Hyundai werkt aan een BMW 3 Serie concurrent

Auteur: , 119 Reacties

Ben je al van je stoel gevallen van verbazing? Hyundai zou in het diepste geheim werken aan een concurrent voor de BMW 3 Serie. Oftewel een 'kleine' sedan met achterwielaandrijving. Maken ze een kans denk je?

Hyundai heeft natuurlijk al de Genesis sedan en Equus om te concurreren met de 5 Serie en 7 Serie (of E-Klasse en S-Klasse zo u wilt), dus waarom zouden ze niet nog een stap verder gaan en met een 3 Serie/C-Klasse concurrent komen?

Deze auto zou in 2015 op de markt komen en moet gebaseerd worden op het BK platform waar momenteel al de Genesis Coupe op wordt gebouwd. Qua wielbasis ontlopen de 3 Serie (F90) en Genesis Coupe elkaar namelijk nauwelijks (het scheelt 9 millimeter).

Momenteel heeft dit project de naam “RK” en zijn de details nog een beetje vaag, maar reken er maar op dat we de komende jaren meer te weten zullen komen. (via: autonews.com)



119 reacties

Maar dan veel beter natuurlijk.
@norge: ghjhjfwandai
@norge beter in wegroesten?
@EB: Ik denk het niet… tegenwoordig zijn die meer roestbestendig…
@Volvo_440_turbo: Geloof ik best hoor was norge maar aan het plagen =)
@EB: Lol, ach,zelfs indien je serieus was, wat dan nog, wie rijdt er nog vele jaren met zijn auto? Meestal gaan ze voor dat ze hier kunnen roesten naar Afrika of Oost-europa…
@Volvo_440_turbo: Daarom roesten ze niet, in Afrika zul je weinig rotte auto’s tegenkomen.
@pietjepuk: inderdaad! En “wel pimp hoor om te zeggen; ik rij een hyundood!” hahahahahah status en stijl hebben ze inderdaad niet als de Duitser…..
@EB: BIW … chinese variant ?
Het is pas nieuws als BMW gaat werken aan een Hyundai concurrent.
@zdev:
Die hebben ze al, die noemen ze Mini.
@zdev: ja waarom kan bmw geen goedkope auto maken?
@bbroek: Een merk dat zich voordoet als premium merk wil misschien het aantal mierenneukers beperken?
@autobart: Waarom, ik rijd BMW, daar zouden ze blij mee moeten zijn.
@bbroek:
Minder marge, daar zijn hun aandeelhouders allergisch voor.
Auuwwww ik ben van me stoel gevallen.
Duitsland pas maar op Korea gaat premium.
De Amerikanen gaan dit heus wel kopen en ook het oude continent gaat na wat spartelen wel om.
De Genesis V8 sedan kan zich aaridg meten met BMW en Mercedes en Kia/Hyundai heeft mega-inkomsten dus waarom niet?
@w0o0dy: ja m3 rivaal
@bbroek: M3 rivaal met een interieur waar je van gaat huilen.
@autobart: tuurlijk, ik zou zeggen kijk maar eens wat er in een Genesis (sedan) zit… de enige die daarvan moet huilen is de concurrent.
@w0o0dy: Kijk nou toch eens naar de foto’s van dat interieur… Ziet dat er mooi uit? Nee. Veel te saai en bij de andere ghjhjfwandai’s is het veel te druk, wat het na enkele jaren verschrikkelijk achterhaald maakt.
@autobart: je wou met droge ogen beweren dat het interieur van de Genesis v8 sedan om te huilen is? Noem mij dan eens een auto die vergelijkbaar is, met vergelijkbare prijs in de VS met een mooier interieur. Ik ben benieuwd.
@w0o0dy: Ja, om te huilen idd.. Vooral dat stuur..
@autobart: en vertel me eens…een A8? Kost dat? Bij Audi krijg je waarsch. geen eens een A6 met enigzins vergelijkbare uitrusting en performnce als de V6 Genesis…. Onder de 50.000 dollar? Beetje nette A4 waarschijnlijk.
@w0o0dy: Een A7…
@autobart: Die krijg je met V6T pas mee voor 60.000 USD, een A6 met die motor en vergelijkbare spec kost ook 55mille, een V6 Genesis is net zo snel, luxuezer EN kost met alls erop 44mille, de V8 maar 46 en de 5.0R nog geen 48mille.

Beetje appels en peren dus.

