• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de meest zeldzame M4 die men kan kopen bij BMW

Auteur: RubenPriest, gepost 10 mei 2016 om 07:42 – 30 Reacties

Afbeelding Dit is de meest zeldzame M4 die men kan kopen bij BMWAfbeelding Dit is de meest zeldzame M4 die men kan kopen bij BMWAfbeelding Dit is de meest zeldzame M4 die men kan kopen bij BMWAfbeelding Dit is de meest zeldzame M4 die men kan kopen bij BMWAfbeelding Dit is de meest zeldzame M4 die men kan kopen bij BMWAfbeelding Dit is de meest zeldzame M4 die men kan kopen bij BMWAfbeelding Dit is de meest zeldzame M4 die men kan kopen bij BMWAfbeelding Dit is de meest zeldzame M4 die men kan kopen bij BMW

M4 CS
Hint: je moet wel van waaiers en flamenco muziek houden.

BMW trekt eindelijk het doek van de M4 Competition Sport (CS). Een speciale en sportievere M4, exclusief voor Spanje. De M4 CS wordt gepositioneerd onder de M4 GTS, maar boven de reguliere M4. Als het op z’n uiterlijk aankomt moet je wel twee keer kijken om de CS niet te verwarren met de GTS.

De Duitse autofabrikant zal 60 stuks bouwen van de speciale M4. Daarmee is de CS de meest zeldzame M4 die BMW in haar gamma heeft. De GTS is met 700 units een tikkie minder exclusief. De CS beschikt standaard over veel M Performance en BMW Individual goodies. Het model krijgt 450 pk onder de kap. Verder beschikt de Competition Sport over onder andere carbon keramische remschijven.

Het model is te bestellen in een witte, blauwe of zwarte kleur. Elke kleur is gecombineerd met een ander type interieur, afkomstig van Individual. De BMW M4 Competition Sport gaat in Spanje 132.900 euro kosten. Daarmee is de CS zo’n dertig mille duurder dan een reguliere M4.

Ook interessant!

  • BMW M4 Competition klapt op vangrail in Amsterdam
  • handgeschakelde M4 veel sterker
    Handgeschakelde M4 veel sterker dan BMW opgeeft
  • Video: BMW M4 CSL mag weer buitenspelen
  • Officieel: BMW M4 Competition Cabrio mist iets

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, BMW, individual, m4, spanje

Vorig bericht: « Brein achter GT86 wil BMW M GmbH gaan slopen
Volgend bericht: Deze Trumpventador‬ is de meest idiote Lamborghini OOIT »

Lees Interacties

Reacties

  1. bamfspotter zegt

    10 mei 2016 om 07:45

    Zou best een goeie investering zijn, die CS.

    Login om te reageren
  2. granlusso zegt

    10 mei 2016 om 07:47

    Vergelijkbare prijzen dus als in Nederland voor se M4

    Login om te reageren
  3. mrrallycross zegt

    10 mei 2016 om 07:47

    Wat doet BMW in Spanje dat het speciaal voor die markt een auto maakt?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      10 mei 2016 om 08:05

      @mrrallycross: BMW maakt ook speciale versies voor de Nederlandse markt. Ze hebben zelfs een Nederlandse plaatsnaam gekozen om de versie aan te benoemen: EDE.

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        10 mei 2016 om 08:29

        @mashell: Je hebt mijn ochtend in een klap goed gemaakt met deze comment!

        Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        10 mei 2016 om 08:32

        @mashell: mikt ook op een bepaalde doelgroep verbonden aan de naam…

        Login om te reageren
        • 964yellowbird zegt

          10 mei 2016 om 09:39

          @davelepeef: De doelgroep om overheen te rijden, met je BMW.

          Login om te reageren
    • willeme zegt

      10 mei 2016 om 08:07

      @mrrallycross: BMW wil nogmaals eens per markt een model net iets anders uitvoeren. Want dit is gewoon een reguliere M4, met het optionele Competition pakket. En dan die (erg lelijke) vleugel. Verder zijn er wat accessoires van de M-performance catalogus aangwekruist.

      Deze lijkt wat op de M4 GTS, maar die is toch echt een paar tandjes heftiger.

      Login om te reageren
  4. allesmetturbo zegt

    10 mei 2016 om 07:54

    Echt wel lekker, op dat spoilertje na

    Login om te reageren
  5. Rick-dos zegt

    10 mei 2016 om 08:11

    Vond de velgen onder de GTS met die oranje accenten verschrikkelijk, maar zo zonder dat oranje zien ze er goed uit.

    Ook de M4 an sich was ik niet echt van overtuigd maar na dat ding al een paar keer in het wild te hebben gezien moet ik zeggen dat het er zeer appetijtelijk uitziet.

    Ook dit ziet er lekker uit. Vraag mij wel af hoe speciaal dit is en of je dit niet ook zelf samen kunt stellen als je wat opties aankruist.

