Dit is de BMW M4 Coupe Concept [live pics, updated-2]

Auteur: , 112 Reacties

Hadden we vanochtend wat vage gele plaatjes, nu hebben we het echte werk; de foto's van de M4 Coupe Concept zijn hier!

BMW M4 Concept live

En check eens even hoe gaaf die eruit komt te zien. De opvolger van de legendarische M3 coupe, is natuurlijk gebaseerd op de 4 Serie en staat in september op de IAA. Daarvoor nog staat-ie te glimmen op Pebble Beach. Het verbaast ons niets als de productieversie als twee druppels water lijkt op deze concept.

Met het concept komen geen specs mee, maar wel veel carbon. Net als bij de E92 M3 heeft de M4 een CFRP dak, daarnaast vinden we het goedje terug in de diffuser en uitlaatpijpen. Natuurlijk liggen er onder de dikke 20″ wielen carbon-keramische remschijven. (via: usatoday.com)

Update: hou je niet van geel? Check dan een van de vier andere kleurtjes die lawrence-william er op shopte.

Update 2: Alle informatie is officieel. De kleur heet Aurum Dust, en is te beschouwen als een knipoog naar het Phoenix Yellow van de E46. Het interieur bewaart BMW nog even voor later, evenals de specs. Wel is er een VIDEO. (Live pics via Bimmerpost)

Live Pics:



112 reacties

Ik vind het er allemaal nogal gekunsteld uitzien. De basisvorm van de auto vind ik erg geslaagd, maar waarom al die tupperware?
Hahahahahahahahaha
@quattromeister: wat is de reden van dit hard gelach?
@brabantia: Bier.., Case closed.
@quattromeister: Sneu… Alleen zo hard kunnen lachen als er bier in zit…
@keesje1987: Alssie hard had gelachen, zou er wel ‘HAHAHAHAHAHAHAHAHA’ hebben gestaan. Zoals het er nu staat komt bij mij meer over als een binnenpretje.
Ja, supervette auto natuurlijk! Echt een gaaf ding zeg.

Maar stiekem ziet de M Performance er nog beter uit:
http://www.netcarshow.com/bmw/2014-4-series_coupe_m_performance_parts/
@kapiteinaudi: Die bumpers zijn idd wel mooier. In de M4 zitten iets te veel vouwen voor en achter.
@kapiteinaudi: ja ze zitten allebei wel heel dicht bij elkaar met de gruwelijk factor!
@3246cm252kw: inderdaad!
Hoeft die term Concept nog eigenlijk? Dit is toch echt wel het productiemodel. Hier valt niet veel aan te wijzigen.
God o god, prachtig!
@colorsone: helemaal mee eens, wat een bloedmooie auto
Ben niet zo een fan van die kieuw op de zijkant. Iets in de stijl van de M5 vind ik mooier.
Ik zie dit wel zitten. De E92 en E93 heb ik altijd wat te normaal gevonden qua uiterlijk. De E90 vond ik wel erg dik om te zien. Deze ontzettende dikkerd mag van mij zo in productie!
Pure porno…. dikke beukers van uitlaten er ook onder! Ik ben weer verkocht!
Een echte BMW. Lekker sportief en agressief ogend. Jammer van de gedownsizede (als je dat zo typt) motor.
In 1 woord Prachtig
Heb Liever deze dan die gefacelifte m5
-=edit: caps lock=-
Waarschijnlijk ziet de werkelijke M4 er opnieuw simplistischer uit. En wordt je dus lekker gemaakt en krijg je weer minder dan wat ze nu laten zien. De concept 4 serie was aanzienlijk mooier dan de werkelijke uitvoering. Wat ik veel irritanter vind is dat ze het interieur exact gelijk houden aan de 3 serie. B&W weet heel goed de productiekosten zo laag mogelijk te houden. De klant krijgt echter steeds minder exclusiviteit. En betaaldwl een premium prijs!
@Bo1972: Waarom zouden ze allemaal moeite steken in een ander interieur? Kost onnodig veel geld. Neem aan dat een (M)4 koper niet ook een nieuwe 3 Serie heeft…
@Bo1972: B&W? Wat is dat nou weer?
@autobart: Bowers
@Reinbergen: & WIlkins (iPhone app… -.-)
Ik ben verkocht
@r32turbo: Een 4 serie is sportiever en zou naar mijn idee ook een interieur moeten hebben wat daar beter bij past. Het speelse interieur van de Z4 is veel mooier en past veel meer bij een sportievere looks. Auto’s kosten nog steeds een hoog geld, vind dat je dan ook meer mag verwachten. BMW is steeds meer van hetzelfde. Minder overtuigend dan ik in het verleden vond.
@Bo1972: heb jij de interieur gezien van de Mercedes CLA? Oogt sportief maar van binnenkant crap net een a klasse… Ze doen allemaal het zelfde…

