Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5

Auteur: , 23 Reacties

Nog meer carbonfiber en nog meer standaard pk's dan voorheen. Niet dat een BMW M5 het nodig heeft, leuk is het wel.

Terwijl autofabrikanten in de VS hun nieuwste modellen uitstallen op de LA Auto Show tonen tuners in Essen hun nieuwste speelgoed. Vooral veel Duits speelgoed. Supersnelle Duitse powersedans, stations en hatchbacks die nog wat harder accelereren dan standaard. Manhart Racing neemt een nieuwe MH5 S Biturbo (soundcheck) mee, voorzien van nog een beetje meer standaard pk’s, heftiger remmen en meer carbonfiber.

De volledige specificaties:

646pk – 773Nm

MHR CF Bonnet
MHR CF Front Spoiler
MHR CF Rear Diffusor
MHR CF Trunk Lid Spoiler
MHR CF Mirror Caps
MHR Software
MHR Carbon Fiber Air Intake System
MHR Stainless Steel Rear Silencer
MHR Downpipes with Sport-Catalysts
MHR by KW Competition Motor GP Coilovers
MHR Suspension Setup
MHR08 Deep Concave by ADV.1 in 21″

Naast alle carbonfiber ook een subtiel matgrijs wrapje. Van buiten is deze MH5 S een verbazend onopvallende verschijning. Trek je echter de motorkap open dan stralen de carbonfiber en oranje details je tegemoet. Wie echt los wil kan overigens ook nog steeds bij Manhart terecht voor een 750pk upgrade.



23 reacties

Wie wordt er Vakantieauto van het jaar in de FUN categorie, bekijk het HIER!
die is dik!!
Doe mij maar die M-Performance spulletjes dan, dit ziet er niet uit. Afgrijselijke wielen en die andere toegevoegde troep lijkt ook al nergens op.
Dus Manhart maakt een betere M5 dan BMW ? Knap hoor van zo’n verhoudinggewijs kleine toko…
@norge: Waar maak jij op uit dat deze Manhart beter zou zijn?? Harder accelereren noem ik niet per definitie beter.
Ik ga voor OEM.
@bofkont: Zie je de … niet aan het einde van de zin?
@norge: Ja ik zie het vraagteken maar daarna zeg je Knap hoor van zo’n verhoudinggewijs kleine toko. Daarmee zeg je toch dat hij volgens jou beter is dan die van bmw.
@jrk68: ;)
Alleen de uitlaten, vering en prestatie’s aub
ziet er niet slecht uit, alleen dat overmatig carbon gebruik vind ik altijd net iets té
Premium Tupperware….
Allemachtig, ieder plastic stukje apart benoemen.
ook een manier om een lijst met ‘opties’ te maken.
Beetje wannabe g-power met dat oranje motor
Beetje jammer van die 2fast2furious motorkapluchthappers
dertien in een dozijn. Dit wordt mijn stokpaardje voor totale afschaffing van stomme tuners!
Wel opvallend dat voor zulke powermodellen steeds een oude fabriekshal wordt gebruikt om tot een beter effect te komen. Ik dacht ook aan G-power toen ik de foto van de motor zag. Halen ze hier hun kennis?
Welke bijtellingsklasse?
De Fiat panda sport klinkt beter! Ik heb hier niks mee! Ik wil klappen horen
Man, die is hart. Alleen ik neem liever een standaard M5, omdat de M5 van zichzelf al bruut genoeg is.
750pk damn … Wel een kanon ik zou wel andere wielen pakken van Vossen of zo
@schellekens006: adv1 altijd dik
-edit: nutteloze bijdrage-

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).