Wereldprimeur! Lancia Flavia Cabrio Offroad

Auteur: , 27 Reacties

Holy wheel gap, Batman! Wedden dat Roel van Velzen op de band van een Flavia Cabriolet kan staan zonder zijn hoofd te stoten.

Wouter refereerde in deel 2 van de Autoblog Genève Video aan de stand van Lancia als Stand Zonder Nieuws, maar blijkbaar heeft hij toch iets over het hoofd gezien.

Onze fotograaf heeft namelijk exclusieve foto’s kunnen schieten van de eerste cabriolet ter wereld waarmee je ook prima uit de voeten kan in het terrein. Het lijkt erop dat Lancia met deze Flavia Cabrio Offroad een nieuwe niche aan wil boren. Ze moeten immers een beetje tegengas geven aan als die cabrio SUV’s die tegenwoordig worden onthuld.

Of zou iemand zijn soms vergeten om de transportblokken tussen de veren vandaan te halen?



27 reacties

Wie wordt er Vakantieauto van het jaar in de FUN categorie, bekijk het HIER!
hoge instap ..

Lancia is tenslotte altijd een mid-life crisis en ouder merk geweest ..
@lincoln:

Volgensmij heeft Chrystler in NL ook niet echt een jong imago. Perfecte combo eigenlijk ? :)
@anakiet:

in de States is Chrysler ook meer een “heren-auto” van oorsprong ..
dus ze zitten idd aardig op 1 lijn ..
@lincoln: Jij bent zeker van de generatie die alleen de rechter auto herkend?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a1/Lancia_Rally_037_Stradale_04.jpg/640px-Lancia_Rally_037_Stradale_04.jpg
@jolig:

Best wel een faal om Lincoln aan te spreken op kennis van oude wagens.
@jolig:

je hebt gelijk .. die rechter is idd nog best wel “jong en dynamisch” ..
@jolig: Zo’n 037 is wel machtig geil
… Ik vind het maar niks….
Heeft de Chrysler-variant hiervan geen stalen klapdakje?

Zelfs al zou de vering nog wat inzakken, dan nog sluit het totaal niet aan. Misschien richten ze zich op de rappers die er dan zo 22″ onder kunnen schroeven?
@jolig: ze bestaan allebei. De Chrysler Sebring werd met zowel een stalen als een stoffen kap gebouwd.

Of dat bij de gefacelifte Sebring (Chrysler 200) nog steeds zo is durf ik niet te zeggen.

Ik kan me namelijk voorstellen dat ze de versie met stallen dak eruit geknikkert hebben (kosten besparing enzo).

For 2008, the Sebring convertible was redesigned with styling cues such as the hood’s strake lines recalling the Chrysler Crossfire. Like the Mazda MX-5 Miata, the Sebring is offered as both a retractable hardtop and a softtop, with the Sebring’s roofs manufactured by Karmann.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Sebring#Convertible_2
@robbie: Ah ok, bedankt. Op chrysler.com zie ik trouwens foto’s staan met de vering een heel stuk lager. Kennelijk hoe sportiever de versie is die je koopt hoe lager hij ligt.
Welke invloed is dit nou weer?!
Ik denk dat zelfs Wouter zo onder die auto kan staan zonder dat de enige haartjes die nog op zijn hoofd zitten de bodemplaat aanraken. Ben ik toch wel benieuwd hoe ze dat hebben gedaan met dat meisje die ernaast staat…
‘Als det vroumes maar gen groet gaat heat..’

;)
Flavia Altrack FTW!
ithcy itchy….wát een lelijk hok…beetje de Focus CC..
zijn die wegen in de USA zo slecht?
Dan is deze auto ideaal, voldoende rijhoogte en minder kans om je hoofd te stoten.
Als je het mij vraagt zitten er transport blokken tussen! en ze hebben volgens mij ook bandenzwart van de action die banden lijken wel 50000km oud! :D
james125 via iPhone app
Haha lachen! Wel erg onprofessioneel!
Wat is dit voor een Sebringmislukking zeg hahaha en dat noemen ze nieuws…. :lol:
Ze zijn ook de linker uitlaat vergeten…
We lachen er om, maar als ik op de weg om mij heen kijk ziet de gemiddelde wielkast er zo ongeveer zo uit. Ik noem het realistisch. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een hondslelijke wagen, maar al die andere wagens op zo’n beurs die met sportonderstel en de dikste velgen worden uitgerust, zie ik slechts zelden terug in het straatbeeld. Jammer genoeg.
Er is vast over nagedacht, deze rebranding… maar ik zie toch niet helemaal hoe dit een succes moet worden hier.

Lancia vind ik nog steeds een mooi “merk”, ondanks dat ik de recente modellen niets vind. Chrysler heb ik weinig mee (maar ook weinig tegen). Maar moest ik kiezen, zou ik deze auto toch eerder met een Chrysler-badge willen.

Voor wat betreft de “hoogte”, waarschijnlijk dachten ze in Amerika “die Italiaanse fotomodellen staan toch ook altijd hoog op de poten, vinden ze zeker mooi daar!”
Eindelijk een auto die wel fatsoenlijk op de openbare weg kan rijden?
binnenkant ziet er goed uit alleen wel vele plastic voor een italiaan.
buitenkant is nog steeds te veel chrijsler
Nope, nog steeds niet mooi…

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).