Toyota GT86 drift workshop: we hebben een winnaar

Branded content, 26 Reacties

Letterlijk honderden aanmeldingen, daaruit kunnen we concluderen dat de interesse voor de GT86 zeker gewekt is, bijna twintig gelukkigen die de eerste meters mochten rijden, één winnaar voor de driftcursus in de GT86. Het leven is oneerlijk hè.

Uit de stemming kwam André Klaassens als winnaar naar voren, maar liefst 712 mensen gunden hem de drift workshop. Gefeliciteerd dus, Andre gaat glibberen en glijden in de achterwielaangedreven Toyota GT86. Daar brengen we uiteraard ook verslag van uit, zodat iedereen nog een beetje kan meegenieten.



26 reacties

Gefeliciteerd!
Wat een rare Aygo is dit?
@flipper: Wat een rare aandachtstrekker ben jij? Ben je weer opzoek naar extra plusjes, dat je weer op de 1e reactie reageert om bovenaan te staan?
@notsobig: je hebt gelijk, en je krijgt een duimpje van me. @flipper: komt er ook wel eens wat zinnigs uit die grote mond van jou?
Het is zeker een leuke auto om te zien (als die langs rijdt draai ik zeker even mijn hoofd mee). Maar als ik zelf 40K zou uitgeven, zou ik toch eerder geneigd zijn naar bijvoorbeeld een 3-serie coupe. Ik zeg juist bijvoorbeeld aangezien er voor dat bedrag nog meer leuke auto’s zijn die voor mij meer gevoel zouden losmaken.
@mikkeloentje: E46 M3 CSL.
@240sx: 40k een M3 CSL? Daar ga je nog veel en veel meer aan uit geven aan het nodige onderhoud, 55-70k is realistischer!
@jzaero: Zou niet eens een de CSL willen mij veels te kaal.
Doe mij maar een dikke volle E46 M3 SMG :)
Vanaf 20k heb je tegenwoordig een net origineel goed onderhouden exemplaar.
@bofkont: Klopt, 20-25k kom je aardig goed mee weg. Lager moet je vaak niet gaan, maar kan natuurlijk ook betekenen dat de eigenaar snel er van af wil. Daarnaast heb je helemaal gelijk, voor dagelijks gebruik is een M3 SMG/handbak beter, voor die paar keer dat je naar het circuit gaat heb je ook genoeg plezier in een standaard M3.
@mikkeloentje: Ik zou voor de Ferrari 348 gaan, als we het onderhoud even niet meetellen en puur naar aanschaf kijken. http://www.autowereld.nl/ferrari/348/tb-nl-auto-kroymans-geleverd-42dkm-3748147/details.html
@pininfarina: vergelijken met een occasion mag eigenlijk niet hè ;)
@wantthegreen: True. Een nieuwe Lotus Elise (instap) zit ook rond de 40K en daar zou ik dan ook eerder me geld aan uitgeven, maar goed.
@mikkeloentje:
Ik begrijp wel dat je 5k meer uit zou geven voor een Elise maar vergis je niet, je moet echt een dyhard zijn om daar dagelijks mee te kunnen leven.
Ik spreek wat dat betreft uit ervaring.

Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat mensen toch voor de BRZ gaan (toch een paar k goedkoper dan de gt86.
Je hebt dan ook een leuke auto waar iets makkelijker dagelijks mee te leven valt.
Interesse voor de GT-86 of gewoon interesse in een gratis ervaring? Denk die laatste voor het gros van de aangemelden. Mijn felicitaties voor André Klaassens.
Honderden aanmeldingen? Vind je het gek als je dood gegooid wordt met advertorials over de GT86?

Maar natuurlijk een mooie ervaring, gefeliciteerd voor de gelukkige!
Mooi, zijn we eindelijk van die reclame vanaf… ;)
hoop dat die kl….reclame dan ook stopt nu?
Was er een wedstrijd?
En niemand die gefeliciteerd zegt tegen onze grote vriend André Klaassens. Gefeliciteerd jongen!
Het is je van harte gegund.
@marokkaanseheld: Lezen valt ook niet mee….
gefeliciteerd :)
Gefeliciteerd! Maar volgens mij als je heel veel (nederlandse) proxy’s gebruikt kom je zo gemakkelijk op 700 stemmen?
Zag hem vandaag staan bij de lokale dealer, gaaf ding! Binnenkort maar eens even aankloppen om een rondje er mee te rijden.
Nou gefeliciteerd! Maar natuurlijk glijden we liever zelf in dat leuke autootje…
Ik heb de Subaru versie al in het echt mogen bewonderen, want een gave wagen!!

André Klaassens gefeliciteerd!
@notsobig: ja er rijd er een rond hier in Abcoude prachtig ding. Terwijl ik hem op de foto’s heel
saai vond. Maar echt een hele mooie wagen. Ik wil bijna zeggen de €40.000 waard

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).