    Login om te reageren
    • volvoturbo zegt

      10 mei 2016 om 10:45

      @Rick-dos: eens vwb de velgen. Zo stuk beter!

      Login om te reageren
  6. pomoek zegt

    10 mei 2016 om 08:21

    Wordt nooit echt warm van dit soort door de fabrikant gecreëerde “zeldzame” auto’s. Auto’s zijn wat mij betreft echt zeldzaam en waardevol als ze gewoon te koop zijn of waren maar pas later op waarde geschat worden of zijn. Dit is gewoon marketing.

    Login om te reageren
  7. davelepeef zegt

    10 mei 2016 om 08:34

    Velgen zijn tof!! Doen beetje denken aan ouwe 70/80’s honingraatvelgjes… Verder een mooie limited edition samengesteld uit de brochure dus? Met een speciale sticker?

    Login om te reageren
  8. Dutchdriftking zegt

    10 mei 2016 om 08:43

    Tja dat is wel een hoop geld, maar je krijgt wel alle leuke goodies die je zo graag op je M3 wilt.

    Login om te reageren
  9. marijkes zegt

    10 mei 2016 om 08:52

    Dus iedereen kan exact dezelfde auto samenstellen?
    Of denk ik nu te simpel

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      10 mei 2016 om 09:52

      @marijkes: Eigenlijk wel. Koop een M4, vink de M performance-goodies aan, jat de vleugel van een GTS eraf en schroef hem op je eigen en kietel de motor een beetje. Dan heb je hetzelfde resultaat. Er zal alleen geen typeplaatje in je auto zitten waarop staat welke van de 60 exemplaren jij hebt. En dat typeplaate kan in de verre toekomst nog eens waardevol zijn.

      Login om te reageren
  10. jaspervdwinden zegt

    10 mei 2016 om 09:00

    Er zitten ook zeldzaam lelijke velgen onder… XD

    Login om te reageren
  11. stfu zegt

    10 mei 2016 om 09:02

    Scheelt opties kiezen. Al heeft de M4 al dat opsmuk niet nodig. Spoiler is niet m’n ding.

    Login om te reageren
  12. niekie1999 zegt

    10 mei 2016 om 09:09

    -l erachter plakken en ik ben helemaal blij

    Login om te reageren
  13. lazy123 zegt

    10 mei 2016 om 09:13

    -edit: niet zo schreeuwen aub-

    Login om te reageren
  14. bmw507coupe zegt

    10 mei 2016 om 09:37

    Als je in de markt bent voor een M4, altijd deze doen. Restwaarde zal wel ontzettend hoog blijven

    Login om te reageren
  15. Dylan zegt

    10 mei 2016 om 09:41

    Is de M4 DTM Champions Edition niet de zeldzaamste M4? daar zijn er maar 23 van gemaakt?

    Login om te reageren
  16. berlinetta zegt

    10 mei 2016 om 09:53

    Voor mij een M4 met Competition Pack en wat M performance-goodies in het blauw graag. Dat is meer dan voldoende. De extra power of die ontzettend lelijke vleugel heb je niet nodig. De velgen zou ik overigens ergens anders shoppen dan bij BMW.

    Login om te reageren
    • willeme zegt

      10 mei 2016 om 10:21

      @berlinetta: Ik zou denk ik toch voor deze gaan. Volgens mij past het GT karakter veel beter bij het karakter van de 4-serie dan die van een sportwagen:

      http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/alpina-d4-2014-uk-015_0.jpg?itok=2jIuGMs2

      Tikkeltje ordinair, toch erg lekker!

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        10 mei 2016 om 10:59

        @willeme: Verrek, was hem even vergeten. Dat is inderdaad de versie zoals ik hem ook het liefst zou willen. Als ik een sportwagentje wil van BMW, zou ik eerder voor de M2 gaan.

        En ordinair zou ik de Alpina niet noemen. Slechts de vier uitlaatjes vind ik iets teveel van het goede. Twee pijpjes zou perfect zijn. Verder vind ik het echt een stijlvolle auto.

        Login om te reageren
    • bloemfontein zegt

      10 mei 2016 om 11:53

      @berlinetta: wil je een foto? broertje heeft er afgelopen vrijdag eentje opgehaald……

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        10 mei 2016 om 13:18

        @bloemfontein: Dat hoef je niet eens te vragen! Plaats maar ;)

        Login om te reageren
        • bloemfontein zegt

          10 mei 2016 om 13:26

          @berlinetta: die van mij staat nu bij de dealer, zal volgende week ff paar foto’s maken van de 2 stuks.

          Login om te reageren
  17. schellekens006 zegt

    10 mei 2016 om 12:48

    Wielen lijkt wel aftermarket. Kunnen ze wel mooier bij BMW zoals Performance Styling 313 :-)

    Login om te reageren
  18. roppp zegt

    10 mei 2016 om 18:51

    Wit en zwart zijn geen kleuren.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North