Deze 911 GT3 RS heeft potentieel schijt aan boetes

Auteur: , 98 Reacties

In theorie, althans.

Soms komen we toch wel mooie voorbeelden van fijne auto’s met een CD-kenteken (Corps Diplomatique) tegen. Buitenlandse diplomaten die in Nederland wonen en werken hebben natuurlijk wielen nodig. En aangezien ze onder de regels van Diplomatieke Onschendbaarheid vallen, is de Nederlandse wet voor hun net even iets minder van toepassing dan op de rest. Onderzoek wees onlangs al uit dat 55 á 60 procent van de verkeersboetes uitgeschreven aan diplomatenbakkies op Nederlands kenteken -altijd te herkennen aan de ‘CD’lettercombo- niet wordt betaald.

Blijkbaar worden sommige diplomaten nogal vrijgelaten in hun keuze voor een automobiel. En waarom zou je dan een gezapige Hyundai Equus kiezen als het ook een BMW M3 of deze 911 GT3 RS kan zijn? Een Renn Sport onder de dilpomatenbips en 450 pk onder het gaspedaal, wetende dat iedere flitsende flitspaal geen grip op je heeft. Kijk maar, geen kentekengegevens. Verleidelijk, nietwaar?

De auto werd door @mauritsgrinwisphotography gespot in de buurt van zijn natuurlijke habitat: de ‘Ring. Oh, en heeft iemand een nieuw 19-inch bandje voor diplomaatmans (m/v)? Die van hem is lek. BEELD!



98 reacties

En maar belasting blijven heffen en zelfs proberen te verhogen…….
@kaasboerin: ik zou denken dat voor deze auto er geen Nederlandse BTW of BPM is afgedragen. Het enige dat hier Nederlands aan is, is de kentekenplaat.
@mashell: Dat bedoel ik.
I.p.v. dit soort uit het oog verloren onkosten op te zoeken en af te sluiten schijnen er nog zat mensen te zijn die liever op hun gemak de belasting (blijven) verhogen, refererend naar de huidige politiek.
@kaasboerin: er moeten tientallen miljarden op tafel komen omdat de laatste 2 kabinetten flink geld hebben uitgegeven. Allemaal heel zinvol maar er moet nu fors bezuinigd worden. Dan kun je toch geen tijd verspillen aan dit soort klein gerommel in de marge, wat gezien internationale verdragen ook nog erg lastig zo niet onmogelijk is. Dan moet die BTW omhoog, grote stappen snel thuis is het devies.
@mashell: Ik wist dat je dat zou zeggen, maar er zijn zat andere nutteloze (grote) uitgaves. Maar; toegegeven dit gaat nergens om als je gaat relativeren.
Ach ja, VVD de grootste nu, we zullen zien hoe die ’t gaat (proberen) oplossen
@kaasboerin: De VVD? lol, door iedereen uit te zuigen en het geld en de winsten door te passen naar de top.


duh. wat had je anders verwacht? tis de fucking VVD…
@bozewolf: Oke Diederik, toch sluiten zij het meest aan bij mijn eigen persoonlijke voorkeuren/meningen. Kut hè!?
Je eigen (extreme doorgeschoten) “meningkjes” dwing je maar bij iemand anders op poep.
@kaasboerin:
Lieve, Lieve Kaasboerin,
We zijn allemaal gelijk.
Echt waar.
Alleen zijn sommigen meer gelijk dan anderen.

Jij begrijpt toch zeker ook wel dat de in Brussel (hoofdstad EU) gestationeerde nederlandse ambtenaren ook geen belasting hoeven te betalen. Die lieverds hebben het al moeilijk genoeg in dat verre buitenland en om onze domme koppies te vertegenwoordigen.

