• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi RS4

Mooie auto met veel peekaa!! alleen de RDW doet een beetje raar bij deze auto:

Voertuigsoort Personenauto
Merk QUATTRO
Handelsbenaming B5
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2671 cm3
Vermogen 280 kW
Aantal zitplaatsen 5
Massa leeg voertuig 1.720 kg
Toegestane Maximum massa voertuig 2.170 kg
Massa rijklaar 1.820 kg
BPM € 26970
Datum eerste afgifte Nederland 23-07-2007
Datum eerste toelating 12-07-2001
Datum aanvang tenaamstelling 23-07-2007

Spotter: TheEdge
Geüpload op: 7 augustus 2007
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Audi Avant RS4
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Ford Mustang GT
    Ford Mustang GT
  • Audi RS4 Avant
    Audi RS4 Avant
  • Lexus IS-F in Rotterdam
    Lexus IS-F in Rotterdam
  • Audi RS4 Avant
    Audi RS4 Avant
  • audi q7 limo
    audi q7 limo
  • McLaren 570S Grijs
    McLaren 570S Grijs
  • Audi RS4 Avant
    Audi RS4 Avant
  • audi rs4 avant
    audi rs4 avant

Lees Interacties

Reacties

  1. Rick436 zegt

    7 augustus 2007 om 10:51

    Zag gisteren ook een RS4 maar dan met A8 Ramses velgen zag er wel grappig uit. mooie spot!

    Login om te reageren
  2. Rene1980 zegt

    7 augustus 2007 om 11:02

    dat is geen RS4, check alleen die uitlaten al!!

    Login om te reageren
    • rossi46audi zegt

      19 augustus 2015 om 11:08

      @Rene1980: zoek maar op Rs4 B5. 360pk V6 twin turbo dit is een echte. Ook met deze uitlaat

      Login om te reageren
  3. f430 zegt

    7 augustus 2007 om 11:06

    QUATTRO B5?

    Login om te reageren
  4. Jochem zegt

    7 augustus 2007 om 11:09

    nou volgens mij is dit wél een RS4, ik weet er een precies eenzelfde te staan in Schoonhoven. Wat is er mis met die uitlaten dan?

    Login om te reageren
  5. TheEdge zegt

    7 augustus 2007 om 11:39

    Hier staat ook een RS4 tussen met iets als B7:
    http://www.autoblog.nl/archive/2007/08/01/gespot-in-surfers-paradise

    Login om te reageren
  6. Dennism6 zegt

    7 augustus 2007 om 11:59

    tis geen rs4 ei

    Login om te reageren
  7. Rene1980 zegt

    7 augustus 2007 om 12:13

    een RS4 heeft toch aan elke kant 1 ovale uitlaat Jochem??

    Login om te reageren
    • rossi46audi zegt

      19 augustus 2015 om 11:10

      @Rene1980: eerste type rs4 niet.

      Login om te reageren
  8. TomRS6 zegt

    7 augustus 2007 om 12:20

    Ja, wat Rene zegt klopt.
    Het is wel een raar verhaal deze wagen; De wielkassen zijn veel dikker dan een standaard A4, de velgen zijn ook niet van een RS4, de voorbumper is wel van een RS4, de achterbumper niet.

    Het is geen rasechte RS4, dat staat vast. Het lijkt me een S4 te zijn met een RS4 voorbumper en badge, waarom weet ik ook niet. Een S4 is immers dik genoeg van zich zelf.

    Login om te reageren
    • rossi46audi zegt

      19 augustus 2015 om 11:10

      @TomRS6: dit model is een echte rs4 met een dubbele pijp aan 1 kant. Was toen orgineel

      Login om te reageren
  9. RA999 zegt

    7 augustus 2007 om 12:51

    het is wel een RS4, hier een persfoto:
    http://files.conceptcarz.com/img/audi/audi_rs4_4_lrg_03.jpg

    Login om te reageren
  10. RA999 zegt

    7 augustus 2007 om 12:54

    Hoewel, volgens Wikipedia is er van de Audi A4 B5 geen RS versie gemaakt, alleen een S
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Audi_A4#Audi_A4_B5_1995-2001

    Login om te reageren
    • rossi46audi zegt

      19 augustus 2015 om 11:10

      @RA999: heeft wiki het mooi mis

      Login om te reageren
  11. Rene1980 zegt

    7 augustus 2007 om 13:01

    daar zat ik ook al aan te denken Tom maar S4 heeft toch 2×2 uitlaten? op deze lijken toch maar 1×2 te zitten

    Login om te reageren
  12. TomRS6 zegt

    7 augustus 2007 om 13:19

    Ik moet RA999 gelijk geven ;), niet alle RS-modellen hadden de dubbele ovale uitlaten. Dit is wel het geval bij de 2e serie RS4’s waarmee ik in de war ben.

