Dit doen Amerikanen met een Citroën 2CV

Auteur: , 41 Reacties

Een Lelijk Eendje, dat is wel zo'n beetje de laatste auto die je zou verwachten op een Amerikaanse tuningshow. Toch staat er dit jaar op SEMA een heuse verbouwde Citroën 2CV te pronken. Zouden ze de REVOLTe Concept als voorbeeld hebben genomen?

Specs van deze Citroën 2CV Coupe ontbreken helaas/gelukkig, maar het ziet er redelijk bizar uit. Laag, breed en spaakvelgen van chroom.

Oog voor detail hebben ze overigens wel, want we spotten zelfs een Frans kenteken op de neus van deze verdwaalde 2CV. Stiekem ziet de daklijn er overigens wel tof uit, maar de rest is een beetje too much…

De afbeelding groter bekijken? Dan moet je even HIER klikken.



41 reacties

Zware verkrachting dit! Ophangen die lui die dit bedacht en gebouwd hebben!
@kp92: heerlijk die willekeur, bij de eerste de beste misstap van jou laat ik je opeten door chiwawas’s.
@betonstaal: Mis-stap, leuk gevonden…tegen iemand die in een rolstoel zit xd, ok flauw!
@kp92: sorry de wind stond verkeerd, ik kon je niet ruiken. ;-)
Alles is too much aan deze auto!
ik vind hem niet eens zo verkeerd…
En daarom moeten 2CV’s uit de buurt gehouden worden van Amerikanen.
Lijkt wel een Burton.
@reventon:
Ik mag dan binnenkort binnen mijn opleiding zo’n Burton gaan bouwen, maar dit paarse gevaarte is iig geen inspiratiebron ervoor…
Als ze dat vroeger al hadden gedaan, dan hadden we nu misschien een heel goede concurrent vr Porsche!
Pfff, die hoek in de A stijl naar het dak is echt te lelijk, als dat nou vloeiend doorliep, leek hij tenminste op een oldschool Amerikaan met een vleugje 2CV, nu is het gewoon lelijk.
Alsof een standaard eend niet lelijk genoeg is! (Pun intended)
Zo wat sluit dak dak lelijk aan op het dak. Rijden hier in NL wel mooiere huisvlijtcoupes rond.
En dat doen ze euhm … goed?

Heeft wat weg van een mini auburn speedster en dat misstaat hem niet.
Hoe heet deze, Revolting?
@E34M5Touring:
Speciaal voor u van Sema
http://msn.autovandaag.nl/Autovandaag/assets/media/xlarge/47969__dsc1221_12110263814.jpg
@jrk68: Ja, een E39 5 serie. En nu?
@E34M5Touring:
Het bewijs dat je sommige auto’s gewoon moet laten zoals ze horen?
Gekheid, er staat ook een leuk oud fordje met een Panamera syndroom. Het was dus geen diefstal maar een nieuwe tuning trend…
http://msn.autovandaag.nl/Autovandaag/assets/media/xlarge/47937_dsc01350_12110263845.jpg
’t is vandaag wel automishandeling dag. Eerst die bratwurst mercedes, nu dit arme franse paturain kuipje.
Pure verkrachting!!
Als je deze body nou over een super7 kitcar plaatst. Net 200 pk dan heb je nog een geweldig monster ook
@nickelb: of met een hatsjoe-boesja motortje met wat extra turbootjes.
http://www.bilnorge.no/export/bb_35027.jpeg

Proberen die Amerikanen nog steed stijl te ontwikkelen – schattig.

http://needthatcar.files.wordpress.com/2012/07/2cv.jpg)
@Pieter-Jan: Echt heel cool!
@Pieter-Jan Catteeuw:
Super mooi zeg
Er zijn nog steeds 2CV’s genoeg, elke verbouwing is alleen maar leuk voor de afwisseling. Zelf zou ik het niet doen, het gebrek aan vermogen en de bizarre veerwegen in een praktische koets zijn nu juist wat een 2CV zo leuk om te rijden maken.
wat is er met de motor gedaan?:) … jammer van het origineel Tis wel een icoon…
Heb deze eend 2 jaar geleden gezien op Eurocitro Le Mans. Volgens mij was het gewoon een Franse auto. Erg indrukwekkend ding om te zien!
En Tsjaa zonde? Er rijden genoeg mooie originele eendjes, zelf heb ik er ook 1 maar die blijft ook niet origineel.
Als je gave 2cv custom projecten wilt zien moet je eens kijken op http://www.snail2cv.com ;)
Is het niet de hotrod van Dagobert Duck?
Hij lijkt vooraan breder dan achteraan, het dak ziet er slecht vastgemaakt uit, de deuren zien er slecht vast gemaakt uit, en het dak zelf heeft een belachelijke lijn.

Zonde. Er kon zoveel meer mee gedaan zijn.
Nice
dit is geen amerikaanse eend, maar daadwerkelijk een franse..die is voor deze show verscheept naar de states.
is winnaar van de franse mequair’s pole..

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).