p.s. me wou dat ik die koe was die jouw onder je rokje…..
@kaasboerin: Dit is niet voor Nederlandse diplomaten. Voor buitenlandse die in Nederland werken en dus niets te zeggen hebben over Nederlandse belastinghoogte.
@kaasboerin:
Je reactie raakt echt kant noch wal en is echt totaal niet van toepassing op het onderwerp.
@soup: Dus wel, dit kost ons toch geld..
Of snap je dat niet??
Misschien vind jij het ver gezocht, maar we hebben wel een tekort, ik prefereer dan ook dat dit soort dingen éérst worden ‘opgelost’, en dan pas (tot een bepaald niveau) belastingverhoging wordt overwogen.
@soup: Refereer overigens naar de niet betaalde boetes hè.
En heb wel eens gehoord dat er aardig wat van die CD’s rondrijden hier.
@kaasboerin: hoeveel CD kentekens hier ook rond rijden het kost niemand geld behalve de overheid waar de diplomaat toe behoord. Verder rijden Nederlandse diplomaten in het buitenland onder de zelfde voorwaarde rond. Dus als je er belasting over zou vragen gaan die andere landen dat ook bij jouw doen het effect daarvan is dus 0.
@kaasboerin: In Den Haag rijden er honderdenden van rond, zo niet boven de 1000. Twee van mijn vrienden hebben ouders die diplomaat zijn en je krijgt een limiet aan het aantal autos wat je op CD kenteken kan zetten (denk dat dit door de Nederlandse staat gedaan wordt). Je kan de auto prive kopen en dan maak je dus zelf uit hoeveel je uitgeeft. Als ambassadeur koopt de staat de auto en zal je dus aan de limiet van dat land zitten. Boetes hoef je niet te betalen maar het land wat je representeert kan je er wel op aanspreken en in het ergste geval weghalen uit het land en je elders de grootste tyfus locatie/baan vinden. Veel betalen ook gewoon de boetes hoor, het ‘staat’ namelijk niet goed en is weinig gastvrij naar het land waar je in bent.

Betalen overigens ook geen accijns of btw op benzine (tot 250 liter/maand geloof ik), of op andere goederen… Eerlijk is het niet helemaal maar van de andere kant de Nederlandse diplomaten in het buitenland hebben dezelfde status (in een bananen republiek betekent dit ook bescherming van corruptie) en ambassadeurs moeten iedere 4 jaar van land wisselen.. je kan dus ook in een gebied komen waar het onveilig of ongevelijk saai is. Het is wel lange dagen maken!
@fernie:
Ze maken echt geen langere dagen dan de gemiddelde ondernemer hoor! Alleen ligt de ‘beloning’ wel aanzienlijk hoger EN hebben ze allerlei voordeeltjes die anderen niet hebben.

Maar één troost: Vlak voordat het Romeinse Rijk viel (en andere rijken) was het ook een ambtenarenwalhalla, dus ook hier komt een eind aan.
@johnny23: Nou weet ik niet hoeveel uren de gemiddelde ondernemer doet maar als je bijna altijd beschikbaar moet zijn (dag en nacht), er bijna altijd gasten zijn bij je thuis en je bijna dagelijks naar een opening, conferentie, toespraak moet in de avonduren is het toch best hard werken. Ook duurt het jaren voordat je van deze optie gebruik kan maken (veel admin, support etc. heeft geen CD kenteken hoor :) ). Iedere 4 jaar je kids naar een andere plek brengen schiet ook niet op, partner werkt niet (mag ook vaak niet) dus verveelt zich dood…
@fernie: Kan ik me bij aansluiten. Mensen zien over het algemeen alleen de voordelen. Er staat echter ook wat tegenover. Het is qua vergoedingen ontzettend moeilijk te bepalen wat over de top is. Huisvestingsvergoedingen b.b. kan in mijn ogen best wel eens naar gekeken worden. Maar dat is een totaal andere discussie. En hoeveel bespaar je uiteindelijk…
@kaasboerin: iets met ‘druppel’ en ‘gloeiende plaat’ …
Toch schandalig dat dit eigenlijk zo kan… Dat je een auto nodig hebt die bij je functie past met een speciaal kenteken alla, maar dit soort auto’s hebben dan niets meer met je werk te maken..
@darkpluisje: Wat is dat nou voor een onzinnige opmerking?
Liever in een Pruis op en neer naar Brussel dan in een Prius hoor…
Durf te wedden dat jij in zijn/haar schoenen precies ’t zelfde zou doen.
@Klassiekerrally: Wat hebben de inwoners van Pruissen hier nou weer mee te maken… ;)
@Klassiekerrally: 2x in een Pruis ?
Deze wagen is bij wijze van spreken elk weekend te vinden op de ring. Toch fijn om te zien dat iemand lol heeft van mijn centen.
@jack_abarth: zijn niet jouw centen slimmerd. Diplomaten worden betaald door het land van herkomst.
@jack_abarth: Verdiep je eerst eens in de materie voor je deze onwaarheden neerzet.
@soup: Hij betaald hier geen wegenbelasting (neem ik aan) terwijl die wel gebruik van onze peperdure wegen maakt, hij betaald de boetes hier niet terwijl zo’n flitspaal al gauw 80k kost..
Dus indirect wel.
Try again.
@kaasboerin: Dat geldt toch voor elke buitenlander…
@renezzzz: Ja, krom dus..
@kaasboerin: Ik zie niet wat er krom aan is, misschien zuur voor iemand anders die niet dit soort rechten heeft.
@renezzzz: Ik bekijk het als volgt: betaal voor wat je gebruikt..
Maar goed, daar hebben we de stembus voor, meningen meningen..
@kaasboerin: Doe jij dat ook als je over de duitse en belgische wegen rijdt? Of heb je liever een vignet? Is op zich ook een goed systeem!
@renezzzz: Nogmaals; daar ga ik niet over, het enige wat ik eraan kan doen is stemmen en hopen dat ’t meezit..
@kaasboerin: Wat hoop je, wat er (in dit geval) verandert als de partij waarop jij hebt gestemd zou winnen? Dat deze mensen wegenbelasting moeten gaan betalen? En wat zal dit de Nederlandse staat gaan opleveren?
@renezzzz: Ja, daar kunnen we uren over discussiëren, maar ik vind dat de gebruiker moet betalen.
We willen allemaal wel wat hè.. Laten we ’t daar maar op houden.
@kaasboerin: Dan zijn we er over uit, jij vind (mening) dat niet iedereen in een Porsche mag rijden.
@renezzzz: Wat jammer, ik vond het een leuke discussie tot nu, jammer dat je voor mij gaat praten, dit zijn niet mijn woorden.
Denk ook dat je dat zelf dondersgoed weet.
@kaasboerin: Tuurlijk weet ik dat… Ik had er ook beter een knipoog aan kunnen toevoegen. Het was ook een dooddoener van jouw kant. En dat weet jij ook dondersgoed. Dit begint OT te raken…. Laten we het hier idd maar op houden.
@kaasboerin: Maar hij betaalt hier wel een hoop belasting en accijns op alle benzine die dat ding verstookt.