De prijs zal er ook naar zijn ik verwacht niet veel prijsverschil tussen de 3 en de 4 serie.
Ik ben niet echt een BMW fan, maar hier begin ik spontaan van te kwijlen!
Wauw, waar ik de 4-serie in eerste instantie vond tegenvallen, ben ik nu op slag verliefd. Alleen nog in het Estoril Blau en dan is die perfect. Heerlijk die zesinlijn ook.
Super mooi! Ik ben heel benieuwd naar hoe deze auto rijdt! Ik kan niet wachten om te proeven!
Doe mij maar een m3 e92!
@lexlfa: Doe mij maar een E46 M3, naar mijn mening de mooiste :)
Stijlvol, tikkie agressief, 6 en lijn…, allemaal helemaal goed.

Heb ik dan echt niets te zeiken…?

Nou…, ik zou hem in een andere kleur bestellen, dit geel doet het niet voor mij.
Ik heb net een photoshopje met andere kleuren ge-upload op autojunk, voor het geval er meer mensen zijn die de concept kleur minder mooi vinden.
Wauw!!! Waardig opvolger van de e92 M3. Maar uh, dit is dus ’n officieele concept tot 10 september, wanneer op de IAA de echte M4 wordt gepresenteerd?
De M4 wordt in Detroit gepresenteerd, niet op de IAA. Het concept staat er uiteraard wel, voor zijn Europese premiere.
@sir_smokalot: en waarom staat dan in post over de IAA 2013 dat de M4 daar te zien is? Mis ik iets? Detroit is pas begin ’14.
@volvoturbo: edit: op de IAA staat de gewone 4 serie, niet de M4. En tevens de M4 concept. Sorry!
Jeetje, wat een plaatje! Alvast sparen dus!
Alsof tie alvast door een tjoener verneukt is….
Heel even voor deze ‘noob’ hier… wat gebeurt er nu met de M3?
Wordt dat nu de 4 deurs versie, of komt die er helemaal niet meer?
@2800cc:

De M3 wordt nog geproduceerd als de 3 series sedan versie ( 4 deurs variant ). Een F80 maar dan met een opgefokte 6 in lijn engine met wat turbo’s en M troep eronder geplakt met sekunden kleber.
Zet zo maar voor de deur, incluis dat tintje Geil Geel
Luister. Ik ben een BMW fanboy / kenner. Hier is mijn verdict:

– Snel herkenbaar als een 3 serie ( teveel identieke overeenkomsten ) ipv unieke 4 serie uiterlijk ( zie het overduidelijke verschil tussen een 5 en 6 series ). Zou ook moeten zijn met een 3 en 4 series.
– Ronde uitlaten blijven de grootste faal. Het ontsiert de M4. Zelfs als je geen M4 kan betalen en genoegen moet nemen met een 420i of 435i. Neem vooral ‘GEEN RONDE UITLATEN’.
– Perspectief vanaf de zijkant is zo standaard ( de bouw ). Lage neus ( makkelijk om erbij te kunnen )& hoge reet ( makkelijk om genomen te worden ).
– Het M pakketje ziet er nagenoeg hetzelfde eruit als een M6 series. Alles behalve agressief en indrukwekkend.
– De prestaties zullen boven alles zwaar tegenvallen.
– Luchthappers aan de zijkant zijn bij de standaard versies veel frisser en esthetisch veel beter gepositioneerd.
– Zijn voorganger de E92 M3 is ondanks zijn kleinere formaat nog steeds heer en meester. Zelfs een M4 kan hier niks tegen beginnen.
– Ik zie dit meer als een uitmelk modelletje. In de zin van: ja het is een nieuw model, de prestaties zijn net ff wat beter dan zijn voorganger, ja het heeft een ander uiterlijk en M pakketje. De vraag zou moeten zijn: waar onderscheid zich deze eerste in zijn soort M4 nou werkelijk van ?
– Veel bombarie en prut voor je geld. Als je afgetroggelt wilt worden, dan moet je mijn reactie niet lezen en over gaan tot koop.
@bempi: Kerel wat zit jij een hoop onzin te lullen!
@berlinetta:

Onzin Haha ! Wacht maar totdat hij bij de dealer staat, dan wil ik je nog eens horen en spreken ;).
@bempi: Ik zal niet bij de dealer gaan staan. Ik ben een 24-jarige student die zijn eigen kamer en studie moet betalen. Ik kan hoogstens een schaalmodel van de M4 kopen.
@berlinetta:

Hou toch op met dat ontwijkende gedrag. Jij hebt een ov je kan overal komen, dus ook bij een BMW dealer. Ga jezelf klappen hoor Haha !
@bempi: ik ben het met geen van je argumenten eens. Maar eej, ik ben geen BMW kenner.
@ej20g:

Dan hoef je ook niet zijn. Het is wat ik ervan vind en wat hoogstwaarschijnlijk is, omdat veel van de punten nu al een feit zijn.
@bempi: Je vergeet de naam. Hij staat gewoon niet (ok ja dat zal nog wel komen).
Maar serieus, ik rij met een 420i ??? Mijn ogen doen al pijn.
@bempi:
Wel knap dat je nu al weet de prestaties zwaar tegenvallen. Maar ik zal naar je luisteren en geen M4 kopen. Je hebt me overtuigd, dat lukt alleen een echte BMW kenner.
@Rob:

Acceleratietijd van de M4: 4.7,4.6 of 4.5 sec van nul naar 100. Lees dit bericht zodra de specificaties bekend zijn ;)
@bempi:
0-100 tijden zijn net zo interessant als het non-nieuws dat Paris Hilton een deukje in haar Ferrari heeft…
@Rob:

Ga op de markt staan Haha ! Dat zij. Juist de belangrijkste specificaties als het komt op prestaties. Je zal maar aan moeten horen: ja meneer de M4 is duurder en gaat minder snel dan zijn voorganger, maar geen zorgen de prestaties zijn overweldigend, want u heeft een 6 in lijn motor die op de ring wel een tiende sneller snel.
Haha ! Ik zou je bijna geloven echt waar. Mark my words en wacht maar af. Ik zal heus niet weglopen ;).
@bempi:

Correctie: ‘dat zijn’ & ‘maar geen zorgen de prestaties zijn overweldigend, want u heeft een 6 in lijn motor die op de ring wel een tiende sneller is’.
@bempi:
Aan de ene kant vind je het een ramp als je 0,2 sec. langzamer bij de 100 bent in de nieuwe M. Aan de andere kant vind je het een kul argument als je wel een tiende seconde sneller bent op de ring… Vreemd.