    Toch oogt dit exemplaar vreemd..

    Login om te reageren
  13. Rutg0r zegt

    7 augustus 2007 om 13:20

    alleen de S8 en de (R)S6 hebben 4 uitlaten (de R8 daargelaten), de S4 en de RS4 hebben altijd slechts 2 uitlaten gehad..

    Login om te reageren
  14. Windhoos zegt

    7 augustus 2007 om 13:21

    Dit is 100% zeker een RS4, bumpers kloppen, wielkassen kloppen, velgen kloppen, uitlaten kloppen en zelfs het vermogen klopt, valt me een beetje van jullie tegen jongens ;-)

    Login om te reageren
  15. Rene1980 zegt

    7 augustus 2007 om 14:10

    de nieuwe S4 heeft toch echt 2×2 uitlaten hoor Rutg0r…

    Login om te reageren
  16. RS06 zegt

    7 augustus 2007 om 15:33

    de eerste audi S4 en RS4 hadden aan de linker kant 2 pijpjes. Je kunt een de kieuwen (slecht zichtbaar op de 2e foto, maar ze zitten er wel) zien dat dit een RS is volgens mij.

    Het vorige model S4 had aan beide kanten 1 pijpje, en op die serie is geen RS4 gebouwd.
    De nieuwe S4 heeft zowel links als rechts 2 pijpjes, de RS4 heeft twee dikke buizen, een links één rechts.

    Ik denk dat dit een beetje de nieuwe trend bij Audi, de nieuwe S5, S8 en S6 hebben zowel links als rechts 2 pijpjes en volgens mij was op de RS6 spots te zien dat er aan iedere kant 1 dikke pijp zat.

    Login om te reageren
  17. Autogek zegt

    8 augustus 2007 om 09:24

    De stoelen komen ook niet echt rs4 over op mij…ik denk omgebouwde s4.

    Login om te reageren
  18. Windhoos zegt

    8 augustus 2007 om 11:21

    Dat zijn waarschijnlijk gewone Recaro RS4 B5 kuipstoeltjes hoor. Die zien er anders uit dan die van de B7…….

    Login om te reageren
  19. Alain40 zegt

    15 maart 2008 om 23:26

    Nou, beste mensen, het is toch echt een RS4……tis namelijk mijn eigen auto die ik hier net ben tegen gekomen! Een check in de RDW gegevens had jullie als autogekken toch meer dan genoeg moeten zeggen……280KW = 380PK! :-)))
    Alleen de opmerking dat de RDW raar heeft gedaan bij deze auto klopt…..het kentekengewicht klopt namelijk niet, foutje!
    En over de uitlaat nog……deze (eerste en échte ;-)) RS4 is alleen als Avant gebouwd (door Quattro GmbH = volle Audi dochter) en had een dubbele uitlaat aan de linker kant. De ‘huidige’ (nog even) RS4 had inderdaad links en rechts een enkele uitlaatpijp (staat overigens wel lekker agressief).

    Leuke site dit trouwens!!!

    Groeten,
    Alain

    Login om te reageren
    • nicktexel zegt

      22 april 2011 om 16:56

      @Alain40: 381 om precies te zijn wel dikke fail van al die mensen als ze nou een nadenken voordat ze bijdehand gaan lopen doen

      Login om te reageren
  20. arjenisonline zegt

    22 april 2011 om 16:35

    Sterk terug gekomen Alain… ;-)
    Was wel leuk om te volgen zo lang het duurde… welles / nietes!

    Maar hoe de twijfel kan bestaan dat het geen echte is blijft mij een raadsel… De eerste serie is en blijft de vetste die ze(nooit bij Audi in huis.)gebouwd hebben!

    Arjen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North