Ik snap echt niet waar je last van hebt hoor. Er rijden zo ontzettend veel auto’s hier rond die geen belasting betalen (zgn muesli-auto’s) – dat kost de staat veeeeel meer.

En afgezien daarvan, als je CD-auto’s in Nederland belasting wilt laten betalen, moet je ook niet moeilijk doen om onze diplomaten in het buitenland ook de lokale belasting op hun heilige koe te laten betalen. Hoeveel wijzer wordt je er dan van?
@potver7: Ik heb er eigenlijk geen last van hoor, ik zette net alleen de puntjes op de í aangezien er iets gezegd werd wat niet helemaal klopte.
Tuurlijk moeten onze diplomaatjes in dat geval dan ook belasting betalen in het buitenland (zal in vele gevallen wel véél lager uitkomen dan hier echter).
En lol, don’t get me started als het om BPM gaat hier in NL!
@potver7: Wist overigens niet dat die CD’s dan wel accijns moesten betalen hier.
@kaasboerin: Over het algemeen betaalt men geen belasting in het gastland.
@potver7: nou hij betaald hier HEEL weinig belasting, niet voor inkomsten, niet voor brandstof en zoveel andere dingen. Betalen minder belasting in een jaar dan jij in een maand.
@kaasboerin: Elke Prius/bluemotion/c1/107/aygo rijder doet dat ook
@kaasboerin:
Als je niet verder komt dan loze discussies over het feit dat iemand als iemand geen wegenbelasting betaald dit jouw geld kost, dan kun je beter in de klaagbaak op fok.nl gaan posten.

We zullen gemakshalve de levensstijl van deze Porsche-baas- persoon en de micro-boosts voor de ecomie bij elke (tank)beurt ook maar gewoon vergeten.

