Ford Mustang uit 1964 gaat weer ‘in productie’

Auteur: , 159 Reacties

Soms kunnen klassiekers gewoon onmogelijk in de vergetelheid raken. Zo ook de eerste generatie Ford Mustang (aangeduid als '65 Mustang). En we hebben goed nieuws voor liefhebbers die graag dergelijke projecten restaureren! Ze krijgen nu wat hulp van Ford, de bijna 50-jaar oude carrosserie gaat namelijk weer in productie.

Zouden autofabrikanten soms ook last kunnen krijgen van een portie verlatingsangst? Volkswagen hield de Golf I tot en met 2009 in productie als Citi Golf en ook de aloude Kever werd decennia lang gewoon nog gebouwd in Mexico. Ford doet nu iets soortgelijks. Ze gaan de Mustang MKI alleen niet zelf bouwen, maar hebben de blauwdrukken en specificaties van de carrosserie en aanverwante zaken aan Dynacom International gegeven, een Amerikaans bedrijf dat de carrosserieën zal gaan gaan bakken.

Deze moderne Mustang-body’s worden overigens een stuk steviger dan de originele, aangezien er beter staal wordt gebruikt en er met modernere lastechnieken wordt gewerkt. Ook de roestpreventie is beter. De carrosserie gaat 15.000 dollar kosten. Zelf nog even een motorkap (ook nieuw te bestellen), motor, bak, elektronica, een interieur en andere details regelen en je hebt de mogelijkheid om zelf je gloednieuwe Mustang te bouwen. En dat scoort behoorlijk hoog op onze awesomeness-meter. Het leuke is dat Ford vrijwel alle onderdelen nog steeds nieuw levert.

Dynacom International is met Ford in gesprek om ook de carrosserie van de Bronco weer nieuw leven in te blazen. Wellicht wordt dat dus de volgende nieuwerwetse klassieker.

Mochten meer fabrikanten het oké vinden om carrosserieën van auto’s die niet meer in productie zijn te laten bouwen door derden, welk model zou jij dan het liefst in je vrije uurtjes opknappen? Laat het weten in de comments!

Met dank aan Arnoud voor de tip!



159 reacties

Mischien wordt dit de Veyron Killerr!
@marokkaanseheld: Dit is alleen een carroserie, geen complete auto.
Ot: deze kopen en dan die viper v10 van gisteren er in lepelen?
@Sheep: 2 zielen 1 gedachte
@Birdman: 3 zielen 1 gedachte, ik doe mee :D
@Sheep: 4 zielen 1 gedachten
@Sheep: zat juist hetzelfde te denken :D en dan wat recaro stoelen er in gooien met zo een ariel atom stuur :D
Als ik enkel massa productie wagens opnoem.

Afhankelijk van hun prijzen tov elkander zou ik onder de volgende moeten kiezen.
SL gullwing, Jag E, Jag XK120, camaro z28 ’71, mercedes 300 adenauer
Als is de camaro de enige amerikaan.
Dat is best wel gaaf. Nu nog de motor en rijwielgedeelte van een huidige Mustang GT eronder en je hebt echt een snoepje.
– 1966 Ford Galaxie 500 XL Coupe
– 1966 Chrysler 300 Coupe
– AMC Pacer
@hoflander:

66er Galaxy uber alles ..
@hoflander: Pacer??? Toch wel de Frankenseyn onder de auto’s.
Als ik mocht kiezen dan wordt het met geen enkele twijfel of andere auto die ooit maar in de buurt komt; de Mercedes 300 SL Gullwing.
@Pordon: You read my mind! Die, en de 500 SEC :p!
welke carrosserie ze weer in productie mogen nemen?
ehm… Ascona A Voyage, Opel GT, Range Rover Series I, elk type DAF.
@406_v6: Elk type DAF: In feite waren er 2 carrosseriën die in een aantal uitvoeringen werden gemaakt. Dat zou dus relatief eenvoudig moeten zijn
Shelby Mustang GT500 ’69,, en voor vaders de Toyota 2000GT
@V-Power: 2000 GT *kwijl*
Zonder twijfel de Gullwing voor mij.
Gaaaaaaf!
Ik wil ooit echt wel een ’65 Mustang hebben. En met een nieuwe carosserie is ie gewoon nieuw. Scheelt weer onderhoud en zorgen.

