Sommige ontevreden klanten laten het er niet bij zitten, zoals deze Italiaan.
Mogelijk zegt de naam Hadi Pourmohseni je nog iets. Deze Italiaan was dermate ontevreden met de kwaliteit van de door hem geleasede BMW M6 uit 2008 en met de service van de dealer, dat hij de auto in 2013 voor de deur van de IAA met een hamer in elkaar sloeg. De video van dat opmerkelijke tafereel check je HIER.
Pourmohseni liet de auto opknappen om ‘m een jaar erop wéér in de fik te steken, ditmaal voor het hoofdkwartier van BMW in München. Om het af te toppen werd in 2015 nog door deze man een BMW Z3 in de hens gezet. Je zou denken dat de boodschap intussen wel duidelijk was, maar de Italiaan gaat dóór.
Onlangs zette de man een 7 Serie in de hens, wederom recht voor het hoofdkantoor van BMW in München. De brandweer moest eraan te pas komen om de Siebener te blussen en ook de politie kwam eraan te pas. Pourmohseni werd met handboeien om weggevoerd. De beste man gaat dóór met zijn acties, om maar duidelijk te maken dat hij het niet eens is met de kwaliteit van moderne BMW’s.
49 reacties
In het eerste geval heb ik nog een beetje (!) medeleven met de man, in het laatste geval is er denk ik hulp nodig die bmw juist níet kan bieden…
Daar staan al genoeg (gestolen) BMW’s en ik denk niet dat deze meneer nog een BMW koopt
Een punt betekend einde zin..
Duitsers hebben een lange adem….dat weten we uit de voetballerij…
Niet omdat hij BMW’s in de fik steekt maar omdat iedereen weet dat BMW’s onfeilbaar zijn.
#feit #bmwuberalles
Nu wordt het alleen wel een beetje sneu ondertussen.
Mafketel…
begin bijna te denken dat ‘ie ingehuurd is door VAG ofzo
Dat was een heel brak ding de motor plofte met 60000 kilometer en ik kon fluiten naar mijn primijum centjes.
En ja, hij was dealer onderhouden
Ik heb er toen een sleaupmotor in laten hijsen om van het kreng af te komen, wel gewoon een goeie motor hoor !
En ik heb twee dingen geleerd :
1, Een Mercedes is niets voor deSjonnies
2 .Ik koop nooit meer een nagelnieuwe auto (kopen niet leasen) want ze laten je toch in de koude staan als er chateau aan de knikker is.
Het was overigens een C-klasse 2 liter banzine 16-klapper later hoorde ik dat dit een slechte motor was, er was een klep afgebroken en vrolijk door de 4e cilinder heen gaan vliegen.
Hij had wel een heel fijn schuif/kanteldak vanaf de fabriek.
Ik had toen ook nog drie Mercedes bedrijfswagens lopen en die zijn daarna door Renaults vervangen, ik was en ben klaar met das Haus.
Dus deze Italiaan is gewoon een hardleerse meneer die aandacht wil en te stom is om voor de duvel te dansen eigenlijk. En ondanks alles zijn gelijk wil halen.
Ze gaven gewoon niet thuis de Duitse dealer (het voorval gebeurde in Duitsland) probeerde van alles met coulance en had gelukkig een adres van een goede sloperij waar er eentje resideerde, omstreeks die tijd ging er een koppeling en vliegwiel van één van de Sprinters aan, een € 3500 reparatie met 150000 kilometer en hetzelfde liedje. Mercedes gaf geen sjoege.
Dus geef ik Mercedes geen sjoege meer.
Heel de dealer organisatie moet ook verdienen, en met filters en bandjes kun je je glazen paleis niet bekostigen.
Merken zoals Lexus hebben wel de doelstelling de beste (meest betrouwbare) auto te bouwen en daar geld mee te verdienen.
Dit is wat je noemt een woedende brand…
Maar dat gebeurt in elk geval wel in alle comfort ;)
https://youtu.be/-eXUnZrykDY
Zaken zoals:
– Roest
– Hoog olieverbruik
– Tegenvallende kwaliteit van interieurdelen
Wat me echter tegenvalt van BMW is dat deze problemen niet opgelost werden bij de nieuwe modelgeneratie.
Neem de 3-serie:
De E36: losscheurende vloerdelen van de carrosserie en roest
De E46: losscheurende vloerdelen van de carrosserie (erger dan de E36) en roest (in mindere mate). Daarbij kwam ook de tegenvallende kwaliteit van zaken zoals deurrubbers, raamgeleiders, handgrepen en knoppen. Hoog motorolieverbruik als gevolg van toepassing andere zuigerveren e.d.
De E90: Roest en losscheurende achterasophanging niet meer van toepassing, maar qua interieur slechter in elkaar gezet dan de E46. De motorcodes beginnend met een N (4 en 6 cilinder) zijn nog beruchter om hun olieverbruik dan de M54 motoren van de E46.
Desalniettemin zijn het mijns inziens bloedmooie, goed rijdende auto’s waarvan ook meer dan genoeg gevallen bekend zijn die honderdduizenden kilometers rijden zonder gekke dingen. De kans op een money pit blijft aanwezig, onafhankelijk van het feit of de eventuele vorige eigenaar er goed mee omgesprongen is of niet.
Mijn verstand zegt nee, maar het hart speelt de grote rol bij de aankoop van een bmw.
>Blijft BMWs rijden
Deze man is echt een goeie meme
smh
Hij koopt 7 serie oud model (overigens) en dan in de fik steken en stunten….. meer dan 4 a 5 miljoen viewers… wie is nou dom wie verdient nu juist geld mee
Ik heb een vermoeden dat dit op een e36 na de laatste bmw zal zijn waar dat pauper- italiaantje geld zal voor hebben.
Je kan het één keer doen, daarna moet je toch een auto gaan leasen of kopen van een ander automerk.
Ik heb zelf eens een Volkswagen gekocht. Overal las je erover hoe slecht de auto wel niet is, een maandagmorgen auto. En ik verbaasde me juist over dat heerlijke comfort, en ik genoot van iedere kilometer. Ik werd verliefd, en ik denk nog vaak aan haar terug. Echt een schatje. Love you TDI.