Echt een geweldige auto, ik zou hem graag zelf in het echt willen zien. Wel grappig dat die een hardtop heeft, alleen met een softtop is die toch wel mooier. Maar dat maakt helemaal niks uit voor zo’n geweldige spot :D.
Een en al schoonheid!!! De Z8 is nog steeds de duurste ‘standaard’ BMW ooit: destijds 380.000 gulden, ofwel zo’n 175.000 euri :-) Op autotrader staat er 1 particuliere occassion te koop van 8 jaar oud: 19.000 km die nog 100.000 euro moet opbrengen….. Gezien de geringe productieperiode en aantallen en omdat het eigenlijk de ‘remake’ is van de beroemde 507, zal ook dit op den duur een echt collectors item worden, als het dat al niet is… :)
die man waarbij ik hem in wassenaar spotte vertelde me dat je er standaard een hardtop bij krijgt en dat er geen éxtra’s te bestellen waren dus de basisprijs is gelijk de enige prijs ;).
Gaaf zo een bijzondere en exlusieve wagen. tot je er een achterlichtje vanaf rijd. dan heb je meteen 14.000 euri schade! En als je het aluminium chasis in de kreukels rijd ben je zowiezo de pineut want die zijn inmiddels op. en rechttrekken zit er niet in met aluminium, dat gaat scheuren.
Ik heb ooit een ‘formule’bedacht om aan de hand van de bpm terug te rekenen naar de aanschafprijs.
de BPM is 45,2% van de prijs excl. BTW
Dus in dit geval:
BPM = E 46.808
Dit gedeeld door 45,2 = 1.035,58 (is 1%)
x 100 = 103.337,52 Euro excl. BTW.
BTW = 19%
1% is nogsteeds 1.035,58 :) dit x 19 = 19.675,93
Totaal: 103.337,52 + 19.675,93 = E 123.013,45
ik kan er een paar centen naast zitten :)
Gave bak! En zitten mooie foto’s bij!
weet iemand misschien wat de basisprijs is van zo’n ding?
ben er wel nieuwschierig naar;-)
5****** ;-)
geweldige auto
Echt een geweldige auto, ik zou hem graag zelf in het echt willen zien. Wel grappig dat die een hardtop heeft, alleen met een softtop is die toch wel mooier. Maar dat maakt helemaal niks uit voor zo’n geweldige spot :D.
het is een BMW minimaal een TON!
Volgens mij minimaal 80.000 eurie’s
Een en al schoonheid!!! De Z8 is nog steeds de duurste ‘standaard’ BMW ooit: destijds 380.000 gulden, ofwel zo’n 175.000 euri :-) Op autotrader staat er 1 particuliere occassion te koop van 8 jaar oud: 19.000 km die nog 100.000 euro moet opbrengen….. Gezien de geringe productieperiode en aantallen en omdat het eigenlijk de ‘remake’ is van de beroemde 507, zal ook dit op den duur een echt collectors item worden, als het dat al niet is… :)
die man waarbij ik hem in wassenaar spotte vertelde me dat je er standaard een hardtop bij krijgt en dat er geen éxtra’s te bestellen waren dus de basisprijs is gelijk de enige prijs ;).
Gaaf zo een bijzondere en exlusieve wagen. tot je er een achterlichtje vanaf rijd. dan heb je meteen 14.000 euri schade! En als je het aluminium chasis in de kreukels rijd ben je zowiezo de pineut want die zijn inmiddels op. en rechttrekken zit er niet in met aluminium, dat gaat scheuren.
Ik heb ooit een ‘formule’bedacht om aan de hand van de bpm terug te rekenen naar de aanschafprijs.
de BPM is 45,2% van de prijs excl. BTW
Dus in dit geval:
BPM = E 46.808
Dit gedeeld door 45,2 = 1.035,58 (is 1%)
x 100 = 103.337,52 Euro excl. BTW.
BTW = 19%
1% is nogsteeds 1.035,58 :) dit x 19 = 19.675,93
Totaal: 103.337,52 + 19.675,93 = E 123.013,45
ik kan er een paar centen naast zitten :)
trouwens… Mooie pics! Leuk om weer es wat van je te zien!!