Mijn god zeg wat kortzichtig.
@soup: Of het nou om 1 euro of 1mio gaat, het kost geld. Gaat om ’t principe.
Geef nou maar gewoon toe.
@kaasboerin: Het kost geen cent, het levert minder op. Dat is heel wat anders. In je baas z’n tijd de autoblog database vullen met deze non-discussies, dát kost geld.
@soup: nee dat doet het niet, jammer voor je soupdick.
@kaasboerin:
Klasse antwoord. Geheel in de lijn der verwachting, wel zo prettig.
@soup: Tsja, ik dacht dat er gewoon geen belasting over betaald werd hier in dit land aangezien er vaak genoeg van die dingen gespot werd, maar diplomatie is kennelijk niet mijn ding.
My bad brutha.
@soup:
Ach andersom is er vast wel een NL diplomaat die van onze centen leuke hobbies heeft, dus echt verkeerd is zijn conclusie ook weer niet
Volgens mij betalen sommige buitenlanden hun diplomaten een tikkie teveel.
@mashell: Ja of de auto is na (hard) sparen en met een belastingvoordeel best betaalbaar. Laten we wel eerlijk zijn, deze mensen hebben een vrij zware baan in een ander land. Daar mag best wat tegenover staan.
@Larick: of het zijn toch ambtenaren die wegens goed gedrag of goede connecties een leuke post in het buitenland krijgen. Laten we eerlijk zijn, als Nederlandse diplomaat in Afrika heb je het zwaar. Als Afrikaanse diplomaat in Nederland heb je natuurlijk een luizeleven.
@mashell: Die rijden veelal ook niet luxe wagens hoor. Vaak zie diplomaten uit die landen wonen in een goedkope wijk met een Aziatische auto.

Ga er maar vanuit dat ook de vriendenposten worden verdeeld over mensen met veel ervaring en een hoge opleiding. Ik weet niet veel over de salariëring, maar kan me niet voorstellen dat een ambassadeur meer verdiend dan een minister.
@Larick:
Als ze mij uitnodigen hoef ik geen 2x te denken! Gegarandeert dat ik een zwaardere baan heb. Kom niet eens aan een rondje Ring toe, en zeker niet elk weekend
Krijg bijna de indruk dat ’t hier een bolwerk is van zure Groen Links aanhangers…
Iemand z’n leuke auto niet gunnen, klagen over belastingcenten. Gadverdamme!
@Klassiekerrally: Geen zorgen, ik gun het deze diplomaat ten harte, ik beschuldig eerder degene die over het beleid gaan hier.
@Klassiekerrally: Niks met links of rechts te maken of met gunnen, maar gewoon met fatsoen. Als volksvertegenwoordiger dien je je nou eenmaal aan wat strengere regels te houden dan wanneer je in het bedrijfsleven je geld verdiend. En zelfs in het bedrijfsleven mag je niet zomaar rijden wat je wil, zelfs daar verwachten mensen dat je het imago van het bedrijf uitstraalt.

Denk dat ieder “normaal” land haar diplomaten niet in een dergelijke auto rond laat rijden. Zal wel iets van Emiraten, bananenrepubliek of dictatorland zijn. Dat is dus precies het beleid waar kaasboerin het over heeft.
@KUYL: Dat zijn aannames, neem ik aan?
Ik stoor me hier niet aan. Als iemand zoveel geld uit kan/wil geven, is dat goed voor het bedrijf dat de Porsche verkoopt, goed voor de verkoper die de deal sloot, goed voor Porsche, goed voor de toeleveranciers van Porsche en ga zo maar door.
Ik vind ’t gaaf dat de diplomaat in kwestie schijt heeft aan wat anderen vinden over zijn auto. Het leven is te kort om in saaie auto’s te rijden.
@KUYL: Vind ik iets te kort door de bocht… Mag een b.v. ambasadeur geen autoliefhebber zijn? Tuurlijk is dit niet een ideaale auto waarmee je bij b.v. een belangrijke bepreking komt voorrijden, ben ik het met je eens. Maar dit hoeft niet de hoofd/officiele auto van deze persoon te zijn. In het bedrijfsleven mag jij over het algemeen best een Porsche rijden, zeker als jij hem zelf betaald! Als je een auto van de zaak rijdt heb je vaak wel restricties.
@renezzzz: Na zoveel ‘CD kenteken spots’ mogen wij wel gerust concluderen dat hier niet al teveel moeite voor is gedaan, om deze te kunnen rijden..
En al helemaal als deze betreffende GT3 bijna wekelijks wordt gespot op de nurburgring..
@kaasboerin: Mag een diplomaat niet op de ring rijden dan? Brandstof moet die nog steeds wel betalen en is dus winstgevender als een 14% bijteller voor de staat.
@kaasboerin: En dat mag dus niet in jouw ogen?
@renezzzz: Ben jij dom?
Hij denkt dat als een diplomaat een fucking dikke GT3RS rijdt automatisch een autoliefhebber is..
Daarop zeg ik dan; dat betekend dan dat er wel héél veel diplomaten autoliefhebber zijn, is dat dan toeval of is dat gewoon luxe die zij hebben??
@kaasboerin: Nee hoor, ik ben niet dom. Ik doe gewoon geen aannames over de persoon/instelling die deze auto rijdt. Dat doe jij wel. Wie heeft deze auto betaald?
@kaasboerin: En bedoel je dat elke diplomaat in een Porsche rijdt?
@renezzzz: Kom op man, dat zeg ik nergens..
Er worden regelmatig dikke bakken gespot met dergelijke kentekens..
Vandaar zeg ik; is dat toeval of zijn deze gasten erg verwend?
Ik vermoed het 2e.
@kaasboerin: Daar ga je weer: ‘ik vermoed’. Plus het feit dat de wat meer standaard diplomaten autos meestal BMW/MERCEDES/VOLVO zijn. Daar worden grote kortingen gegeven. Waar je als nederlander net een Golf kunt kopen, halen zij een b.v. BMW 5-serie. Trouwens, hier zie je ook veel CD-platen rondrijden en dat zijn soms grote dure autos, maar vaak ook oude/goedkope autos.
@renezzzz: Je geeft het al zelf aan. “Als je een auto van de zaak rijdt heb je vaak wel restricties.” Als prive persoon kun je geen CD kenteken aanvragen. Dus is het een auto van de zaak.

