Hier, de duurste SUV van Marktplaats

Auteur: , 70 Reacties

De Bentayga is niet de duurste als je dat soms dacht.

301.312 euro mag je dokken voor de duurste SUV van Marktplaats. Het gaat hier om de opvallende Mercedes G500 4×4². De vierwieler is iets minder belachelijk dan de 6×6, maar nog steeds is de Merc te idioot voor de Nederlandse wegen. Wie écht wil opvallen neemt zo’n G natuurlijk als Crazy Color Edition, maar deze 4×4² is gewoon zwart.

Met een stand van 81 kilometer is de Duitser gloedjenieuw. De SUV staat in Amsterdam te koop en beschikt uiteraard over een waslijst aan opties. De twinturbo 4.0 liter V8 is goed voor 422 pk en 610 Nm. Met een gewicht van bijna drie ton is de 4×4² privé niet zo voordelig in de motorrijtuigenbelasting. Dat u het even weet. Stoplichtsprintjes kun je vergeten met deze Geländewagen. Hij doet er 7,2 seconden over om de 100 aan te tikken. Mits toegestaan kun je wel met een rotgang door de Soester Duinen blazen. Koop dan!



70 reacties

Je moet het maar leuk vinden.
@meneermandjegtav: ik vind de 6×6 idd leuker.
@dutchdriftking: ik ook. Maar deze heeft ook wel wat
Gaafste SUV te koop, als je dit tenminste tot de SUV’s kan rekenen want je rijd hiermee gemakkelijk over de eerstvolgende X6 heen
@svdv: Als je je geld verdient met “hosselen” wel ja. Of je woont in een olierijke schurkenstaat.
@noreplacementfordisplacement: of je zorgt ervoor dat je een multinational kan opstarten
Met 7,2sec naar de honderd ben je nog sneller dan het gros van de andere weggebruikers natuurlijk.
@Donstil: Het is vlot maar ook niet meer dan dat.
3 ton en dan plastic knopjes die niet zouden misstaan in een Dacia
@appelvis: denk dat jij ook eens bij de brillenwinkel moet langsrijden
@appelvis: Is inderdaad vorige generatie MB interieur; en oogt voor de leek misschien niet leuk, maar dat zijn echt geen Dacia knopjes; die dingen zijn kapot-ontworpen om goed te ogen, lekker & stevig aan te voelen en zien er na 100K km nog als nieuw uit, met of zonder cola-spills …
@dawwg: schei toch uit man. Dit kost 300k hè?? Dan wil ik minstens uit metaal gefreesde knopjes mét reliëf én een lampje erin… Knopjes in een Dacia zijn na 100k km ook nog prima hoor, die Chinezen weten prima wat ze doen…
@davelepeef: Want een Dacia wordt door Chinezen gebouwd? Dat wist ik niet.
@baardmijt: dat zeg ik ook niet, ik bedoel dat de knopjes daar vandaan komen…
@davelepeef: Achzo… ja, dat zou goed kunnen natuurlijk. My bad.
@davelepeef:
Ik denk ut niet… die knopjes komen gewoon uit de fabrieken van renault dus france made, Renault is een staatsbedrijf.
@mrwheely: Renault is schijnbaar voor 20% in handen van de Franse staat. Renault zal de knopjes lekker daar laten maken waar het het minste kost.
@davelepeef: ja, van de 300k is 190k belasting en bpm.
@appelvis:

Mooie asbak in de deur ook ..
@lincoln: jij kijkt naar dezelfde dingen als ik in dit geval
@appelvis:

Lijkt wel een foto van 40 jaar geleden ..
Toen waren 4 asbakken een priemiejum verkoop argument ..
Voor 3 ton verwacht ik toch wat nettere achterzittingen. En waar dienen die buizen voor aan de achterzijde. Volgens mij blijf je dan alleen maar haken. Nee hoor, doe mij de 6×6 maar.
@roppp: zal wel met legaliteit van kreukelzones te maken hebben, kan me voorstellen dat je in de eerste beste A segmenter anders rechtstreeks je tanden in de achterbumper zet.
@lambo4all: Dit denk ik ook. Wedden dat het gewoon een inrichtingseis van de RDW is? Mauwland is het hier toch.. Ik kan mij herinneren dat de Hummer (was het de H2 of H3) dit ook moest. Lilllluuukkkk…
@roppp: fietsenvanger. Geen grap.
Hele mooie auto. Maar de eerste de beste modder weg en je staat naar mijn idee meteen vast. Deze auto is volgens mij veelste zwaar om van de verharde weg af te gaan. Maar ik zou hem wel graag willen hebben. Alleen trekhaak word beetje lastig denk ik.
@gerjan: meen je dit nou…? Deze auto voelt zich juist veel meer thuis ver weg van de verharde weg.
RubenPriest, ben je toevallig ook een Soesterknol?
@dutchcarguy: Hier wel eentje ;)
@remon: Hier ook!
@dutchcarguy: nee, omgev Rotterdam!
@rubenpriest: oh oké, maar leuk dat je de Soester Duinen benoemt!😉
Heb hem liever in een opvallende kleur
Wat is er splinternieuw aan een auto die 81km gereden heeft?
@mikkeloentje: testrittjes van MB zelf denk ik.
@mikkeloentje: Mijn splinternieuwe auto van een paar jaar terug had 121km op de teller, m’n huidige maar 19km toen ik ‘m kreeg …81km is dus echt wel gloednieuw hoor.
Geen Crazy Color, gemiste kans hoor.
Kleine verbetering, deze staat in Veenendaal te koop. Ik kijk er iedere dag tegenaan vanuit m’n kantoortje daar.
@mglopez: “De SUV staat in Amsterdam te koop”
Wie koopt zoiets, een voetballer gaat al voor de G63amg
Uw voordeel: € 2.102,00 , hahahaha, nou, dat scheelt!
@suheyl: haha ik dacht precies hetzelfde 2K voordeel op een auto van 300k … Dat zal de twijfel bij de koper wel wegnemen.. :’D
MB -G klasse is de toekomst ..
@lincoln: En tegelijkertijd ook het verleden. Knap.
Blijft een raar gezicht zonder reservewiel. Maar goed ik vind de normale G eigenlijk mooier. En de G500 is plots een koopje als je hem vergelijkt met de 4×4.
Heb er vorige week nog naast gestaan. Naast een fluogele. Nou ben ik wel een lilliputter naar nederlandse maten maar met mijn 1meter zeuventig kon ik nog net naar binnen kijken. In en uitstappen is telkens een risico om je je neus te breken bij het struikelen…
Ik wil hem👍
MIjn hemel wat een lelijk hok zo hoog op de poten, niet om aan te gluren.
Doe mij maar een gewone G63 AMG dan, ons bent bescheiden ;)
Lijkt me echt een auto die eerst heel vet lijkt, maar dat je er na een jaartje al weer heel snel klaar mee bent. Praktisch is het niet, enorm hoge instap, belabberde wegligging, niet bepaald snel en dan blijft alleen het terrein rijden nog over. Nou nadat je helemaal vanaf de pc-hoofd naar de Veluwe bent gereden, na afloop je auto hebt afgespoten heb je het wel gezien.
Met dat geld kan je veel leukere dingen kopen.
Onbegrijpelijk dat er al mensen zijn die hiervoor een ton zouden willen betalen.
@hplh: Er zitten ontzettend hoogwaardige onderdelen op zo’n auto. Compleet nutteloos voor de meeste mensen, maar het is wel serieus goed spul. Drie ton is wel absurd, maar zoiets kost sowieso een hoop geld.
Gelukkig wel aan gewichtsbesparing gedacht, getuigen de Carbon wielkasten…
Pfff wat een onzin apparaat. Die “blue collar” versie van laatst was veeeel gaver.
Mooi setje voor de ophanging, ziet er zeer strak uit
Maar doet dit het nou echt beter in het terrein dan de defender? Vind het een beetje over de top allemaal…wil hem best hebben hoor, daar niet van maar iets meer spartaans mag van mij wel!
Jammer van die lelijke velgen.
@Ikke_ferrari: helemaal mee eens, hier moeten de velgen van de 6×6 onder.
Liever een normale g63
Ik wil hem! Maar dan wel met de velgen van de 6×6.
@deora: Huh? Maar dat past toch helemaal niet?
@baardmijt: volgens mij wel, er staat een 4×4 op Autojunk met die velgen.
@deora: Sorry. Deze grap was echt te slecht.
Niet mijn smaak
Zal vast heel stom overkomen maar ik zie het altijd staan; waar staat 0 divers voor?
@jochemvdm: Ik ga er van uit dat je dan de titel van de galerij pagina bedoelt? Het lijkt mij er op dat dat het pad in de galerij moet zijn (Gallery > Mercedes > Diverse > *album titel*) maar dat het niet helemaal lekker opgepakt word. @Autoblog ?
Doe mij maar de ”gewone” G63 AMG 2013 model met 575pk heb je makkelijk voor 150.000 kun je de andere 150.000 gebruiken voor een echte offroad auto. G63 AMG gaat trouwens wel gewoon in 5.4 seconden naar de 100.
Toevallig deze zien staan bij thijs timmermans, gaaf ding echt belachelijk groot! Ook bij g-center hadden ze er een staan dit was dan een brabus. En was verkocht aan een dokter van het Erasmus mc. Dus dat soort mensen kopen zo een auto.
Betaal je 3 ton voor waggie, hangt er een soort Ikea trapleuning onder. Man, man, man.
Ik vind de G klasse mooi maar deze is totaal vernaggeld

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).