En voor mij boeien al die kille cijfertjes (als pk’s, 0-100 tijden, topsnelheid, aantal cc, enzovoort) niet zo veel. Of ik gecharmeerd raak van een auto, dat is 1000x boeiender. Om het maar even in kille cijfertjes uit te drukken…
@Rob:

1) waar heb jij begrijpend leren lezen.
2) als cijfers je niet boeien, waarom vind je het zo gek dat ik al kan weten dat de prestaties tegen vallen.
3) als jij gecharmeerd bent van een auto op ‘jouw’ manier prima. Ik ben dat op de mijne op basis meestal van hogere al dan niet betere prestaties. Als dat niet het geval is, dan vind ik dat crap, troep en onwaardig.
4) Succes met je aankoop.
@bempi:
Volgens mij zijn wij het niet helemaal eens over wat de prestatie van een auto precies is…
Maar jij ook succes met een auto kopen op basis van cijfertjes. Wel makkelijk eigenlijk, zelfs een proefritje is dan niet nodig.
@bempi: Wat is er niet goed aan die tijden? Is redelijk snel als je onder de 5 naar honderd gaat hoor. Of is het dat de S3 die er aan ligt te komen sneller/ even snel is?
@bempi: volgens mij moet jij Audi gaan rijden. Of je hebt stront in je ogen en in je hersenpan. Wat een lariekoek! Hoe kun je nu al vertellen dat de prestaties zwaar zullen tegenvallen als er nu alleen een paar foto’s van online staan? Heb je erin gereden? Werk je bij BMW? Heb je deelgenomen aan het ontwikkelingstraject? Menneke, verspil je energie niet en ga ergens anders zitten blaten. Als BMW-man is mijn verdict: deze auto is jou niet waard en vooral ook grappig dat je een soort van beweerd een echte kenner te zijn en te zeggen: als je wilt afgetroggelt worden lees mijn reactie dan niet en ga over tot koop. Alsof mensen jouw reactie serieus zullen nemen als aankoop advies. Eerst maar eens je rijbewijs halen lijkt me…
@str8six:

Wat denk je dat mensen zo dom zijn zoals jij ? BMW hanteert al jaren een norm op basis van prestaties. Te weten dat een M3 of nu een M4 in de pik of rangorde nooit sneller zal acceleren van nul naar 100 dan een M5 of M6.
Met dit in de wetenschap rest alleen een aanschaf of koop op basis van 6 maanden exclusief zijn en op basis van esthetische aspecten of voorliefde, voordat de eerste petjes er al in rijden. Kortom wat valt er nog over de prestaties te vertellen. Die zijn gewoon crap. Wow ja oh geweldig. Je bent iets sneller met een 6 in lijntje op dd nurnburgring. Poe petje af hoor.
Waarom weet ik dit, omdat dit al zichtbaar was bij de E generaties na 2004 en voor 2010.
Ik snap dat de autoliefhebbers erg teleurgesteld zijn door wat ik zeg en wat later ook zal uit komen zodra de M4 van de band rolt, maar het is niet anders. BMW komt sinds het bewind onder van hooydonk echt met letterlijke crap. Pijnlijk maar oh zo waar. Zakdoekje verzacht de pijn.
@bempi: Wow, jij hebt het licht uitgevonden. Iedereen weet dat een m3/m4 onder een m5/m6 staat en langzamer zal zijn van 0-100 km/h. Wat had je dan verwacht? Hé laten we deze auto goedkoper maken en een stuk sneller dan die andere van ons..

Grappig trouwens die eerdere reactie over begrijpend lezen van je, waarin je een regel later laat zien dat jij er nog niet veel kaas van hebt gegeten.
@mersieboekoe:

Echt waar joh. Wat goed van jou dat jij het licht hebt gezien. Kijk even bij de buren ( mercedes / audi )zou ik zeggen. Hoe zijn hun rangorde hanteren, dan wordt je vast wel wijzer. Tot die tijd blijf jij lekker driewielen ;).
@bempi: ik weet niet wat jij praat maar de voorkant ziet er eindelijk uit als een echte M3 keihard recht van voren. Het is misschien jammer van de turbos die ze nu gebruiken. Maar jij bent geen bmw kenner maar gewoon een fanboy met zn eigen mening waarvan die wilt dat het een feit moet zijn. Deze “nieuwe” M 3/4 verdient zijn blauw rood zilver gekleurde m plakkertje wel. En dat is mijn mening.
@Ash:

Wauw ! Dit is veelzeggend lol: @bempi: ‘ik weet niet wat jij praat maar de voorkant ziet er eindelijk uit als een echte M3 keihard recht van voren’.

