Spot

Cabrio's wel of niet mooi?

Praat mee!

Ik zat eens m'n eigen spots te bekijken en het viel me op dat auto's er meestal niet veel mooier op worden in cabrio uitvoering!
Toen ik de DB9 voor het eerst zag kon er bijna niet bij weglopen zo mooi vond ik het lijnenspel, maar dat is bij die volante een beetje verdwenen! Ook de 996 turbo vind ik een mooie auto alleen in cabrio uitvoering heeft hij zo'n rare bochel! Bij die Bentley vind ik het meer geslaagd, prachtige kleurencombinatie ook! Wat vinden jullie ervan!

Gespot in: -

Kenteken: -