Een Equus ultimate kost met 429hp en 8s Auto maar 67mille…

Nee heel erg spannend zijn ze niet, wel extreem betrouwbaar, comfortabel, luxueus en verhoudingsgewijs erg goedkoop. En of het jouw smaak is? Kan zijn van niet maar je klonk vooral als een brulaap die alles wat niet van de gevstigde orde komt zonder kennis van zaken afzeikt… ik hou daar niet zo van.
@w0o0dy: Ik vind het zeker voor Hyundai begrippen een bijzonder fraaie auto. Op de een of andere manier ‘begrijpen’ die Amerikanen die auto wel en Europeanen niet. Het is zo’n ongelofelijk goeie deal. En ik vind het een fraaie auto. In de States zie je ze enorm veel.
@E34M5Touring: hier kopen we vooral iets waarvan we aannemen dat de omgeving het goedkeurt of er van onder de indruk kan/zal zijn. Misschien dat ook de hoge prijzen daarin meespelen. Voor 80mille een auto kopn die harder afschrijft als ie kan accelereren is pijnlijk, dus nemen veel mensen hier minder risico (denk ik).
@w0o0dy: Eens! Al denk ik dat je met zo’n Genesis of Equus wel kunt vertonen in de wijk. Ontzettend imposante auto waarvan je van 100m afstand al ziet dat het geen budgetAziaat is. De interieurmaterialen zijn erg goed gekozen en geeft een mooi geheel.
@autobart: je mag zeggen wat je wil maar Duits kwaliteit is top .
@autobart:

Zeer rommelig dash die audi…en dat is nog zacht uitgedrukt.
@redbeams: Dat krijg je ervan als je in een Alto uit de jaren 90 rijdt.
@Benz65:

Dus t dash van een jaren 90 alto staat gelijk aan een audi van nu?
@autobart: Uhmm, sorry hoor, maar het interieur van die genesis ziet er toch echt beter uit. Die van de audi is behoorlijk outbollig.. En kijk eens goed naar het stuur. Het midden.. WTF? Slecht voorbeeld.
@w0o0dy:

Plastic Fantastic …. mooi joh, Koreaanse Tupperware.
@pietjepuk: je comment past bij je naam en je plaatje.. te kinderachtig om verder inhoudelijk op te reageren. En nu hup naar bed jochie voor je papa boos wordt.
@w0o0dy:

Dan op zich best bijzonder dat je überhaupt de moeite neemt om te reageren, immers zonde van jouw enorm kostbare tijd ….

Maar ja, jij bent bizar druk met werk, en alles behalve je vrienden (..) en familie staan on hold. En dan toch nog tijd vinden op 14.665 reacties te posten! Chapeau.
@pietjepuk:

Ga jij nou maar eerst eens een tco berekening van een bmw 3 doen.
@autobart:
Yep, je kop in het zand steken en wachten tot het overwaait is de beste strategie….. right..
Hyundai is tupperware. De BMW 3 is topklasse en bovendien maatstaf in zijn segment. Dit is net zoiets als dat de Aldi beweert te kunnen concurreren met Albert Heijn.. De 2 merken spreken 2 totaal verschillende doelgroepen aan. Iemand een appel? Of liever een peer?
@splitsecond: Vanonder welke steen kom jij gekropen? Iedereen weet onderhand wel dat Duits premium bijlange geen premium meer is, wil je cijfertjes, ask me…
@splitsecond:
Die heet in de botanie een Pyrus pyrifolia, een Nashipeer. Die ziet eruit als een appel maar het is een peer.
Dus zie dat als een Hyundai die van binnen een BMW is.
@splitsecond: ja hoor, jij weet het.

Alleen zijn de mensen die met de Genesis hebben gereden wel overtuigd van de kwaliteit.
http://www.youtube.com/watch?v=ochX-BOQrfY
@w0o0dy: hoop teleshopping geleuter van dat kleine kale zonnebrilleke…
@Megakix: tja, maar de auto was wel Canadian en North American car of the Year toen die uitkwam…
http://www.youtube.com/watch?v=QaN1yjTuwZw&hd=1
@w0o0dy: Sja, en andersom.
@splitsecond: Wat is er mis met Tupperware? Kan de concurrentie met Curver makkelijk aan.
Krijg een beetje Infiniti-slappelach…
@Megakix:
Hier in Europa hebben ze weinig last van Infinity, in de States ligt dat ff anders.
Dit zijn dus onwikkelingen waar BMW op lange termijn best weleens last van kan krijgen.
Iedereen hier moest in het begin hier ook om die Koreanen lachen, nu is Kia het 4de merk in Nederland.
je kan ze dus niet onderschatten.
@jrk68: Het 4e merk in NL? Kwa verkoopcijfers? C’mon, kan me niet meer heugen wanneer ik ’t wagenpark van NL nog serieus nam.
@kaasboerin:

Ok wereldwijd dan…hebben ze toch een enorme inhaalslag gemaakt.
Enfin…pak je verrekijker maar of voor mijn part pak je je caleidoscoop en zoek maar eens of je bmw kan vinden.
@redbeams: Yep, het is idd niet voor niets premium. Niet elke pauper kan ’n nieuwe kopen.
@kaasboerin: Typisch bmw geneuzel. En zelf in een 318 rijden.. *zucht*
@jeffreym3: Ik reageer kinderachtig op kinderachtige reacties.
@kaasboerin: Ik ook ;)
@kaasboerin:

Premium b*llshit zal je bedoelen.
BMW maakt rijden geweldig en dat is te merken aan je -4 schadevrije jaren :)
@redbeams: Dat heeft natuurlijk meer met kaasboerin’s rijkwaliteiten te maken dan met BMW ;)
Maar het is gewoon napraterij. BMW’s worden door hun eigenaren maximaal opgehemeld en dan zijn er bmw fanboys die alles maar aannemen wat deze eigenaren vertellen.
@jeffreym3: Ahahahaha, goedzo boef.

http://netwerk.autoblog.nl/gebruikers/jeffreym3/activity/

Ik zie dat je anti BMW campagne actiever is dan ooit tevoren?

Lol, beetje inschrijven op ’n blog om stoïcijns mensen af te zeiken, een slappeling ben je, vroeger vaak gepest?. ‘;)’

*wachtend op 318i, schadejaar en snotneus opmerkingkjes*
@kaasboerin: Ach nee hoor. Is niet nodig. Je bent al weer genoeg op je pikkie getrapt. De waarheid is hard hè :)

En slappeling zeg je maar tegen je vader als je geen zakgeld hebt gekregen.
@kaasboerin: En waar zie je dat ik iets heb tegen BMW? Dat ik een andere mening heb dan een bmw fanboy als jij wil niet zeggen dat ik iets tegen het merk heb. Anders had ik er nooit één gekocht hè snuggere.

Wel knap trouwens dat je met een 318 weg kan glijden..
@jeffreym3:

Precies…doelde ook op @kaasboerins rijkwaliteiten ;)
@jrk68: ik weet het (cijfers etc.)…kijk, in principe moet het ook wel kunnen, maar daar gaan ongeveer 4 generaties overheen, voordat het merk ‘de waarde’ van een naam als ‘BMW’ heeft. Het spreekwoordelijke ‘autosleutels op de bar leggen’ telt nog steeds in decadent Europa.
Ik ben het dus totaal oneens met een opmerking, dat ‘ze’ het wel even BMW lastig gaan maken. In dit segment zeg ik dat Infinity hierin een lachend voorbeeld was. Kia zit op een andere ramkoers / segmentatie.
@Megakix:
Klopt, dat bedoelde ik met “het oude continent zal nog wel ff spartelen”.
Europeanen hebben inderdaad andere beweegredenen bij het kopen van een auto dan Amerikanen.
Laat onverlet dat simpelweg negeren geen goede strategie is.
Ik denk dat BMW deze ontwikkeling met argusogen zal volgen.
In 2015 is dat ding allang weer ouderwets
Ik ben vooral benieuwd en niet eens sceptisch.

Nu is de lexus IS eigenlijk ook een beetje een 3-serie concurrent en die wagen is eigenlijk best wel af mag ik zeggen. Maar toch word die door niemand als concurrent gezien.

Waar de A4 (fwd of quattro) dat dan weer wel is.