Misschien in jouw ogen wel ? Door de tijd heen is de M3 veel veranderd, maar allesbehalve dat dit de M3 moet opvolgen. Al helemaal met een 6 in lijn onder de kap.
Leuk voor je vrienden die een V8 of een V10 rijden en dan kom jij even langs met dit soort afgedankte speelgoed.
Vele zullen zeggen: ja maar dat maakt mij niet uit, het is rete vet, yes een nieuwe M4, supermooi bla bla bla.
Tradities behouden en die verbeteren blijven een kunst die helaas voor BMW niet is weggelegd. Zie dit model dan ook als her beste voorbeeld.
@bempi: Traditie? Wat zijt gij voor een onnozelaar? De 6 in lijn IS net de traditie van BMW. Niet tegenstaande dat een V8 als in de E9x M3 lekker is, de échte M3’s -E36 en E46- hadden ook een 6 in lijn. Iedereen kent de 6 in lijn van BMW en nu ga jij zeggen dat de V8 een traditie is? En jij noemt jezelf een kenner. Ga toch fietsen ipv op autoblog te zitten joh.
@jensdm:

Een V8 is en blijft een traditie voor de M3 en nu M4. 6 in lijn lepel je niet in je vlaggenschepen en dan roepen BMW maakt rijden geweldig. Wat is dat voor onzin. Je wilt toch vooruit komen als het komt op prestaties. Wat zal de volgende M4 zijn ? Een V8 met turbo’s ? Een 6 in lijn is een afgang bij voorbaat aangezien je het niet beter kan doen dan nu.
@bempi:
Onzin. de eerste M3 had een 4 in lijn, gevolgd door 2 M3’s met een 6 in lijn.
Slechts 1 serie met V8 en nu dus weer een 6 in lijn.
Die 6 in lijn is een echte traditionele BMW motor en dus dien ten gevolge eerder een traditie dan de V8.
Ken je klassiekers….
@bempi: Nogmaals, de V8 is geen traditie. Definitie van traditie = gebruiken en gewoonten die van de ene generatie op de andere worden doorgegeven. En ik kan me niet herinneren dat de E46 een V8 had. Precies of een 6 in lijn komt niet vooruit, benieuwd in wat voor 3/4 cil bakkie dat jij rijdt. Deze 6 in lijn gaat ook beter vooruit gaan dan de V8 van de E9X, de V8 is veel te zwaar voor de al zware 3/4 serie. Mark my words.
@bempi: Onze ajax/bmw tokkie weet eigenlijk vrij weinig van bmw begrijp ik nu wel.
@bempi: enorm vermakelijk om deze hele discussie te lezen. De IQ-loosheid spat van m’n scherm.
@bempi: Denk aan je bloeddruk kerel…
@bempi: Je Ajax avatar werkt afschrikkend, het lezen van je comments wordt lachwekkend…
dit noemen ze nu overdesign, de erfenis van die Chris Bangle, die ze uiteindelijk eruit gegooid hebben vanwege diverse wangedrochten van ontwerpen. Ik hou van simpele klassieke lijnen, less is more, geen overdadige lijnen, back to basic.
Gisteren een half ingepakte M4 op de nordschleife zien en vooral horen rijden. Geluid is goed en het zag er ook heel snel uit!
heeft lang geduurd dat bmw eindelijk weer mooie auto’s maakt, des te onbegrijpelijker dat die ranzige 1 serie modellen er doorheen zijn gekomen
Ik vind die velgen zo dodelijk saai. Als het net als bij de E92 M3 concept gaat dan zullen die velgen alleen voor deze concept zijn en niet de definitieve versie.

