Super Aguri was een Formule 1-team dat van 2006 tot en met 2008 actief was.
Super Aguri werd opgericht door Aguri Suzuki, die in de jaren ’80 en ’90 zelf actief was geweest als Formule 1-coureur. Het team nam in 2006 voor het eerst deel aan het kampioenschap. Het chassis was een doorontwikkeling van de Arrows uit 2002, terwijl de motoren van Honda kwamen.
Het team ging van start met twee Japanse coureurs: Takuma Sato en Yuji Ide. Die laatste raakte echter na vier races zijn superlicentie kwijt, vanwege een crash met Christijan Albers. Zijn stoeltje ging vervolgens naar Franck Montagny, die na zeven races weer vervangen werd door Sakon Yamamoto. Super Aguri slaagde er niet in punten te behalen tijdens hun debuutseizoen.
Voor 2007 werd Takuma Sato aangehouden, terwijl Yamamoto werd vervangen door Anthony Davidson. Tijdens de GP van Spanje wist Sato de eerste punt te scoren voor het team. Hij sleepte er vervolgens nog drie in de wacht door zesde te worden tijdens de GP van Canada.
Super Aguri verscheen ook in 2008 weer op het grid, maar de toekomst van het team was uiterst onzeker. Vanwege gebrek aan sponsoren moest Super Aguri na vier races de handdoek in de ring gooien. De inboedel werd gekocht door de Duitser Franz Hilmer, die probeerde in 2010 weer deel te nemen onder de historische naam Brabham. Daar slaagde hij echter niet in.