Milan, als het te laat is.. kan je beter gewoon gaan slapen ;)
drifters hebben de voorwielen zo schuin als wat staan, maar de achterwielen hebben ze het liefst haaks op het asfalt. :)
Ik weet er niet zoveel vanaf, daarom vraag ik het. Maar tijdens Wealer Dealers had hij een Mercedes Cosworth (?) en daar waren de wielen niet helemaal goed uitgelijnd. Daar zag je dus duidelijk dat de ene halft van de band helemaal versleten was en de andere helft nog prima. Dus hebben ze dat hier ook of is hier iets op te verzinnen?
klopt, hebben deze auto’s ook, het komt omdat de aandrijfas alleen scharniert bij de versnellingsbak en niet ook nog eens een keer bij het Fusee (zoals tegenwoordig) maar idd als je zo laag rijd slijt het je banden wel scheef af
Hoe bedoel je, ik-ben-een-beetje-zwaar-beladen-en-dus-staan-mijn-wielen-nogal-scheef-onder-de-auto?! :wink:
Of het is een drifter :D.
Milan, als het te laat is.. kan je beter gewoon gaan slapen ;)
drifters hebben de voorwielen zo schuin als wat staan, maar de achterwielen hebben ze het liefst haaks op het asfalt. :)
@Spyker, dat is normaal met oude VW’s als je ze verlaagd ;)
Is dat eigenlijk niet heel slecht voor de banden? dat ze eenzijdig slijten en dus ook sneller slijten?
banden kan je vervangen toch? … ;)
Typisch voorbeeld van achter ‘negative chamber’ en voor ‘positive chamber’.
Oldschool verlaagd heet zoiets
bijnaam is Ponton
@ Dakana
Ik weet er niet zoveel vanaf, daarom vraag ik het. Maar tijdens Wealer Dealers had hij een Mercedes Cosworth (?) en daar waren de wielen niet helemaal goed uitgelijnd. Daar zag je dus duidelijk dat de ene halft van de band helemaal versleten was en de andere helft nog prima. Dus hebben ze dat hier ook of is hier iets op te verzinnen?
Trouwens, deze VW noemen ze vaak de type 3
klopt, hebben deze auto’s ook, het komt omdat de aandrijfas alleen scharniert bij de versnellingsbak en niet ook nog eens een keer bij het Fusee (zoals tegenwoordig) maar idd als je zo laag rijd slijt het je banden wel scheef af