Vraag me alleen af hoe dat dan weer zit qua belastingen…
2 van de 3 (chassis, motor, body) moesten toch oduer dan 25jr zijn om klassiek aangeduid te worden? Hoe zit dat met zo’n unibody Mustang?
Alfa Romeo GT 2000 Veloce
Alfa Giulietta Spider
Alfa Duetto
Alfa Giula GTA
Jaguar E-Type
@waverider:

Hoppakee! Mijn stem is ook voor de Duetto, zou t genoeg zijn voor productie?
http://farm5.static.flickr.com/4055/4414499169_30ba3d67b1.jpg

Escort MKII
@niekloog: amen!

En als ze toch bezig zijn bij ford; doe ons die lekkere escort rs cosworth ’92 ook maar!
@niekloog:

yeah, een medestander!

Moeten we alleen nog even kiezen of we de flatnose willen of de RS2000 en al dan niet met BDA of X-Pack uitbouwset.
@niekloog:

BDA versie graag! :)
@niekloog:

BDA versie graag! :)
@dennisa: body blijft het zelfde
@escort77: ik zeg flatnose!! met als optie x-pack ;)
Ik heb zelf ook 2 escort bodies staan, maar die zijn er door de jaren heen niet beter op geworden
15.000 dollar voor alleen wat plaatwerk !!

leuk voor gepensioneerde Amerikanen om een beetje te knutselen ..

maar voor een autoblogger veelte duur ..
en wat kost het all inclusive dus met motor, bak, en hopelijk orginele wielen (geen 80” inch chroom)?
@meneersander:

op marktplaats staan ze compleet voor een euro of 13.000 ..
als dit blik wil afmaken met alle aftermarket meuk ben je 45.000 kwijt ..

heb je wel een gloednieuwe Mustang ..
@lincoln: Jep, en reviseren is dan totaal niet nodig… :lol:
@kaasboerin:

dan is het idd echt een Mustang ipv een verbouwde Falcon ..
@lincoln: “..heb je wel een gloednieuwe Mustang ..”

Echt helemaal te gek. Ik zou hem inderdaad volledig modified opbouwen. Splinternieuwe Roush 588 Eliminator onder de kap. Moderne wielophangingen, Koni’s, Brembo’s, handbak, laag op z’n bek, bling wielen, Rockford woofers, Recaro’s, etc.. the whole shebang.. flipperdeflip..
@Freewarefreak:

ik heb hier nog een Lincoln Mark8 staan ..
dus ben ik klaar voor de prijs die jouw remschijven alleen al kosten ..
aan lak heb ik lak ..
motorkap mogen ze houden ..

een paar tuinstoelen erin en gaan ..
@lincoln:
Zullen wij NU een persbericht de wereld insturen dat twee Nederlanders Facel Vega weer leven gaan inblazen?
‘k wed dat we een stuk of 100 “gegadigden” gaan vinden !
@desjonnies:

en dan met een spuuglelijk Maybach-achtig + verticale koplampen computertekeningetje en een vermelding van 1330 peekaa op de proppen komen ..

krijg jij de gegadigden ..
neem ik de boe-roepers/doodwensers wel ..

yep .. dat lijkt me een uitstekend idee ..
@desjonnies: HK 500 met modernere running gear.. I’m in…
De MK III Interceptor

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/00839/motoring-graphics-2_839554a.jpg
@Den: Wordt ook weer gemaakt.”In May 2010, Jensen International Automotive was set up, with the financial backing and know-how of Carphone Warehouse founder and chairman Charles Dunstone who joined its board of directors. A small number of Jensen Interceptor Ss, which had started production under a previous company, are being completed by Jensen International Automotive (JIA), in parallel with JIA’s own production of the new Jensen Interceptor R; deliveries of the latter have started (beginning of 2011) at the Oxfordshire-based manufacturer and restorer. Tony Banham is JIA’s Managing Director.”
Graag een roestvrije Renault Alpine Turbo!
Alpine A110 1600S
Renault 5 Turbo (incl. alu plaatdelen)
Renault 5 GT Turbo (super5)
http://www.dynacornclassicbodies.com/gm_models2.html

Ze maken ook ‘nieuwe’ modellen van gm!
Voor mij graag de:
’68 charger
’70 Roadrunner
en de ’76 W200 zodat ik mijn rotte cabine kan overzetten :P
En wat kies je dan he? Dan krijg je weer een gevecht van: Een ECHTE Mustang (60’s) of een ”neppe” Mustang (nu)…?
356… alle versies aub!
Pontiac 67′ GTO iemand?
mijn lijstje:

E-type (hij staat er nog niet tussen!)
Ford Escort mk2
Ford Capri mk3 s/ghia, met de 3liter v6 natuurlijk
Lancia Stratos
Lancia Delta HF
Ford RS200
Ford Sierra RS Cosworth
jaguar e-type natuurlijk
@mrbones: Is er al: Was al eens te zien in een uitzending van Top Gear.
@JanC: Dat zijn slechts oude e-types die gerestaureerd worden, niet splinternieuwe.
@mrbones: Dan heb je niet goed gekeken.
Ergens is het wel leuk, maar anderszijds gaat het unieke ook weer van het model verloren.

Weet nog niet wat ik ervan moet vinden…
Dit is wel het toppunt, 15000 dollar voor alleen de carrosserie. En daarna nog de motor, die is waarschijnlijk nog duurder…
Yes eindelijk weer een echte mustang!!!!
Mag ik deze opknappen please? :D
Porsche 959 Wit!
http://img530.imageshack.us/img530/5066/photo1el.jpg

Als jullie deze niet oke vinden, doen we dan de porsche 911 (964)
@euro95: Serieus, waarom wil mijn plaatje niet?
BMW M3 E30 en 2002tii komt u maarrrrr
E30 BMW mag wel in het nieuw.
Even over nagedacht en ben eruit… De BMW 3.0 CSL :)

http://www.allsportauto.com/photoautre5/bmw/3l/csl/course/1971_bmw_3l_csl_course_01_m.jpg
@VeniVidiVici: Oe ja! Wat een rete gave bak is dat!
@VeniVidiVici: Ja man, maar dan wel graag de normale csi versie en niet de CSL. Hoewel beide natuurlijk ook geen probleem is:)
@DonEmilio: En tegen een BMW 3200cs en 507 heb ik ook geen bezwaar. Of een Studebaker President Speedster.
Altijd een stille wens gehad om mijn eerste auto weer te hebben, een wiite CRX uit ’86. Maar dan zonder roest…
http://jspec.wordpress.com/honda-crx-1generetion/

Ik heb me nooit meer zo rijk gevoeld als de eerste dag dat ik dat bakkie bereed.
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/Dino%20Dalle%20Carbonare/DEC2009/Z-Tune%20Final/N16-Ztune-220.jpg
Een LHD (Left Hand Drive) Nissan Skyline GT-R Z-Tune (BNR34) wil ik graag herbouwd zien worden!
@AutomotiveDesigner: HELEMAAL mee eens!! en wel linksgestuurd idd XD

of een bmw e39….
@rrickk: E30 M3 vetste auto ooit gemaakt.
Mustang gt500 shelby ’69
De Corvette C2 Sting Ray coupe (Split window).
Maar de C3 zou ik ook zeker wel terug willen zien.
Tegen de tijd dat ik het geld er voor heb, zou ik graag een chassis van deze bestellen:
http://www.benzworld.org/gallery/data/14141/medium/100_1207.jpg
@koenmb: Mercedes kennende, grote kans dat er gewoon kale carrosserieën in voorraad zijn ;)
zo kan je een hele lijst maken, renault 5 turbo, gullwing, toyota 2000 gt, noem maar op.
doe mij maar een volvo P1800! :)
Bij MG (onder andere de B) doen ze dit al sinds de jaren ’90. Niet meer door MG zelf natuurlijk, maar via de British Motor Heritage Trust. Daar zijn compleet nieuwe carrosserieën te bestellen, uit de originele mallen. Ook letterlijk ieder onderdeel voor ieder bouwjaar is nieuw te krijgen. Ik geloof dat dit voor nog veel meer Britse klassiekers geld. Iemand die dit kan bevestigen?
@SaabTURBO: In een aflevering van Wheeler Dealers lieten ze eens zien dat er een bedrijf is wat de hele inboedel van Jensen heeft overgenomen. Zij hebben alle archieven met geproduceerde auto’s en de uitrusting/opties/accessoires waarmee de auto’s waren uitgerust. Ze maken nieuwe onderdelen mbv oude mallen en apparatuur, en verkopen dat.
@SaabTURBO:
He He, eindelijk iemand die wakker is.
Je kunt een MGB, Triumph TR6, kompleet nieuw opbouwen.
Daarnaast is de aftermarket voor E-Types, MKII’s and Mini’s gigantisch te noemen.
Dit omdat ten tijde van de productie deze Engelse Meuk nooit echt “klaar” was als het de fabriek verliet.
Je moest een Engelse auto :
A laten zien mdat je van hem hield
B zelf de nodige verbeteringen cq veranderingen aanbrengen.
@desjonnies: En toch zijn het echt heerlijke wagens (mijn naam zou al lang in MGMGB verandert moeten zijn!
zou die v10 hierin passen? 800pk mustangkje, Nice ;D
Ik zou wel graag een nieuwe versie van de Golf MK I willen kunnen bouwen. En dan het liefst de echte Swallow Tail uit begin jaren 70. Met bijbehorende onderdelen voorziening. Er is bijna niks meer te krijgen voor een MK I. Bekleding, sierstrips, interieurdelen, raamrubbers, etc.. alles is op.. zeer jammer.