Ben er groot voorstander dat iedereen mag en kan rijden wat hij wil. Maar wanneer je kijkt naar welke instanties rijden met een combinatie als deze, word de het alleen maar schimmiger.

99-CD-99 series
Deze series worden gebruikt voor Internationale Organisaties zoals bijvoorbeeld UNESCO.

Als je een beetje fatsoen en verstand hebt, koop je voor het CD kenteken een wat “degelijkere” auto en prive een dikke bak als de GT3 RS.
@KUYL: De eigenaar van deze auto heeft het recht om een auto op CD-platen te rijden. Dat kan dus ook privé. Helaas heeft de gemiddelde nederlander niet die rechten. Het hoeft dus niet zo te zijn dat een land/instantie deze auto aan hem gegeven heeft. Niemand anders (afgezien iemand met hetzelfde recht) mag deze auto rijden. Er is niet duidelijk wie deze auto betaald heeft. Als de bestuurder zelf voor deze auto betaald heeft is het z’n prive auto (met CD-platen). Als hij na bv. twee jaar z’n auto verkoopt moet alsnog belasting betaald worden over deze auto.
@KUYL:
Daarom hebben steeds meer bedrijfsrijders een 2e auto. Een leasebak van de zaak voor het ‘imago’, en een leuke privé betaald van de besparing op bijtelling :)
Deze eigenaar is dus hoogstwaarschijnlijk een liefhebber van autos. Afgezien van het belastingvoordeel van het (eigen) land, zijn er weinig echte kortingen op deze auto. Normaal gesproken geeft Porsche vrijwel geen korting voor diplomaten. BMW, Mercedes en Volvo doen dat wel, die zie je dan ook veel vaker als CD-kenteken autos.
Er is een truc voor niet diplomaten.
Je hoeft tegenwoordig niet meer te voldoen aan Taxi-regels.
Dus een Taxi BV oprichten.
Je koopt je nieuwe luxe wagen op die BV.
Geen BPM, geen BTW, geen bijtelling.
Het verschil is zo groot dat je er een chauffeur van kan betalen.
Vervolgens huur je je ‘taxi’ in voor alle ritjes. Zakelijk en privé.
Eén nadeel: je rijdt natuurlijk dik voor lul met je blauwe platen.
Het komt wel voor bij DGA’s die een dikke S-klasse rijden. Niemand die het opvalt.
Een Mercedes is immers altijd een Taxi :-)
@zdev:
Ga uitzoeken of dat werkt. De kleur van de platen zal mij toch echt worst zijn. Zie ze toch niet als ik er in rijdt.