Als ik dan deze photoshop zie (die achteraf gezien wel heel dicht in de buurt komt) dan zou ik voor de M6 GC velgen gaan. En ook wel voor de kleur van de 4 serie concept.

http://www.autoblog.nl/gallery/BMW/0_Divers/BMW_M4_shops/bmw-m4-impression-001.jpg
BMW is in voor een potje snel geld verdienen, geen moeilijke designtaal, maar eenvoudig oude jassen uitstomen en oprekken over een verjongt ontwerp.
Niets nieuws te zien hier, zelfs de kleur is van een oudere M3 overgenomen.

Wat een teleurstelling is het BMW-verhaal aan het worden, gaan zij uiteindelijk kapot aan d’r eigen succes, of zal de mainstream-BMW-liefhebber de redding blijken te zijn, van het ooit zo bewonderingswaardig merk BMW?
Voor mij hoeft het niet, ik ben nu definitief fan af.
@Orichy:
http://www.autos-lievens.be/BMW%20M3/BMW-M3-01.jpg
http://www.autoblog.nl/gallery/BMW/M4_Coupe_Concept/BMW-M4-concept-0005.jpg
@Orichy: Dan heeft die E46 toch een veel cleaner design dan dat nieuwe ding, waarom moet die motorkap ook zoveel lagen hebben, het ziet eruit als leisteen.
PS: Hoe plaats je ook alweer die plaatjes in je reactie, die uitleg is weggehaald…
@gerard1710: Gebruik de volgende code: , met tussen de twee keer aanhalingstekens, waar ik nu een spatie heb geplaatst en die moet je dus weghalen, of vervangen voor de http://… van het door jouw gewenste plaatje. Wel de http:// gebruiken bij de plaatjes, anders werkt het niet.
Als je slim bent, kopieer je de code en bewaar hem in een notitie-bestandje, of kladblok-bestandje.
Autoblog wil zo min mogelijk plaatjes verwerken, in verband met de grotere opslagcapaciteit die plaatjes vragen, dat denk ik tenminste, vandaar dat de code verdwenen is.
@Orichy: Bedankt voor je hulp, maar ik kan de code niet zien, haha.
@Orichy: Het blijft een beetje fout gaan, nu moet ie goed zijn met de volgende code in het plaatje.
http://i43.tinypic.com/2s0cwt3.jpg
@Orichy: En dan maar zeggen dat Audi modellen maakt die veel op elkaar lijken… BMW gumt gewoon wat van de oude modellen weg en krabbelt er wat lijntjes in zodat het ‘nieuw’ is…
Hmmm, beetje bij beetje begin ik de 4-serie steeds minder lelijk te vinden. En in deze uitvoering vind ik hem stiekem best tof, terwijl ik normaal gesproken absoluut niet gecharmeerd ben van M-modellen (ook niet van AMG en RS trouwens).
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, want deze kekke photoshopjes geven waarschijnlijk een onrealistisch beeld.
@gerard1710 ..

op marktplaats staat een BMW 2000 uit 1967 te koop voor een scheet en 3 knikkers ..

aan de straatstenen niet kwijt te raken ..
BMW “liefhebbers” hebben het niet zo op airscarf-loze voertuigen ..