Heb in Ahoy flink staan kwijlen bij deze..

http://i669.photobucket.com/albums/vv51/freewarefreak/100%20Procent%20Tuning%202011/16102011030.jpg

http://i669.photobucket.com/albums/vv51/freewarefreak/100%20Procent%20Tuning%202011/16102011029.jpg
@Freewarefreak:
http://www.golf1onderdelen.nl (geen gein)
Die velgen zijn BBS rc-090 velgen en zijn ook nog te krijgen. Veel succes!
@GOD: Die site is geweldig. Ik kende hem al.
@GOD: Lul niet zo slap, BBS RC-090 is een BMW velg met diens steek die door BBS is gemaakt… De velg op de foto is een BBS RS velg… En helaas voor jou is BBS al een aantal jaar geleden gestopt met de BBS RS reeks, de enige velg in de RS reeks die nog word gemaakt is de Super RS.

Verder zijn BBS RS velgen rete duur!
@Freewarefreak: Werkelijk? Die auto werd als Citigolf in Zuid Afrika tot voor zeer kort gebouwd…
@JanC: Nee Jan, da’s echt zo. Kijk ook wat FrankyPanky beneden zegt:

“Nieuwe en BETAALBARE Golf Mk1. onderdelen zullen worden geapprecieerd, want het wordt steeds moeilijker om de Golf van mijn pa bij te houden.”

Kijk eens op het Volkswagen forum, etc. Het is een crime. Die chromen sierstrips op de flank, rondom de ramen, de rubbers, etc.. op. Interieur delen. Je wilt een nieuwe hoedenplank, want de oude is verzaagt voor speakers in de jaren 80.. vergeet het.. Voor een dashboard deel (klepjes, dekseltjes, afdekplaatjes) ..zoek maar een donor.. etc.

Een jongen op het VW forum vertelde me dat hij via de Duitse kanalen een splinternieuwe bekledingsset had gescoord, dus stoelen, achterbank, etc. Deze kwam rechtstreeks uit de fabriek uit Wolfsburg. Volkswagen had er bij gezegd, letterlijk: “zo dat was de laatste. We zijn leeg.. op..”

In hoeverre de Afrikaanse onderdelen gebruikt kunnen worden.. dat is werk voor iemand die in die onderdelen wereld zit. Ik weet het niet..

Vergeet niet dat die CityGolf natuurlijk een enorm aantal modificaties heeft gehad over de laatste 20 jaar t.o.v. onze MK I. Het zou mij niets verbazen als er niks van past.
@Freewarefreak: Wat dacht je dan van dunne chrome/stalen voorbumpers in slechte staat kosten ze nog ruim 500 euro!

Maar misschien heb je hier iets aan:

http://www.volkswagen-classic-parts.de/shop/

New Old Stock van Volkswagen Duitsland, doen ook aan verzenden!
Porsche 356
Porsche 911 2.7 rs
Porsche 911 993 gt2
Ferrari 250 GTO
Ik wil een E30 carrosserie van hard staal en aluminium.
Alle zwakke punten moeten verbeterd zijn en de carrosserie moet stijver en een stuk lichter zijn.
Heb ik mooi wat te knutselen.
Doe mij maar een Alfa Romeo bertone 2.0 liter Alfa 75 V6 3.0 ben ik tevreden
Doe mij maar een VW T2a met een modernere moter ;) fijn dieselblok met 200pk oid, mooi cruisen op je Fuchs velgjes ;)
Shelby gt500 67′
originele Audi coupe gt, of 100 coupe s (L)
Toyota AE86
E type series 1
Range Rover series 1 (3 deurs)
Triumph TR6
Mini Cooper Rallye
Peugeot 205 T16 (die met middenmotor)
Ford shogun V6
Bmw E34 m5 (met turbine Velgen)
Bmw E30
Bmw 507
Lamborghini Miura
Ferrari 288 GTO
Ferrari 512 BBi

en nog een stuk of 50 auto’s =)
@kleinzoon:

Yup die turbine covers zijn leuk.
de classic mini mag van mij wel weer in productie komen…

okee ik weet dat ze nog makkelijk 2dehands te koop zijn, maar denk tog dat mensen ze wel zullen kopen…
zeker als ze goed rvs gebruiken.

heb zelf ook een classic mini, maar roest weg terwijl je er bij staat… ook na wat antiroest behandelingen…
http://maydaygarage.com/wp-content/uploads/2011/09/1974_toyota_celica_gt_coupe-pic-59268.jpeg
@dotternetta: O jes! De Celica A20.. hoe kon ik die nou vergeten.. was ik vroeger verliefd op.. onze buurman op de camping had er jaren zo één. Ook zo’n zwarte met dikke wielen.. RWD.. we hebben hem vaak laten spollen in de wei.. (lees: hij.. ik als kind met een grijns van oor tot oor er naast..)
Gewoon deze:
http://www.autoglasscentral.com/imgs/1955_chevrolet_bel_air+left_front_view.jpg
@atakan:

voor dit model is volgens mij al elk onderdeel gewoon te koop ..
@atakan: ’55 bel air. Yeah boy! Ik heb alleen liever dat ze die niet maken, dan wordt die van mn papier misschien wat meer waard in plaats van minder. Wel echt een moddervette auto
@henkbobsjon: papier is natuurlijk ‘pappie’
@iedereen
Die een lijstje maakt vaqn verdwenen of zeldzame auto’s.

Wat denk je dat deze auto’s aantrekkelijk maakt?

Juist……..de zeldzaamheid.

Zie je per dag 23 Strati rijden (Stratossen) is er geen ene moer meer aan.

Juist de zeldzaamheid maakt ze aantrekkelijk.

En weet je niet dat de meesten eigenlijk krengen van dingen zijn in de omgang.

Dat noemen ze GEEN premium, maar KARAKTER.
Als je levend uit een 77’er 911 zonder stuur en rembekrachtiging weet te stappen bv.
Waarvan de remblokken smeulen.
@desjonnies: En nu?
@kaasboerin:
Blijven dromen of iets kopen en gedesillusioneerd raken.
Kom je wel weer overheen hoor !
Zo mocht ik oiit met een heuse Works Stratos achter de Lancia monteur aan rijden i die in een Beta sprong.
Na 500 meter in die Stratos wist ik waarom :P
@desjonnies: Dat snap ik, mocht ik zo’n oude barrel op m’n oprit hebben staan was het alleen maar voor de show, of af en toe een nutteloos blokje om. Ben persoonlijk dan ook niet echt een ‘fan’ van ouderwetse auto’s. Wel van de verhalen eromheen natuurlijk.
@iedereen die een lijstje of een suggestie heeft aangedragen ..

waarom worden die carrosserieen niet meer gemaakt ??

en zouden jullie echt 15.000 dollar willen betalen voor je favoriete stukje plaatwerk ??
@lincoln:

Voor een Adenauer, gullwing of splinternieuwe en puntgave e-type? Tuurlijk

Waarom ze nietmeer gemaakt worden, omdat er ‘beter’ op de markt is, niet alles kan LR Defender of Lada Riva zijn.
@desjonnies:

Kijk, wij liggen op één lijn.
De Alfa Romeo Giulia Super a.u.b., doorgelast en wel.
Nachten lang wakker gelegen, MGB, MGC, 911, TR6, TR7 Cooper S (de oude) R5 Turbo 1, Austin Healey 3 litre Mk III Jags MkII, 240, XJ zessen, noem maar op wat voor meuk.
Kopen, opknappen en weg ermee.
Van de meesten was ik gelukkig als ik de achterlichten weg zag rijden.
Behalve de Alfa Giulia, de Innocenti Cooper en het Renaultje vier.
Gewoon een k*t Renaultje vier.
1 van de lekkerste no-nonsense autootjes ooit.
En laatst stond nog mijn oude uit België geimporteerde TR6 te koop op marktplaats.
Maar ik hoef ‘em niet meer………
Wie maakt me los van mijn MGC roadster?
in DE kleur.
@desjonnies:

yep .. de talloze oppervlakkige liefdes ..
voor je het weet heb je een ring om je vinger (overschrijven) en is de lol er acuut af ..