Hyundai zal een slim marketing spelletje moeten spellen maar als het BMW scherper maakt of een betaalbaarder alternatief levert waarom niet?
Het maakt het automotive landschap alleen stukken interessanter. Daarbij zijn er nog een heleboel rotmensen die zich best eens om een paal kunnen vouwen.
@Hupke: om een paal kunnen v(r)ouwen… ;)
Als deze concurrentie een verhoging van de kwaliteit en een prijsdaling tot gevolg kan hebben bij de duitsers, kan ik dit alleen maar toejuichen.
@breakingpoint: beiden (niet snel) mogelijk…
Het enige dat de Europese autobouwers nog rechthoudt is ons traditioneel denken en de leasemarkt.
Zonder de leasemarkt waren menig premium Europese autofabrikanten al lang failliet, geloof me vrij!
Gelukkig voor onze Europese fabrikanten zit het nog steeds tussen onze twee oren dat die auto’s premium zijn, maar dan enkel voor de uitstraling, da’s alles…
Maar bon, ik hoef geen lekker blondje zonder inhoud, ik heb mijn ALLERlaatste Europese auto gehad… (ik reed voorheen Japans)
Lelijker dan de 3 kan t haast niet worden of t moet een 1 of multipla zijn.
Bring it on hyundai!
hyundai timmert aardig aan de weg kijk maar eens goed om je heen wat er gebeurd.
en voor je het weet hebben de aziaten alles overgenomen hier in europa..
is wel leuk en aardig al die nieuwe ontwikkelingen bij bmw maar wie kan er tegenwoordig cash nog een bmw betalen…
en voor de lease rijders kwestie van tijd dan stappen jullie allemaal over naar hyundai!!!
@cheeco: ..vraagje; wat is dat voor pokdalige pixelslet in het avatarbedje ? :)
@cheeco:

Niemand aangezien je een misdadiger bent als je met meer dan 17500 euri’s op zak rondloopt. En ze willen dat terugdringen tot 3000 euro’s. Allemaal om ons te beschermen natuurlijk.


Ook, het noemt sparen, da’s zoiets dat je best doet voordat je iets koopt zodat je naderhand geen interesten moet betalen weet je wel.
@cheeco: cash 25.000€ geven aan een Hyundai kan ook niemand.
HAHAHAHAHAHA!!!!
Wauw, super leuk! Kijk er echt naar uit! ………… gedoemd te mislukken…
Ik zal eens wat zeggen… Bij gesprekken met VAG. (QA managers.) maakt ik een geinte over Kia/hyundai. dat deze wel heel goed bezig zijn op op design en zo. Nou ze moesten wel lachen… mare eigenlijk waren ze wel met mij eens… En op kwaliteit… op motorengebied zie ik niet veel verschillen in hoe om te gaan met kwaliteit. De keuze van hader zachte materialen heeft puur met prijs te maken. zegd niks over kwaliteit, wel gevoel! zelf passat gehad 3 jaar terug. op interieur kwaliteit… vond ik niet super.. gin eea ook kapot (lades en schanieren… heb ik niet over terugroepakies, omdat ik in buiteland vaak reed dus niet bij vaste dealer kwam.)
Lijkt me een slimme zet dit. Als ze nou een 3-serie concurrent kunnen neerzetten voor de prijs van een 1-serie, met waarschijnlijk ook nog een betere uitrusting, dan zou dat toch best wat leasecontractjes kunnen opleveren.
Gemiddelde BMW rijder koopt deze voor hun status. Zal me niks verbazen als merendeel niet eens weet dat hun aandrijving achterin zit. En een BMW rijder blijft over het algemeen bij BMW omdat ze bang zijn voor verandering of om voor lul te staan bij de buurman. Dus het BMW publiek hoeven ze niet proberen te overtuigen.
@jeffreym3: Vervang BMW door elk ander merk en je had ’n goed punt idd.
@kaasboerin: Ik kan het vervangen door audi en mercedes, maar verder zie ik geen opties.
@jeffreym3: V.w.b. dat status, zo ongeveer wel misschien. Maar dat men bij hun merk blijft hangen, dat heeft betrekking tot elk merk dunkt me.
@kaasboerin: Ik zal wel een uitzondering zijn. MG -> Alfa -> BMW -> Opel en hierna misschien wel een Renault. Nee, 2x eenzelfde merk achtereen zal me toch al erg snel gaan vervelen. En het geeft je een bekrompen beeld van auto’s imo. Het zijn vaak bmw rijders die andere merken afkraken terwijl ze hun hele leven niks anders dan BMW hebben gereden. Dan heb je toch eigenlijk geen recht om ook maar iets over andere merken te zeggen?
@jeffreym3: Ik heb geen behoefte aan elk jaar ’n nieuwe auto, het spijt me.

Overigens weet ik niet waar jij al die intelligente opmerkingen vandaan haalt, maar in mijn omgeving zijn (toeval?) de BMW rijders die ik ken doodnormale mensen, juist met respect voor andermans eigendom.

Zijn in veel gevallen ook hardwerkende – en dus – realistische sociale mensen.

