• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

porsches aan de (korte) nürburgring

mooie porsches

Spotter: GallardoSE
Geüpload op: 25 maart 2008
Plaats: 58
Kenteken: Onbekend
nurburgring Porsche
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • db9 volante
    db9 volante
  • Audi S3
    Audi S3
  • Wat Porsches bij nuerburgring
    Wat Porsches bij nuerburgring
  • Porsche Cayenne
    Porsche Cayenne
  • bmw M5
    bmw M5
  • Porsches…
    Porsches...
  • Ferrari Zenith Sion
    Ferrari Zenith Sion
  • Porsche Cayman
    Porsche Cayman

Lees Interacties

Reacties

  1. rickadelic zegt

    25 maart 2008 om 21:32

    foto twee lijkt op de gt2 maar kan natuurlijk ook niet zo zijn aangezien de foto’s niet echt duidelijk overkomen

    Login om te reageren
  2. vla zegt

    25 maart 2008 om 21:34

    dat noemt men de Nürburgring Gran Prix of Sprint (de hele korte)

    Login om te reageren
  3. Quattro_XnT zegt

    25 maart 2008 om 21:34

    Volgens mij is dit geen GT2. Gewoon door het feit dat deze rode remklauwen heeft (kan je héél klein beetje zien op foto 2). Een GT2 heeft standaard PCCB’s, en deze zijn geel gekleurd. ;)
    Is de eerste foto dezelfde wagen als op de tweede foto? Dan zie je de rode remklauwen zelfs nog beter.

    Login om te reageren
  4. vla zegt

    25 maart 2008 om 21:35

    lekkere foto’s trouwens ;)

    Login om te reageren
  5. vla zegt

    25 maart 2008 om 21:39

    en! the main difference: de bumpert en ontbrekende luchtinlaat! dit is een Carrera (…) met een leuke spoiler

    Login om te reageren
  6. Quattro_XnT zegt

    25 maart 2008 om 21:40

    En! Ook aan zijn lampjes vooraan, dat strookje. En als je duidelijk wilt kijken, hij heeft zelfs die velgen die je héél vaak op een Carrera ziet. Al dan niet in het zwart gelakt.

    Login om te reageren
  7. GallardoSE zegt

    25 maart 2008 om 21:54

    probeer dat maar eens te fotograferen als ze tegen 220 + voorbij komen :O ik was al blij dat ik er een paar had xD

    Login om te reageren
  8. Quattro_XnT zegt

    25 maart 2008 om 21:58

    Als je naar het circuit gaat, heb je zowiso een goede camera nodig. Al dan niet een spiegelreflex, wat het alleen maar “makkelijker” maakt..
    De beste plaats in in de pit-lane. Daar zijn ook zo van die beschermhekken, maar daar kan je om de zoveel meter tussen kijken en mooiere beelden verkrijgen. ;)

    Login om te reageren
  9. Benz zegt

    25 maart 2008 om 22:24

    lol, ik doe dat wel met men gsm :P

    Login om te reageren
  10. Quattro_XnT zegt

    25 maart 2008 om 22:26

    Ja oke, maar veel zoomen kan je dan denk ik niet of je verliest kwaliteit. :(

    Login om te reageren
  11. Kempjes zegt

    26 maart 2008 om 08:28

    Mooi en bekend plekje

    Login om te reageren
  12. GT2 zegt

    26 maart 2008 om 11:50

    Vet

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North