ze rocken niet .. ze punken niet .. geen hell yeah momenten ..

aan de andere kant ..
wees maar blij dat je de echte liefde ooit gekend hebt ..
en dat zit idd dieper dan een British racing green afwerk laagje ..
Waarom dan niet zo?
(Mijn lijst)
Toyota Kijang (Alle generaties voor de huidige 5e)
Plymouth Barracuda
Alle Amerikaanse full-size wagons!
De Ford Panther platform, NU! (Town Car, Crown Vic, Grand Marquis)
En oh, graag ff de Chevy K5 Blazer/GMC K5 Jimmy
Gewoon doen!
daf ya 328
waarom zou je een andere willen dan deze mustang :mrgreen: nou oke, de Mustang ’69 is mooier en ’71 (Mach 1) ook van harte welkom.. :D
Dan is het nog niet origineel..
doe maar een ford capri rs! of een lamborghini miura. hoewel een sl300 gullwind ook mooi is. of een 190e cosworth.. hoewel een datsun 240z ook een leuke wagen is. of een e type jaguar.. sjonge wat zijn er veel te veel mooie wagens! waarom komen we hier nu pas mee?
Ferrari F40 natuurlijk!
Als ze dan toch bezig zijn, graag ook even een nieuw chassis voor de Datsun 120Y en de 240Z!

Nieuwe en BETAALBARE Golf Mk1. onderdelen zullen worden geapprecieerd, want het wordt steeds moeilijker om de Golf van mijn pa bij te houden.

En doe er ook even een nieuwe Corvette C4 digi-dash bij. Wordt her zat om dat ding los te schroeven en te voorzien van nieuwe tinwerk en bruggetjes… :(

Vooral de massa geeft problemen!
Humanspectrum
Voor mij de Ferrari Testarossa. Dit voorjaar een half uurtje mee gereden. Paste er met m’n lange lijf eigenlijk niet helemaal goed in, maar voor de sensatie die die auto (mijn lievelingswagen) bij mij teweeg bracht, wil ik best een beetje krom zitten.

P.S. (Offtopic): Testarossa-rijden is voor iedereen met een rijbewijs buitengewoon leerzaam. Zo’n auto geeft je precies terug wat je allemaal goed of nog minder goed kunt. Aan het eind van zo’n stukje sturen weet je precies waar je staat als automobilist.
@Humanspectrum: je weet precies waar je staat als automobilist… na een half uurtje sturen met een Testarossa?

Geef mij de sleutels van een Testarossa, en dan geloof ik niet dat ik na een half uur ook maar 10% van het potentieel van zo’n auto heb benut, laat staan dat ik weet waar ik sta als automobilist…
doe mij de Skyline 2000 GTR Maar <3

http://3.bp.blogspot.com/-yH85PgEqnYI/Th-V_iRPQ3I/AAAAAAAAAQc/MdO6o_Z-1XI/s1600/1971_Nissan_Skyline_2000GT_GT_R_Tribute_For_Sale_Front_1.jpg
@Osca: Zeker een goede optie, zijn nog wel 2e hands te koop in goede staat maar gigantisch duur
De Aston Martin DB4 mogen ze ook wel opnieuw bouwen
Waarom dan niet het model ’69??

Oh en ik zou deze héél graag terug zien:
http://www.histomobile.com/histomob/internet/6/437301.jpg
@audilord:

De ´69 is inderdaad beter qua design.
Ruiger, lomper, stoerder.
’67 mercury cougar! Of een ’69 stingray!
E30 325i coupé en M3!
1972 911RS
De eerste generatie Mustang wordt naar mijn weten aangeduid als 1964 1/2.
Makkelijk, gewoon de Aston Martin DB5
Er staan al VEEL (oude) auto’s in dit topic die ik als nieuw zou verkiezen boven een moderne nieuwe…

Toch even Iso Grifo/Rivolta noemen…
Lancia Thema 8.32 anyone?
@NLBUURMAN:

toevoeging 8.32 is niet echt nodig voor wat ordinair plaatwerk ..
@lincoln: de uitklapbare spoiler?
Doe mij dan maar een splinternieuwe LM002!!!
De Audi RS4 B5

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).