Die petjes in E36’s rijden ook in oude bakken van elkander merk, ik ben niet zo simpel om mijn beeld te laten vormen door ’n stel petten.
@kaasboerin: hae…jouw eerste alinea…bedankt man ! ;)
@kaasboerin: Natuurlijk zijn het heel normale mensen. Ik ben toch ook heel normaal en sociaal ;) Ook op de bmw meetings heel normale mensen, natuurlijk een stel petjes die het een beetje verzieken door op een parkeerplaats te staan driften en revven, maar dat heb je bij (bijna) elke autoclub. Maar praat jij maar eens met een BMW eigenaar over een ander merk en maak een opmerking over wat minpuntjes bij een BMW en je krijgt gelijk de wind van voren.

Offtopic: Wat mij laatst opviel in het centrum is dat de petjes daar (het soort burbery pet) vooral rond gaan rijden in golf gti’s. Vooral oosblokkers rijden daar nu in e36’s. Daarbij zijn er trouwens zat normale bmw eigenaren die in een prachtige e36 rijden. e36 is niet per definitie een petjesauto, vooral een net onderhouden ///M niet.
@jeffreym3: Dude, als jij mensen benaderd zoals jij dat hier continu doet, zal je altijd de wind van voren krijgen, BMW rijder of niet.
@kaasboerin: Is goed jongen. Volgens mij schiet alles wat ik typ bij jou in het verkeerde keelgat. Je hebt bij voorbaat je mening al klaar. Daar kom je lekker ver mee.
@jeffreym3: Ik heb in mijn 4 jaar met een rijbewijs al in bijna alle merken gereden en ervaart hoe het rijdt. Mijn conclusie hieruit is vaak toch wel dat hoe meer je voor je auto betaald (excl. opties), hoe fijner het rijdt.

Zelf heb ik 3 jaar een e36 gehad en die reed beter als de huidige “budget” klasse.

Zie het maar als een luxe als je het verschil niet merkt want dan is je auto een stuk voordeliger.
@flutterby: FYI, ik rijd ruim 50k per jaar
@flutterby:

Begrijp ik t goed en vergelijk je nou een e36 met een aygo/up?
@redbeams: Skoda is ook budget. Tot de Superb aan toe. Zelfde geld voor een aantal andere merken.
@flutterby: Ik merk het verschil goed hoor. M3 was keurig uitgerust van binnen. Mooie materialen enzo, maar het gaat mij bij autorijden toch vooral om het.. rijden. Als ik er zo op terugkijk bedenk ik me dat al die luxe helemaal niet hoort in een M3. Mooi, maar ik heb hem liever 100 kilo lichter waardoor het een veel speelsere auto word i.p.v gewoon een snelle BMW.
@jeffreym3:
Schei toch uit, status krijg je met een goede opleiding en carrière of als je uit het juiste nest komt hebt van geboorte.
Niet door een auto. Dat is “Fake it till you make it”.
@jrk68: Spoken like a true entrepeneur.. ;D
@jrk68: Oh? Ik dacht dat je altijd status kreeg door dure kleren te dragen en de nieuwste smartphone te hebben.

Toch maar eens mijn sociale-statusstrategie heroverwegen dan.
@sir_smokalot: ‘American Psycho’ levensstijl @Sir ? ;)
@sir_smokalot: Pfoe, vooral de smartphone scene.. Zo erg dat kinders van 11 met iPhone’s lopen. Maw die willen die meuk zo graag dat ze de oren van hun ouders kop huilen.
@jrk68: Vertel dat de kantoorpikkies maar die persee BMW/Audi willen rijden :). Je denkt toch niet dat ze deze puur hebben voor het comfort wat ze bieden. Dat heb je ook in een VW :)
Niks tegen Hyundai en Kia, integendeel, maar als je dan leest dat ze toch nog graag roesten… No deal dan.
@luxaeterna: Ik dacht ergens gelezen te hebben bij een test waarbij ze vele jaren simuleerde dat kia’s minder snel roestten als gofljes…
@Volvo_440_turbo: Dan ben ik eens benieuwd naar die test. Kijk autobild er maar op na, de duurtesten. Vooral toyota en hyundai-kia daarin wat roestproblemen, VAG nooit. En autobild heeft al veel VAG problemen aan het licht gebracht. Jammer, want had best interesse in een Hyundai-Kia.
@luxaeterna:
Maar mijn vraag is dan, wat roest er dan.
Ik hoor ze dan weleens mauwen over oppervlakkige roest op aandrijfassen en dat soort futiliteiten.
Als het gaat om strukturele onderdelen van de carroserie vind ik het zorgelijk.
Ik heb het nog niet zolang geleden met een Mercedes produkt gehad dat de voorruitstijl kompleet was doorgerot na 4 jaar. Dat vind ik vervelende dingen.
Assen en dergelijke is idd enkel oppervlakkig. Bij de Toyota Corola Verso en Kia Soul zat er blijkbaar kantenroest in de holle ruimtes (draagbalken dus) en ook in de deuren.