o,ja .. en je moet em in 1 keer kunnen/willen betalen ..
@lincoln: Wat een snoepjes zijn dat zeg, die eenvoud van dat ontwerp doet kwijlen. Hetzelfde geldt voor de Giulia’s van de tweede serie met de dubbele koplampen, er is iets met die auto dat een gigantische aantrekkingskracht heeft…
weer een prachtige, heerlijke wagen!! nu al een favoriet van mij.
Prachtige bak! Ben het inderdaad eens over het nieuwe luchtroostertje aan de zijkant, die vind ik zelf ook niet zo fraai
Prachtig! Dit is wat ik van BMW wil zien.
chantal janzen
moet dat kosten???
Tjoh.. Wat een lelijkerd, ik vraag me nog steeds af wat er nou zo mooi is aan die lelijke koplampen die dan net met dat kleine stukkie vast zitten ande grill.. Geef mij maar gewoon een rs5 die stukken mooier is
Ik ben geen echte BMW-liefhebber, misschien rijden er gewoon teveel van rond. Hetzelfde gevoel als met een fantastische song, die je dagenlang luistert en die na een week plotseling je strot uitkomt.
Ik begrijp dus ook niet hoe sommigen over deze M4 zo lyrisch kunnen zijn, want voor mij lijken alle BMW’s op elkaar. De ene wat sportiever, de andere wat “zakelijker”, maar zet er 10 naast elkaar en je moet goed kijken wil je grote verschillen zien.

Maar ja, vroeger had ik in dienst ook al moeite om een T64 en een T72 uit elkaar te houden. Ik zal wel geen echte kenner zijn.
Godmiljaar, ik ben verliefd.
Ja en nee, hij ziet er nu al log en zwaar uit, denk dat het meer een marketing ding is geworden dat hele ///M badge gebeuren, de E30 M3, E28 M5, E46 M3 CSL en de 1M coupe zijn de enige die de ///M badge waard zijn, mooie kar dat wel!
Echt een ziekelijk mooi ding, heeft ook wel wat wrg van de M6
@sls63amg: *weg
Gemiddelde leeftijd autoblog bezoekers; 17 jaar
Typische reactie op deze auto; “Zo lekker dat er beukers van uitlaten onder zitten!”

Pff, ordinair volk! :)
hahaha, serieus…die gasten in beieren zijn het helemaal kwijt. Die kleur is voor meisjes en al dat gekunstel aan de carrosserie om er nog iets van te maken, hahaha – hilarisch, maar dan echt.

En dan overal M4 op de buitenkant schrijven, alsof ze er zelf niet van overtuigd zijn dat deze auto als zodanig wordt herkend. Arme designertjes, maar vooral zonde, de basis van de auto is niet eens zo slecht qua evolutie vorige model, maar in deze uitvoering denk je al gauw: Waarom is de M gmbh tupperware-fabriek zo ontzettend medieval op de M4 concept zijn ass gegaan?

Wellicht hieronder wat inspiratie voor de productieversie?
http://www.jimmy540i.com/nightmare116.jpg
Sehr schön, alleen moet hij zwart.
Wat een lelijke uitlaten zeg, doe dan gewoon 2 pijpjes of een in plaats van 4 kraaienvangers…
Zo, Bempi mag naar buiten, Bempi heel erg blij.
Ik was heel erg benieuwd naar deze BMW M4…

Uiteindelijk ben ik teleurgesteld. Ik vind het echt geen mooie auto. Prestaties en afwerking zullen allemaal ongetwijfeld dik in orde zijn, en ik twijfel er ook niet aan dat de auto een plezier is om in te rijden.

Maar dat uiterlijk! Het lijkt wel of ze FAB-design of Hamann hebben ingehuurd als designers, ik vind het er echt niet uitzien. De E92 had veel meer ‘klasse’ (voor zover je kunt spreken van klasse bij een M3) in zijn design, laat staan de E46, die voor mij qua styling nog steeds de topper is uit de M3-familie.

Jammer BMW, maar jullie zijn imo echt aan het afzakken… De C63 AMG coupé is in dit segment nu in ieder geval qua styling de topper, alhoewel ik de RS-5 ook wel een mooie verschijning vind. hopelijk verknallen Mercedes en Audi hun volgende generatie sportcoupés niet…
GE-WEL-DIG! Wat een verschrikkelijk dikke auto!

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).