• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Daf MPV uitvoering

Handige MPV uitvoering voor de DAF. Flexibel in het sturen doordat de motor unit 360 graden kan draaien. Ook deze unit is volledig afkoppelbaar kan kan tevens voor andere modellen gebruikt worden. Het is niet de oude DAF die wij gewend zijn, maar we leven nu in een ander tijdperk. Laten we met z’n allen de nederlandse automobiel industrie weer doen terugkeren. Componenten kunnen altijd gemaakt worden in lage-lonen landen. Wij kunnen in nederland dan assembleren en ontwerpen !!! Creatief en vol ideeen. Daar begint alles mee !!

DAF (Doorne’s Automobiel Fabriek)

Spotter: heidfo1
Geüpload op: 9 september 2007
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
DAF impressie Schetsen
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • C63 of Lancer EVO IX
    C63 of Lancer EVO IX
  • Lamborghini Huracán STO
  • dafje
    dafje
  • Daf
    Daf
  • Morgan Super 3
  • Buick Lesabre 400
    Buick Lesabre 400
  • Impressie Daf
    Impressie Daf
  • Daf Hatchback
    Daf Hatchback

Lees Interacties

Reacties

  1. Alec zegt

    9 september 2007 om 23:19

    rare vragen:

    – waar is de kreukelzone?
    – is er ergonomisch wel ruimte voor de bestuurden en bijrijder?
    – kloppen de proporties wel echt? zou de auto dan niet veels te hoog zijn, of iig te kleine wielen hebben?

    hoe wil je met een 360 graden draaiend systeem ooit een goed werkend schokdempend/veringssysteem hebben dat niet ten koste gaat van de ruimte? en hou zit het met de brandstof? is daar wel ruimte voor?

    ontwerp roept meer vragen op dan ik nu kan schrijven…….

    goed idee, dat wel, maar heeft nog vééél tijd nodig.
    let hierbij ook echt op de technische haalbaarheid.
    een auto of hierbij een MPV ontwerpen is 1 ding, het ook echt mogelijk maken is heel iets anders……

    Login om te reageren
  2. Brutus zegt

    9 september 2007 om 23:24

    Lijkt op een XXS uitvoering van de nieuwere touringcars..
    Concept is idd wel enigzins wat mee te doen maar daar gaan echt jaren overheen..
    Veel research doen en wie weet!

    Login om te reageren
  3. Brutus zegt

    9 september 2007 om 23:25

    Ohja en de achter/zijkant ziet er bijna hetzelfde uit als een Peugeot 1007 (in mijn ogen dan..)

    Login om te reageren
  4. heidfo1 zegt

    9 september 2007 om 23:42

    Ik rijd zelf in een peugeot vandaar dat ik beinvloed word door het model en de series die hierin verkrijgbaar zijn. De lengte en breedte verhoudingen kloppen, maar de afbeeldingen zijn niet in perspectief neergezet. Door de motorunit 360 gr. te laten draaien geeft natuurlijk problemen maar met de kennis die we hebben van graafwerktuigen lijkt me dat geen probleem. Vanaf een bepaalde snelheid moet de hoek van sturen natuurlijk begrenst worden. Bedankt voor de reacties !!

    Login om te reageren
  5. Alec zegt

    9 september 2007 om 23:53

    ik wil je toch nog zeggen, keep up the good work!
    Een idee in je hoofd uitwerken in 3D op de computer is al een hele stap in de goede richting!

    Login om te reageren
  6. toniperic zegt

    10 september 2007 om 13:19

    wat is nou het nut van het 360 graden draaiende voorstel?

    Login om te reageren
  7. NLX zegt

    10 september 2007 om 14:17

    Ja leuk, wil je achter het stuur kruipen, moet je via de achterbank:p

    Login om te reageren
  8. cheetacars zegt

    10 september 2007 om 17:09

    moet de toekomst van ons mooie variomatic auto geschiedin daar in zitten, no way. srry vind het niet wat

    Login om te reageren
  9. cheetacars zegt

    11 september 2007 om 16:20

    geschiedenis

    Login om te reageren
  10. Citrofiel zegt

    2 oktober 2007 om 17:39

    Wauw! :shock: Ik zie dit nu pas, maar wat een leuk idee en wat een uitwerking. Over de praktische kanten moet natuurlijk nog nagedacht worden, maar is dat niet zo met elk nieuw concept?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North