VAG moet je ’t nageven, die komen daar steeds mooi uit.
@luxaeterna: Ja en na een jaar of 20 krijg je misschien een keer last van die roest. Zoals ik al eerder hier las, tegen die tijd is desbetreffende auto al in onderdelen op weg naar polen.
@luxaeterna:

Heb gewoon ff willekeurig gegoogled op “roest volkswagen”

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=195&t=40156

Is maar net wat je netjes noemt…
Wel grappig….. toen Hyundai ergens eind jaren ’70 (?) met de eerste Pony kwam (van Ital Design), lag iedereen in een deuk. Dat ding had inderdaad wel wat last van roest en dan druk ik mij voorzichtig uit. Zelfs een Alfa kon daar niet tegenop. Tegenwoordig lacht niemand meer om een Hyundai/Kia, omdat het gewoonweg prima auto’s zijn. Over de uiterlijke smaak valt natuurlijk wel te twisten :-)
Ik weet dat die koreanen op dit moment een beetje de rising star zijn maar dit gaat toch wel ver. aan de andere kant moet het er toch wel van komen. het 1e model zal wss niet echt gelijk zijn maar die Koreanen kennende zullen ze dat door de jaren heen wel verbeteren wat uitijdelijk tot een volwaardige 3ser/cklase concurrent zal zijn uiteraard is dit aan ook een vereiking van de auto wereld
@mellie:
Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die geloven dat duitsers übermenschen zijn. Ik dacht dat het inmiddels een jaar of 70 duidelijk is dat die aanname niet klopt.
Het lijkt mij dan ook kolder om aan te nemen dat een Koreaan geen auto van BMW niveau kan bouwen.
Dat dat top heden niet gebeurd is heeft andere redenen.
@jrk68: Van het zelfde niveau: ja, zeker. Van het zelfde imagop op geschiedenis, imago? Neen, nooit. Nu niet, nooit niet. Tientallen decennia geschiedenis kan je niet inhalen.

Duitse auto’s zijn geen uberauto’s. Maar lees eens op internet: klachten van TSI motoren, rammelende kettingen; afbladerende softlach. MAAR: dan lezen we verder over Japanse en Koreaanse wagen: roest in de chassiskokers, dashboarden waar paar maanden na aflevering al schade in optreedt door de airbagplaatsing, vochtig interieur als het regent (lekkage), electronica die voortdurend uitvalt…

De waarheid is dat men, na 150 jaar auto’s bouwen, nog steeds geen perfecte auto’s kan bouwen en soms de basisbetrouwbaarheid nog niet onder de knie heeft wil hebben.Like it, or not.

Ik ken zo direct 1 soort uberauto: de mine-en ambush protected voertuigen van Amerikaanse, Zuid-Afrikaanse en Duitse constructeurs, die vol geraakt worden door 15kg c4, de 8 mariniers erin redden en op 3 wielen en met een rokende radiator de basis komen ingehobbeld. DAT zijn “uberauto’s”. Ze bestaan.
@luxaeterna:

Electronica problemen bij een koreaan/japanner?
Over het algemeen hebben die juist de minste problemen daarmee.
Zie m’n link hierboven over roest bij een volkswagen passat…
@luxaeterna:

By the way…je bewering dat t nooit bij vag gebeurt klopt dus ook al niet.
Ach imago, dat is enkel voor onzekere mensen die zichzelf beter moeten voordoen dan ze zijn.
Persoonlijk vind ik dat een beetje sneu.
Ik kan me best voorstellen dat iemand een BMW koopt omdat hij/zij die mooi vindt en dat vind ik prima.
Maar überhaupt iets aanschaffen om mijn imago op te krikken zal je mij niet op betrappen.

Ik zou het wel wat vinden als BMW weereens met een echte sportwagen zou komen i.p.v. al die gti’tjes die ze dan M noemen.
Dat zou meer voor hun imago doen dan de zoveelste PC Hooft tractor.
Maar goed badge engineering is veel goedkoper

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).