar de 300? Koenigsegg agera r doet het in 14 ;)
@minifan: Een vliegtuig is nog sneller wist je dat.
@minifan: en jouw mini? Oh, wait…
Eigenlijk zouden ze deze auto AWD moeten geven, dan zou er toch wel een 0-100 van onder de 3sec in moeten zitten. Voor de rest vraag ik me af hoeveel effect dat spoilertje heeft.
Vind het een erg mooie bak, maar toch een paar puntjes:

-Iets te groffe uitlaten, zou wat subtieler mogen.
-Onzinnig spoilertje mag eraf
-Spiegels lijken wel windvangers, niet echt gestroomlijnd.
-En die dikke B voorop mag er ook af.
@knalfa: vooral die B, kan er maar niet aan wennen.
Check die koelopeningen in de voorbumper! :)
Dit is tenminste een auto die ze gebruikt (zie radiatoren).
Zoals Sacha in de review van de CLS Brabus al zei: “de hele voorgeven is eigenlijk 1 grote radiator”, en dat zal bij deze niet anders zijn.
Wat een beest!
Spijtig dat je er op de openbare weg niet zo veel mee kan, en op het circuit ook al niet, want daarvoor is de neus veel te zwaar.
Wat wil een mens nog meer?

Een auto die nog rijdbaar is…
1 keer jeuk aan je rechtervoet en je zit tegen een boom.
@rubenpriest: of kramp, voet strekken! xD
@dennisr: t zal je maar gebeuren
@rubenpriest: hahahaha :P +1
De coupé van de C-klasse is al geen schoonheid…en nu is de maat helemaal VOL ! Zulleks lelik !
Wel snel…dat weer wel.
@Megakix: zo zonde he.. de sedan versie is veel mooier. Er rijdt hier in het dorp en roomwitte amg met zwarte velgen en een zwart dak.
@bartjuh: die combinatie is echt prachtig.. iets te vroeg gedrukt, makkelijk dan die edit knop..
Hebben hebben hebben wat een heerlijk vulgaire wagen is dit toch, hoe zit dat trouwens met de prijs? Want hij valt nu opeens stuk lager uit dan in het vorige artikel.
Alleen nog in Designo groen en dan is die helemaal af:)
Echt mafketels daar bij Brabus he, ma FUUUCK die is zo niet normaal lekker
Ik zeg: rijtest!
Wat een bruut ding is dit toch geworden…
Wel wat aan de prijzige kant, maar hé dat zijn ze allemaal bij Brabus….
Die is ook dik. Maar anders. Heeft een vouw, bijvoorbeeld.
http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2186/961/5462980002_large.jpg
De ergste is van Gembella, met Testarossa ribbels:
http://jonsibal.com/bpimages/gemballa_cars_42.jpg
@mout:

blijft allemaal een beetje waus ..
MB heeft van origine al balans in hun ontwerpen ..

meuk weghalen kan ik nog vatten ..
maar voor toevoegen is mijn breintje te beperkt ..
@lincoln: lol. Ik had ze dan ook als reply op @mbevo bedoeld. Daar was de context ‘herinner je het plakplastic dat ze in de jaren 80 verkochten’. hihi
@mout: Gemballa? Is die 2de niet van Koenig Specials?
1420 newtonmeters, serieus?

hahahaha, aan de ene kant is dat een leuke technische prestatie en misschien kun je er eens indruk mee maken in de kroeg, maar wtf moet je nou met 1420 newtonmeters?

Alleen al denken aan je rechtervoet naar beneden duwen en je ligt al in de vangrail.

Net zoiets als die ludiek geturbo’de Gallardo’s met 1500pk. Worden er bij het stoplicht uitgetrokken door een GTI’tje (bij wijze van spreken) want je kan die power toch niet kwijt.

Nu heb je een auto die alleen goed werkt boven de 250 kmu, zolang het niet regent.

Power is nothing without control.
@bozewolf:
Jij hebt dus nog nooit met een auto met meer dan 70PK gereden? Lijkt deze me ook niet verstandig voor je, das waar.

Heb in de VS in een M3 gereden met 1465PK op de wielen. Is best in de hand te houden. Eerlijk gezegd viel het me erg mee. Had hem weleens op de Autobahn willen proberen, heb je toch wat minder stress van mogelijke kleuterklasopzichters
@johnny23:

koppel is koning ..
peekaa is kroegloper ..
Nog steeds erg dik :D en wat ik nog meer wil bij deze auto? een abbo bij de bandenboer lijkt me veel waard ;)
Wil hem wel zien tegen een g-power zelfde pk’s
Waarom nou weer die goedkope kerstboomverlichting? Dat citroen zoiets nou doet, maar Brabus? HELE DIKKE FAIL!!!

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).