
Redbull geeft je vleugels
Reed met mijn Vespa'tje door Roermond, toen ik deze getunde BMW 3-serie tegenkwam. Meneer parkeerde hem. Eerste instantie dacht ik: och gewoon een getunde BMW, totdat de deuren open gingen en ik hem van dichtbij zag. Die deuren zijn toch weer dat extra'tje. Hij is te opvallend voor mij, maar voor de liefhebber een 'must'.
Gespot in: -
Kenteken: -


















