EV’s en hybrides zijn al tijden niet meer zaaddodende seksloze voertuigen per definitie. Dit gaat ook op voor de BMW i8 en in zekere mate voor de i3. Maar natuurlijk kan je ook dit soort vervoer de aftermarket-behandeling geven, ja toch? Lumma gooit als eerste tuning op je kaolo-‘i’.
De Duitse tuner, bekend van zijn immer uitgesproken en weinig terughoudende tuningsausjes komt met photoshop-opsmuk voor je klimaatbewuste Bimmer die er inklapt als een gabberton. Damn, son…
Wat wij van jullie willen weten: verfraait dit de i8, en zou je met een Lumma-pakketje erop zonder morren in een Dikkie Dik-i3 stappen?
lemster zegt
Ik vind beide auto’s nu wel wat meer “BMW”.
645ci zegt
Gisteren las ik dat ook al dat EV’s en Hybrides zaaddodend zijn.
Maar hoe hebben ze dat onderzocht vraag ik me af. Is er daadwerkelijk iemand geweest met ballen die in een Prius is gestapt?
Ik kan het me haast niet voorstellen eerlijk gezegd.
fiets zegt
@645ci:
hahahaha heerlijk
tbone zegt
Volgens mij heeft zo’n i3 dezelfde velgmaat als mijn Gazelle.
thomcarspotter zegt
doe maar niet op de i8.
wel op de i3, hebben we nog meer om over te lachen.
osmo zegt
Die i3 heeft zo iets weg van een opgepompte Audi A2
dodge-hemi zegt
Tis en blijft een hybride..
berlinetta zegt
Die i8 vind ik best gaaf. Die i3 mag van mij nog steeds van een brug geduwd worden.
timhuiderjw zegt
Ik vind hem standaard mooier. Helemaal in het zwart.
dvt093 zegt
-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
2cool4school zegt
Beter, maar nog steeds lelijk!
stancedjetta zegt
Nu word zo’n oerlelijke ie-acht toch wel wat mooier.. Maar nooit dat ik m zal kopen
trolle zegt
Die i8(standaard) is toch wel 1 van de mooiste wagens die ze de voorbije 3 jaar hebben gemaakt. Ieder model van de huidige generatie trekt op geen ballen imo
timhuiderjw zegt
@trolle: eens