Maar geef je kenteken even door, dan zal ik naar je zwaaien vanuit m’n 760Li op blauwe platen :)
Coole back mijn nieuwe beste (diplo)maat!
Mijn favo Porsche. Ik mis alleen de bestickering op de zijkant.
Er rijdt in den haag ook een GT-R rond op diplomaten kenteken.
Dat is dus een wat snellere ambassadeur?
als ik een CD kenteken had was ik toch meer richting een CL500 gegaan enorm comfortabel en als het moet ben je nog snel weg ook.
paar maanden geleden zien rijden op de ring rotterdam. kon idd niks met de gekke kenteken. Thaks voor de info.
Iemand een idee waar de beste man vandaan komt? Gok op Rusland dan wel Oekraïne..
Als ik diplomaat was, en geen boetes hoef te betalen, dan had ik het wel geweten met zo’n bak onder mijn zitvlees.
Ik heb zelf op de A12 laats een nog gekker kentekenplaat gezien. Kan iemand mij uitleggen hoe ik die hierzo kan uploaden?
@gorothegreat12: Even naar http://www.autojunk.nl gaan en dan zie je bovenaan in het midden upload afbeeldingen staan.
-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
Als “diplomatenzoon” zou ik toch graag even een paar misverstanden recht willen zetten.
Allereerst is de eigenaar van deze auto geen ambassadeur die een land vertegenwoordigt maar een diplomaat die voor een internationale organisatie vertegenwoordigt. Hoe weet je dit? Omdat CD in dit geval, net als op de auto’s van mijn ouders, in het midden staat (sidecode 3) en niet in het begin (sidecode 1).
Deze auto wordt natuurlijk gewoon door de eigenaar zelf betaald, en bij verkoop of export van de auto moet het resterende BPM bedrag gewoon worden nabetaald. Aangezien veel van dit soort functionarissen hun auto’s niet veel langer dan 3 of 4 jaar houden krijgt de Nederlandse staat gewoon (een deel van) zijn centjes terug.
Boetes worden vanzelfsprekend ook gewoon betaald, vooral omdat ik niet weet wat voor gevolgen het structureel niet-betalen van boetes heeft bij verlies van deze status heeft (bv pensioen).

Het gapende gat in de begroting en de torenhoge staatsschulden zullen ook niet merkbaar verminderen door het wel of niet betalen van BPM over een paar CD-auto’s. Bovendien genieten Nederlanders die in het buitenland een organisatie vertegenwoordigen (afhankelijk van hun rang) exact dezelfde voorrechten. Sterker nog, in Nederland werden deze voorrechten voor vertegenwoordigers van internationale organisaties (de Niet-ambassadeuren) later ingevoerd dan in andere EU-landen.

Of dit soort privileges achterlijk zijn of niet mag iedereen zijn eigen mening over hebben. In ieder geval bestaan ze wereldwijd, ook voor Nederlanders die in het buitenland werken.
@cookies: Helder!
@cookies: En zo zit het!
Ik heb deze Porsche al wel eens eerder gezien op de Ring, samen met een maatje (ook een Porsche, ook CD kenteken). Toch een aparte verschijning!
Vermoedelijk zijn de kentekengegevens voor overheidsinstanties wel opvraagbaar. Tja, sommige mensen hebben blijkbaar meer recht op privacy dan anderen.
@Max van der Heijden:
Edit:
http://picturepool.racetracker.de/1281/page_40319-5871c8fa174c6a3f7cfc7480691423ca.jpg
http://picturepool.racetracker.de/1281/page_40398-60792efcd31d1cf51c7ad3aafb7abab1.jpg
@Max van der Heijden: Goed voor mekaar die gasten.. ;)
@kaasboerin:
’t is ook vaak handel voor ze.
Na vier jaar nemen ze de auto mee terug naar hun vaderland, de auto valt dan onder de inboedel waardoor er geen invoerrechten voor betaald hoeven te worden.
De auto is dan verhuisgoed
Dus best kans dat deze al bestemd zijn voor iemand anders.
Ik doe duidelijk iets verkeerd… hoe kan ik diplomaat worden?
Is het nog niemand opgevallen dat zijn linker-achterband behoorlijk slap is? Ik zou er in ieder geval niet meer mee naar huis rijden zo.
Is het nog niemand opgevallen dat hij links-achter een lekker band heeft? Ik zou er zo in ieder geval denk ik niet met een gerust gevoel mee gaan rijden.
Blijft een vette bak, trouwens wel chill als je boetes niet hoeft te betalen.
ik heb bij het spring event in Amersfoort dit jaar ook een GT-R switser P800 op CD kenteken gezien en die liet zich idd overal gaan idd niet bang voor boetes
Genoeg onzin gelezen, Try Google:
http://www.minbuza.nl/en/appendices/you-and-the-netherlands/staff-of-foreign-missions-and-international-organisations/handleiding-omgang-geprivilegieerden.html
99% van de CD moeten ook hun boetes betalen. De gemeente Den Haag stuurt de parkeerboetes niet naar deze mensen omdat het te veel werk vind om de adressen op te vragen bij de ministerie van buitenlandse zaken. Deze mensen zijn namelijk niet opgenomen in de GBA.
@Ikke Ferrari: doe maar….
@desjonnies: niet meer sinds 1 maart 1989 (Hoe oud ben je???)

iig twee ‘mooie auto’s

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).